Prej pločevina, sedaj pešci Kratka zgodovina Čopove V mestnem odloku o ureditvi prometa iz 1976. leta je zapisano, da bosta Nazorjeva in Čopova ulica namenjeni rzključno pešcem. Nazorjeva je dobila novo asfaltno prevleko, občani, ki so si dva meseca na Prešernovem trgu lahko ogledovali različne tlake, pa so se odločili, da bo Čopova dobila prevleko iz sin-ter plošč in kvarcita. Takrat smo zapisali, da bo za tlakovanje 3000 kvadratnih metrov cestišča in zamenjavo napeljav (kanalizacije, vodovoda, plinovoda in elektro napeljav) po-trebno dva in pol meseca intenzivnega dela. Ker pa delo ni bilo tako intenzivno, smo novo Čopovo dobili šele letos konec aprila, name-sto lani konec novembra. Vendar pa so pešci, ki so se več mesecev »prebijali« skozi gradbišče na Čopovi gotovo že pozabili na to, verjetno pa je zbledel tudi spomin na tiste čase, ko je Copova bila skoraj ves dan prepolna dostavnih in drugih avtomo- bilov. Preden so jo pričeli tlakovati, so pri štetju ugotovili, da si dnevno to povezavo med vzhodnim in zahodnim delom Ljubljane izbere kar 30.000 pešcev, sedaj pa je pešcev zagotovo še več, saj s svojim prijetnim am-bientom privablja tudi tiste, ki so se morda pred časom odločali za drugačno pot. Seveda pa je novi tlak bil le začetek oživljanja te nove peščeve površine - dodali so še klopi, cvetlič-na korita, svetilke, mize na prostem pred Slončkom... Upamo, da gostinci in trgovci na novi Čopovi še niso pokazali in uresničili vseh-načrtov in da nas bodo, če ne prej, pa vsaj prihodnjo pornlad, razveselili še s kakšno no-vostjo - morda nam bodo zunaj potregli s tortico ali sokom, nas zvabili v kakšno novo specializirano trgovino, priredili še kakšno modno revijo - skratka, naredili iz Čopove še bolj prijetno zbirališče občanov Ljubljane in turistov. a. v.