WWW.LOGATEC.SI - GLASILO OBČINE LOGATEC - LETNIK XLVI - 6. NOVEMBER 2015 - ST. 11 iRMiM»!« URADNE OBJAVE - 6. NOVEMBER 2015 - ST. 11 UO IURADNE OBJAVE Na podlagi 22. in 109. člena Zakona o lokalnih volitvah (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 45/08 in 83/12) ter tretjega odstavka 15. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 1-2/14 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Logatec na 8. redni seji, dne 29.10.2015, sprejel ODLOK O DOLOČITVI VOLILNIH ENOT ZA VOLITVE OBČINSKEGA SVETA IN SVETOV KRAJEVNIH SKUPNOSTI 1. člen Ta odlok določa volilne enote za volitve članov Občinskega sveta Občine Logatec (v nadaljevanju: občinski svet) in članov svetov krajevnih skupnosti ter določa število članov, ki se volijo v posamezni volilni enoti. 2. člen Občinski svet šteje 21 članov. Za volitve v občinski svet se določijo 3 volilne enote, in sicer: - volilna enota št. 1 - zajema območje Krajevne skupnosti Naklo, v kateri se voli 11 članov občinskega sveta; - volilna enota št. 2 - zajema območji Krajevne skupnosti Tabor in Krajevne skupnosti Laze - Jakovica, v kateri se voli 5 članov občinskega sveta; - volilna enota št. 3 - zajema območja Krajevne skupnosti Rovte, Krajevne skupnosti Hotedršica, Krajevne skupnosti Trate, Krajevne skupnosti Vrh Svetih Treh Kraljev in Krajevne skupnosti Log - Zaplana, v kateri se voli 5 članov občinskega sveta. 3. člen (1) Za volitve članov svetov krajevnih skupnosti se določi ena volilna enota na posamezno krajevno skupnost. (2) Svet Krajevne skupnosti Naklo šteje 7 članov, ki se jih voli v volilni enoti, ki obsega območje Krajevne skupnosti Naklo. (3) Svet Krajevne skupnosti Tabor šteje 7 članov, ki se jih voli v volilni enoti, ki obsega območje Krajevne skupnosti Tabor. (4) Svet Krajevne skupnosti Rovte šteje 7 članov, ki se jih voli v volilni enoti, ki obsega območje Krajevne skupnosti Rovte. (5) Svet Krajevne skupnosti Hotedršica šteje 7 članov, ki se jih voli v volilni enoti, ki obsega območje Krajevne skupnosti Hotedršica. (6) Svet Krajevne skupnosti Laze - Jakovica šteje 7 članov, ki se jih voli v volilni enoti, ki obsega območje Krajevne skupnosti Laze - Jakovica. (7) Svet Krajevne skupnosti Trate šteje 7 članov, ki se jih voli v volilni enoti, ki obsega območje Krajevne skupnosti Trate. (8) Svet Krajevne skupnosti Vrh Svetih Treh Kraljev šteje 7 članov, ki se jih voli v volilni enoti, ki obsega območje Krajevne skupnosti Vrh Svetih Treh Kraljev. (9) Svet Krajevne skupnosti Log - Zaplana šteje 5 članov, ki se jih voli v volilni enoti, ki obsega območje Krajevne skupnosti Log - Zaplana. 4. člen Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati Odlok o določitvi volilnih enot za volitve v Občinski svet Občine Logatec (Logaške novice, št.4/02) in Sklep o določitvi števila članov svetov krajevnih skupnosti Občine Logatec (Uradni list RS, št. 67/98). 5. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Logaških novicah. Št.: 007-16/2015-6 Logatec, dne 30.10. 2015 Berto Menard l.r. ŽUPAN URADNE OBJAVE - 11. SEPTEMBER 2015 - ŠT. 9 URADNE OBJAVE Na podlagi 3. in 9. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98, 97/01-ZSDP, 15/03-ZOPA, 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJ-FO), Zakona o javnih financah (Uradni list RS 11/11 - uradno prečiščeno besedilo , 14/13 - popr. in 101/13) ter 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 1-2/14 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Logatec na svoji 8. redni seji, dne 29.10.2015, sprejel P R A V I L N I K o sofinanciranju športnih dejavnosti in strateških športnih prireditev, ki so v javnem interesu v občini Logatec 1. člen (1) S tem pravilnikom se določa pogoje, merila in postopek za sofinanciranje športnih programov in prireditev, ki so v občini Logatec (v nadaljevanju: občina) v javnem interesu. (2) Predmet tega pravilnika je delitev sredstev za šport, ki jih zagotavlja proračun občine za uresničevanje javnega interesa na področju športa v občini, skladno z določili zakona, ki ureja šport, ter smiselne uporabe Nacionalnega programa športa v Republiki Sloveniji 2014-2023 (v nadaljevanju: Nacionalni program). 