Nove možnosti Ustanovljena konferenca svetov potrošnikov bežigrajskih krajevnih skupnosti Prizadevanjem svetov potrošnikov po bežigraj-skih krajevnih skupnostih, ki jih je bilo od leta 1976 naprej iz leta v leto več, so se odprle nove možnosti širšega družbenega uve-Ijavljanja želja kupcev in v današnjem težavnem go-spodarskem položaju, tudi pravičnejšega razdeljeva-nja nekaterih dobrin. •. Pri očinski konferenci socialistične zveze je bila ustanovljena konferenca svetov potrošnikov iz beži-grajskih krajevnih skupno-sti. Tiste krajevne skupno-sti, ki potrošniških svetov še nimajo, jih bodo zato morale kar najhitreje usta-noviti, saj bo imel vsak svet potrošnikov iz krajevne skupnosti v konferenci po eno delegatsko mesto. Po eno delegatsko mesto bo-do imeli poleg krajanov v konferenci tudi predstavnik izvršnega sveta, občinske konference socialistične zveze, Zveze zdrušenj bor-cev, mladine in predstavni-ki trgovinskih delovnih or-ganizacij Mercator Grma-da, Nama Ruski car, Ljub-Ijanske mlekarne, Astra Blagovnica, Marcator Di-skont, Emona Maloprodaja in predstavnik Obrtnega združenja predvsem za sto-ritvene obrti. Na svoji prvi konstitutivni seji so člani konference izvolili Ano Mi-leno Gašperšič za predse-dnico konference svetov potrošnikov pri OK SZDL. Koordinacijski odbor konference, ki ga sestavlja-jo predstavica konference svetov potrošnikov ter predsedniki svetov potroš-nikov iz krajevnih skupno-sti Urške Zatler, Brinje, Jo-že štembal, Boris Kidrič, Črnuče-Gmajna, Bežigrad-Sever ter Savsko naselje, bo opravljal predvsem po-vezovalno in operativno delo. Za administrativno te-hnična opravila se bo kon-ferenca svetov potrošnikov lahko obrnila na delovno skupnost občinske konfe-rence socialistične zveze= Tako organizirani po-trošniki bodo v prihodnje skrbeli za boljšo založenost trgovin, za bolj smotrno razdelitev manjkajočih do-brin in tudi za bolj smotrno nakupovanje. Prav obveščanju in izo-braževanju kupcev name-ravajo posvetiti potrošniški sveti v prihodnje veliko pci-zornost. Seveda pa bodo vse lepe besede, obljube in zaupanje Ijudi izzveneli v prazno, če ne bodo potroš-niki, ki se med delovnjm časom prelevijo v proizva-jalce, predvsem bili bitke za večjo proizvodnjo, da bo sploh kaj deliti in kupovati. VIDA PETROVČIČ