GLASNIK LJUBLJANA, 28. JUNIJA 1960 OKRAJNEGA LJUDSKEGA ODBORA LJUBLJANA LETO VII, ŠTEV. 50 OBČINSKI LJUDSKI ODBORI Družbeni plan občine Loška dolina za leto 1960 (Nadaljevanje iz 90. št. Glasnika) Kovinsko podjetje Lož bo v tem ‘etu postalo industrijsko podjetje za-esdl svoje obsežne dejavnosti ln da 8e izogne raznim težavam pri nabavi *z uvoza kakor tudi težavam bančnega in deviznega poslovanja. Mizarsko podjetje Stari trg je že v letu 1959 izvršilo rekonstrukcijo 8trojnice in si s tem ustvaril^ boljše P°6oje dela in večjo produktivnost, 'nia pa še vedno težave zaradi po-I Manjkanja surovin, vredvsem za ve-j Zane plošče, kar znatno vpliva, da I Je more dvigniti proizvodnje na zaželeno višino. Podjetju ovira dvig Proizvodnje tudi pomanjkanje kvaii-tetnega rezilnega orodja in primerja skladiščnih prostorov. Za zbolj-.nnje poslovanja, dvig produktivnosti !n drugih pogojev bo podjetje v letu *»60 izvršilo naslednjo investicijsko •dejavnost: a) zgradilo garažo za tovorni ka-i ij*00 s prizidavo prostora za skladi- Sfe gotovih izdelkov; b) podaljšalo halo nove strojnice Ujetja za 40 metrov; c) zgradilo skladišče za reprodukcijski material; t) nabavilo visokoturni reskalni stroj; d) Izdelalo ventilacijske ekshau-j °rske naprave v novi strojnici s sl-°s°m za lesne odpadke in e) zgradilo upravne prostore. i 2a vse te nabave in dela bo podale vložilo 16,300.000 dinarjev Indijskih sredstev di zaposluje skupno 130 lju- D ‘ N temu podjetju se bo tekom leta q 'Pojil žagarski obrat »Marof« LIP Id y5nica. S pripojitvijo bo podjetje, s- le sedaj obrtno postalo industrij-Ko Podjetje. Remontno podjetje Pod cerkev je n ° ustanovljeno v letu 1959 Obsež-ll Gradbena dejavnost v Loški do-» ' ^ugotavlja podjetju nenehni na- r*uek IgoP8 se zagotovijo podjetju v letu Of, .. Potrebna sredstva za nabavo dite a *n strojev kakor tudi za ure-tijj v Potrebnih prostorov za nadalj-ne razvoj, bodo dane podjetju ugod-5l(. Pavšalne obveznosti dr. družbene ■grdosti, ki bodo omogočile forrnl-Hti , 'astnih sredstev za investicije .vzdrževanje Dotr ,tem letu bo podjetje nabavilo °Premo 'n stroie za opo-9(k! " ter dovršilo začrta dela E*lovnih prostorih v na Podcerkvi. ^ŽOollf investicije bodo znašale ^°dn' ■ tUnofjcv- Povečanje proiz- )e ln storitev je predvidena za Ve* v primerjavi z letom 1959. Iti uresničitev predvidenih nalog >k>gp8 86 pospeši razvoj obrtne pate n’ fe morajo v letu 1960 izvesti Slednji ukrepi: — podjetja naj skrbijo nadalje za ustanavljanje novih obratov in delavnic po smernicah tega plana; — smotrno ln pravočasno je izkoristiti vsa razpoložljiva investicijska sredstva, da se doseže z naložbami na j več ji uspeh pri dvigu proizvodnje in storitev kakor tudi pri dvigu družbenega standarda; — organizira naj se servisna delavnica za popravilo gospodinjskih strojev in naprav; — vsestransko se je prizadevati za izpopolnjevanje strokovnega kadra in vajencev; — podjetja naj iščejo najprimernejše načine kooperacijskega sodelovanja med sorodnimi podjetji; — v večji meri je izkoristiti stimulativne pogoje, ki jih daje sistem delitve dohodka gospodarskih organizacij in nagrajevanje po učinku; — preprečevati je naraščajočo ilegalno obrtno dejavnost: — ustanoviti je brivsko-frizerski salon v Loškem potoku, v Loški dolini pa je osamosvojiti pekarijo, ki je sedaj v sestavu trgovine, in mesarijo, ki je sedaj v sestavu gostinstva. XI. poglavje Komunala Komunalno dejavnost izvršujeta Elektro-Ljubljana okolica na območju Loške doline in Elektro Kočevje za območje l/oškega potoka. Ti gospodarski organizaciji vršita v pretežnem delu rekonstrukcije obstoječega električnega omrežja, da s tem zagotavljajo sigurnejšo in kvalitetnejšo dobavo električne energije potrošnikom. Komunalna dejavnost teh podjetij se bo v letu 1960 povečala za 1 % v primerjavi z letom 1959. Kino, ki je v sklopu društva »Svoboda« Stari trg, se bo v letu 1960 osamosvojil in postal komunalno podjetje. TRETJI D El. EKONOMSKI OKREPI ZA IZPOLNITEV DRUŽBENEGA PLANA XII poglavje Amortizacija Vse gospodarske organizacije plačujejo v letu 1960 amortizacijo po stopnjah, ki so določene z zveznimi predpisi Remontno podjetje Podcerkev obračunava, amortizacijo za izdelovanje zidne in strešne opeke le za čas obratovanja. Tako obračunana amortizacija znaša 70 % polne amortizacije. določene z zveznimi predpisi. XIII. poglavje Obresti od sklada