pre.i nemSkutar, potem pri Kmetski zvezi in 2daj pri Saniostojni, to pove dovolj! Resnoba pa obide 61ov&ka, če pomisli ))ri čiranju tPRa letaka, da je človek, ki je zmožen take nesramnosti pisali o možeh, ki sc delalf za nas, ko je Schnuderlu njegova mati še noe bri&ala, da je tak človek doma pri Sv. Jakobu in da bi se morebiti le našel kdo, ki bi ga zapeljale ostudne laži in pisarije tega človeka. Samsstojni aiso proti veri in cerkvi. Na volilneaa shodu v Šentjnrjn na Pa3nici je dr. Jankovič med dragim kratko omenil, da širijo naspTOtniki iaed našim Ijadstvom lažnjive go^orice, da bočejo Srbi vaše cerkve zapreti ali porašiti, Edea najbolj glasnih samostojaežev je nato zaklical: ,,To bi bilo tako najboljže!" Samost»jna celica. V okolici Ptuju agitira samoatojaež, ki je dalje ča-ia štadiral v samostojni cclici. Sedaj povsod igra, v občioi na harmoaiko ter nategaje mebače, ker bi rad odpihai 7. božjo zapoved, radi katere je moral pihati sasaostojno wvižo". Ta piskač se zastonj trndi, ker ga nikdo ne mara; Samostojai je kajpada zaaao, da »gliha Tkup štriha". %i cntostoina V9Kmcika moS'% Smeh nas je obšel, ko smo čitali letak Samostojne ,,Kmefika moč." Podpisan jc na tem letaku kot i.rednik zuani Sohnuderi. Iz cglega letaka se vidi, vako se psiček zaletava ob zid, katnrega ne zamore preskofiiti. Mi pač najbolj vemo, da oro5ilo o Sv . Jakobu. Vsi namreč vemo, da tako lepcga shoda g. Rošknr nik.icr ni imel, kakor p; i Sv. Jakobu in da rau nikjor nasprotniki, v prvi vrpti znani Gungl, ni30 iako nritrievali, kakor pri nas. Celo odnuščanja b ' rosil Gungl g. Roškarja. Sinoh nas obide, če vidimo, d:i Schnuderl pusti debelo tlskati svojo prisego c šoli ia o zakonu. Oli, ti ubogo rovfte, kdo bo pa mi.slil na te^o, ko se bodo ti ¦•¦nžni znkor.i delali v Belgradu. In tvoja prisega? Koliku drži? Bil si pt> Sax95tojn& kozle pismo. Advokat — ime na razpolago v urednlštvu — •e s par besedicami pismeno opomnil ubogo ženo, nai izioči kupcu prodano kozo, za pismo pa naj njemu plača 140 K. In ta dohtar bi rad kot poslanec nde laJ" za ijudsko korist, vsaj jo kandidat nani nasproEne JDS stranke in prijatelj saniostojnežev«. Ko bi fenski šo enkrat pigal, pa bi &la cela kozafia v advoA-atsko liberaluo-samostojno plsarno. Žandar za kotcnnistc. H krčtnarju Sagadinn pride žaadar povedat, da bodo komuuisci pri njetn v hiši imeli shod. Ker krčinar tega ni dovolil, je žandar kar odločil, da bo shod pred bišo pod milim nebom. Gosood glavar, ima žaadar to pravico? Je bil ta ahod naznaajen? Nekdo ja kvasil ia kričal kot govoroik na dvorišča radovednežem, dokler ai prišla opravičena bnrja korajžaega kmeta, ki je pogaal kumaoiste doma v Stmišče. Kaj lahko bi bili nastati hndi izgredi, Kaj pravi postava? Ljubi svojega sovražnika — a ne voll ga! Samostojni in liberaloi nam povsod porivajo pocl nos Kristov nauk: Ljubi svojega bližnjega! Pri tem Ji-valevrednem nauku pa naši nasprotniki pozabljaio, da je Krislus nara zabiCal ljubezen do sovražnikov, a ii8 njih volitev! Zapomnite si pristaši Kraetske zva^ ze: Ljubimo svoje sovražnike, a nikakor jib nflf bomo volili na dan 28. novembra! Ako bomo storili tako, da ohranirao ljubezen do našiii nasprotnikov, a odlofino zavrnemo njUi volitev, potom smo kljub tcma vestni izpolnjevalci Kristusovega nauka glede ljubezni da bližnjoga. Torej še enkrat samostoini in libo* ralci: Mi vas Ijubimo; a vas ne bomo volili! Zakaj bom volil Emefsko zvezo? Zato, ker je edino Kmetska zveza delalai za kmetske in delavske koristi! 1. K d c je ustanovil blizu 15C posoji^n*ot ki so rešile marsifraterega kmeta iz krcmpljev oderuhov in mnogomu siromaku pripomoglo do lastnega po- bestva? Kmetska z v e z a. 2. K o m u se imate zahvaliti, da vam pred n&* kai ledni ni bilo treba spravljati vozov in živine k popisovanju na sedež okrajnega glavarstva, 8 do 10 «r daleC?. Poglano« Kmitsli z t c z e dr. Hohnjee*, ];» je dosegeJ, da s« j« tista nespametna odredba u-{:inii*' . 3. Kdo se je potegoval za vaše vojne ujetnik«v Jteliji, da so se vrnili praj domov? Poslanec K ro e i s k e zveze L Kdo