III. SPL0ŠNA LJUDSKA OBRAMBA IN DRUŽBENA SAMOZAŠČITA Splošno Ijudsko obrambo in družbeno samozaščito bomo v letu 1982 nadalje razvijali kot množično obrambno politiko gibanja ter kot pro-ces podružbljanja in krepitve obrambnega in družbeno samozaščit-nega delovanja delovnih Ijudi in občanov. Tako se bodo še v večjem obsegu neposredno vključevali v odločanje in dograjevanje obramb-nih, samozaščitnih in varnostnih priprav zlasti v krajevnih skupnostih, temeljnih organizacijah združenega dela in drugih samoupravnih or-ganizacijah in skupnostih ter v občini. Teritorialna obramba — Intenzivno bomo izvajali vzgojo in urjenje enot in štabov teritorial-ne obrambe, — nadaljevali bomo z modernizacijo oborožitve in opreme enot teri-torialne obrambe v skladu s srednjeročnim razvojnim načrtom, — izboljšali bomo kadrovsko strukturo teritorialne obrambe z mlaj-šimi in strokovno usposobljenimi kadri. Nosilci: štab za teritorialno obrambo občine in organi skupščine. Civilna zaščita — Nadaljevali bomo z organizacijsko ureditvijo civilne zaščite v na novo ustanovljenih krajevnih skupnostih in z ustanavljanjem sploš-nih enot v stanovanjskih objektih, — zagotovili bomo materialne pogoje za vzgojo in pouk prebivalstva s področja obrambnih priprav, samozaščitnih in varnostnih zadev ter nadaljevali z usposabljanjem in opremljajnem enot in štabov civilne zaščite, — nadaljevali bomo z opremljanjem centra upravno-vojnih zvez ter z usposabljanjem vojaških obveznikov v skladu s programom in srednjeročnim načrtom. IV. KRAJEVNE SKUPNOSTI V letu 1982 bomo v zvezi z uresničevanjem srednjeročnega plana ob-čine za obdobje 1981—1985 nadaljevali utrjevanje samoupravne orga-niziranosti in družbenoekonomskih odnosov v krajevnih skupnostih s posebnim poudarkom na realizaciji naslednjih nalog: 30 pripravi in izvršitvi volitev delegacijzadelegiranje delegatovvskup- ščine družbenopolitičnih in samoupravnih interesnih skupnosti ter organov krajevne samouprave, nadaljevanju preobrazbe in preoblikovanja krajevnih skupnosti v občini in zagotavljanju pogojev delovanja na novo ustanovljenih KS, utrjevanju delovanja na novo izvoljenih organov krajevne samo- uprave (skupščine KS, sveti KS, komisije, odbori, poravnalni in po- trošniški sveti ter delegacije), sprejetju regijskega družbenega dogovora in samoupravnega spo- razuma v okviru občine za financiranje planov in programov raz- voja KS, izdelavi primerjalne analize glede na novo izvoljene organe KS s sedanjimi, sodelovanju z družbenopolitičnimi organizacijami KS in občine ter organizacijami združenega dela, zagotavljanju prostorov za delovanje na novo ustanovljenih KS in izboljšanju sedanjih, aktiviranju KS, da še naprej z udeležbo v krajevnem samoprispev- ku aktivno sodelujejo pri reševanju zadovoljevanja skupnih intere- sov in potreb krajanov in da se v to obliko financiranja vključijo poleg samoupravne komunalne skupnosti tudi druge samoupravne interesne skupnosti. 31 Izhaja od leta 1964 namesto Občinskih razgledov, ki jih je leta 1961 začel izdajati občinski odbor SZDL Ljubljana-Siška. Naslov: »Javna tribuna«, Ljubljana, Trg prekomorskih brigad 1, soba 405 — Gradivo pripravil za tisk: Sekretariat skupščine občine Ljubljana-šiška — Tisk: Tiskarna Slovenija, Ljubljana — Po mnenju sekretariata za informacije Izvršnega sveta SRS št. 421/1/72 z dne 7. II. 1974 je Javna tribuna oproščena prometnega davka.