Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno precišceno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18-ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 - uradno precišceno besedilo) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel naslednji SKLEP Obcinski svet Obcine Trzin se je seznanil s Poslovnim porocilom in Porocilom o delu Centra za socialno delo Osrednja Slovenija – vzhod za leto 2021. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin. Številka: 122-0003/2022-9 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno precišceno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18- ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 – uradno precišceno besedilo), Poslovnika Obcinskega sveta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 12/20) in Pravilnika o kriterijih za ugotavljanje upravicenosti do obcinske socialne pomoci (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/16, 7/16, 8/17 in 2/18) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel naslednji SKLEP o potrditvi cene za socialno varstveno storitev »ugotavljanje upravicenosti do obcinske socialne pomoci za leto 2022« Obcinski svet Obcine Trzin daje soglasje k ceni za storitev »ugotavljanja upravicenosti do obcinske socialne pomoci« v višini 34,84 EUR na pripravo enega predloga za leto 2022. Ta sklep zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin. Številka: 122-0003/2022-10 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno precišceno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18-ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20-ZIUZEOP-A in 80/20-ZIUOOPE), Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 - uradno precišceno besedilo, 23/07-popr., 41/07-popr., 61/10-ZSVarPre, 62/10 - ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17-DZ, 29/17, 54/17, 21/18-ZNOrg, 31/18-ZOA-A, 28/19, 189/20 - ZFRO in 196/21 – ZDOsk) in Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 - uradno precišceno besedilo) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel naslednji SKLEP 1. Obcinski svet Obcine Trzin se je seznanil s porocilom Doma pocitka Mengeš o izvajanju socialno varstvene storitve pomoc na domu za leto 2021. 2. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin. Številka: 122-0006/2022-3 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno precišceno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18-ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20-ZIUZEOP-A in 80/20-ZIUOOPE), Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 - uradno precišceno besedilo, 23/07-popr., 41/07-popr., 61/10-ZSVarPre, 62/10 - ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17-DZ, 29/17, 54/17, 21/18-ZNOrg, 31/18-ZOA-A, 28/19, 189/20 - ZFRO in 196/21 – ZDOsk) in Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 - uradno precišceno besedilo) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel naslednji SKLEP 1. Obcinski svet Obcine Trzin se je seznanil z Letnim porocilom Centra aktivnosti Trzin (CAT) za leto 2021. 2. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin. Številka: 122-0003/2021-6 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno precišceno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 11/18-ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20-ZIUZEOP-A in 80/20-ZIUOOPE), Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 - uradno precišceno besedilo, 23/07-popr., 41/07-popr., 61/10-ZSVarPre, 62/10 - ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17-DZ, 29/17, 54/17, 21/18-ZNOrg, 31/18-ZOA-A, 28/19, 189/20 - ZFRO in 196/21 – ZDOsk), Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 87/06, 127/06, 8/07, 51/08, 5/09 in 6/12), Pravilnika o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 45/10, 28/11, 104/11, 111/13, 102/15, 76/17, 54/19, 81/19 in 203/21), Odloka o organiziranju pomoci na domu v Obcini Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 8/01), Sklepa o sklenitvi pogodbe za izvajanje socialnovarstvene storitve »pomoc na domu« z javnim zavodom (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 4/06) in Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 - uradno precišceno besedilo) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel SKLEP o potrditvi cene za socialno varstveno storitev pomoc družini na domu 1. Obcinski svet Obcine Trzin sprejme ceno storitve programa pomoci družini na domu, ki znaša: - ekonomska cena storitve 19,80 EUR na efektivno uro - cena storitve za uporabnika 7,65 EUR na efektivno uro - subvencija obcine 12,15 EUR na efektivno uro. 2. Cena storitve za delo v nedeljo je višja za 40 % in znaša: - ekonomska cena storitve 27,72 EUR na efektivno uro - cena storitve za uporabnika 10,71 EUR na efektivno uro - subvencija obcine 17,01 EUR na efektivno uro. 3. Cena storitve za delo na dan državnega praznika ali dela prostega dne je višja za 50 % in znaša: - ekonomska cena storitve 29,70 EUR na efektivno uro - cena storitve za uporabnika 11,47 EUR na efektivno uro - subvencija obcine 18,23 EUR na efektivno uro. S sprejemom tega sklepa preneha veljati sklep št. 122-0007/2021-6 z dne 21. 4. 2021 (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 8/2021 z dne 22. 4. 2021). Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin in zacne veljati naslednji dan po objavi, uporablja pa se od 1. 5. 2022 dalje. Številka: 122-0006/2022-4 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno precišceno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18–ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20-ZIUZEOP-A in 80/20-ZIUOOPE), Zakona o uresnicevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 – uradno precišceno besedilo, 56/08, 4/10, 20/11, 111/13, 68/16, 61/17, 21/18 – ZNOrg in 3/22 - ZDeB), Resolucije o nacionalnem programu za kulturo 2022-2029 (Uradni list RS, št. 29/22) in Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 – uradno precišceno besedilo) je Obcinski svet Obcine Trzin, na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel naslednji Lokalni program kulture v Obcini Trzin za obdobje 2022 do 2025 Obcinski svet v skladu z Zakonom o uresnicevanju javnega interesa za kulturo (ZUJIK) sprejema programske akte za podrocje kulture v Obcini. V preteklih letih je v Obcini Trzin veljal lokalni program kulture, ki pa se je že iztekel in zato je potrebno sprejeti nov program za obdobje naslednjih štirih let, kot to doloca ZUJIK in tudi Resolucija o nacionalnem programu za kulturo. Skladno z navedenima predpisoma Lokalni program kulture doloca izhodišca za oblikovanje Letnih programov kulture in