CERKVENI GLASBENIK Organ Cecilijinega društva v Ljubljani. Urednik lista: prilog: Dr. ANDREJ KARLIN ANTON FOERSTER stolni kanonik. vodja glasbe v stolnici. Osemindvajseti letnik 1905. V LJ UBLJAN I. KAZALO. a) Spisi: stran Gregorianski koral (Fr. Kimovec)............. 1, 17, 25, 33, 49, 73 Občni zbor Cecilijinega društva za goriško nadškofijo............3 Iz odbora Cecilijinega društva v Ljubljani..............6, 47, 78 Dekanijski shodi (Fr. Kimovec)....................9 Jurij pl. Slatkonja..................... 67, 75, 84, 91 Nekaj za cerkvene pevce......................11 Izdaja Jakob Gallusovih del.....................19 Obramba cerkvenoglasbene reforme...................20 Študirajmo in gojimo tudi starejšo cerkveno glasbo! (St. Premrl) . 27, 35, 41, 54, 65, 82, 89 Kako poučujem koral? (Fr. Kimovec)............... 37, 43, 56 Litanije presv. Srca Jezusovega....................43 Cerkvena glasba................ 5, 11, 21, 28, 44, 59, 68, 77 Vatikanska izdaja koralnih knjig....................12 Gramofon v službi cerkvene glasbe...................58 Antouio Draghi..........................39 Kongres za gregoriansko petje v Strassburgu...............68 Nove orgle: na Otlici........................29 v Tomišlju.......................45 v Gorjah nad Bledom...................77 v Šmihelu.......................85 v Št. Juriju pod Taborom..................86 v čakovcu na Ogrskem..................86 Vabilo na XIII. občni zbor Cecilijinega društva v Ljubljani..........81 Vabilo na koralni kurz.......................64 f Monsignor Andrej Jordan .....................80 Razne reči ............... 7, 15, 24, 31, 40, 47, 64, 71, 88, 98 Oglasnik..................... 8, 16, 24, 40, 48, 98 Listnica uredništva.................. . 8, 40, 48, 80, 98 Oznanilo...........................24, 80 Dopisi: Bled...........................61 Celje....................... 14, 22, 69, 71 Dunaj.........................12, 22 Gorica.........................60, 96 Idrija ..........................97 Kamenje na Vipavskem....................7 Kranj..........................39 Ljubljana..................... 6, 29, 46, 63 Metlika..........................87 Od nekod.........................14 Prežganje.........................39 Ribnica.........................70, 78 Sv. Jurij ob Taboru.....................97 Šmartin na Paki.....................23, 97 Stanga..........................30 b) Priloge: stran 1. Tantum ergo (F. Ferjančič)........................................1 2. Asperges me (Fr. Kimovec)....................2 3. Ime Jezusovo (Al. Mihelčič)....................3 4. Slavospev Mariji (Leopold Zupin)..................3 5. Po sv. obhajilu (Ign. Hladnik)...................4 6. Postna k presv. Srcu (Fr. Kimovec).................5 7. Sv. Jožef (Vinko Vodopivec)....................6 8.— 12. Pet velikonočnih pesmi (Al. Mihelčič)..............................6 13. Usmiljeni Jezus (St. Premrl)....................11 14. Mariji (St. Premrl).......................12 15. Postna (Ivan Ocvirk)......................13 10. Regina coeli (Vinko Vodopivec)...................13 17. Ofifertorium (Vinko Vodpivec)...................15 18. Šmarnična (Fr. Gerden) .....................16 19. Stabat mater (Antonio Draghi)...................17 20. K pridigi (Ivan Ocvirk) .....................20 21. Litanije presv. Srca Jezusovega (P. Hugolin Sattner)...........21 22. Misijonski zvon (Fr. Kimovec)...................23 23. Tantum ergo (Ivan Kap. Bole)...................24 24. O zakramentu ljubezni (Vinko Vodopivec)...............25 25. Oče večni (Al. Mihelčič).................- ... 