URN_NBN_SI_DOC-VEID2RRJ

D O S T O P D O I N F O R K N J I Z N I Č I N A Majda Steinbuch, Sradnja naravoslovna 4ola Miloi Zidanšek, Maribor UDK 027.7(497.12) Steinbuch, Majda: Dostop do informacij v šolski knjižnici na srednji šoli. Knjižnica, Ljubljana, 33(1989), št. 3/4, str. 83-89 Izobraževanje in znanje dobivata vedno večji pomen. Pa ne le v resolucijah, ampak tudi v praksi. Napake prvih let usmerjenega izobraževanja so odpravljene ali se odpravlja­ jo, ostajajo pa pozitivne pridobitve. Učenci so vedno zahtevnejši, temu pa mora šolska knjižnica s svojo dejav­ nostjo slediti. Naš cilj je samostojen uporabnik, ki bo znal informacijo zahtevati in jo tudi poiskati. Uporabnik šolske knjižnice mora imeti vse možnosti dostopa do infor­ macij in znanja, kar mu mora nuditi šolska knjižnica sama ali v povezavi z drugimi knjižnicami. UDC 027.7(497.12) Steinbuch, Majda: Access to information in a college li­ brary. Knjižnica, Ljubljana, 33(1989), no. 3/4, p. 83-89 Education and knowledge are gaining importance, not only in resolutions but also in practice. The mistakes from the first years of "vocationally oriented education" have been 83

RkJQdWJsaXNoZXIy