osnovnih sredstev Obrestna mera od sklada osnovnih sredstev znaša za: a) za trgovska podjetja 2%; te obresti gredo v občinski investicii-ski sklad’ b) kmetijske zadruge 2 %; teobre-od splošnega zneska, id ga plačujejo sti gredo v sklad osnovnih sredstev kmetijski proizvajalci, zadrug, ki jih plačujejo; c) komunalno podjetje »Kino Stari trg« 1 %. Manjša obrtna podjetja in gostišča so pavšalirana in so obresti dohodek občinskega investicijskega sklada. XIV. poglavje Prispevek Iz dohodka gospodarskih organizacij Del prispevka, ki ustreza prispevku iz dohodka,- vlagajo kmetijske zadruge v celoti v svoj sklad osnovnih sredstev. XV. poglavje Dopolnilni proračunski prispevek iz osebnega dohodka Dopolnilni proračunski prispevek iz osebnega dohodka je predpisan z odlokom občinskega ljudskega odbora Loška dolina (Glasnik št 19/80). XVI. poglavje Občinski prometni davek od prometa na drobno Občinski prometni davek je predpisan z odlokom občinskega ljudskega odbora Loška dolina (Glasnik 26/60). XVII. poglavje Občinski prometni davek Občinski prometni davek je predpisan s posebnim odlokom občinskega ljudskega odbora Loška dolina o občinskem prometnem davku (Glasnik OLO Ljubljana št. 13/60). XVIII. poglavje Občinske takse Občinske takse so predpisane z odlokom občinskega ljudskega odbora Loška dolina o občinskih taksah (Glasnik št. 21/60) XIX. poglavje Občinska doklada na dohodke od kmetijstva Občinska doklada na dohodke od kmetijstva za leto 1960 bo določena s posebnim odlokom. XX. poglavje Prispevek v okrajni sklad zdravstvenega zavarovanja kmetijskih proizvajalcev V okrajni sklad zdravstvenega zavarovanja kmetijskih proizvajalcev prispeva v letu 1960 občina 80 XXI. poglavje Občinska doklada na dohodke od samostojnih poklicev in premoženj Občinska doklada na dohodke zavezancev dohodnine od samostojnih poklicev in premoženj za leto 1960 je progresivna in se odmerja od davčne osnove, ki je podlaga za odmero dohodnine od samostojnih poklicev in premoženj, po tehle stopnjah: 1. za vse zavezance, navedene v opombi 2 točka 1 Del B — storitve odloka o občinskem prometnem davku v občini Loška dolina (Glasnik St. 13/60), ln sicer: te odmeri ln plače znaša letna Ča občin, doklada davčna osnova po stopnji, ki znaša: do 100.000 dinarjev 2 % nad 100.000 do 150.000 din 3 % nad 150.000 dinarjev 5 % 2. vsem ostalim zavezancem dohodnine od samostojnih poklicev in zavezancem dohodnine od premo žen j, in sicer: se odmeri ln plače znaša letna ča občin, doklada davčna osnova po stopnji, ki znaša: do 50.000 dinarjev 5 % nad 50.000 do 100.000 din 8 % nad 100.000 do 200.000 din 11 % nad 200.000 dinarjev 15 % Občinska doklada se odmerja in plačuje istočasno in na enak način kakor ustrezna dohodnina. Določbe uredbe o dohodnini z vsemi spremembami In dopolnitvami odloka o stopnji dohodnine ter uredbe o prisilni izterjavi davkov in drugih proračunskih dohodkov se smiselno uporabljajo tudi za odmero in pobiranje občinske doklade Davčne olajšave, ki so določene za dohodnino, veljajo tudi za občinske doklade. XXII poglavje Pavšalne obveznosti do družbene skupnosti V letu 1960 plačujejo pavšalne obveznosti do družbene skupnosti gostišča in obratna podjetja, ki izpolnjujejo za to pogoje. Višina in način plačevanja pavšalnih obveznosti se določi s posebno pogodbo o pavšalu. XXIII. poglavje Sredstva občinskih skladov Sredstva občinskih skladov so naslednja (v 000 din): Naziv »klade Skupaj Blokirana »redvlva Razpoložljiv* »reditve 1. Investicijski sklad 41.123 15.400 25.723 2. Stanovanjski sklad 29.062 — 29.062 3. Cestni sklad 1.220 298 822 Skupaj 71.523 15.098 55.027 STRAN 238 GLASNIK XXIV. poglavje Proračunska sredstva Skupni dohodki v letu 1960 bodo znašali 69,907.000 din in se bodo uporabili za naslednje namene: 1. za administrativni proračun 2. za komunalno dejavnost 3. za negospodarske investicije 4. za proračunsko rezervo Skupaj Blokirani del dohodkov v 000 din 52.590 5.740 800 3.470 62.600 7.307 zakona o proračunih ln o finansiranju samostojnih zavodov (Uradni list FLRJ št. 52-847/59) in 7. točke 26. člena statuta občine Trbovlje je občinski ljudski odbor Trbovlje na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev dne 24. maja 1960 sprejel ODLOČBO o ustanovitvi občinske posredovalnice za deio. 69.907 Skupni dohodki , XXV. poglavje Svet za družbeni plan in finance občinskega ljudskega odbora