26 26. Materi Mariji (M. Bajuk).....................27 27. Triglasna maša (Ivan Ocvirk) ...................29 28. O Jezus moj (St. Premrl).....................30 29. Najčistejši Devici (St. Premrl)...................32 30. Zdrava morska zvezda (Fr. X. Walczynski) ..............33 31. Graduale Dedicationis Ecclesiae (St. Premrl)..............34 32. Bodi pozdravljena! (St. Premrl)...................36 33. Tantum ergo (Fr. Kimovec)....................37 34. Psalmus post benedictionem (A. Foerster)...............40 35. Offertorium Dedicationis Ecclesiae (Ivan Pogačnik)............41 36.—37. Božična (Al. Mihelčič)....................42 38. O salutaris hostia (Gabr. Bevk)...................44 39. Božična (St. Premrl).......................45 40. Pesem za praznik sv. treh Kraljev (St. Premrl).............46 41. Jezik, poj skrivnost! (Vinko Vodopivec)................47 42. Misijonski zvon, harm. Fr. Kimovec.................47 43. Transitus sancti Francisci Seraphici (A. Foerster)............48 Poročilo o ^(111. občnem zboru Cecilijinega društva v Ljubljani dne 23. novembra 1905. i. asi je bilo vreme skrajno neugodno, se je vendar zbralo ob deveti uri v frančiškanski cerkvi v Ljubljani toliko vernikov, da že iz tega lahko sklepamo, da se zanimanje za cerkveno glasbo vedno bolj širi mej našim ljudstvom. Zlasti smo se vzveselili mnogih poslu-šaveev iz vrste naše inteligence. Iu menimo, da se nihče ni kesal, kdor se je ta dan udeležil službe božje v frančiškanski cerkvi. O glasbi in petju nam poroča strokovnjak: Frančiškanski pevski zbor je proizvajal pod priznano spretnim vodstvom odličnega skladatelja p. Ilugolina Sattnerja velikansko „lurško mašo" Maksa Filkeja op. 87. za mešani zbor in veliki orkester. Vse proizvajanje je kazalo, da je frančiškanski zbor skrajno rutiniran, glasovi prožni, ki z lahkoto razpolagajo s svojo močjo; sploh petje pri frančiškanih je dovršeno, šola izborna, užitek je bil za vsakogar nenavaden. Res, da je bil zbor — zlasti sopran — večkrat preslaboten, da bi obvladal tako ogromen in lino izvežban orkester, saj to se da popraviti, vendar pa vse priznanje in zahvala vsem, ki so nam ta izredni užitek pripravili ! Seveda je bilo za tako produkcijo treba veliko truda in zato lahko umemo, zakaj vokalna glasba ni prišla do veljave, umevno je, da celo koral, ta edini plemič v glasbi, ni mogel splavati na površje. Sicer pa — kakor že rečeno — zboru, dirigentu za mašo vsa čast! II. Občni zbor je otvoril kanonik dr. Kar lin po cerkveni slavnosti v veliki sobani knezoškofijske palače. Pozdravil je najprej mil. g. prelata in generalnega vikarja J. Flisa kot legitimnega zastopnika društvenega pokrovitelja; pozdravil pa tudi vse dobrodošle člane, ki so v tako slabem vremenu prispeli ua 13. občni zbor. Nato omenja, da je letošnji občni zbor „acephalos", ker je društvo 10. septembra 1904 izgubilo svojo glavo, prof. in konz. svetnika J. Gn jez d a. Za njim je žaloval Cerkveni Glasbenik, orglarska šola in odbor Cecilijinega društva. Saj pa je tudi pokojnik posvetil svoje najboljše moči reformi cerkvene glasbe. Zanjo je delal in trpel z občudovanja vredno vztrajnostjo. Odbor se je udeležil pogreba, mu je oskrbel časten nekrolog v Glasbeniku in opravil zadušnico v nunski cerkvi. In ker žalujemo za izgubo glavnega stebra našega društva, zato prosim, da vstanete s sedežev, ko kličem: čast njegovemu spominu! (Udeležniki vstanejo.) Nadalje omenja poročevalec, da bode letošnje poročilo kratko, ker ne bi maral ponavljati, kar se je že mnogokdaj omenjalo na občnih zborih. Posebe pripomni, da je društvo prevzelo pevski in glasbeni del cerkvene slavnosti v