potrebne investicije, potrebne za izvajanje programov. Po vsebini Lokalni program kulture izhaja iz pristojnosti in nalog obcine, ki mora po eni strani omogocati obcankam in obcanom, da lahko udejanjajo svojo ustvarjalnost na razlicnih podrocjih umetniškega izražanja, od literarnega do likovnega, glasbenega, plesnega do izražanja v vseh sodobnih medijih, kot so film, video, internet ipd. in jim po drugi strani obcanom omogocati tudi stik z vrhunskimi umetniškimi dosežki, na domacem pragu. Obcina mora s svojimi sredstvi in programi, usklajenimi z izvajalci, omogociti na svojem obmocju tudi izvajanje javnih služb, za katere je v skladu z zakonom odgovorna, kar še posebej velja za knjižnicno dejavnost, muzejsko dejavnost in varstvo kulturne dedišcine ter skrb za lokalne kulturne spomenike vseh oblik in vrst in tudi za druge javne službe lokalnega pomena za podrocje kulture. Vse navedeno mora obcina zagotavljati ob upoštevanju tradicije in izrocila, ki živita na obmocju obcine in hkrati s težnjo po razvoju in nenehnem prizadevanju za ohranitev stika z najsodobnejšimi težnjami in dosežki na podrocju umetnosti in drugih podrocjih kulture, hkrati pa mora upoštevati tudi novonastalo situacijo v kulturnem sektorju zaradi posledic pandemije covida-19. 1. Kulturna tradicija, stanje na podrocju kulture, vizija kulturne dejavnosti oziroma splošni cilji na podrocju kulture Kulturna tradicija: Obcina Trzin oziroma naselje Trzin je kraj z zelo pomembno kulturno tradicijo, pri cemer ni posebne navedbe vredno samo dejstvo, da v Trzinu že vec kot 90 let neprekinjeno, razen v letih II. svetovne vojne, deluje Kulturno umetniško društvo Franc Kotar, pred II. svetovno vojno imenovano Nepoliticno izobraževalno društvo Trzin, od leta 1948 Izobraževalno umetniško društvo in koncno od 3. marca 1970 kot KUD Franc Kotar Trzin. KUD Franc Kotar Trzin je ves cas bilo usmerjeno predvsem v ljubiteljsko gledališko dejavnost in je bilo na tem podrocju tudi izredno uspešno in to ne samo glede na število premier, ki jih je pripravilo v vseh teh letih, temvec tudi glede na uspehe, ki jih je dosegalo v ožjem in širšem, celo mednarodnem prostoru. Zasluga za to gre predvsem prizadevnim organizacijskim ali tudi umetniškim vodjem društva, ki so veliko casa in volje posvecali tudi izobraževanju, zlasti režiserji, a tudi igralci, vsekakor pa je potrebno omeniti, da je društvo v preteklosti imelo tudi tako rekoc hišno avtorico, pisateljico in režiserko Marjanco Rucigaj, avtorje scenarijev in priredb za svoje predstave ipd. Društvo je šlo skozi razlicne usmeritve, se pred petnajstimi, dvajsetimi leti precej posvecalo tudi ulicnemu gledališcu in v tem casu gostovalo tudi po mednarodnih festivalih v tujini, v dolocenih obdobjih posvecalo vec pozornosti izrazito ljudskim igram, v drugih morda vec zlasti dramatiki psihološkega realizma in tudi v zadnjem obdobju uprizarja zlasti kakovostno sodobnejšo dramatiko (Dürrenmatt, Sartre…), sodeluje z mladimi poklicnimi režiserji, kar zelo pozitivno vpliva tudi na razvoj igralskega ansambla in na razvoj dojemljivosti obcinstva. Ob oblikovanju in k pozitivnemu vplivu tradicije, kar zadeva aktivno prisotnost kulture oziroma umetniške ustvarjalnosti v Trzinu in dojemljivost prebivalcev Trzina za kulturne vrednote, je svoj delež prispevalo tudi dejstvo, da so v Trzinu ves cas in še zlasti v zadnjih desetletjih živeli tudi pomembni vrhunski ustvarjalci, uveljavljeni v vseslovenskem okviru in tudi v svetovnem merilu, od opernih pevcev in pevk, pisateljev, pesnikov, poklicnih igralcev, likovnih umetnikov, glasbenikov vseh zvrsti in smeri glasbe. Poleg tega v Trzinu tudi po zaslugi arheoloških odkritij v preteklosti živi in vpliva zavest o zgodovini in kulturni zgodovini tega kraja, ki traja vse od prazgodovine do današnjih dni (najdba kamnite sekire in gradišca na gricu Onger, najdbe iz rimskih casov, zavest o bogastvu ljudskega ustvarjanja itd. Ne nazadnje so v Trzinu v preteklosti bile navzoce tudi nekatere obrtne dejavnosti, ki so blizu kulturi. Prav v zadnjem casu, še zlasti po ustanovitvi Obcine Trzin (1998) pa smo price pravemu razmahu kulture v kraju/obcini in tudi že nastajanju tradicije na številnih podrocjih od literarnega ustvarjanja in bralne kulture do folklore, obujanja starih umetnih obrti in vešcin (rezbarstvo, veziljstvo), ljudskega petja in do dejavnosti mladih na podrocju filma, videa, multimedijskih umetnosti, racunalniških umetnosti ipd. Stanje na podrocju kulture: Kot že receno sta ustanovitev in delovanje obcine zelo spodbudila razvoj kulture na obmocju obcine. Ne nazadnje je v Trzinu bila v okviru maticne Knjižnice Domžale ustanovljena Krajevna knjižnica Tineta Orla, Obcina Trzin je poskrbela za dodatne kulturne programe, kot je festival Trzinska pomlad, ki se je na željo izvajalcev preimenoval v Trz'nfest, program kulturnih vecerov Obcine Trzin, tradicionalni Folklorni festival, vsakoletni mednarodni literarni vecer v sodelovanju s SC Pen, ki omogocajo, da se v Trzinu vsako leto zvrsti vrsta prireditev s podrocja elitne kulture, s kakršno verjetno številni obcani in obcanke Trzina drugace nikoli ne bi prišli v stik »v živo« in tudi trzinski sejem kot oblika povezovanja kulture in turizma. Obcina Trzin s proracunskimi sredstvi, razdeljenimi z javnimi razpisi za kulturo in prireditve, spodbuja in omogoca zelo živahno dejavnost KUD Franc Kotar, KD Ivan Hribar, DU Žerjavcki, Zavod Azum, Turisticno društvo Kanja Trzin in Društvo prijateljev mladine ki ravno tako pripravljajo in izvajajo kulturne programe in prireditve. Na ta nacin obcina omogoca udejanjanje ustvarjalnosti obcank in obcanov, za katere to ni njihova osnovna in predvsem ne poklicna dejavnost. S takšno politiko obcina omogoca bogato in tudi za sodobne prijeme in smeri odprto amatersko gledališko dejavnost, folklorno dejavnost, glasbeno dejavnost, literarno in recitacijsko dejavnost, delovanje rezbarjev, vezilj, likovnikov in tudi poskuse v smereh multimedijske, filmske in video dejavnosti. V skladu s svojimi Obcina Trzin podpira tudi v Trzinu živece poklicne ustvarjalce s podrocja umetnosti, zlasti mlajše. Posebej velja izpostaviti uspešno in zavzeto delo Knjižnice Domžale – Krajevne knjižnice Tineta Orla v Trzinu, ki izdatno presega obicajno delovanje knjižnic in veliko prispeva k razvijanju bralne kulture v obcini. Zelo dobro poteka tudi sodelovanje obcine in Medobcinskega muzeja Kamnik, ki izvaja muzejsko javno službo za obmocje Obcine Trzin in na inovativne in hkrati všecne nacine veliko prispeva k temu, da obcani Trzina vse bolj in bolj spoznavajo preteklost kraja v katerem živijo, preteklost od