2. člen (1) Proračunska sredstva, namenjena sofinanciranju športne dejavnosti v občini, se v posameznem proračunskem letu delijo: - za sofinanciranje posameznih programov, - za ostale naloge opredeljene s tem pravilnikom. (2) Iz občinskega proračuna se sofinancirajo športni programi, ki so opredeljeni v Letnem lokalnem programu športa, z naslednjimi vsebinami: 1. Šport v javnih zavodih: - stroški tekmovanj in rekvizitov predšolskih otrok (do 6 let - vrtci ), - stroški tekmovanj in rekvizitov šoloobveznih otrok (OŠ, šolska športna društva) ter vzgoja mladine in otrok s posebnimi potrebami v javnih zavodih. 2. Šport šoloobveznih otrok, mladine ter kakovostni šport (športna društva, klubi): - športna rekreacija otrok in mladine do 18 let (stroški kadra, najema objekta, nujni rekviziti za izvedbo programa) ter sofinanciranje članskih ekip (po korekcijskih faktorjih na panogo in glede na strukturo stroškov, ki izhaja iz AJPES evidenc - poslovnih izkazov in bilanc). 3. Sofinanciranje športne rekreacije in drugih dejavnosti: - šport invalidov, - šport starejših in socialno ogroženih, - šport študentov, - ostali tekmovalni in/ali ne-olimpijski športi. 4. Šport mladine in odraslih ter nagrajevanje vrhunskih in uspešnih nastopov: - stroški članskih ekip, - vrhunski in drugi uspešni rezultati in uvrstitve. 5. Razvojne in strokovne naloge v športu ter stroški delovanja društev: - izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu, - delovanje društev - materialni stroški. (3) Iz občinskega proračuna se, glede na vsakokratni Lokalni letni program športa, sofinancirajo tudi strateške športne prireditve, ki so v javnem interesu v občini Logatec. (4) Strateške prireditve, ki so v javnem interesu občine, določi župan ob sprejemu sklepa o uvedbi javnega razpisa in javnega poziva za strateške športne prireditve, ki so v javnem interesu v občini Logatec (v nadaljevanju: Sklep o uvedbi), na predlog Sveta lokalne skupnosti za šport. (5) Svet lokalne skupnosti za šport je kolegijski organ, imenovan s strani župana, ki ga imenuje v poljubni številčnosti, vendar mora biti sestavljen iz najmanj polovice športnih strokovnjakov, ki jih predlaga občinska športna zveza ali druga športna organizacija, ki predstavlja društveno delovanje na področju športa na ravni občine. URADNE OBJAVE - 6. NOVEMBER 2015 - ŠT. 11 UO 3 URADNE OBJAVE (6) Svet lokalne skupnosti za šport daje tudi druge strateške usmeritve za izvajanje športnih dejavnosti, ki jih lokalna skupnost vnese v letni program športa. 3. člen Upravičenci do proračunskih sredstev so na podlagi tega pravilnika lahko naslednji izvajalci športnih dejavnosti v občini: - športna društva ali konzorciji športnih društev, - zveze športnih društev, - zavodi, gospodarske družbe, zasebniki in druge organizacije registrirane za opravljanje dejavnosti v športu, - ustanove, ki so ustanovljene za opravljanje dejavnosti v športu in so splošno koristne in neprofitne, - vrtci, osnovne šole. 4. člen (1) Višina sredstev predvidenih za sofinanciranje športnih dejavnosti v občini se določi za posamezno proračunsko leto in je odvisna od vsakoletnih namenskih sredstev občinskega proračuna. (2) Sredstva se upravičencem, določenim v 3. členu, dodeljujejo po postopku, kot ga določa ta pravilnik. 5. člen (1) Postopek za sofinanciranje športne dejavnosti v občini se začne z objavo Sklepa o uvedbi, najmanj enkrat letno v uradnem glasilu ter na spletni strani, ki ga izda župan občine za sofinanciranje dejavnosti, določenih v drugem odstavku 2. člena tega pravilnika. (2) Sklep o uvedbi mora vsebovati najmanj: - opis predmeta javnega razpisa in javnega poziva ter okvirno višino sredstev, - pogoje in zahteve, ki so določene z zakonom oziroma tem pravilnikom, - vsebine in merila za vrednotenje - Točkovnik za vrednotenje programov športa (v nadaljevanju: Točkovnik), - način dela z aplikacijo, ki omogoča spletno prijavo na razpis, - rok za predložitev vlog in način njihove predložitve (datum, čas, naslov, oznaka), - rok, v katerem bodo izdane odločbe o izbiri. 