je pooblaščen, da po potrebi izda podrobnejša navodila za izvajanje tega plana. Tu družbeni plan velja od dneva objave v >Glnsniku«, uradnem vestniku okraja Ljubljana, uporablja pa se od 1. januarja 1960. St. 01/1-30-6/1-60. Datum: 10. maja 1960. Predsednik občinskega ljudskega odbora x Jože Mlakar 1 r. Ustanovi se občinska posredovalnica za delo kot samostojni zavod (v nadaljnjem besedilu: »zavod«). Ime zavoda je: Občinska posredovalnica za delo Trbovlje. Sedež zavoda je v Trbovljah. Zavod upravlja upravni odbor in upravnik. Upravni odbor šteje sedem članov, ki jih imenuje občinski ljudski odbor Trbovlje. Dva člana upravnega odbora morata biti odbornika, dva člana člana občinskega sindikalnega sveta, dva pa se imenujeta izmed državljanov. Upravnik zavoda je član upravnega odbora, ne more pa biti njegov predsednik. Upravnika imenuje občinski ljudski odbor na predlog upravnega odbora zavoda. 8 OBČINA LJUBUANA-VIČ 362. Na podlagi 5. člena uredbe o povračilih potnih in drugih stroškov javnih uslužbencev (Uradni 1. FLRJ 8t. 9-113/60) in 2. točke 26. člena statuta občine Ljubljana-Vič je občinski ljudski odbor Ljubljana-Vič na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev dne 12. maja 1960 sprejel ODLOK dinarjev na mesec. Ce se prizna uslužbencu nadomestilo nad 10.000 dinarjev na mesec, mora izdati o tem predstojnik organa posebno obrazloženo odločbo. o višini dnevnic za uradna potovanja, nadomestila za ločeno življenje in kilometrine za uslužbence občinskega ljudskega odbora Ljubljana-Vič, občinskih zavodov in organizacij 1. člen Uslužbenci v smislu tega odloka so osebe, ki so v delovnem razmerju z občinsldm ljudskim odborom Ljubljana-Vič, občinskim zavodom ali organizacijo (v nadaljnjem besedilu: občinski organi), za katere velja zakon o javnih uslužbencih. 2. člen Dnevnica uslužbencev občinskih organov znaša: 1. za uslužbence, razvrščene od XX. do vštetega XI. plačilnega razreda, in za tehnično osebje, razen za osebje s kvalifikacijo visokokvalificiranega delavca — 1300 dinarjev; 2. za uslužbence, razvrščene od X. do vštetega V. plačilnega razreda in za tehnično osebje s kvalifikacijo visokokvalificiranega delavca — 1500 dinarjev; 3. za uslužbence, razvrščene od 5. člen Uslužbenci občinskih organov imajo po 14. členu uredbe o povračilu potnih in drugih stroškov javnih uslužbencev pravico do kilometrine, ki znaša 25 dinarjev za vsak prevoženi kilometer. 6. člen Z dnem, ko začne veljati ta odlok, preneha veljati odlok o povračilu stroškov za službena potovanja in terensko delo, ki se opravlja v mejah občine Ljubljana-Vič do 10 km oddaljeno od ožjega območja (Glasnik št 32-88/57). 7. člen Ta odlok velja od dneva objave v »Glasniku«, uradnem vestniku okraja Ljubljana. St: 01/3-1/81-1060. Ljubljana, dne 12. maja 1060. Predsednik občinskega ljudskega odbora: Ignac Voljč, 1. r. OBČINA TRBOVLJE 363. Na podlagi 2. člena temeljne uredbe o finančno samostojnih zavodih (Uradni list FLRJ št. 61-426/53) v zvezi z drugim odstavkom 18. člena Naloga zavoda je, da v mejah zakonitih pravic in smernic okrajnega zavoda za posredovanje dela skrbi za nemoteno izvajanje službe posredovanja dela, zlasti pa: 1. spremlja in usmerja zaposlenost v svojem območju, spremlja potrebe gospodarstva po delovni sili, skrbi za izvajanje evidence začasno brezposelnih oseb in za čim pravilnejše zaposlovanje državljanov v okviru družbenega plana; 2. sodeluje v vprašanjih smotrnega zaposlovanja v zvezi z lokacijo gospodarskih organizacij in razdelitvijo investicij v odnosu na razpored delovne sile ter v zvezi z otvar-janjem novih obratov, delovišč in drugih dejavnosti na svojem območju; 3. sodeluje pri zaposlovanju in prekvalifikaciji invalidov ter koordinira delo z drugimi organi in skrbi za strokovno usposabljanje brezposelnih oseb; 4. skrbi za poklicno prosvetljeva-nje in svetovanje zlasti mladine in se v ta namen povezuje z ustreznimi organi in šolami na svojem območju; 5. daje pomoč gospodarskim in drugim organizacijam pri zagotavljanju potrebnih kadrov; 6. ugotavlja in odloča o pravicah začasno brezposelnih delavcev, jim izplačuje denarna nadomestila, izdaja objave za kreditirano vožnjo prt napotitvi v drug zaposlitveni kraj ter vodi zadevno evidenco; 7. opravlja vse druge zadeve, ki mu jih nalagajo zakoniti predpisi in pristojni okrajni zavod za posredovanje dela. Zavod gospodari s premoženjem, ki mu ga da v upravljanje ustanovitelj, 6 Dohodki zavoda so: 1. sredstva iz prispevka za so- cialno zavarovanje po stopnji, ki j° določi upravni odbor okrajnega zavoda za posredovanje dela; 2. dotacije občinskih ljudskih odborov; 3. dotacije okrajnega zavoda za posredovanje dela in uprave za posredovanje dela LRS; 4. Izredni dohodki. Zavod posluje po predpisih zakona o proračunih in o finansiranju samostojnih zavodov in po smernicah višjih organov. 