prazgodovine do najnovejše zgodovine, vkljucno z obdobjem po osamosvojitvi Slovenije. Enako velja za sodelovanje z Zavodom za varstvo kulturne dedišcine v Kranju. Vizija kulturnih dejavnosti: Trzin želi postati in ostati pomemben center regijskega pomena tudi na podrocju kulture, kot je že na podrocju gospodarstva – pomembno tudi z vidika kulturnega turizma. Obcina želi zlasti v okviru Jefacn'kove domacije spodbuditi zlasti dejavnosti (nastajanje stalne zbirke o zgodovini in kulturni zgodovini Trzina, razstave o posameznih zanimivih obdobjih in druge tematske razstave kot na primer razstava o mesarski dejavnosti v Trzinu ipd.), ki bodo prispevale ne le k poznavanju preteklosti Trzina, temvec tudi k oblikovanju in ohranjanju identitete Trzina in Trzincev. Hkrati želi še nadalje v cim vecji meri omogocati uveljavljanje ustvarjalnosti obcanov Trzina na vseh podrocjih kulture in hkrati obcanom Trzina zagotavljati ponudbo dosežkov elitne kulture in še posebej sodobnih dosežkov na podrocjih elitne kulture. Splošni cilji na podrocju kulture: Splošni cilji izhajajo iz Vizije kulturnih dejavnosti in iz prepricanja, da za identiteto in samozavest skupnosti, ki živi v Trzinu, ni dovolj samo relativno visoka raven gospodarske razvitosti obcine, ne samo relativno visoka raven materialnega blagostanja in preskrbljenosti obcanov z javnimi dobrinami, temvec je bistvenega pomena tudi kulturna identiteta te skupnosti in obcutek, da lahko tudi v domacem okolju zadovoljijo svoje kulturne potrebe in se izrazijo kot ustvarjalci. Kot najpomembnejši splošni cilj potemtakem velja omeniti, da želi Obcina Trzin vsaj ohraniti doseženo raven na podrocju kulturne ponudbe v Trzinu in še razviti nove programe; še posebej na podrocjih, ki pritegnejo mlade, kot ustvarjalce in kot porabnike kulturnih dobrin. Zelo pomembno je tudi ohraniti doseženo raven kulturne ponudbe in nuditi še vec možnosti za uveljavljanje ustvarjalnosti najmlajših, otrok v vrtcu in osnovni šoli, saj je ravno spodbujanje njihove ustvarjalnosti oziroma nadarjenosti kljucnega pomena za to, da presežejo uklešcenost v kalupe storilnosti in enosmernosti, v kar jih pogosto prevec silijo šolski programi. 2. Kulturne dobrine kot javne dobrine oziroma kulturne dobrine v javnem interesu Kot kljucne kulturne dobrine v javnem interesu Obcina Trzin prepoznava zlasti pozitiven odnos do kulturne tradicije na nacionalni in na lokalni ravni, ohranjanje in razvoj bralne kulture, odprtost in senzibilnost za razlicne zvrsti umetnosti in za kulturo dialoga znotraj družbe ter hkrati odprtost in senzibilnost za nove oblike in vrste umetniškega ustvarjanja, ki jih omogocajo novi mediji in na ta nacin tudi za dialog med tradicijo in odzivanjem na najsodobnejše težnje v umetnosti, v širši kulturi in v celotni družbi. Živimo v casu digitalne transformacije celotne družbe, obseg in narava teh sprememb sta že in še bosta zaznamovala našo bivanjsko izkušnjo. Razvoj na tem podrocju prinaša nove in inovativne oblike umetniškega ustvarjanja in oblikovanja novih kulturnih, umetniških in družbenih kontekstov ter bolj demokraticen dostop do razlicnih vsebin. Odprava fizicnih ovir pri dostopnosti objektov in prizorišc za ljudi z gibalnimi ovirami, tudi pri izgradnji in prenovi kulturne infrastrukture, je danes samoumevna, nenazadnje jo narekujejo tudi predpisi, pandemija covida-19 pa je še posebej izrazito pokazala, da je treba pospešeno razvijati tudi digitalno dostopnost kulturnih vsebin. 2.1. Uprizoritvene umetnosti Podrocje uprizoritvenih umetnosti vkljucuje vse zvrsti, prakse in vsebine na podrocju gledališke ustvarjalnosti. Sem sodijo tradicionalne gledališke zvrsti, kot sta dramsko in lutkovno gledališce, Kamišibaj (pripovedovanje zgodb ob slikah), kot tudi vsi sodobni nacini odrskega ustvarjanja: post-dramsko gledališce, sodobni ples, fizicno gledališce, ambientalno in ulicno gledališce ter razne eksperimentalne in raziskovalne gledališke prakse, v Trzinu Vkljucuje tudi festivale, refleksijo, raziskovanje, kulturno-umetnostno vzgojo, arhiviranje in dokumentiranje gledališke dedišcine ter digitalizacijo. Obcina Trzin bo skladno s tradicijo tudi v prihodnje posebej spodbujala gledališko dejavnost v vseh oblikah in v zvezi s tem nudila cim boljše pogoje za delovanje vseh društev ali skupin, ki želijo ustvarjati na podrocju uprizoritvenih umetnosti ali vsaj posredovati tovrstne dosežke Trzinu, ker ocenjujemo gledališce kot zvrst, ki omogoca neposredni, tako rekoc fizicni stik med ustvarjalcem in porabnikom kulturne dobrine, kot izredno dragoceno polje umetnosti in dialoga v najglobljem pomenu besede. Obcina tudi z anketami med mladimi išce interes za kulturne dobrine med njimi. Pandemija covid-19 je najdlje onemogocala prav nemoteno delovanje uprizoritvenega sektorja in izvajanje glasbenih umetnosti, saj je to podrocje vezano na stik z živim obcinstvom. Za blaženje posledic pandemije je Obcina Trzin dvignila sredstva za kulturne programe društev v Obcini Trzin. 2.2. Glasbene umetnosti Glasbene umetnosti, naj gre za instrumentalno glasbo ali zborovsko in ljudsko petje ali solo petje, so velikega pomena za razvoj mnogih sposobnosti posameznika in skupnosti, še posebej za stik s tradicijo ljudske umetnosti, za razvoj posebnih vrst obcutljivosti in tudi zato bodo vse oblike glasbenega ustvarjanja in organiziranega petja (pevski zbor ipd.) še naprej deležni podpore Obcine Trzin. Vsaj deloma v ta sklop sodi tudi podrocje folklore. 2.3. Likovne umetnosti Likovna umetnost, tudi na amaterski ravni, predstavlja pomemben medij soocanja z naravo in svetom oblik, ki nas obkrožata in ravno tako pomembno prispevata k razvoju obcutljivosti pogleda in na nek nacin usposabljata pogled, da je sposoben dojeti lepoto in druge estetske dimenzije sveta, v katerem živimo, kar je glede na vse bolj izrazito prevlado tehnologij, vedno bolj pomembno. 