proslavo petindvajsetletnice papeža Leona XIII., v stolni cerkvi, dne 3. marca 1903. Zal, da je kmalu nato sekulamoznameniti papež Leon XIII. zatisnil svoje oči (20. julija 1903). Na njegovo mesto je stopil Pij X. dne 4. avgusta 1903. Vseh teh zgodovinsko važnih dni se je spominjalo društvo v svojem glasilu. Nadalje smo se razveselili papeževega Motuproprio z dne 22. novembra 1903, s katerim se je cerkveni glasbi otvorila nova struja, ki bode brezdvojbeno epohalnega pomena za razvoj cerkvene glasbe povsod, kjer bivajo katoličani. Tudi trinajststoletuiee papeža Gregorija Vel. v Rimu sta se udeležila dva duhovnika iz Ljubljane, kar je C. Gl. bolj na široko opisal. Odborove seje so se vršile po potrebi, kakor so udeleženci to brali sproti v društvenem glasilu. Orglarska šola je najpoglavitneje torišče odborovega delovanja. Sposobnostno izpričevalo seje dalo 1. 1903. šesterim, 1. 1904. trem in 1. 1905. deveterim učencem. Zadnji dve leti se je vrsta šolskih pi-edmetov pomnožila za dvoje. P. Severin Fabiani že drugo leto poučuje lepopisje z ugodnim uspehom. Lansko leto že pa je učil g, Rozman, uradnik Zadružne zveze, knjigovodstvo. Letos je ta pouk sprejel g. Kovači S, knjigovodja Ljudske posojilnice. Upati je, da se učenci na ta način privadijo toliko, da bodo vspešno pomagali na deželi pri Rajfajznovkah, pri tem pa si tudi kak groš prislužili. Poročevalec opozarja na nekatera očitanja, ki so se pojavila zadnji čas glede orglarskik učencev in trdi. da šola naša ni kriva, ako se kdo kasneje izpotakne in pade. Mi sprejmemo take — pravi — kakršne nam gospodje pošljejo iz raznih krajev. Tu v šoli ne trpimo ne-rednosti in še manj pohujšljivega življenja. Za to pa, kar se pozneje zgodi, šola naša ne more biti odgovorna. O Cerkvenem Glasbeniku poroča, da ga je prevzel z deveto številko 1. 1904. V začetku je bilo jako mučno urejevati, ker ni bilo stalnih dopisnikov. A hvala Bogu, na povabilo so se jako marljivo odzvali nekateri gospodje (P. Hugolin Sattuer, Fr. Ivimovec, St. Premrl). Ne vem sicer — dostavlja — kako list kritikujejo čitatelji, jaz se lista ne sramujem. Ako pa drugim ni povšeči, naj poskrbe, da postane boljši. Naposled se spominja zamrlih članov, imenoma šmarskega dekana Mateja Sitarja (f 3. marca 1903), župnika in duh. svetnika Jožefa Krčona (f 27. aprila 1903) in Martina Malenška, šentpeterskega župnika (f 1. novembra 1905). Vsem hoče društvo ohraniti hvaležen spomin in jih priporoča v molitev pri članih Cecilijinega društva. Nato je podal društveni blagajnik č. g. Josip Šiška denarno stanje „Cecilijinega društva" ob času XIII. občnega zbora, dne 23. novembra 1905, kakor sledi. Stanje društvene blagajne v zadnjih treh letih, to je od zadnjega občnega zbora, ki se je vršil dne 6. novembra 1902, do danes, je v končnem uspehu nastopno: Dohodkov je imelo društvo v tem času............K 4306-56 izdatkov pa......................... 4772-00 kaže se torej primanjkljaj...................K 465-44 ki se bo pač pokril z zaostalimi doneski, ki pa vendar kaže, da gre tesno z vzdržavanjem naše šole. Ne smemo sicer prezreti, da so bila zadnja leta leta velikih gmotnih žrtev zlasti s strani naše požrtvovalne duhovščine, kajti poleg brezštevilno drugih potreb je slonelo velikansko breme prevažnih zavodov skoraj izključno na njenih ramah in je absorbiralo do malega vse moči; vendar pa upamo, da bodo gospodje z majhnimi prispevki podprli tudi naše društvo. Zlasti razna duhovska zborovanja so najlepša prilika za to, da prijatelji cerkvene glasbe opozore na naše društvo, za kar se lepo prosijo. S to željo sklenem svoje kratko poročilo ter prosim, da ga