8 Zavod ima tele sklade: a) sklad za usposabljanje brezposelnih oseb; b) rezervni sklad. 9 Zavod ima pravila, ki jih zavodu predpiše občinski ljudski odbor. Za zadeve in naloge zavoda 1® pristojen svet za delo občinskega ljudskega odbora Trbovlje. Ta odločba velja takoj ln se objavi v »Glasniku« uradnem vestniku okraja Ljubljana. Zavod Je pravna oseba. St: 01/1-45/4-60. Datum: 24. maja 1960. Predsednik občinskega ljudskega odbor*: Martin Gosak, 1. r. IV. plačilnega razreda navzgor — 1700 dinarjev. Honorarnim uslužbencem se določa dnevnica po honorarju v skladu z določbami, ki veljajo za redne uslužbence. Honorarnim uslužbencem, ki jim honorarna služba ni edini poklic, se določa dnevnica po glavnem poklicu, če je to zanje ugodnejše. 3. člen V smislu četrtega odstavka 21. Člena uredbe o povračilih potnih in drugih stroškov javnih uslužbencev se uslužbencu, če na službenem potovanju ni prenočeval, zmanjša dnevnica za 30 %. Dnevnica pa se mu ne zmanjša, če je bil uslužbenec, ki je službeno potoval, na poti večji del noči. 4. člen Nadomestilo za ločeno življenje znaša za uslužbence občinskih organov od 5000 do 10.000 dinarjev na mesec. V posebno upravičenih primerih se sme izjemoma priznati uslužbencem prve in druge vrste ter tehničnemu osebju s kvalifikacijo visokokvalificiranih delavcev tudi večje nadomestilo, vendar največ 15.000 OKRAJNI LJUDSKI ODBOR Na podlagi 122. člena zakona o proračunih in o finansiranju samostojnih zavodov (Uradni list FLRJ št. 52/59) je okrajni ljudski odbor Ljubljana na seji okrajnega zbora in na seji zbora proizvajalcev dne 3. junija 1960 sprejel 2. člen Sredstva sklada so namenjena: a) za finansiranje razširitev in modernizacijo obstoječih kino dvoran, b) za gradnjo novih kino dvoran. PRAVILA sklada za razširitev in modernizacijo obstoječih in graditev novih kino dvoran na območju občin mesta Ljubljane I. člen Sklad za razširitev in modernizacijo obstoječih in graditev novih kino dvoran na območju občin me- 3. člen Sklad je pravna oseba. Za obveznosti sklada jamči ustanovitelj. Sredstev, ki sc dajejo iz skladu, ni treba vračati, če upravni odbor sklada nc odloči drugače. podjetja Ljubljana, ki ju predlog* delovni kolektiv podjetju, ostal® članu pa izmed javnih delavcev ■ državljanov. .1 Upravni odbor izbere predse1'1 nikn izmed sebe. j Upravni odbor sklepa samo seji. 5. člen V sklad se steka: se Siena: ,, a) del dohodka, ki ustreza Pr£ spevku iz dohodka gospodarskih ganizacij, ki ga vpločujejo podjcU za razdeljevanje filmov na obm°Y o* sta Ljubljane je ustanovil okrajni ljudski odi Ihor Ljubljana z odlokom Št. 10/1-31-36/1-60 z dne 3. junija 1960. 4. člen Upravni odbor sestavlja 7 članov. Clnnc upravnega odbora imenuje zu dobo dveh let ustanovitelj, in sicer 3 člane izmed članov Mestnega sveta Ljubljana, 2 člana izmed delovnega kolektiva Kinematografskega tu, ki je navedeno v 1. členu loka, v dobro podjetij za pred® janje filmov; , b) občinski prometni davek j, vstopnic za kinematografske stave, ki ga odstopijo skladu ski ljudski odbori; c) obresti sredstev skladni glasnik STRAN 239 Č) dotacije, darila in drugi prispevki. 6. člen Administrativne zadeve sklada opravlja upravni organ okrajnega ljudskega odbora, ki je pristojen za družbene službe. 7. člen Sklad ima rezervo. Skupna rezerva mora znašati največ 56/o vsakoletnih planiranih sredstev sklada. To višino mora rezerva doseči v petih letih. Koliko se vsako leto vloži v rezervo, da doseže določeno višino, določi svet okrajnega ljudskega odbora, ki je pristojen za kulturo, na predlog upravnega odbora sklada. Sredstva rezerve uporablja sklad Za kritje premalo predvidenih ali nepredvidenih izdatkov, O uporabi sredstev rezerve odloča upravni odbor sklada v soglasju s svetom okrajnega ljudskega odbora, ki je pristojen za kulturo. 8. člen Dohodki in izdatki sklada se določajo s finančnim načrtom. 