2.4. Knjiga, založništvo in knjižnicna dejavnost Književnost je po eni strani zakladnica in kodeks in po drugi strani ustvarjalna disciplina, ki razvija jezik in skrbi za to, da jezik živi in ostaja sposoben imenovati svet, v katerem živimo. Pomen književnosti ostaja tudi v casu novih tehnologij in medijev neizpodbiten. Clovek je bitje jezika in jezik je tisti, ki doloca meje sveta skupnosti, ki ta jezik govori in posameznika, ki je odvisen od tega, v kolikšni meri obvlada jezik. Pri tem ima kljucno vlogo književnost in skupaj z njo imajo takšno vlogo tudi knjižnice, še zlasti v casih, ko mnogi posamezniki težko kupijo knjige, ceprav so knjižnice vse bolj tudi prostori srecevanja z drugimi mediji, ki posredujejo jezikovne in tudi vizuelne in zvocne stvaritve. Obcina Trzin si bo prizadevala, da ohrani visoko kakovost delovanja Krajevne knjižnice Tineta Orla v Trzinu in bo še naprej podpirala tudi delovanje šolske knjižnice ter vse oblike nastajanja in posredovanja književnosti (literarne vecere, literarne delavnice, recitacijsko dejavnost ipd.). Obcina bo spodbujala bralno kulturo in pismenost skozi letne programe kulture in projekte. Projekti, ki se izvajajo in se bodo dopolnjevali za spodbujanje branja so tudi Knjigobežnice, bralna znacka za odrasle, podjetniška bralna znacka in športna bralna znacka in tudi Bralne urice za najmlajše. Obcina bo še naprej spodbujala izdajanje publikacij z domoznansko vsebino in podpirala nacionalne projekte, kot je Nacionalni mesec branja. Nenazadnje spodbujamo obcane tudi k pisanju, z akcijo Trzinske zgodbe. Obcina Trzin je že od leta 2017 branju prijazna Obcina in si bo tudi v prihodnje prizadevala za ohranitev certifikata. Izkušnja s pandemijo je pokazala tudi izrazito potrebo po digitalizaciji tako knjižnega gradiva kot postopkov dela z uporabniki. V zadnjem obdobju so splošne knjižnice z integracijo sistema Biblos za oddaljeni dostop do elektronskih knjig izboljšale dostopnost do tega segmenta knjižnicnega gradiva. 2.5. Filmska umetnost Obcina Trzin podpira dejavnost na podrocju filma in videa kot ene še vedno kljucnih sodobnih umetnosti, ki poleg tega, da morda celo v najvecji meri drži zrcalo svetu in družbi, v kateri živimo in razvija sposobnost za skupinsko delo. Kot posebej dobrodošlo bo obcina podpirala tudi prizadevanje društev za organizacijo projekcij zanimivih, še posebej kakovostnih dokumentarnih filmov v Trzinu. 2.6. Kulturna dedišcina Skrb za kulturno dedišcino, vkljucno z etnološko dedišcino, je ena osrednjih nalog lokalne skupnosti tako v skladu z nacionalnim programom kulture kot v skladu z ZUJIK in podrocnim zakonom. Ta skrb velja tako prepoznavanju, razglašanju in vzdrževanju spomenikov lokalnega pomena, prizadevanju za ohranjanje tipicne naselbinske kulture, zbiranju, konserviranju in ohranjanju ter predstavljanju premicne kulturne dedišcine in nesnovne kulturne dedišcine, kar Obcina Trzin uresnicuje v sodelovanju z Medobcinskim muzejem Kamnik, s Turisticnim društvom Kanja, v okviru katerega deluje tudi folklorna skupina, skupina vezilj, in tudi skupina etno fletno za kar je tudi namenila Jefacn'kovo domacijo in muzej na prostem. Tudi projekt, virtualni center Ivana Hribarja je eden od kljucnih na tem podrocju v obdobju 2022 - 2025. Kot logicno nadaljevanje zbirke v Jefacn'ku je Muzej na prostem. Obcina je odkupila zemljišce v neposredni bližini Jefacn'kove domacije, na njem obnovila toplar in obnovila nekaj starega kmeckega orodja. V prihajajocem obdobju bo zbirko orodja dopolnila in uredila razstavo v Muzeju na prostem v njem pa kot že omenjeno delujejo tudi razni krožki. 2.7. Mediji Mediji, tudi lokalni (Odsev, internetne strani, facebook), nimajo pomembne vloge samo na podrocju informiranja, temvec tudi na podrocju spodbujanja dialoga znotraj lokalne skupnosti in posredovanja kulturnih vrednot. V skladu s tem bo Obcina Trzin ohranila in še naprej razvijala obstojece oblike in posrednike informacij in podpirala vse nove pobude, katerih namen bo skladen s takšnim razumevanjem medijev. 3. Ljubiteljska kultura Osnovno polje ustvarjalnosti na podrocju kulture znotraj lokalne skupnosti prej ko slej pomeni ljubiteljska kulturna dejavnost v vseh že navedenih oblikah, vrstah in žanrih. Spodbujanje ljubiteljske kulture in omogocanje predstavljanja dosežkov ljubiteljske kulture je tudi najpomembnejša naloga obcine, ki mora v skladu s svojimi zmožnostmi zagotavljati materialne, prostorske in vsakršne druge pogoje za razvoj ljubiteljske kulture. Obcina Trzin bo, kot že doslej, to svojo nalogo izpolnjevala v skladu s predpisi, predvsem pa v skladu s prepricanjem in vednostjo o pomembnosti te dejavnosti. Zato Obcina Trzin s svojimi programi in financni sredstvi namerava najmanj v enakem obsegu kot doslej spodbujati dejavnosti KUD Franc Kotar Trzin in vseh društev, ki so dejavna na tem podrocju, pri cemer bo upoštevala tako že izpricano kakovost in spodbujala tudi nove pobude in iskanja v smeri sodobnih nacinov izražanja. Obcina Trzin bo še naprej vkljucevala kakovostne dosežke ljubiteljske kulture tudi v dialog z dosežki elitne kulture, na primer v okviru festivala Trzinska pomlad/Trz'nfest, omogocala izobraževanje in mentorsko delo na podrocju ljubiteljskih kulturnih dejavnosti ipd. 4. Skrb lokalne skupnosti za doseganje kulturnih in drugih ucinkov kulture Kljucni instrument doseganja kulturnih ucinkov vseh oblik kulture, od ljubiteljske do elitne, je predvsem zagotavljanje možnosti za predstavljanje dosežkov oziroma posredovanje dosežkov do obcinstva, kar pomeni, da obcina mora in bo skrbela ne le za ustvarjalno dejavnost samo po sebi, temvec v enaki meri za komunikacijo med ustvarjalci in obcinstvom. Kultura kot polje ustvarjalnosti in inovativnosti, ki v dialogu med ustvarjalci in porabniki kulturnih vrednot spodbuja tudi ustvarjalnost porabnikov in dialog med razlicnimi dejavnostmi in sektorji družbe, na primer med kulturo in gospodarstvom ipd., potemtakem dejansko ucinkuje tudi na te druge sektorje in dejavnosti. 5. Kulturna infrastruktura in investicije Obcina Trzin je v casu po ustanovitvi na podrocju kulturne infrastrukture že veliko storila (pridobitev prostorov in oprema prostorov v Centru Ivana Hribarja - razstavni prostor, vecnamenska komorna dvorana, prostori za potrebe krajevne knjižnice, izgradnja Jefacn'kove domacije, obnova dvorane KD itd.); Obcina je v letu 2022 v uporabo predala Dom za zašcito in reševanje Trzin, v katerem je polovica prostorov namenjenih izvajanju društvenih programov. Med drugim je v DZIR-u tudi vecnamenska dvorana, ki omogoca izvedbo kulturnih vsebin. V prihajajocem obdobju je potrebno dokoncati obnovo Kulturnega doma in urediti stalno zbirko v Muzeju na prostem. 6. Obseg in nacin financiranja Obcina Trzin bo v prihajajocih letih za uresnicevanje programov na podrocju kulture minimalno zviševala sredstva, da bodo sledila rasti drobno prodajnih cen. 7. Kazalci uspešnosti Kljucni kazalec uspešnosti kulturnih programov v obcini je zadovoljstvo obcanov kot porabnikov kulturnih vrednot in dosežkov, kar predpostavlja tudi rast obiskanosti kulturnih prireditev. Obcina bo morala v prihodnje vložiti vec naporov, da se pozitivni trend rasti obiskov prireditev izpred covid omejevalnih ukrepov povrne. 