6. člen (1) Rok za prijavo na javni razpis in javni poziv ne sme biti krajši od 15 dni in ne daljši od 30 dni ter začne teči kot določeno v sklepu iz prejšnjega člena. (2) Za pravočasno vloženo se šteje prijava, ki je vložena v roku, določenem v javnem razpisu in javnem pozivu. (3) Občina prevzame tudi prijave prejete po izteku roka, določenega v javnem razpisu in javnem pozivu, vendar jih, zaradi prekoračitve roka, zapečatene vrne pošiljatelju. 7. člen Občina pripravi elektronsko razpisno dokumentacijo, ki mora vsebovati obrazložitev vseh točk Sklepa o uvedbi ter navedbo, katera dokazila o izpolnjevanju pogojev je potrebno priložiti, da bo prijava štela za popolno. 8. člen (1) Javni razpis in javni poziv vodi posebna komisija za dodelitev sredstev za športne dejavnosti (v nadaljevanju: komisija), ki jo sestavlja 5 članov. (2) Komisijo imenuje župan občine s sklepom, in sicer na sledeči način: a) Enega člana na podlagi predloga izvajalcev športnih programov v občini, ki izvajajo kolektivne športne panoge, pri čemer član postane tisti kandidat, ki doseže največ predlogov posameznih izvajalcev športnih programov. V primeru, da imajo kandidati enako število predlogov, se župan odloči na podlagi predloženih referenc in izkušenj kandidatov. UO 4 URADNE OBJAVE - 6. NOVEMBER 2015 - ŠT. 11 URADNE OBJAVE b) Enega člana na podlagi predloga izvajalcev športnih programov v občini, ki izvajajo individualne športne panoge, pri čemer član postane tisti kandidat, ki doseže največ predlogov posameznih izvajalcev športnih programov. V primeru, da imajo kandidati enako število predlogov, se župan odloči na podlagi predloženih referenc in izkušenj kandidatov. c) Enega člana izmed zaposlenih v občinski upravi (praviloma s področja družbenih dejavnosti za področje športa). d) Enega člana, ki ga predlaga Odbor za družbene dejavnosti občinskega sveta občine Logatec in e) enega člana po sklepu pristojnega organa lokalne, krovne športne organizacije. (3) Mandat komisije sovpada z mandatom občinskega sveta občine Logatec. (4) Merila za vrednotenje programov športa ter športnih prireditev, ki so v javnem interesu v občini Logatec so določena v Točkovniku, ki ga ob sprejemu Sklepa o uvedbi javnega razpisa in poziva, sprejme župan na predlog komisije. 9. člen (1) Član komisije je lahko vsaka polnoletna oseba, ki praviloma ni zakoniti zastopnik športnega društva, kluba ali zveze. (2) Če je za člana komisije imenovana oseba, ki je zakoniti zastopnik prijavitelja, se mora pri obravnavi, odločitvi, glasovanju ali drugih aktivnostih v zvezi s prijavo prijavitelja, katerega zakoniti zastopnik je, izločiti. (3) Na prvi seji komisije izvolijo člani izmed sebe predsednika komisije. (4) Na sejah komisije se piše zapisnik, za katerega skupaj z ostalimi administrativnimi nalogami skrbi občinska uprava. 10. člen (1) Po izteku roka za predložitev prijav se sestane komisija in odpre vse pravočasno prispele prijave oz. kontrolne obrazce. (2) Vsako prijavo se v elektronski aplikaciji pregleda, če vsebuje vse, z razpisno dokumentacijo, zahtevane dokumente in dokazila. (3) Prijave, ki so po ugotovitvah komisije formalno popolne (v primeru manjših formalnih nepopolnosti komisija prijavitelja pozove k dopolnitvi), se ovrednotijo glede na Točkovnik. 