9. člen V finančnem načrtu morajo biti posebej izkazana sredstva prenesena iz prejšnjega leta, in posebej sredstva, ki se pričakujejo v tekočem letu, razčlenjena po virih, iz katerih pritekajo. Izdatki za tekoče leto morajo biti določeni vsak posebej, kakor ustreza naravi in namenu sklada. Odredbodajalec za izvrševanje finančnega načrta je predsednik Upravnega odbora sklada. Evidenco o izvrševanju finančnega načrta vodi upravni odbor sklada in banka, pri kateri so sredstva sklada, in sicer po klasifikaciji dohodkov in izdatkov, ki jo določa navodilo o evidenci o izvrševanju finančnih načrtov samostojnih zavodov in skladov politično-terito-rialnih enot (Ur. list FLRJ št. 6/60). 10. člen Finančni načrt sklada sprejme *a eno koledarsko leto upravni odbor sklada in velja za tisto leto, za katero je sprejet. Finančni načrt sklada sprejme Upravni odbor sklada po smernicah svetu, ki je pristojen za kulturo. Finančni načrt mora biti sprejet Pred začetkom leta, za katero naj velja. 11. člen Finančni načrt sklada sc pošlje za finance pristojnemu upravnemu organu okrajnega ljudskega odbora in družbenemu knjigovodstvu. 12. člen Sredstva sklada so naložena pri Komunalni banki v Ljubljani. 13. člen Iz sredstev sklada se sme pozabiti toliko, kolikor je v skladu. Le na podlagi predpisa, ki ya lahko izda Zvezni izvršni svet, je dovoljeno angažirati tudi več sredstev zklada, kot jih je v skladu. 14. člen Neuporabljena sredstva sklada ®e prenesejo na naslednje leto. 13. člen Na koncu leta se sestavi zaključki račun o izvršitvi finančnega navrta sklada. ^jZakl^učni račun sprejme upravni Zaključni račun sklada se pošlje Za finance pristojnemu upravnemu 0rganu okrajnega ljudskega odbora. 16 člen Presežek po zaključnem računu o izvršitvi finančnega načrta sklada se prenese kot dohodek v finančni načrt sklada za naslednje leto. 17. člen Upravni odbor sklada mora občasno, najmanj pa dvakrat v letu kontrolirati uporabo sredstev sklada. Če upravni odbor ugotovi, da se sredstva sklada uporabljajo v druge namene, za katere niso bila dana, je dolžan ustaviti nadaljnja izplačila sredstev ter zahtevati od koristnika vrnitev že prejetih sredstev sklada. O tem mora upravni odbor takoj obvestiti pristojni svet in za finance pristojni upravni organ ljudskega odbora. Upravni odbor mora enkrat letno poročati o poslovanju sklada. To poročilo predloži pristojnemu svetu in za finance pristojnemu upravnemu organu okrajnega ljudskega odbora. 18. člen Spremembe in dopolnitve teh pravil sprejme upravni odbor sklada, potrditi pa jih mora ustanovitelj. St: 10/K-31-36/1-60. Datum: 3. junija 1960. Predsednik okrajnega ljudskega odbora: Franc Popit 1. r. Na podlagi 19. člena temeljne uredbe o finančno samostojnih zavodih (Ur. list FLRJ št. 31-426/53) jc Okrajni ljudski odbor Ljubljana na 22. skupni seji okrajnega zbora in zbora proizvajalcev dne 3. junija 1960 sprejel PRAVILA Okrajnega zavoda za produktivnost dela v Ljubljani L Splošne določbe 1. Okrajni zavod za produktivnost dela (v nadaljnjem besedilu »Zavod«) je bil ustanovljen z odločbo Okrajnega ljudskega odbora Ljubljana štev. 09/1-ZAO-60/1-60 dne 22. aprila 1960 kot samostojen zavod s sedežem v Ljubljani. 2. Zavod je vpisan v register samostojnih zavodov, ki ga vodi OLO Ljubi jana-Center. 3. Zavod dela po predpisih, ki veljajo za delo samostojnih zavodov. 4. Zavod se finansira na podlagi finančnega načrta, v katerem morajo biti izdatki uravnovešeni z dohodki. Zavod posluje samostojno in razpolaga z dohodki v mejah svojega finančnega načrta po veljavnih predpisih. 1. Zavod je pravna oseba in kot tak lahko pridobiva pravice in prevzema obveznosti. Zavod odgovarja za svoje obveznosti s sredstvi, s katerimi razpolaga po finančnem načrtu. 6. Delo in poslovanje zavoda nadzoruje svet za delo okrajnega ljudskega odbora. IJ. Naloge zavoda 7. Zavod daje pomoč gospodarskim organizacijam' m drugim organizacijam v cilju povečanja produktivnosti dela. V ta namen zavodi a) proučuje in razvija najnovej-ša dognanja sodobnih znanosti s področij ekonomike in organizacije gospodarskih organizacij, organizacije tehnoloških postopkov, industrijske psihotehnike in fiziologije dela socioloških pojavov v gospodarskih organizacijah, metod izobraževanja vodilnih oseb in delavcev v gospodarskih organizacijah in varnosti pri delu"; b) na podlagi rezultatov raziskovalnega dela v gospodarskih organizacijah in