S prenovo Eipprove ne gre kot bi moralo Tako so menili tudi člani občinskega izvršnega sveta, ko so na eni izmed zadnjih sej ocenjevali polek del prenove na Eiprovi ulici v Tmovem z zazidalnim načrtom in njegovo spremembo že ohstoječih 13 objeklov v Eip-provi ulici namenjeni k prenovi. Strokovna komisija za prenovo pri občinski stanovanjski skupnosti se je leta 1983 zaradi kulturno zgodovinskih, pa tudi vizualnih vzrokov odločila, da je smotmo ohraniti še štiri objekte (po enega v Svahičevi nlici in Tmovskem pristanu ter dva v Karunovi ulici). Pritličja omenjenih objektov so name-njena poslovnim dejavnostim, v nadstropjih pa bodo stanovanja. Tako bodo po opredelitvi občinskega izvrš-nega sveta iz leta 1986 med programom poslovnih dejav-oosti v teh objektih: gostilna s prenočišči, prodajno razslavni salon videokaset in filmske produkcije za potre-be kulture, turizma in izobraževanja, sitotisk (spominki in darila), butik športnib oblačil, kemična čistilnica. čaj-nica, gostinski lokal s kvalitetnejšo ponudbo, več mimih strokovuih dejavnosti s prodajo in razstavno prodajnim galerijskim prostorom, pa tudi inlelektualnimi storitva-mi, frizerski salon, prodajalna s pekarno ter lokali s kul-luro in izobraževalno dejavnostjo. Obsežnost samih del pa tudi problematika zagotavlja-nja finančnih sredstev in nadomestnih stanovanj sta po-gojevala prenovitvena dela v treh fazah. Stanovanjski program prenove financira za družbena stanovanja ljub-ljanski stanovanjski SIS iz sredstev amortizacije in vza-jemnosti, za privatna stanovanja pa lastniki sami. Poslov- ni program financirajo lastniki ali najemniki poslovnih površin. Takšna delitev stroškov pa povzroča, da prihaja do zastojev pri realizaciji prenove, kajti izredno težko je sočasno zagotoviti vsa sredstva za kompletno prenovo celotnega objekta tako stanovanjskega kot poslovnega dela. Zaradi tehničnih zahtev pa je sočasnost izvajanja prenove objekta nujna. Z namenom, da bi prenova tekla kot je zastavljeno, se je občinska skupščina odločila. da bo pomagala pri financiranju nestanovanjskega dela z od-prodajo nekaj objektov. Seveda pa je dinamika nadalj-njih del najbolj odvisna od realizacije plana urejanja stavbnih zemljiši, kar pomeni zlasti izpraznitev stavb pred začetkom prenove in zunanje ureditve (prometne površine za motorni in peš promet, zelenc površine, javno razsvetljavo). Občinski izvršni svet je tako nemu-doma zadolžil ZIL TOZD urejanja enota Vič za izpeljavo vrste konkretnih nalog. Prav tako je predlagal komunalni skupnosti ljubljanskih občin, da takoj zagotovi izdelavo dokumentacije pa tudi sredstev za dokončno ureditev Eipprove ulice. Zadolžil pa je tudi komisijo za izvajanje javnih dražb oziroma zbiranje pisnih ponudb za odproda-jo stavb in delov stavb v družbeni lastnini, da takoj objavi javni natečaj pisnih ponudb za odprodajo nekaterih ne-premičnin. Dosedanji zakon o poslovnih stavbah in po-slovnih prostorih doloia, da imajo občani lahko v zasebni lasti poslovne prostore samo do površine 70 kvadratnih metrov, kar pa je za marsikatero poslovno dejavnost premalo. Občinski izvršni svet je zato posredoval repu-bliški skupščini pobudo za spremembo tega zakona.