11. člen (1) Po končanem odpiranju in preverjanju prijav ter točkovanju pripravi komisija sklep o sofinanciranju športne dejavnosti, ki je sestavni del zapisnika. (2) Za postopek vrednotenja in odločanja o prijavah se uporabljajo določbe zakona, ki ureja splošni upravni postopek, ki urejajo skrajšani ugotovitveni upravni postopek, v katerem se odloča na podlagi podatkov in dokumentov, ki jih preko spletne, elektronske aplikacije posredujejo prijavitelji. V kolikor so podatki nezadostni ali komisija ne more ugotoviti dejanskega stanja na podlagi teh podatkov, se šteje, da je program ali prireditev zavrnjena. (3) Izbranim izvajalcem programov športne dejavnosti se po določbah zakona, ki ureja splošni upravni postopek, izda in vroči odločba, s katero se določi o višini sofinanciranja športne dejavnosti. 12. člen (1) Na podlagi dokončne in pravnomočne odločbe iz prejšnjega člena, občina sklene pogodbo z izbranim izvajalcem športne dejavnosti. V pogodbi se opredeli vsebina in obseg dejavnosti, pravice in dolžnosti izvajalca dejavnosti, obseg sredstev, ki se zagotavlja iz občinskega proračuna, namen in način nadzora nad porabo sredstev ter druge medsebojne pravice in obveznosti. (2) Če kateri od izvajalcev športnih dejavnosti, v postavljenem roku, ne podpiše pogodbe, se šteje, da je svojo prijavo na javni razpis in javni poziv umaknil. V tem primeru je potrebno odločbo o izbiri odpraviti. (3) Izvajalci športnih dejavnosti, ki so z občino sklenili pogodbo iz prvega odstavka tega člena, morajo po opravljenih programih ali prireditvah, določenih v pogodbi, predložiti dokazila o izpolnitvi prevzetih obveznosti, najkasneje do datuma, ki je določen v pogodbi. URADNE OBJAVE - 6. NOVEMBER 2015 - ŠT. 11 UO 5 URADNE OBJAVE (4) V primeru, da izvajalec športne dejavnosti, ki ima z občino sklenjeno pogodbo, ne izpolnjuje pogodbenih obveznosti, mu občina spornega dela programa ali prireditve ne sofinancira. (5) Če društvo zaradi objektivnih razlogov ne more izvesti programa oz. prireditve, se sredstva lahko prerazporedijo za drug program ali prireditev, vendar mora o tem ponovno odločiti komisija s sklepom, na podlagi katerega se izda odločba. Na podlagi slednje se k pogodbi sklene aneks. (6) V primeru, da do določenega roka, upravičenci ne porabijo vseh sredstev, ki so jim bila prvotno namenjena v veljavnem proračunu tekočega leta, se sredstva s ponovnim sklepom oz. odločbo dodelijo med ostale upravičence obratno sorazmerno s prvotno prejetimi sredstvi. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 13. člen Mandat sedanjim članom komisije z uveljavitvijo tega pravilnika ne preneha. Župan v roku treh (3) mesecev po uveljavitvi tega pravilnika imenuje še dodatna člana komisije, in sicer člana določena v točkah d) in e) drugega odstavka 8. člena, pri čemer njun mandat traja do konca mandata sedanje komisije. 14. člen Določbe četrtega, petega in šestega odstavka 2. člena tega pravilnika se uporabljajo od 1. 1. 2016 naprej. Do takrat naloge Sveta lokalne skupnosti za šport opravlja komisija. 15. člen Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o sofinanciranju športnih dejavnosti v Občini Logatec (Logaške novice, št. 12/11). 16. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Logaških novicah. Številka: 007-26/2015 - 6 Logatec, 29. 10. 2015 Berto MENARD ŽUPAN URADNE OBJAVE - 6. NOVEMBER 2015 - ŠT. 11 URADNE OBJAVE f U R A S TRANSITIONING TOWARDS URBAN RESILIENCE AND SUSTAINABILUY Datum: 30.9.2015 Sporočilo za javnost V okviru projekta TURaS, ki povezuje lokalne oblasti, skupnosti, podjetja in raziskovalce s ciljem oblikovati nove, praktične rešitve za bolj trajnosten in odpornejši urbani prostor, se je več kot 25 udeležencev seznanjalo različnimi možnostmi obvladovanja tveganja poplav ter izmenjavalo izkušnje z namenom učinkovitejšega zagotavljanja poplavne varnosti. Ključnega pomena za uspešno implementacijo ukrepov je, poleg strokovnih in preverjenih modelov, tudi takojšnje ukrepanje ter intenzivno povezovanje lokalnih skupnosti, občin in države. Kako z integriranim upravljanjem voda zagotoviti poplavno varnost Dejstvo je, da je vse več mest občutljivih na podnebne spremembe in druge okoljske