8. Koncna dolocba Lokalni program kulture v Obcini Trzin za obdobje 2022 do 2025 pricne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin. Številka: 007-0003/2022-1 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi 194. clena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17, 199/21 – ZUreP-3 in 20/22 – odl. US; ZUreP-2) in 16. clena Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 – uradno precišceno besedilo) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel SKLEP o ugotovitvi javne koristi – zaradi interesa odkupa oziroma razlastitve zemljišc 1. clen S tem sklepom se ugotovi javna korist za razlastitev nepremicnin z ID znakom: - parcela 1961 1646/656 katastrska obcina 1961 TRZIN parcela 1646/656 (ID 562270) v izmeri 47 m˛ in - parcela 1961 1646/657 katastrska obcina 1961 TRZIN parcela 1646/657 (ID 4088932) v izmeri 46 m˛, ki sta v lasti GORICA Splošno gradbeno podjetje d.d. - v stecaju ter na katerih Obcina Trzin nacrtuje izgradnjo in ureditev peš povezave oziroma požarne poti med Prešernovo in Reboljevo ulico, kot je dolocal Zazidalni nacrt Trzin – Mlake (Uradni vestnik Obcine Domžale, št. 5/73, 5/74, 14/75, 15/79). 2. clen Razlastitev je nujna za dosego javne koristi. Obcina Trzin potrebuje nepremicnine iz 1. clena tega sklepa za izgradnjo gospodarske javne infrastrukture – pešpoti, ki bo zagotavljala požarno pot med Reboljevo in Prešernovo ulico. 3. clen Obcinski svet Obcine Trzin pooblašca župana Obcine Trzin, da pri pristojni upravni enoti, v skladu s 196. in 199. clenom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17, 199/21 – ZUreP-3 in 20/22 – odl. US; ZUreP-2) vloži zahtevo za razlastitev z omejitvijo lastninske pravice zaradi interesa odkupa oziroma razlastitve zemljišca na nepremicninah navedenih v 1. clenu tega sklepa. 4. clen V kolikor bo v teku razlastitvenega postopka prišlo do sklenitve kupoprodajne pogodbe, bo postopek razlastitve prekinjen in bo izplacana odškodnina po ocenjeni vrednosti. 5. clen Ta sklep zacne vejati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin. Številka: 478-0011/2022-2 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno precišceno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 30/1861/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 - ZIUOOPE) in Dogovora o medsebojnih pravicah, obveznostih in odgovornostih in drugih razmerjih, z dne 24. 2. 2010 oziroma Odloka o ustanovitvi skupne obcinske uprave »Medobcinski inšpektorat in redarstvo« (Uradni vestnik Obcine Trzin št. 10/09, Uradni vestnik Obcine Lukovica št. 9/09, Uradne objave Glasila Obcine Komenda št. 10/09, Uradni vestnik Obcine Mengeš št. 7/09, Uradni vestnik Obcine Moravce št. 9/09 in Uradno glasilo Obcine Vodice, št. 9/09) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel SKLEP 1. Obcinski svet Obcine Trzin se je seznanil s Porocilom skupne obcinske uprave obcin Trzin, Komenda, Lukovica, Mengeš, Moravce in Vodice »Medobcinski inšpektorat in redarstvo« za leto 2021. 2. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin. Številka: 410-0006/2022-3 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 – uradno precišceno besedilo) in Odloka o zagotavljanju obvešcanja javnosti o delu Obcine Trzin in glasilu Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 6/08 – uradno precišceno besedilo, 8/12, 3/15, 11/16 in 8/20) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel naslednji SKLEP 1. Obcinski svet Obcine Trzin se je seznanil s porociloma obeh odgovornih urednic obcinskega glasila Odsev za leto 2021 in ugotavlja, da sta obe porocili ustrezno pripravljeni. 2. Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin. Številka: 430-0017/2021-22 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi 98. clena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno precišceno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 - odl. US) in Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 - uradno precišceno besedilo) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel ODLOK O ZAKLJUCNEM RACUNU PRORACUNA OBCINE TRZIN ZA LETO 2021 1. clen S tem odlokom se sprejme zakljucni racun proracuna Obcine Trzin za leto 2021, ki zajema bilanco prihodkov in odhodkov, racun financnih terjatev in naložb ter racun financiranja. 2. clen Prihodki in odhodki proracuna ter drugi prejemki in izdatki proracuna za leto 2021 so realizirani v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v evrih Skupina/podskupina kontov NAMEN REALIZACIJA 2021 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 4.938.256 TEKOCI PRIHODKI (70+71) 4.334.514 70 DAVCNI PRIHODKI 3.344.773 700 Davki na dohodek in dobicek 2.205.372 703 Davki na premoženje 1.121.818 704 Domaci davki na blago in storitve 17.492 706 Drugi davki 91 71 NEDAVCNI PRIHODKI 989.740 710 Udeležba na dobicku in dohodki od premoženja 713.385 711 Takse in pristojbine 5.227 712 Globe in druge denarne kazni 95.738 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 1.664 714 Drugi nedavcni prihodki 173.727 72 KAPITALSKI PRIHODKI 100.723 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 820 722 Prihodki od prodaje zemljišc in neopredmetenih sredstev 99.903 74 TRANSFERNI PRIHODKI 503.020 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinancnih institucij 464.487 741 Prejeta sredstva iz državnega proracuna iz sredstev proracuna Evropske unije 38.533 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 5.765.447 40 TEKOCI ODHODKI 1.760.851 400 Place in drugi izdatki zaposlenim 653.082 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 105.266 402 Izdatki za blago in storitve 1.002.503 409 Rezerve 0 41 TEKOCI TRANSFERI 1.213.255 410 Subvencije 14.666 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 722.306 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 80.887 413 Drugi tekoci domaci transferi 345.396 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 2.664.210 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 2.664.210 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 127.131 431 Investicijski transferi pravnim in fizicnim osebam, ki niso proracunski uporabniki 13.362 432 investicijski transferi proracunskim uporabnikom 113.768 III. PRORACUNSKI PRESEŽEK, PRIMANKLJAJ (I.-II.) -827.191 B. RACUN FINANCNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRACILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRACILA DANIH POSOJIL 750 Prejeta vracila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije V. DANA POSOJILA IN POVECANJA KAPITALSKIH DELEŽEV(440+441+442) 44 DANA POSOJILA IN POVECANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila 441 Povecanja kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije VI. PREJETA POSOJILA - DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RACUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domace zadolževanje VIII. ODPLACILA DOLGA (550) 55 ODPLACILA DOLGA 550 Odplacila domacega dolga IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RACUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -827.191 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 827.191 STANJE SREDSTEV NA RACUNIH NA DAN 31.12.2020 6.851.807 3. clen Stanje neporabljenih sredstev proracuna na dan 31. 