iti ih Kakor znano imajo ljudske šole v jubljani že 2 leti zelo omejen pouk, pičlih 2 ur na teden. Da se pri takih razmerah čna tvarina jako skrči, je samo ob sebi jazumno. Vsprejemni izpiti za srednje |ole pa zahtevajo precej temeljito znanje ilovnice, ker analiza za otroke ni tako fahka reč in zahteva mnogo slovniških jaukov kot podlago. Pri sedanjih razmeah pa ljudskemu učitelju ne preostaja inogo časa za slovniške obravnave, ker lora pred vsem gojiti čitanje in spisje. 'udi računstvo in pisanje vzame precej jasa. Realije in risanje se je pa moralo ikoraj popolnoma opustiti. Tudi katehe;om je ena ura za veronauk premalo. Zajo bi morali merodajni faktorji ne le olajiati zahteve vsprejemnih izpitov, ampak ;udi pouk v I. razredu srednjih šol. I Isto velja tudi glede vsprejema učenlev na učiteljišče. Sedanji učenci, ki dorrše osemrazrednice so le sposobni za mpravljalni tečaj. Posebno želeti bi pa bilo, da bi se :opet otvorile strokovne nadaljevalne ole za vajence, ker sedanji učenci zapučajo z jako pičlitn znanjem ljudsko šolo h bodo le malo sposobni za svoj poklic. — 1 —