URN_NBN_SI_doc-TZ1DFF48
247 Knjižnica – kulturno in socialno srce šole: praktični primer optimizacije prostora šolske knjižnice Osnovne šole Simona Gregorčiča Kobarid Library — the school’s cultural and social heart: a practical example of the school library space optimization at the Simon Gregorčič primary school Kobarid Petra Škrjanc Oddano: 7. 3. 2019 – Sprejeto: 2. 7. 2019 1.04 Strokovni članek 1.04 Professional article UDK 022:027.8(497.4Kobarid) Izvleček Namen: V članku je predstavljen praktični primer v letih 2016–2017 izvedene optimi zacije nekakovostno zasnovanega prostora šolske knjižnice na OŠ Simona Gregorčiča Kobarid. Članek predstavi razvoj knjižnične dejavnosti na kobariški šoli in navede ra zloge, ki so pripeljali do optimizacije prostora, v katerem šolska knjižnica deluje od leta 1998. Skozi oblikovne elemente in principe, uporabljene v prostoru pred in po op timizaciji, utemeljuje pozitivne učinke optimizacije na prostor in uporabnike. Zaradi neustrezne prostorske zasnove knjižnice je v članku predstavljena ambicioznejša vizija za kakovostno rešitev osnovnega prostorskega problema. Metodologija/pristop: Članek pregledno opisuje vsebinske, likovne in praktične vidike izvedene optimizacije prostora šolske knjižnice. Rezultati: Članek predstavlja rezultate prve analize procesov in rezultatov optimizacije. Ob tem se je pokazalo, da se lahko optimizacijo šolske knjižnice upravičeno uvršča med primere dobrih praks prenov prostorov šolskih knjižnic v Sloveniji. Omejitve raziskave: Postopki optimizacije so bili zasnovani in izvedeni na podlagi objektivnih pomanjkljivosti prostora knjižnice in subjektivnih ocen počutja zaposlenih in uporabnikov v tem prostoru. Medtem ko lahko učinke optimizacije merimo na kon
RkJQdWJsaXNoZXIy