12. 2021 je 6.024.615,88 EUR, od tega namenska sredstva v višini 892.662,41 EUR in nenamenska sredstva v višini 5.131.953,47 EUR. Neporabljena sredstva Obcine Trzin v letu 2021 se prenesejo in uporabljajo za pokrivanje odhodkov proracuna Obcine Trzin za leto 2022. 4. clen Stanje sredstev Obcine Trzin - sklad DSO za financiranje investicij v Dom starejših obcanov Trzin na dan 31. 12. 2021 znaša: Stanje sredstev na dan 01.01.2021 251.360,00 EUR Prihodki v letu 2021 27.834,30 EUR Odhodki v letu 2021 9.445,89 EUR Stanje sredstev na dan 31.12.2021 269.748,41 EUR 5. clen Stanje sredstev Obcine Trzin - sklad telekomunikacij za financiranje investicij v telekomunikacijsko in drugo infrastrukturo na dan 31. 12. 2021 znaša: Stanje sredstev na dan 01.01.2021 202.424,65 EUR Prihodki v letu 2021 0,00 EUR Porabljena sredstva v letu 2021 36.372,34 EUR Stanje sredstev na dan 31.12.2021 166.152,31 EUR 6. clen Stanje sredstev proracunske rezerve na dan 31. 12. 2021: Stanje sredstev proracunske rezerve na dan 01.01.2021 65.634,96 EUR Povecanje sredstev na višino 1,5 % prihodkov 8.438,88 EUR Stanje sredstev na dan 31.12.2021 74.073,84 EUR 7. clen Sestavni del Odloka o zakljucnem racunu proracuna Obcine Trzin za leto 2021 sta tudi splošni in posebni del zakljucnega racuna proracuna ter obrazložitve, kjer so podrobno prikazani podatki o nacrtovanih in realiziranih prihodkih in drugih prejemkih ter odhodki in drugih izdatkih proracuna Obcine Trzin za leto 2021, in se objavijo na spletni strani Obcine Trzin. 8. clen Odlok zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin. Številka: 410-0016/2021-23 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno precišceno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 - ZIUZEOP-A in 80/20- ZIUOOPE), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno precišceno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US), Zakona o financiranju obcin (Uradni list RS, št. 123/06, 57/08, 36/11, 14/15 – ZUUJFO, 71/17, 21/18 – popr., 80/20 – ZIUOOPE, 189/20 – ZFRO in 207/21) in Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 – uradno precišceno besedilo) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel Odlok o Rebalansu Proracuna Obcine Trzin za leto 2022 1. SPLOŠNA DOLOCBA 1. clen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Obcino Trzin za leto 2022 dolocajo struktura in višina proracuna, postopki izvrševanja proracuna ter obseg zadolževanja in poroštev obcine in javnega sektorja na ravni obcine (v nadaljnjem besedilu: proracun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORACUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORACUNA 2. clen (sestava proracuna in višina splošnega dela proracuna) V splošnem delu proracuna so za leto 2022 prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov oz. podkontov. Splošni del proracuna na ravni podskupin kontov se za leto 2022 doloca v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v evrih Skupina/podskupina kontov NAMEN REBALANS PRORACUNA 2022 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 7.023.991 TEKOCI PRIHODKI (70+71) 4.369.412 70 DAVCNI PRIHODKI 3.397.985 700 Davki na dohodek in dobicek 2.243.520 703 Davki na premoženje 1.131.215 704 Domaci davki na blago in storitve 23.250 706 Drugi davki 0 71 NEDAVCNI PRIHODKI 971.427 710 Udeležba na dobicku in dohodki od premoženja 715.338 711 Takse in pristojbine 5.500 712 Globe in druge denarne kazni 91.300 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 3.180 714 Drugi nedavcni prihodki 156.808 72 KAPITALSKI PRIHODKI 90.000 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišc in neopredmetenih sredstev 90.000 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domacih virov 0 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 2.564.580 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinancnih institucij 1.847.856 741 Prejeta sredstva iz državnega proracuna iz sredstev proracuna Evropske unije 716.724 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 7.949.533 40 TEKOCI ODHODKI 2.238.717 400 Place in drugi izdatki zaposlenim 718.429 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 108.392 402 Izdatki za blago in storitve 1.298.896 403 Placila domacih obresti 0 409 Rezerve 113.000 41 TEKOCI TRANSFERI 1.418.819 410 Subvencije 46.745 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 832.340 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 123.160 413 Drugi tekoci domaci transferi 416.574 414 Tekoci transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 4.106.682 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 4.106.682 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 185.316 431 Investicijski transferi pravnim in fizicnim osebam, ki niso proracunski uporabniki 38.900 432 Investicijski transferi proracunskim uporabnikom 146.416 III. PRORACUNSKI PRESEŽEK, PRIMANKLJAJ (I.-II.) -925.542 B. RACUN FINANCNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRACILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRACILA DANIH POSOJIL 750 Prejeta vracila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije V. DANA POSOJILA IN POVECANJA KAPITALSKIH DELEŽEV(440+441+442) 44 DANA POSOJILA IN POVECANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila 441 Povecanja kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije VI. PREJETA POSOJILA - DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RACUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domace zadolževanje VIII. ODPLACILA DOLGA (550) 55 ODPLACILA DOLGA 550 Odplacila domacega dolga IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RACUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -925.542 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 925.542 STANJE SREDSTEV NA RACUNIH NA DAN 31.12.2021 6.024.616 Posebni del proracuna sestavljajo financni nacrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: podrocja proracunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov obcinskih proracunov. Podprogram je razdeljen na proracunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, dolocene s predpisanim kontnim nacrtom. Posebni del proracuna do ravni proracunskih postavk-podskupin kontov in nacrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Obcine Trzin. Nacrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORACUNA 3. clen (izvrševanje proracuna) V tekocem letu se izvršuje proracun tekocega leta. Proracun se izvršuje skladno z dolocbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi in tega odloka. Proracun se izvršuje na ravni proracunske postavke-podkonta. Veljavni nacrt razvojnih programov tekocega leta mora biti za tekoce leto usklajen z veljavnim proracunom. 