drugih organizacij izdeluje ekonomske in organizacijske analize in z ugotovitvijo najvažnejših problemov stavlja ustrezne predloge za izboljšanje poslovanja; c) pomaga pri organizaciji vseh področij poslovanja v gospodarskih organizacijah in pri uvajanju stimulativnih oblilj nagrajevanja po učinku; č) organizira centre za strokovno izobraževanje in pomaga pri izbiri inštruktorjev, planiranju izobraževanja in sestavi učnih programov; d) organizira posebne seminarje iz navedenih področij za izobraževanje vodilnih oseb in delavcev v gospodarskih organizacijah; e) vrši usluge za gospodarske organizacije, ki se nanašajo na zbiranje podatkov, statistične obdelave in planiranje. 8. Pri svojem delu sodeluje Zavod s pristojnimi državnimi organi, zavodi, znanstvenimi ustanovami, strokovnimi združenji, zbornicami ter gospodarskimi in družbenimi organizacijami. lil. Organi Zavoda 9. Organa Zavoda sta upravni odbor in direktor. Upravnemu odboru in direktorju pomaga strokovni svet. a) Upravni odbor 10. Upravni odbor te kolektivni organ upravljanja Zavoda in šteje 9 Članov. Sedem članov upravnega odbora imenuje Okrajni ljudski odbor Ljubljana, enega člana izvoli Iz svojih vrst kolektiv Zavoda, direktor pa je po svojem položaju ilan upravnega odbora. Predsednika upravnega odbora Zavoda voli upravni odbor izmed sebe. Direktor Zavoda ne more biti predsednik upravnega odbora Zavoda. 11. Upravni odbor je za svoje delo odgovoren Okrajnemu ljudskemu odboui Ljubljana. Svetu za delo okrajnega ljudskega odborn pa je dolžan vsaj polletno poročati o delu Zavoda. 12. Člani upravnega odbora Zavoda ne prejemajo za svoje delo v upravnem odboru nagrado, pač pa imajo pravico do nadomestila zn izgubljeni zaslužek in povračila potnih stroškov ter dnevnipe. 13. Predsednik upravnega odborn oz. v njegovi odsotnosti njegov namestnik, ki ga določi upravni odbor, vodi seje upravnega odbora in pripravlja skupno z direktorjem Zavoda dnevni red sej. Upravni odbor Zavoda sklepa samo na sejali. Seje sklicuje predsednik po potrebi. Predsednik mora sklicati sejo upravnega odbora, če to zahteva tretjina članov upravnega odbora, direktor Zavoda ali Svet za delo OLO Ljubljana. Če predsednik v navedenih primerih seje ne skliče, stori to direktor Zavoda. 14. Upravni odbor Zavoda sklepa veljavno, Če je na seji navzoča večina članov. Sklepe sprejme upravni odbor z večino navzočih članov. 15. Mandatna doba upravnega od* bora traja dve leti. Okrajni ljudski odbor Ljubljana lahko sam od sebe ali na predlog upravnega odbora Zavoda razreši člana upravnega odbora pred potekom mandatne dobe, ker stalno zanemarja ali občutno krši svoje dolžnosti v upravnem odboru ali iz drugih tehtnih razlogov. Kolektiv Zavoda lahko iz istih razlogov kot okrajni ljudski odbor odpokliče člana upravnega odbora, ki ga je izvolil in izvoli namesto njega drugega. 16. Član upravnega odbora, ki se ne strinja s sklepom, sprejetim na seji upravnega odbora, lahko zahteva, da se njegovo nasprotno mnenje stavi v zapisnik. Člani upravnega odbora morajo varovati uradno tajnost. 17. Upravni odbor Zavode skrbi za splošni napredek in razvoj Zavoda in za to, da Zavod izpolnjuje postavljene naloge. Pri tem ima zlasti te pravice in dolžnosti: 1. sprejema perspektivni in letni delovni program; 2. spremlja med letom izvrševanje letnega delovnega programa in daje direktorju smernice za izvršitev delovnega programa in za zavodovo delo; 3. predlaga okrajnemu ljudskemu odboru dopolnitev oz. spremembo odločbe o ustanovitvi Zavoda in dopolnitev oz. spremembo pravil Zavoda; 4. določa organizacijski sestav Zavoda; 5. sprejema pravilnik o osebnih dohodkih uslužbencev in delavcev Zavoda v soglasju z OLO Ljubljana; 6. predpiše poslovnik Zavoda; 7. sprejema letni finančni načrt Zavoda in zaključni račun, gospodari s sredstvi Zavoda in nadzoruje materialno in finančno poslovanje Zavoda; 8. vrši razpis in odloča o sprejemu uslužbencev in delavcev Zavoda; 9. določi v okviru razpona, določenega s pravilnikom o osebnih dohodkih, tarifno postavko direktorja v sporazumu s Svetom zn delo OLO; 10. rešuje druge zadeve, za katere je pristojen po teh pravilih ali po obstoječih zakonskih predpisih. b) Direktor 18. Direktorja Zavoda imenuje in razrešuje Okrajni ljudski odbor Ljubljana na predlog Sveta za delo. V odsotnosti zastopa direktorja oseba, ki jo pooblasti direktor v sporazumu z upravnim odborom Zavoda izmed uslužbencev Zavoda. 