blagovoli slavni zbor vzeti na znanje. Poročilo glasbenega vodje blag. g. A. Foersterja pa se tako-le glasi: Obdobje 26. do 28. šolskega leta orglarske šole je dalo organistovsko izobrazbo 18 gojencem. Ž njimi je narastlo število iz naše šole v javno delovanje odposlanih pionirjev cecilijanske glasbe na 162. Letošnje leto je napravila na naši šoli usposobljenostni izpit, in sicer z odliko tudi privatistinja, gdč. Ana Konerjeva. Izmed 18 abiturientov zadnjih treh let je dobilo izpričevalo 12 gojencev z dobrim, 3 z manj dobrim in 2 z odličnim uspehom. Obiskovalo je šolo vsako leto 20 učencev. Uredba šolskega pouka je ostala neizpremenjena; učni predmeti pa so: Liturgika (2 uri na teden), harmonija (4 ure), kontrapuukt (1 uro), igra na klavir (5 ur), igra na orgle (4 ure), koralno petje (2 uri), figuralno petje (2 uri). Poučevanje v glasbenih predmetih sta izvrševala: poročevalec in gosp. P. Angelik Hribar, pouk v liturgiji je po smrti gosp. prof. J. Gnezde prevzel č. g. kanonik dr. Karlin. Sola je nastanjena, kakor znano, v prostorih erarne hiše na Vodnikovem trgu št. 5. Vedenje in marljivost gojencev nista dala povoda pritožbam. V soli se vadijo učenci na klavirju, harmoniju in orglah vsak dan od 6. ure zjutraj do 8. ure zvečer; nekateri imajo priliko izobraževati se v cerkvenem petju na koru. Brezplačno obiskovanje je bilo dovoljeno gojencem pri produkcijah komornega združenja ljubljanskega filharmoničnega društva. Brezplačno hrano, ali celo ali pa deloma, dobivajo letos 4 gojenci v frančiškanskem, 3 v uršulinskem samostanu, 4 v privatnih hišah eden pa opoldne v ljudski kuhinji! Vsem dobrotnikom bodi izrečena prisrčna zahvala! Nato je imel daljši govor društveni odbornik č. g. dr. Evgen Lampe. Navduševalni ta govor prinesemo v prihodnjih številkah, da bodo tndi nenavzočni člani imeli korist od njega. Nadaljna točka: volitev predstojništva se je zvršila na predlog čast. gosp. beneficiata Fr. Kemika per aeelamationem, ter so izvoljeni za prihodnjo triletno dobo: predsednikom, dr. A. Kar lin, podpredsednikom, p. lin gol in Sattner, blagajnikom, .T o s. Šiška, glasbenim vodjem, A. Foerster, poleg tega pa še petero odbornikov gg.: Fr. Ferjaneič, Fr. Gerbič, p. Angelik Hribar, Peter Jane in dr. Evgen Lampe. Pri zadnji točki: posamni nasveti, se oglasi k besedi g. Fr. K i m o ve c ter omeni, da bi se rad dotaknil dveh predmetov, ki se mu zdita najimenitnejša za sedanje razmere. V mislih milje najprej žalostno gmotno stanje naših organistov. Večkrat seje že govorilo o tej točki, a vselej brez uspeha, tako da je bolj ko kdaj beda organistov rak-rana na našem socialnem telesu, katero rano treba nujno zdraviti. Za prvi trenotek priporoča, naj bi se morda organisti priklopih podpornemu društvu organistov v Celju, ali pa, če bi bolje kazalo, naj se ustanovi za našo škofijo posebno društvo. Nekaj pa se mora zvršiti nujno, ker potreba bo vedno silnejša, čim dalje čakamo, kajti organisti so zdaj še večinoma v mladih, krepkih letih, a se bodo vedno bolj starali in s starostjo bode potreba rastla. Druga misel, katero želi občnemu zboru povedati, pa je ta, da bode treba misliti na koralni kurz, da se tradicionalni koral čim preje in tem bolje razširi po naši domovini. Glede zboljšanja dohodkov naših organistov se je vnel živahen razgovor, kojega sta se udeleževala zlasti gg. Fr. Bernik in dr. Evgen Lampe. Sprejel se je naposled predlog, naj gosp. Bernik, ki je svoj čas že začel akcijo v prilog podpornega društva naših organistov, predloži tekom 14 dni Cecilijinemu društvu svoj elaborat, da se zato iznova prične delovanje na tem polju. Dr. Lampe je