4. clen (namenski prihodki in odhodki proracuna) Namenski prihodki proracuna so poleg prihodkov, dolocenih v prvem stavku prvega odstavka 43. clena Zakona o javnih financah, tudi naslednji prihodki: 1. prihodki požarne takse po 58. clenu Zakona o varstvu pred požarom (ZVPoz), ki se uporabijo za namene, dolocene v tem zakonu, 2. pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest, ki se uporabi za namene, dolocene z zakonom, 3. prihodek od turisticne takse, ki se uporabi za namene, dolocene z zakonom, 4. prihodki od prodaje ali zamenjave obcinskega stvarnega premoženja, ki se uporabijo za namene, dolocene z zakonom, 5. komunalni prispevek, ki se uporabi za namene, dolocene z zakonom, 6. koncesijska dajatev od prirejanja posebnih iger na sreco, ki se uporabi za namene, dolocene z zakonom, 7. odškodnine iz naslova zavarovanj, ki se porabijo za odpravo škodnih primerov, 8. prihodki iz naslova vracila telekomunikacijskih sredstev, ki so namenjeni za vlaganja v telekomunikacijsko in informacijsko infrastrukturo, 9. prihodki iz naslova najemnine Doma starejših Trzin, ki so namenjeni investicijskemu vzdrževanju Doma starejših Trzin, 10. prihodki od najemnin JKP Prodnik d.o.o., ki so namenjeni investicijskemu vzdrževanju vodovoda in druge komunalne infrastrukture, 11. prihodki od najemnin JP CCN Domžale-Kamnik, ki so namenjeni investicijskemu vzdrževanju skupnih objektov in naprav za cišcenje in odvajanje odpadnih voda, 12. prihodki iz naslova koncesij za trajnostno gospodarjenje z divjadjo. 5. clen (dodatno pridobljena namenska sredstva) Ce se med letom v proracunu zagotovijo namenska sredstva, ki v prvotnem proracunu niso bila predvidena, se sredstva razporedijo na postavko, za katero so bila smiselno pridobljena ali pa se na predlog predlagatelja financnega nacrta odpre nova postavka. Obveznosti v breme sredstev iz prvega odstavka tega clena, se lahko prevzamejo le, ce so sredstva že nakazana v proracun, ali pa je izdan sklep ali odlocba pristojnega organa in podpisana pogodba o dodelitvi sredstev. 6. clen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proracun, spremembe proracuna ali rebalans proracuna za leto izvrševanja. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proracuna (financnem nacrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru posameznega podrocja proracunske porabe odloca na predlog neposrednega uporabnika župan. Obsežnejše prerazporeditve pravic porabe oziroma spremembe proracuna se na predlog župana izvedejo z rebalansom proracuna, ki ga sprejme obcinski svet. 7. clen (porocanje o izvrševanju proracuna) Župan o izvrševanju in realizaciji proracuna v prvi polovici leta poroca obcinskemu svetu praviloma v mesecu juliju, konec leta oziroma z zakljucnim racunom pa o celoletnem izvrševanju in realizaciji proracuna v preteklem letu. 8. clen (najvecji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proracunov prihodnjih let) Župan lahko v imenu Obcine Trzin pogodbeno prevzema tudi obveznosti, ki zahtevajo placilo v prihodnjih proracunskih letih in sicer za namene, ki so že vkljuceni v proracun tekocega leta. V tekocem letu lahko župan pogodbeno prevzame obveznosti iz zgornjega odstavka tega clena v naslednjih obsegih: - za investicijske odhodke in investicijske transfere, ki so doloceni v investicijskem programu, ki jih je sprejel Obcinski svet, v obsegu in dinamiki, ki je dolocen v tem investicijskem programu ali drugem dokumentu; - za investicijske odhodke in investicijske transfere do višine, ki ne presega 70% skupne vrednosti sredstev, ki se v tekocem proracunskem letu namenjajo za te namene, od tega: 1. v letu po tekocem proracunskem letu 40% navedenih pravic porabe in 2. ostalih prihodnjih letih 30% navedenih pravic porabe; - za odhodke ne investicijskega znacaja do višine, ki ne presega 25% skupne vrednosti sredstev, ki se v tekocem proracunskem letu namenjajo za blago in storitve ter za tekoce transfere (skupini 40 in 41 v bilanci prihodkov in odhodkov). V skladu s prvim odstavkom tega clena se smiselno uskladi tudi nacrt razvojnih programov za prevzete obveznosti v breme proracunov prihodnjih let. 9. clen (spreminjanje nacrta razvojnih programov) Predstojnik neposrednega uporabnika lahko spreminja vrednost projektov v nacrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za vec kot 20% mora predhodno potrditi obcinski svet. Projekti, za katere se zaradi prenosa placil v tekoce leto, zakljucek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoce leto, se uvrstijo v nacrt razvojnih programov po uveljavitvi proracuna. Novi projekti se uvrstijo v nacrt razvojnih programov na podlagi odlocitve obcinskega sveta. 10. clen (proracunski sklad) Proracunski sklad je: 1. racun proracunske rezerve, oblikovane po ZJF Proracunska rezerva se v letu 2022 oblikuje v višini 22.000 evrov. Na predlog za finance pristojnega organa obcinske uprave odloca o uporabi sredstev proracunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. clena ZJF do višine 22.000 evrov župan in o porabi sredstev obvešca obcinski svet v okviru rednih porocil o izvrševanju proracuna. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANCNEGA PREMOŽENJA OBCINE 11. clen (odpis manjšega dolga) Ce so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. clena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 500 EUR odpiše oziroma delno odpiše placilo dolga. 12. clen (upravljanje prostih denarnih sredstev) S prostimi denarnimi sredstvi na racunih upravlja župan. 13. clen Nacrt ravnanja z nepremicnim premoženjem obcine pod vrednostjo 10.000 EUR v posameznem primeru razpolaganja oziroma pridobivanja nepremicnine, sprejme župan. Nacrt ravnanja s premicnim premoženjem sprejme župan. V primeru spremenjenih prostorskih potreb obcine, ki jih ni bilo mogoce dolociti ob pripravi nacrta ravnanja z nepremicnim premoženjem ali ob nepredvidenih okolišcinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, lahko župan oz. upravljavci nepremicnega premoženja obcine, sklepajo pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem nacrtu ravnanja z nepremicnim premoženjem. Višino sredstev doloci obcinski svet s posebnim sklepom. