URN_NBN_SI_doc-TZ1DFF48

247 Knjižnica – kulturno in socialno srce šole: praktični primer optimizacije prostora šolske knjižnice Osnovne šole Simona Gregorčiča Kobarid Library — the school’s cultural and social heart: a practical example of the school library space optimization at the Simon Gregorčič primary school Kobarid Petra Škrjanc Oddano: 7. 3. 2019 – Sprejeto: 2. 7. 2019 1.04 Strokovni članek 1.04 Professional article UDK 022:027.8(497.4Kobarid) Izvleček Namen: V članku je predstavljen praktični primer v letih 2016–2017 izvedene optimi­ zacije nekakovostno zasnovanega prostora šolske knjižnice na OŠ Simona Gregorčiča Kobarid. Članek predstavi razvoj knjižnične dejavnosti na kobariški šoli in navede ra­ zloge, ki so pripeljali do optimizacije prostora, v katerem šolska knjižnica deluje od leta 1998. Skozi oblikovne elemente in principe, uporabljene v prostoru pred in po op­ timizaciji, utemeljuje pozitivne učinke optimizacije na prostor in uporabnike. Zaradi neustrezne prostorske zasnove knjižnice je v članku predstavljena ambicioznejša vizija za kakovostno rešitev osnovnega prostorskega problema. Metodologija/pristop: Članek pregledno opisuje vsebinske, likovne in praktične vidike izvedene optimizacije prostora šolske knjižnice. Rezultati: Članek predstavlja rezultate prve analize procesov in rezultatov optimizacije. Ob tem se je pokazalo, da se lahko optimizacijo šolske knjižnice upravičeno uvršča med primere dobrih praks prenov prostorov šolskih knjižnic v Sloveniji. Omejitve raziskave: Postopki optimizacije so bili zasnovani in izvedeni na podlagi objektivnih pomanjkljivosti prostora knjižnice in subjektivnih ocen počutja zaposlenih in uporabnikov v tem prostoru. Medtem ko lahko učinke optimizacije merimo na kon

RkJQdWJsaXNoZXIy