Zakaj sem proti odloku Ako hočemo, po (mojih) že objavljenih skicah zgraditi ncposreden priključek Ižanske ccstc na Kar-lovški mosl. bomo verjelno morali zavarovati, ali celo posekati nekaj prekrasnih dreves (2 ali 3). ki rastejo na samem bodočem priključku Ižanskc cestc. Sedanja Ižanska cesta. bo morala do Jurčkove poti prevzeti promct iz Peruzzijeve in Kardeljcve ceste. to je iz obeh priključkov na južni avtocesti ter celot-nega Barja. Ko bo Titova cesta zaprta za ves promet. bomo prisiljeni speljati promet proti severu. le po Ižanski cesti in primerno saniranem KarlovSkem mo- stu. Nc računajmo na Prulski most na nemogočo Orlovo ulico in podvozom na Peruzzijevi cesti. ki bo zelo drag in kjer bodo prcbivalci složno protestirali. kakor scdaj oni ob Orlovi ulici. ŽeiezniSko gospodarstvo planira drugi tir Dolenj-ske želcznice. LUZ planira na 8 minut servisni pre-voz potnikov po železnici vsaj od Grosuplja. Ljubljansko barje. ki se lemo posede za cca 1 cm bo zahtevalo sanacijo dna Grubarjevega prckopa. »Prosil sem samo«. da se v odloku zapise. da bomo rabili za priključek Ižanske ceste na Karlovški most samo varovanje ali posek 2 ali 3 dreves. Pa nič drugega! Ciril Stanič