DObro pomnimo! V Rimu je bilo, ko se je vršila seja Italijanske katoliške akcije. Seje se je Udeležil kot zastopnik sv. Očeta monSignor Pizzardo, ki je takrat bil državtri podtajnik (zastopnik zunanjega ministra) rimskega papeža. Papežev zastopnik je imel ob tej priliki lep govor, y katerem je med drugim rekel naslednje: »Ko je obiskal Primo de Rivera — takrat diktator Španije — Rim, je tufli bil v Rimu nek Španec, ki je kupil itukaj dragocen kelih za milijon lir. Ko|iko več zaslug bi si bil ta mož pridobil f^a Cerkev, ako bi bil svoje milijone dairoval za kakšen katoliški časopis, ki naj jbi branil naše ideje!« j? JPapežev zastopnik je s temi besedami ipoudaril resnico, ki se je katoličani dojvolj ne zavedajo. Zavedali se je niso kajjtoliški Španci. Koliko je na Španskem iživotvornega katolicizma, verske vne>me, verske zvestobe in požrtvovalnosti rEa vero! Na nekem nedostaku pa je bo4ehal ta katolicizem, na nedostaku, ki igja je grajal monsignor Pizzardo v naiVedenem govoru: ni razumel znamenj Casa. Sedanji Cas je doba papirja, doba tlska, doba knjig in Casnikov. In te«a. Španski katoličani niso uvideH. Mili$one so darovali za cerkve in samostane »tti za to, da so cerkve bile krasno opremljene ter da se je bogoslužje vršilo z ivsem sijajem. Pri tem pa niso pomislili,