omenjal: V snovanju zavodov za organizacijo naših ljudi smo se precej izvežbali, zato upam, da bomo tudi organistom ustvarili zavod, denarni zavod, ki bode služil njihovim koristim. (Dobro-klici od vseh strani). O koralnem kurzu pa je zavladala le ena misel, da gaje treba prirediti. In to bodi naloga Cecilijinega društva v Ljubljani! Naposled si je zaželel besedo še mil. g. generalni vikarij J. Flis, ki je približno tako-le govoril: Iz lepo sestavljenega poročila smo se prepričali o hvalevrednem napredku Cecilijinega društva. Slovenci napredujemo. Vsak napredek v nravnem kakor tudi v socialnem življenju, napredek v vedi in umetnosti, nas jako veseli. Veseli nas tudi velik napredek v glasbi bodi si v posvetni ali v cerkveni; zlasti nas veseli lepo cerkveno pelje, ker smo prepričani, da petje ni kaj le vsiljenega božji službi, kaj postranskega, ampak je bistveno in organsko združeno z bogoslužjem. „Cantate Domino canticum novuni" poje psalmist. „Pojte Gospodu novo pesem". Pesem zahteva psalmist. Ta pesem bodi sveta, lepa, najlepša pesem. Prizadevamo si, službo božjo kolikor moč veličastno opravljati. Zidamo krasne cerkve, tudi notranja oprava je lepa. Sv. Cerkev zahteva ali vsaj želi, da bi vse, kar je v dotiki z bogoslužjem, bilo najlepše, najboljše. Vse obrazovalne umetnosti se družijo v čast in slavo večnemu, neumrljivemu Stvarniku, vse kar oko v cerkvi vidi, naj Duha kvišku dviga. Ali bi smela glasba zaostajati? Lepo petje, ubrana glasba ima še prav poseben vpliv do človeškega srca; vzvišen namen drugih umetnosti naj pospešuje tudi glasba. Cantate „Doniino"; za „Gospoda" je cerkveno petje, za Gospoda našega Boga, za Njega, ki v presvetem Zakramentu prebiva. Morebiti ta ali oni vernik v cerkvi ne pazi toliko na petje, eden pa je, ki pazi na vsak glas in gleda iz kakšnega srca ta glas prihaja, in ta je Gospod v presvetem Zakramentu, ki se na altarju pri sv. maši daruje. Njemu v čast naj donije lepi akordi srca! Cerkev je kraj molitve. Ako molitev dospe do navdušenosti, se zliva v petje, petje pa zopet razvnema pobožuost in tako tekmujeta druga z drugo v čast in slavo Najvišjemu. To je cantate „Domino", pojte Gospodu. Cantate Domino canticum n o v n m, pojte Gospodu novo pesem. Hvala Bogu, stara pesem je iz cerkve naše škofije večinoma izginila in vpeljala se nova pesem, pesem kakršno zahteva sv. cerkev in to je zasluga edino le Cecilijinega društva. Nova, cerkvena se poje, našla je pot v zadnjo vaško cerkev, kjerkoli jo pospešujejo cerkveni predstojniki. — Po najnovejši izjavi sv. Očeta naj se poje nova, najnovejša pesem, pesem zapovedana od cerkve in tndi ta pesem bo polagoma našla pot po vsem katoliškem svetu. Navdušenost za sveto stvar, za čast Božjo, je poklicala v življenje Cecilijino društvo, navdušenost jo je privedla do vsega priznanja vrednih uspehov, in prav ta navdušenost za sveto stvar bo storila, da bo društvo vspevalo tudi v bodočnosti. Genialni možje so ustanovili Cecilijino društvo, bili so navzoči pri njegovi zibelki, genialni možje so je spremljali po njegovem potu po svetu, in genialni možje, s kakršnimi se moremo ponašati tudi Slovenci, bodo novi pesmi zagotovili lepo prihodnost. Navdušenosti, spojeni z genialnostjo, so uspehi zagotovljeni. Vedno lepše se bo razlegala nova pesem po sv. templjih Gospodu v čast in kakor je v duši sv. Cecilije odmevala navdušena molitev, enako harmonični glasbi in se dvigala k Bogu, tako naj se vsi glasovi naših molitev, našega petja, izlivajo v veličasten akord: Gloria in escelsis Deo! Po teh toplih, bodrilnili besedah predsednik še enkrat zahvali udeležnike, da so se odzvali vabilu na