K ČLANKU ...O šolipa še to O tem koliko Izvršni svet občine pozna problema-tiko delovanja osnovnih šol ne bi razpravljala, ker bi tov. Weber. če bi spremljal obravna,vo te pro-blematike. lahko vedeli da je bila temu področju v preteklem letu posvečena posebna pozornost. Gradiva so bila objavljena v skupščinskih gradi-vih. Na posameznih obravnavah, ki so bila organi-zirana poleg tega, pa ste sodelovali tudi vi, tako kot ostali ravnatelji. Če pa pogledamo prostorske pogoje delovanja osnovnih šol in napredek, do katerega je prišlo pa lahko ugotovimo, da je Izvrš-ni svet s to problematiko kar zadovoljivo sezna-njen. Članek, na katerega imate pripombe, je nastal ob obravnavi poročila o osnovnem šolstvu, ki ga je izdelal zavod za šolstvo OE Ljubljana. Nanaša se na izvajanje dejavnosti v osnovnih šolah. Ugo-tovitev, da kljub stavkam, ki jih posebej poudarja-te, dejavnost ni trpela. je za nas razveseljiva. Od poročil zavoda za šolstvo pričakujemo po-leg statistične podaje podatkov, tudi njihovo vse-binsko razlago. Verjetno se oba strinjava, da je bil zavod za to tudi ustanovljen. Podatki o doseganju uspeha po posameznih predmetih kažejo na dolo-čena odstopanja v okviru posamezne šole oziroma tudi v primerjavi z ostalimi osnovnimi šolami v občini. Za ta odstopanja bi želeli dobiti vsebin-sko razlago. Verjetno bi želeli to tudi učenci in starši učencev. Podatki kažejo, da vaša šola po odstotku negativnih ocen v fiziki daleč presega doseženo povprečje za isti predmet v osnovnih šolah v občini. Razlogov za to je toliko več. Prepričana sem, da jih bo le potrebno raziskati. Glede izobrazbe ravnateljev so vaše ugotovitve enake kot jih je imel Izvršni svet. Pri tem pa je le potrebno pripomniti, da je izobrazbena struktura zaposlenih pedagoških delavcev v osnovnih šolah v stalnem porastu. Podatki namreč kažejo, da je bilo v šolskem letu 1988/89 zaposlenih v osnovnih šaolah 20,3% pedagoških delavcev s srednjo stro-kovno izobrazbo, 64,1% z višjo ter 15,6% z viso-ko strokovno izobrazbo. V bodočnosti pričakuje-mo, da se bo, zaradi odprtja možnosti pridobiva-nja visoke strokovne izobrazbe tudi učiteljem raz-rednega pouka, izobrazbena struktura še precej izboljšala. Menimo pa, da bo temu trendu morala slediti tudi izobrazbena struktura zaposlenih vo- dilnih delavcev v osnovnih šolah. In to zaradi učiteljev, učencev, vseh ostalih udeležencev v izo-brazbenem procesu, skratka zaradi možnosti izva-janja še bolj kvalitetnega dela. Res je, da naj bi bila uspešnost dela merilo za vrednotenje dela posameznega delavca, prav tako pa je res, da na uspešnost dela v veliki meri vpliva pridobljena izobrazba. Izvrši svet občine, je kot ustanovitelj osnovnih šol v preteklosti in bo moral tudi v bodoče sprem-Ijati njihovo delo. Na posamezna odprta vpraša-nja bo pač moral dobiti odgovore od za to usta-novljenih organizacij ali, kot vi predlagate, od posameznih osnovnih šol. Posamezne ugotovitve verjetno ne bodo najbolj prijetne, vendar pa bodo le zahtevale odgovor, ter pripomogle k reševanju problematike na posameznih področjih. Predsednica občinskega komiteja Tatjana Brankdipl. oec.