Dogradimo Karlovški most Že ob presoji variant in takoj po do-graditvi mostu smo ugotovili, da rešitev ne odgovarja potrebam mesta, ampak potrebam ceste Ljubljana-Zagreb. Pre-nos prometa iz severa mesta na Ljubljan-sko barje preko Prul in Orlove ulice je zgrešeno. Ta promet bi moral posredo-vati neposredno na Ižansko cesto, ki je in bo ostala barjanska magistrala. Skica prikazuje eno izmed variant do-polnitve sedanjega mostu. Nova Ižanska cesta se morajzačeti na Karlovškem mo-stu, ne pa v Orlovi ulici. Botanični vrt bo le obrobno prizadet. Je pa možnih več tras po in ob vrtu. Tako na vrhu mostu povežemo Ižansko in Hradeckega cesto. Odpade vključevanje vozil preko ozkih ulic Prul in Orlove ulice. Izvršimo takoj prosti, vedno odprti od-cep z mostu na cesto za gradom. Pod odcepom Ižanske ceste zgradimo parkir-ne prostore. Promet pešcev in kolesarjev ostane neprizadet. Iz Prul naj se zgradi preko Gruberjevega prekopa brv za peš-ce in kolesarje. Priključek na avtocesto naj poteka po ižanki do Jurčkove poti in do Lahovega štradona, ne pa po Peruzzi-jevi cesti. Zato naj se dopolni sedanji Karlovški most. Prikazal sem še več vari-ant in rešitev tolmačil na terenu. CIRIL STANIČ