občni zbor in hkrati prosi mil. gosp. generalnega vikarja, naj presvetlemu društvenemu pokrovitelju izroči znak naše brezmejne udanosti in najglobljega spoštovanja ter na to zaključi XIII. občni zbor. Občnemu zboru je došla brzojavka iz Gorice: Občili zbor »Goriškega Cecilijanskega društva" pošilja ljubljanskemu občnemu zboru prisrčni pozdrav in mu vošči blagoslov in uspeh. — Dr. Fran Sedej. III. Popoldne je bila adoracija z blagoslovom v cerkvi Srca Jezusovega. Dekliški zbor Lichtenthurnovega zavoda je pod vodstvom gosp. mestnega učitelja Fr. Schiffrerja prav lepo prepeval. Sveži in jasni dekliški glasovi so pokazali, kaj se da doseči v cerkveni glasbi z domačimi sredstvi. Dopisi. Gorica. Društvo sv. Cecilije za goriško nadškofijo je "23. nov. pokazalo, da se lepo razvija, da od svojega prenovljenja vrlo napreduje. Ob 10. je bila slovesna sv. maša, pri kateri je moralo razveseliti in ganiti lepo in precizno petje slehernega. Izvajala seje Witt-ova maša in hon. s. Francisei, gradual: I. G. E. Stehle, ofert,.: V. Engel; introit, komunija seveda koral. Imena povedo, da so skladbe lepe; vtis je bil mogočen; vsi so bili zadovoljni s petjem in se o njem izrazili pohvalno. Le tako naprej! Prvi del vsporeda je bil popoln, drugi pa nekako pomanjkljiv in nepopoln. Sporočim o njem na kratko, kar se je obravnavalo in določilo. G. msgr. dr. Sedej povzdravi navzoče s prisrčnimi besedami, omeni, daje odbor za izpeljavo določil v „Motu proprio" imel vezane roke; društveni odbor pa si je prizadeval, da zadosti svoji nalogi, kar kažejo predigre, lavr. lit., responzoriji, katere je društvo podalo svojim udom. Tajuikovo poročilo omenja dveh odborovih sej, kjer se je obravnavalo o glasbenih publikacijah, občnem zborovanju in tudi, kako se priučiti tradicionalnemu koralu. Za muzi-kalije sta se mnogo trudila vlč. g. Kokošar in naš dični Fajgelj. — V zadnjem času petje v goriških cerkvah vrlo dobro napreduje. Zbor pošlje na predsednikov predlog pozdrav občnemu zboru Cecilij, društva v Ljubljani. Predlog g. Kokošarja, naj društvo izda introite in komunije za najvišje praznike, se odloži z ozirom na to, ker namerava prirediti č. g. Kimovec podobno izdajo. G. Fajgelj se naprosi, naj priredi kake lahke, kratke kadence, predno izda nameravane fugirane in tema-tično izdelane medigre. Pč. g. Kosec predlaga, naj se naroči že izišla izdaja trad. korala „Kyriale", in bi se po tem uravnalo ljudsko petje pri slovesni sv. maši. Lepa misel, le težko izvedljiva, in to tem bolj, ker še ne vemo, kako prepevati tradicionalni koral; zato se na predlog gg. Sedeja in Kokošarja sklene prirediti koralni kurz; pokliče naj se izvedenec v tem petju, ta naj pokaže iu pojasni, kako in kaj; temu predavanju naj se pritegnejo tudi drugi predmeti cerkvene Cant. Alt. Ten. Bas. L Tantum ergo. Con moto. p F. Ferjančič. I 3=Š 4=v- mf -o— I K S- I i i EŠ3E Tan-tum er - go Ge - ni - to - ri ki I i i , - S sa -cra-men-tum Ve-ne Ge - ni - to - que Laus et r j i M i - -t- mf • 0 P I re - mur ju - bi- s; an - ti - quum do lus, ho - nor, vir cu-men-tum No-vo - tus quo - que Sit et J I KI i i 5 E« P ii , ce - dat ri - tu - i: be - ne - dic - ti - o: ri> i ri 1 i — -0- d S- ^J 1 v- I =2 *z ¥ 1 N i Prae - stet fi Pro - ce - den —r M des ■ ti | —s— rf—i =5= ?=t I"i I i I sup - ple - men - tum ab u - tro - que J * mf Andante. 2. Asperges me. Cant. Alt. Ten. Bas. i mf 1=E Fr. Kimovec. 'mf. mrg—z j. m—S .