Zapornice v Janševi Združeno železniško tran-sportno podjetje je takole odgovorilo odborniku, ki je na seji bežigrajske občinsite skupščine vprašal, ze«i«j in-leznica premika vlake na šl-šenski postaji in s tem moč-no ovira cestni protnet med Bežigradom in Šiško: »Premiku na postaji Ljub-ljana—Siška se ne moremo odpovedat, preden ne Oo zgrajena ranžirna postaja Za-log in bo ves premik na lju-bljanskem vozlišču prenešen v Zalog. Radikalno pa bo problem cestnega prometa rešen z zgraditvijo podvoza med Samovo in Drenikovo ulico. Cestni promet v Janševi uilici je oviran tudi zaradi prevoza vlakov. Zaradi več-je varnosti so zapornice dlje časa zaprte. Opozorili bomo premikalno osebje, da t>o ta čas uporabljalo tudi za premik vlakov. Zapornlce na Vodovodni cesti zapirajo vselej, kadar vozi vlak. Lahko pa se je zgodilo, da zaporničarja ai bilo takrat, ko je peljal pre-mikalni sestav postaje šišks v Litostroj. Opozoril oc mo premikalno osebje d* mora zavarovati. cestni pre hod pri vožnji premikalne-ga sestava v Litosfroj. Zapornice pri postaji Ct nuče (na cesti proti Elmi/ zapriajo pri vseh vlakih, saj to delo opravlja vlakovni odpravnik. Morali bi nave-sti dan, uro in minuto, kdaj zapornice niso bile zaprte. trinjamo se z ugotovitvijo, da prehodi ne bi bili zava-rovani z zapornicami, tem-vefi samo z ustrezno promet no signalizacijo. Vendar pa je to odvisno od lokacije ce-stnega prehoda in od%jako-sti cestnega prometa čez ta prehod.«