Dijaki ptujske gimnazije v šol. letu 1940-49 niso dosegli zadovoliivih uspehov Zaključeik šolskega leta daje pr&gled razvoja, nakov. 419 diia*Kov (f)2.^6%) je razred uiFppVo dovršilo. Popravni izpit ima 156 (23 ^'^'o}, oonav-liaio bo pp rarred 94 i\*%) tMiaVov, Letošnji u«T>eh fe za 4 82% siabši ad la;ns^eqa Če bi hoteli noi«.k^.tj vybVe slabšerja usrieha v letošniem šo^keTn letu, bi unotoviM, dn drpVi ^a^el^n^h uspehov ni*o dose^M prp.^v^fi-m zat9. ker še niinajo vsi zadnvolihrih porro-jev za obisik nouka in ufenje Nckate-ri prih^iaio v §o^o od d;?io!aqc rarrer*. kfer pa vendaT ne m^p^o zadovoliivo študlrati, ker so iz ra-n^i^i ra-jrTdnv, to-rei raz!lča:h staro&ti m različriih po-treb. Najslabši je u«oeh. v nf^iiii razrpdi-h. Profesorji so ug-loina otroci, ki Se duševno niso rr^li. de'oma pa taSc^ni, ki kot šnlnobv^niki »Tngtrafo ^olanie za neuotrebno tn bre^-brižno rak^io kofca ^o^oobvernoeti Ob tei urrotovit-vi ie pofrebno nondariti, da bi x\<\] ob sn-TeifMn-nib iroiHh rudi pro-ffv^orjj nid1f>ra!i kateri otrofr 'p z* «T)Tp-iem v nimnaziio sposoben ?e oh snre-iemT>-«»Tn i^oitu ie treb^ iTtieti pred ormf dRistvo. da vrgaM rnTnnaziia liudi. ki brvdo prev^eM vodiino vlooo pri sp&ci-alpih m stmkovTrh dpMlh ter je »a to pf>treb<*n strog kritprij., U«t)f>h zavoda no mestth, razred!h in odstntkih i« naslednji: 1. me<5to TV. raz. 90 R9% 2. mesto VITT. raz. 86,6R^ 3. mesto VI. raz. m.44% 4. mes-to I.a raz. 69.05^, 5. tne^o T.c raz. 68 R9"L 6 me-sto T.f raz. fi8?9°^ 7 m°sto TT.a raz. R7,44^ 8 m«sto TTT.a raz. fi6.R6<^. 9 m*wto VTT rai. 65 5?°^ 10 meoto H.b raz. finnn<^. 11. mesto TT c ra-z. ^o. ?t^. 12. Trve^o Te ra^ «Ri4-ga de-la l?. tega vidika ocenuje ttidi profesorski zbor p*uj?Ve q.mrt97ve svo-, je padagoiko d-elo Zaveda se. da je mogoče s^too z ideino politično V7.qojn vc&piti diifkom z^vestno d'«rin'ino. ki |e v&aikemu dnbremu uccticu nnmo po-trebna. Pri posrediovanju ^otekih pre-dmefov je temeline važnosti Meolo="ko pravilno podajanj« teh prR-dmetrvv Ob p^eglftdu evojega de!a prafesorski zbnr ucptav-lja, da je bila ideino politirna vzgoia pomanjkljiva V bodore bo viožil vse sile v to, da se i7^hra7i kar"pr Y\ ho vrgaial id^ino mofno delovno inteli-genco, k; bo zavesfno viagala v«;e svo-je ^it skupnostl. GD