19. Direktor neposredno vodi Zavod In je za svoje delo odgovoren upravnemu odboru Zavoda. Direktor ima zlasti tele pravice in dolžnosti: 1. pripravlja za upravni odbor predloge perspektivnega in letnih delovnih programov; 2. določa četrtletne programe dela; STRAN 240 GLASNIK 3. poroča četrtletno upravnemu odboru o delu Zavoda, zlasti o izpc4-njeva-nju delovnega programa in finančnega načrta; 4. zastopa Zavod pred državnimi organi in v premoženjsko-pruvnili razmerjih nasproti pravnim in fizičnim osebam; sklepa pogodbe v imenu Zavoda; 5. skrbi za to, da se izvršujejo sklepi upravnega odbora; 6. pripravlja predloge finančnega načrta in zaključnega računa Zavoda; 7. je odredbodajalec za izvrševanje finančnega načrta in nadzoruje materialno in finančno poslovanje Zavoda; 8. izdaja odločbe o sprejemu in razrešitvi uslužbencev in delavcev Zavoda in o drugih zadevah s področja delovnih razmerij po veljavnih predpisih; 9. skrbi za strokovni napredek uslužbencev Zavoda; 10. organizira sodelovanje Zavoda z državnimi organi, zavodi, znanstvenimi ustanovami, strokovnimi združenji, zbornicami, gospodarskimi in družbenimi organizacijami; 11. skrbi za delovno disciplino in je disciplinski starešina; 12. opravlja naloge," ki spadajo v njegovo pristojnost po obstoječih predpisih 20. Direktor ima pravico in dolžnost, da začasno zadrži vsak sklep upravnega odboru Zavoda, za katerega misli, da je v nasprotju s predpisi in ukazi pristojnih državnih organov ali z nalogami Zavoda, O tem mora direktor takoj poročati Svetu za delo okrajnega ljudskega odbora. Ce Svet za delo ne izda v 30 dneh odločbe o spornem vprašanju, je sklep itpravnega odbora obvezen za direktorja Zavodu. c) Strokooni soet 21. Strokovni svet je strokovni posvetovalni organ upravnega odbora in direktorja Zavoda. Sestavljajo ga strokovni uslužbenci Zavoda. IV. Organizacija Zavoda 22. V cilju uresničitve nalog iz točke 6 ima Zavod tele organizacijske enote: 1. oddelek za gospodarsko raziskavo in organizacijo; 2. oddelek za strokovno izobraževanje; 3. samostojne referate oz. delovna mesta, ki so neposredno pod vodstvom direktorja. 23. Sistemizacijo delovnih mest določi upravni odbor s posebno odločbo. 24. Zavod uresničuje svoje naloge predvsem z uslužbenci in delavci, ki so v rednem delovnem razmerju z Zavodom. 23. Za izvršitev posameznih strokovnih nalog sklene lahko direktor pogodbo s strokovnimi osebami oz zavodi ali znanstvenimi ustanovami. S pogodbo je določena naloga, rok trajanja izvršitve, obojestranske obveznosti višina in način plačila ter penale za slučaj neizpolnitve naloge in po potrebi Še druge podrobnosti. 27. Zavod ima svoj finančni načrt. Direktor V Finančno postopanje 26. Zavod vodi knjigovodstvo po veljavnih predpisih. oj tinaneni m je odredbodajalec za izvrševanje finančnega načrta in lahko s pismeno odločbo prenese posamezne pravice glede izvrševanja finančnega načrta na pomožnega odredbodajalca, ki te pravice ne more dalje prenesti. Računovodja je kot računodaja-lec odgovoren za svoje delo odredbodajalcu. Po zakonskih predpisih je nasploh odgovoren za pravilnost finančnega poslovanja Zavoda. 28. Zavod sestavi konec leta v skladu z veljavnimi predpisi zaključni račun, ki ga sprejme upravni odbor, potrdi pa OLO Ljubljana. 29. Zavod ima pri okrajni komunalni banki svoj tekoči račun. 30. Dohodki Zavoda so plačila za opravljene intelektualne in administrativne storitve po programu Zavoda, dotacije iz proračuna, sklada za kadre in drugih skladov, prispevki gospodarskih organizacij in drugi nepredvideni dohodki. 31. Strokovne storitve in usluge, ki jih Zavod opravlja, zaračunava naročnikom po tarifi, ki jo predpiše upravni odbor Zavoda. 32. Zavod ima naslednje sklade: a) sklad osnovnih sredstev, b) sklad obratnih sredstev, c) sklad za nadomestitev in dopolnitev osnovnih srestev, č) rezervni sklad, d) sklad za prosto razpolaganje. Sklade oblikuje Zavod na podlagi obstoječih predpisov in odločitve upravnega odbora Zavoda. 33. Med letom uporablja Zavod presežek dohodkov nad izdatki kot obratna sredstva. 34. Zavod gospodari s sredstvi, ki mu jih da v upravljanje ustanovitelj, in s sredstvi, ki jih pridobi s svojim poslovanjem. Vil. Osebni dohodki 33. Osebni dohodki uslužbencev in delavcev Zavoda se beležijo s pravilnikom o osebnih dohodkih, ki ga sprejme upravni odbor Zavoda v soglasju z Okrajnim ljudskim odborom Ljubljana. Vili. Končne določbe 36. Kolikor ta pravila za posamezne zadeve nimajo podrobnih določil, veljajo obstoječi zakonski predpisi. 