---"—* --«—« -j--p —i-•— •—•—»—»-M--i--r- I I r—r A - sper - ges me, Do-mi-ne, hys-so-po, et munda - bor: la- i v nr i bis me, et su-per ni - vem de - al P n v s — — -»■ -=- p \ —S------T-4- Miserere "1 r i i i - -+■ * i mf Brf tJ ± T P me -1, I I V V i us, se-cundum magnam mi-se - ri - cor-di-am tu tdjt am. F# * 4- mf :—l-r-l -K : M- *---- «—«— v u 33—S V i ^ I T I I I V I ' Gloria Patri, et Filio, | et Spi-ri - tu - i sanc - to. Sic-ut e-rat in prin - ci-pi-o, et r* / 4 — H I. ^ ! | I I mf I h I I 4-444 3=3= D. C. al Fine. nune et sem - per, et in sae-cu - la sae - cu - lo rum. A men. -J-J- J r± I I |N I h ^^ n I I H---p* I v ± * J.- J? ♦ S J- —♦ a ♦Ji ---—T-----T----T * c*' i—r -U-. mf1 P* & 'lil I 1. di - nil se zme-noj! O ka - ko si se po - ni-žal, Me-ne pa ta- 2. zdru-žit' se sTe-boj. Kaj vza-hva-lo čem sto - ri - ti ? Kak-šen dar Ti 3. zme-raj tron bo Tvoj. V njeni zdaj mo-raš kra - Ije - va-ti, Vseh pre-greh me f I =t=l= m i i -pt- j. «g=i= 4 f i ■šal! Hvalim Te, o -ti? Kaj že - liš? o - ti, Da bom Tvoj, o zr P Je - zus moj! Je - zus moj! Je - zus moj! I i 1. 2. 3. ko po iz - ro va - ro I U i JL - VI - či-- va 'I ! M II 1 I I I Je-zus moj, Hva lim Te, o Je-zus moj, Kaj že-liš? o Je - zus moj, Da bom Tvoj, o t -i ♦ ! S __it. 1 6. Postna k presv. Srcu. Enoglasno. p Fr. Kimovec. i 1= mf- ± f ^r i i 1 i ■ ■ i 1. U - sli - ši me, u - srni 2. O kam naj skri - jem se, 3. O k Nje-mu, k Nje - mu! Saj !--] I zsin v » * T 'lir li se, o kam Sr - ce r rfc i i * i u - sli - ši v ne - zno - sni je Nje - ga i mf m i i - -K S 5f^ "l 1. pro-šnjo mi-lo mo 2. svo - ji tej kri - vi 3. u - te - ši - lo ved J_ I jo. C«, no, ! I II Go-spod, Go-spod ne pah-ni me od se-be vje-zo o kam, o kam naj se podam, da Tvo-ji u-be-sr - ca ske - sa - ne - ga sol-ze po-to - la - ži-lo J I | M: -a mf p Alt (Bas.) isrr^ft* t ž ^ 1. strašno svo - jo. Gre-šil sem, o Go-spod, gre-šil, tep-tal vsle-po-ti sem po-sta- 2. žim pra-vi - ci? Ni-kjer, ni-kjer ga kra - ja ni, da bi u - be-žal ro - ki Nje- 3. du - šo bed - no. O hi - ti sr - ce rev - no zdaj, od-krij, od-krij mu ra - ne svo- i f Tutti. mf t Ž ' r p i r * ♦ i 1 i i p i i 1. vo, ro-ko pre - šer-nosemod - bil, ki ve-dla me na pot je pra-vo. 2. ga, ni-kjer ni - kjer re - ši-tve ni, kot pri Reš - ni-ku sve-ta vse-ga. 3. je, naj va - bi svet te zli na - zaj, le vSr-cu tem boš zmoglo bo - je. J i J I m £ mf | Sop. Alt. Ten. Bas. k i 7. Sveti Jožef. Andante. p Te Joseph celebrent. __l—rirr3 m Vinko Vodopivec. I i fiac T" 1. 0 Jo-žef, pe - va-jo naj ti ne - be - šča-ni, In naj od- 2. Z De-vi-co^iz-vo - Ije-no pa ču-dež se zgo-di, Za ma-ter 3. Pre-sve-to de - te - ce si gle-dal vja - sli-cah, Vstra-ni e- PJL J. r* j* 3t ^.J. H n m " —--^-J-zJjfitr-^- I I - - 4 S / p ilit T i ft r i r T i i. 2. 3. me - va-jo kr-ščan-ski na - ro - di, Kervred-no združen si zDe-vi-co ljub - Ije-no sam Bog jo po-sve-ti, O-zna-ni an-gel ti, da sve-to gip - tov-ske si be-žal ž njim vsol-zah, Kovtem-plu je o-stal, i-skal si J i i >il i i i J i I i i I I - ^ - - * «___„__x * 4 d J . J 4 4 # JU t i v pre-Ie - po po bož - ji ve - sel ga 1. bla-že-no Vpre-le-po, 2. De - te • ce Po bož-ji, 3. ga skr-ban, Ve - sel ga, Si ! J f t tffl, j a £ i i i zve - zo brez - ma -mo - či spo - če -na - šel si tre - iJ-1 dež - no. to je. tji dan. Milostljivemu gospodu proštu Francu Dovganu, 5 Velikonočnih pesmi. Sop. Alt. (i-) Ten. Bas. Allegro moderato. i 8. Alojzij Mihelčič, op. 5. te i- i > -Z I I M" s - * *» »—r v v v 1. Da - naš-nji žar-ki zar-je mi - le Na zma-ge grob že se-va- 2. V cvet-lič-nem vr-tu, v žarnem kra - ju, Vrt - nar pri ro-žah že sto- 3. Re - snic nje-go-vih cve-tje kli - je Od kra- ja zem-lje do ne- It h. k. W k. -i r* h h -9—9- mm £ ^___I__"___~ _ mf 5 * T -»—«-—p Mil T jo, So du - ri vanj se od-kle-ni - le In jas-no raz-o-de-va - jo: Zve-ji, Pri - jet - nej-še ko v prvem ra - ju O - ko - Ii nje-ga cvet duh-ti. To ba, Pre-žlaht-namočna sr-ca di - je, V živ - Ije-nje več-no jihkrep-ča. Iz I h h i. — — — J —p= s mf m t 1. li - čar je od smr - ti vstal, Pe - kel pre-ma-gal, smrt kon-čal. \ 2. sam naš lju - bi je Gospod, Sa - di o - bil-nih nam do-brot. > Al - le- 3. cvet-ja te - ga ve-ko-maj Naj nam cve - te pre - sve - ti raj!