S SEJE ZBORA DELAVCEV AMTK LJUBLJANA Kritično o lastnih napakah V začetku septembra je bila v prostorih Avto šole seja delovne skupnosti Avto moto turing kluba, kjer so ob zelo dobri udeležbi vseh zaposlenib, razen obravnave polletnega poročila o svojem delu sprego-vorili tudi izredno kritično o delu Avto šole in vozni-kov inštruktorjev. V uvodu je sekretar, Jože Klun, ob podajanju polletnega poročila o delu orisal tudi organiziranost ter dejavnosti AMTK. RazenAvto šoleso v okviru de-javnosti AMTK organizirane tudi komisije za področje športa tertu- rizma, ki s svojimi programi dela dopolnjujejo dejavnost društva. Po številu vpisanega članstva je AMTK Ljubljana najmočnejši v Jugoslaviji, saj je vklučenih kar 11.000 članov. Vendar pa bo vpra-šanju članstva v bodoče potrebno posvetiti še več pozornosti, saj je v zadnjem času opaziti stagnacijo na tem področju. Po besedah se-kretarja je to pripisati premajhni aktivnosti kolektiva, zlasti pa je naloga pridobivanja novih članov delo inštruktorjev, ki poučujejo kandidate. Razmisliti pa bo po-trebno tudi o primerni samou-pravni organiziranosti in z dele-gatskim sistemom članom dejan-sko zagotoviti možnost vklučeva-nja v upravljanje AMTK. Razen tega pa bo potrebno poskrbeti še za večje ugodnosti za člane kot doslej ter izboljšati sistem infor-miranja članstva. V nadaljevanju seje je o delu Avto šole in inštruktorjev sprego-voril tov. Globočnik, upravnik šo-le. V razpravi, ki je sledila, smo bili priča kritičnemu pristopu do obravnavanja napak, saj so se' vzroki za le-te, kar nismo često vajeni, iskali vlastnih vrstah. Pou-darjeno je bilo predvsem delo na več področjih. Na področju druž-bene samozašCite bo potrebno storiti več kot doslej ter skupaj s svetom za preventivo in vzgojo v cestnem prometu organizirati pre-davanja o varnosti in prometni eti-ki. Inštruktorji vozniki so bili opo-zorjeni na večjo pazljivost pri za-varovanju avtomobilov v voznem parku. Kljub nesporno dobrim doseženim rezultatom pri delu z vozniki-kandidati (po nekaterih podatkih 62% kandidatov opravi prvič vozniški izpit) bodo morali inštruktorji v bodoče še izboljšati svoje strokovno delo ter odnose do kandidatov. Zato se bo organi-zira] poseben seminar, ki bo obve-zen za vse redne inštruktorje ter bo razen spoznavanja nekaterih novitet na področju prometa po-svečen predvsem dvigu pedago- ¦ škega dela. Nekateri inštruktorji so postavili tudi vprašanje svojega statusa, ki je dejansko za to po-dročje neustrezno urejeno. Ra-/.umljivo je, da lahko osem nepre-kinjenih ur vožnje inštruktorja gre le na škodo kandidata, razbija-nje delovnega časa na ves dan pa na škodo inštruktorja. Verjetno bodo morali biti napori za uredi-tev statusa voznika inštruktorja usmerjeni v to, da se ga približa pedagoškim delavcem. Ob zaključku tega zapisa naj omenimo še novost, ki jo priprav-ljajo v Avto šoli Ljubljana. Že ta mesec bo verjetno pred pristopom opravljanja izpita iz praktične vož-nje potrebno položiti »klubski iz-pit« (do sedaj je tako le pri ŠOLT). Nedvomno je seja delavcev AMTK pokazala tudi na napake, ki pa bodo, ob tako kritičnem Iastnem ¦ pristopu, nedvomno kmalu odpravljene v zadovoljstvo nas vseh. Artur Boroje