37. Ta pravila začno veljati, ko jih sprejme Okrajni ljudski odlx>r Ljubljana. Ljubljana, dne 3. junija 1960. St. 09/1-ZA 0-60/4-60. Predsednik Okrajnega ljudskega odbora: Franc Popit 1. r. list FLRJ št. 43/33 in 23/36) objavljamo razgrnitev na javni vpogled podatkov revizije katastra o površinah, kulturah, razredih in posestnikih oz. upravnih organih. Revizija katastra je bila izvršena z novo geodetsko izmero po 25. členu iste uredbe. Razgrnitev bo za katastrsko občino Ježica upravne občine Ljub-Ijana-Bežigrud v prostorih kemtij-ske zadruge na Ježici vsak delovni dan od 7. do 14. ure, in sicer v dneh od 1. do 31. julija 1960. V nadevednih dneh naj si prizadeli ogledajo podatke o reviziji, zoper katere lahko ugovarjajo med samo razgrnitvijo, izvzemši zoper podatke o klasifikaciji zemljišč. O ugovorih sc bo odločalo med samo razgrnitvijo. Prizadeti sc lahko pritožijo na Okrajni ljudski odbor Ljubljana-katastrski urad Ljubljana II v petnajstih dneh po končani razgrnitvi, če se ne strinjajo s podatki, ki se nanašajo na klasifikacijo zemljišč, ali če sc ne strinjajo z drugimi podatki iz katastrskega operata. Komisija, ki vodi razgrnitev, bo posetnike oz. upravne organe zemljišč individualno vabila. Ljubljana, dne 23. junija 1960. Okrajni ljudski odbor Ljubljana Katastrski urad Ljubljana II VSMUNA Družbeni plan za leto 1960 občine Loške dolina (naduljcvunje). 362 Odlok o višini dnevnic za uradna potovanja, nadomestila za ločeno življenje in Kilometrine za uslužbence uprave občine Ljubljana-Vič. 363 Odločba o ustanovitvi posredovalnice za delo občine Trbovlje. Pravila sklada za razširitev in modernizacijo obstoječih in graditev novih kino dvoran na območju občin mesta Ljubljane. Pravila Okrajnega zavoda sa produktivnost dela v Ljubljani. Objava o razgrnitvi na javni vpogled podatkov revizije katastra o površinah. Kulturah, razredih in posestnikih ozir. upravnih organih. Zaključni račun trgovine z barvami In laki »PLAVICA«, Ljubljana, Wolfova 12 V poslovni dobt 1859. Je razpolagalo podjetje z naslednjimi obratnimi sredstvi; lastnim skladom obratnih sredstev 131.000 dtn ln stalnim kreditom 7.409.000 din ter rfinvnlml sredstvi v znesku 074.000 din. Prometa Je bilo ustvarjenega 72.905 000 din kar Je za 30 40 % več od lanskoletnega, pri Isti delovni stil - 7 oseb tK ri\ /> BILANCA na dan 31 decembra 1959 PASIVA Zan Znesek Znesek v>,/»» Hintfcvk* v -w dtr el Nar/ « .ulMAVkt v kv d4, n 4 Osnovna tredsivt A Viri osnovnih »red siv v 1 Osnovna sredstva G26 l Sklad osnovnih sred«tc> t Drugi viri osnovnih »91 t Denarna sredstva tenov nlh sredstev 340 8 Viri sredstev »kupne B »rudstva skupne porabe porabe l Sklad skupne porabe 97 i Drugi viri sredstev l Sredstva skupne porao* L Denarna sredstv* skupm skupne porabe • oorabe 56 C. Viri obratnih sredstev 5 Sklad obratnih sredstev 131 C. Obratna Melan Ivan n ifktot Pogačnik Kristo Zaključni račun podjetja "■UDARNIK«, Ljubljana, Vilharjeva 45 a AKTIVA BILANCA na dan 31. decembra 1959 PASIVA OBJAVA Na podlagi 19.. 20. in 27. člena Uredbe o zemljiškem katastru (Ur. Zan Znesek '.n n Znesek „ - a. ‘00 dti \h/ ' .,"1 - vkh v noo din \ Osnovna >rcdk«vš 4 Viri osnovnih sredstev i Osnovna sredstva 11.754 l Sklad osnovnih sredstev > Drugi viri osnovnih 11.617 1 Denarna sredstva mnov sredstev n1h sredstev 64 O Viri »renstev »kupne 8 Sredstva skupne porabe porabe i Skiad skupne norabe • Drugi vtrl sredstev 110 S Sredstva skupne poraOt 1 Denarna sredstvu skuon* skupne porane - norabe «7 C Vin obratnih .reditev i SklAd jbratnlh sredstei 39.071 C Obratna sredstva 1 Drugi viri obratnih l 5 ki iona obtatna tredstv* 26.593 sredstev C) Rezervni sklad O izločena sredstva In drugi skladi i Denarna sredstva rezerv ’ Rezervni sklad In drugi 1.500 nega sklada in drugih skladi skladov 1.184 ' Viri nerazDoreienth l Denarna siedstva mraz »reditev nor#*'enih sredstev tu E V Irt sredstev V obračunu In druga pasiva F Sredstva v obračunu 9 Kratkoročni krediti Ih druga aktiva za obratna sredstva — 23.807 m Dobavitelji In druge U 042 obveznosti i r>TM'trp nmilVH ‘ 1 . » , «1 54* 4 K tl'O >» 63 540 Ivanka Perme i tisvfinlk mo Marijan Maruccl* [71 lektur Vinko Mrzllkar