vplive, družbeno-ekonomski trendi pa še povečujejo morebitne negativne vplive teh sprememb, kar je privedlo do povečanih in bolj pogostih okoljskih problemov s katerimi se soočamo danes. Eden izmed njih je poplavna ogroženost, ki predstavlja velik problem tudi v slovenskem prostoru. V okviru omenjenega projekta je RRA LUR v sodelovanju z Inštitutom za okoljske študije Univerze v Amsterdamu in Mestno občino Rotterdam organiziral dvodnevni dogodek Integrirano upravljanje voda in zagotavljanje poplavne varnosti, ki je potekal 17. in 18. septembra 2015 v ljubljanski Mestni hiši. Dogodka, ki je bil osredotočen na oblikovanje celostne strategije upravljanja z vodami in obvladovanja tveganja poplav ter iskanje realnih možnosti ukrepanja, se je udeležilo preko 25 udeležencev med katerimi so bili zastopniki občin Brezovica, Dobrova - Polhov Gradec, Grosuplje, Log - Dragomer, Logatec, Medvode, ter Mestne občine Ljubljana, pridružili pa so se jim tudi predstavniki Agencije RS za okolje, Inštituta za vode RS, Fakultete za gradbeništvo in geodezijo, oddelka za Geografijo na Filozofski fakulteti ter prostorski načrtovalci in načrtovalci protipoplavnih ukrepov. Uvodoma sta dr. Hans de Moel in mag. Elco E. Koks, IVM VU predstavila poplavne modele in modele za napovedovanje poplavne škode tako za Rotterdam kot Ljubljansko urbano regijo, temu je sledila primerjava obeh primerov z vidika oblike in dostopnosti URADNE OBJAVE - 6. NOVEMBER 2015 - ŠT. 11 UO 7 URADNE OBJAVE /;S\f/ * s T U R A S TRANSUIONING TOWARDS URBAN RESILIENCE AND SUSTAINABILITY . RRA LUR podatkov, opredelitev vrzeli v znanju ter načrtov za prihodnost. Debata na okrogli mizi, ki je sledila predstavitvam, je pokazala, da je večina podatkov, ki so potrebni za vzpostavitev učinkovitih modelov dostopnih, ter da premoremo dovolj tehničnega znanja za obdelavo teh, pri tem pa je nujno potrebna tudi podpora lokalne in državne javne uprave. Drugi dan je bil namenjen predvsem spoznavanju različnih metod in ukrepov obvladovanja tveganja poplav. Dr. Hans de Moel in Nick van Barneveld iz mesta Rotterdam sta predstavila integralni pristop k obvladovanju tveganja poplav na primeru Rotterdama. Ob zaključku je mag. Rok Farazinc, IZVO-R spregovoril še o poplavni varnosti na območju Ljubljanske urbane regije. Predstavitvam je sledila delavnica namenjena iskanju skupne vizije ter oblikovanju strategije za njeno doseganje, kjer so udeleženci definirali ukrepe, aktivnosti in predloge za zmanjševanje tveganja poplav v Ljubljanski urbani regiji. Ugotovitve so pokazale, da je ključno kratkoročno in operativno delovanje, pri tem pa je pomembna vključenost vseh akterjev - prebivalcev samih, lokalnih skupnosti, občin ter države. Za posamezne nivoje odločanja so bili predlagani ukrepi, ki so izvedljivi v relativno kratkem času. Na nivoju lokalnih skupnosti se je kot najbolj optimalno izkazalo uvajanje mehkih ukrepov, kot so prepustne tlakovane površne ter večnamenske odprte in zelene površine v urbanem okolju. Prav tako je nujno ozaveščanje prebivalcev o tem, da živijo na poplavnem območju in posredovanje navodil kako se pripraviti na poplave ter kako ravnati v času poplav, posamezniki pa morajo prevzeti lastno odgovornost za preprečevanje škode na svoji lastnini. Na medobčinskem oziroma regionalnem nivoju se čuti potreba po vzpostavitvi platforme za skupno in usklajeno delovanje ter za načrtovanje ukrepov za obvladovanje poplavne ogroženosti, ki bo združevala znanje, prakso in politiko oziroma različne akterje tako na lokalnem, regionalnem kot državnem nivoju. Poudarjen je bil pomen vzdrževanja obstoječih sistemov vodnih objektov s strani države in zagotovitev stalnega vira financiranja. Predstavitve predavanj in zaključki delavnice so objavljeni na spletni strani www.rralur.si. Več informacij: Gaja Trbižan, RRA LUR, tel.: 01 306 19 14, mail: gaja.trbizan@|jubljana.si URADNE OBJAVE - 6. NOVEMBER 2015 - ŠT. 11