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBCINE IN JAVNEGA SEKTORJA 14. clen (zadolževanje obcine in proracunskih uporabnikov ter javnih podjetij) Obcina Trzin za proracunsko leto 2022 ne nacrtuje zadolževanja. 6. SUBVENCIONIRANJE JAVNIH GOSPODARSKIH SLUŽB 15. clen (subvencioniranje javnih gospodarskih služb) Gospodinjstvom in nepridobitni dejavnosti se iz proracuna Obcine Trzin za leto 2022 subvencionira cena biorazgradljivih odpadkov v višini 0,0856 EUR/kg z DDV. 7. PREHODNE IN KONCNE DOLOCBE 16. clen Ta odlok se objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin ter na spletni strani Obcine Trzin in zacne veljati naslednji dan po objavi. Posebni del Rebalansa Proracuna Obcine Trzin za leto 2022 in Nacrt razvojnih programov Obcine Trzin za leto 2022 - 2025 se skupaj z razširjenim splošnim delom Rebalansa Proracuna Obcine Trzin za leto 2022 objavijo na spletni strani Obcine Trzin in zacnejo veljati hkrati z Odlokom o Rebalansu Proracuna Obcine Trzin za leto 2022. Številka: 410-0011/2021-15 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno precišceno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 - ZIUOOPE), Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 – uradno precišceno besedilo) in Odloka o obcinskem prazniku in priznanjih Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 3/99, 15/16 in 3/21) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel naslednji SKLEP 1. Obcinski svet Obcine Trzin soglaša s predlogom Komisije za informiranje, obcinska priznanja, proslave in promocijo obcine o podelitvi obcinskih priznanj za leto 2022. Prejemniki obcinskih priznanj bodo ob tej priliki prejeli spominsko darilo, prejemniki nagrade pa denarno nagrado v neto znesku 400,00 EUR. 2. Ta sklep zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin. Številka: 094-0001/2022-14 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno precišceno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 - ZIUOOPE), Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 – uradno precišceno besedilo) in Odloka o obcinskem prazniku in priznanjih Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 3/99, 15/16 in 3/21) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel naslednji PREDLOG KOMISIJE ZA INFORMIRANJE, OBCINSKA PRIZNANJA, PROSLAVE IN PROMOCIJO OBCINE O PODELITVI OBCINSKIH PRIZNANJ ZA LETO 2022 1. Srebrno plaketo za dolgoletno nesebicno in požrtvovalno delo v PGD Trzin prejme: Mateja KOLENC, Trzin. 2. Bronasto plaketo za dolgoletno odgovorno delo v društvu TD Kanja ter srcno sodelovanje pri organizaciji prireditev za otroke prejme: Nuša REPŠE, Trzin. 3. Bronasto plaketo za nesebicno, požrtvovalno in aktivno delo v PGD Trzin prejme: Matija PIRC, Trzin. 4. Bronasto plaketo za dolgoletno uspešno delovanje ter 40. obletnico nastanka društva prejme: Športno društvo Trzin. 5. Nagrado za nepogrešljivo sodelovanje in glasbeno popestritev na trzinskih prireditvah prejme: Blaž KLOPCIC, Trzin. 6. Nagrado za uspešno delovanje v PGD Trzin in dosežene uspehe na tekmovanjih prejme: Mladinski odsek PGD Trzin. 7. Nagrado za dosežene vrhunske uspehe na državnih in mednarodnih tekmovanjih prejme: Ekipa mladincev Strelskega društva Trzin. Številka: 094-0001/2022-15 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno precišceno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 - ZIUOOPE), Zakona o lokalnih volitvah (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno precišceno besedilo, 45/08, 83/12, 68/17 in 93/20 – odl. US), Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 – uradno precišceno besedilo) in Poslovnika Obcinskega sveta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 12/20) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel naslednji Sklep o spremembi Sklepa o imenovanju predsednice, namestnice predsednice in clanov ter namestnikov clanov Obcinske volilne komisije Obcine Trzin 1. Obcinski svet Obcine Trzin je ugotovil, da je Nini Bogataj, z dnem, ko je podala odstopno izjavo (21. 3. 2022), prenehal mandat namestnice predsednice Obcinske volilne komisije Obcine Trzin. S tem Obcinski svet Obcine Trzin razrešuje Nino Bogataj s funkcije namestnice predsednice Obcinske volilne komisije Obcine Trzin. 2. V drugi alineji prve tocke Sklepa o imenovanju predsednice, namestnice predsednice in clanov ter namestnikov clanov Obcinske volilne komisije Obcine Trzin, št. 6-10/2019 (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 5/19, z dne 25. 4. 2019) se besedilo »Nino BOGATAJ, Trzin – za namestnico predsednice Obcinske volilne komisije Obcine Trzin« nadomesti z besedilom «Heleno Emilijo OBERSTAR, Ljubljana – Crnuce - za namestnico predsednice Obcinske volilne komisije Obcine Trzin«. 3. Ta sklep zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin. Številka: 032-0001/2019-20 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 -uradno precišceno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 - ZIUOOPE), Zakona o lokalnih volitvah (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno precišceno besedilo, 45/08, 83/12, 68/17 in 93/20 – odl. US), Statuta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 2/21 – uradno precišceno besedilo) in Poslovnika Obcinskega sveta Obcine Trzin (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 12/20) je Obcinski svet Obcine Trzin na 25. redni seji, dne 20. aprila 2022, sprejel naslednji Sklep o spremembi Sklepa o imenovanju predsednice, namestnice predsednice in clanov ter namestnikov clanov Obcinske volilne komisije Obcine Trzin 1. Obcinski svet Obcine Trzin je ugotovil, da je Biserki Cicerov, z dnem, ko je podala odstopno izjavo (31. 3. 2022), prenehal mandat predsednice Obcinske volilne komisije Obcine Trzin. S tem Obcinski svet Obcine Trzin razrešuje Biserko Cicerov s funkcije predsednice Obcinske volilne komisije Obcine Trzin. 2. V prvi alineji prve tocke Sklepa o imenovanju predsednice, namestnice predsednice in clanov ter namestnikov clanov Obcinske volilne komisije Obcine Trzin, št. 6-10/2019 (Uradni vestnik Obcine Trzin, št. 5/19, z dne 25. 4. 2019) se besedilo »Biserko CICEROV, Trzin – za predsednico Obcinske volilne komisije Obcine Trzin« nadomesti z besedilom «dr. Dunjo JADEK PENSA, Trzin - za predsednico Obcinske volilne komisije Obcine Trzin«. 3. Ta sklep zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Obcine Trzin. Številka: 032-0001/2019-21 Župan Obcine Trzin Datum: 20. 4. 2022 Peter LOŽAR, l. r. ...... Izdajatelj: Obcina Trzin, Mengeška cesta 22 1236 Trzin ISSN: 2386-0464