/ J i / v t T: t ~ I I 4. ♦ ♦ ♦ M i mmm ft i i lu - ja al - le - lu - ja al - le - lu is f* —--0-0- st- ir M: ili-' i ja. I A. — 11 I II 9. Andante. mf X W f P P Zve- 1—3. Za-poj ve-se-lo, o kri-stjan! Ve-se-lja tvoj'ga dans je dan; Pre- I I h h mf +- ! :f=fi -s--m- r—r- mf li-čar naš je vstal od smr - ti, In ma-ga-na je smrt ne - mi - la, Ob re - še - ni smo vsi po - gu - be, O i k h h r* i i i J. i - - ? - ± i. raj od-prlnamje za - pr - ti. \ last peklenska moč zgu - bi - la. Al-le- tro - ci več-ne smo ob - lju - be. J h -J- 1 4. ♦ ^ i ♦ "T___4 H—h-h t mf i t lu - ja al - le - lu f— I : ji Ja- I PS iH Sop. Alt. (3.) Ten. Bas. 10. Maestoso. mf m se rr p I I I 1. Po-zdrav-ljam Te, Zve - li - čar moj, Pre - ma-galsmrtz mo- 2. Ka - ko se ra - ne Ti bliš - če, Pred krat-kim sil-no 3. Ra - du - je Tvo-je se sr - ce, Ko vi - diš de - lo Si 3E mf J/i n I 4 J 4 -i—P- 1. čjo si last - no, Za - pu - stil sla - ven grob si svoj In vstal od mrt-vih 2. kr-va-ve - če; Te pri - če so za ča - se vse, Ka - ko si lju - bil 3. do-vr- še - no. Člo-ve-ški rod od - re - šen je, Od - ku-pljen je za i i n i i . ii r«, .—, EgEsEf «-* < I l^i ---f * i i p p > 1. ve - li - čast - no. \ 2. nas go - re - če. Al-le - lu - ja, al-le - lu - ja, al-le - lu 3. dra - go - ce - no. J I I t- I ja. i Sop. Alt. (4.) Ten. Bas. Moderato. mf i m a -U4- » • 11. -h. KI ^ I I- & -I 1. Zve - li - čar gre iz gro - ba, Ob moč je 2. Ka - ko svet - le so ra - ne, Brez-src - no 3. Trd - no se za - ne - si - mo, Kar da - nes 13 mf I ! SE l^i ! smrt troh-mu zase u- I KI -i ,d -t — 1. no - ba; Brez - ma - dež - no je 2. da - ne, Smrt stra - šna ni - ma 3. či - mo: Zve - li - čar je od i jag - nje bil In za - me več mo - či Nad njim ki smr - ti vstal, Grob tu - di -hi, . , JTN I - * » I • » -4 hi i _j—U—h- s-•— I I 1. dra - go kri 2. le Bo - gu 3. nas ne bo kon - cal pre - lil. \ ži . vi \ vi. } Al-le J h h j s lu ja. i ti J Moderato. mf ± i T mf 12. r 1. Zve - li - čar v skalnem 2. Ob svi - tu zo - re 3. Ki bil na kri-žu 1 1 I I a Q f i gro-bu spi, Ga že - ne tri Že je""u-mor-jen, Med I t r | J; T>7 i ., ; r i iJ7 stra - ža va - ru-ur - no h gro-bu mr - tvi - mi zdaj I I I i d t — d m =-l-u » » L1 u je skrb-tja hi -več ne I E^ r*—rt ČRff i E*IE I no; A tre - tji dan se te: Brez Je - zu - sa po spi, V živ - lje - nje lep - še <1 I I i i, za-svet-li, O - zna-ni ve - li-- ko - ja ni In za - pu - šče - no o - bu - jen Ve - se - lje zve-stim ! * d d - ---r— • - d_ »mm j t t > t ; r f r V r r ~ - - n ■ i—r • i—r—u tj. 1—^ 1 =t—1— ^ P ur r i 1. čast no - vo: Grob 2. je sr - ce. A 3. spet de - li; Kdor I I I ——« » ! I I i Je - zu - sov sto sve - tel an - gel zJe-zu-som je n r. i mf f»- =P=t= - ji od-prt, Na tam se - di In ža - lo - val, Na r h i i ve vest ve 7—» V I I ke zma-ga-ve - se - lo ke ž njim bo n fl 1 i i * d £ =p t T 3= ± mf i 3. kra - lje - val m 4 1. na je smrt.v 2. spo - ro - či. J Al - le ^Caz n -i T d - lu - ja, al - le - lu - ja! Sop. Alt. 13. Usmiljeni Jezus. Ten. Bas. G. Pečjak. Andante, poco sostenuto. 3 : ' i-* r r t 1 4= i -i- Stanko Premrl. f -n » ,- | i i lil i l 1 li | * i U - smi-lje-ni Je-zus, o - zri se na me, I - skre-ne se Če jo - ka si - ro - ta, to - laž - bo de - liš, Za ov - co zgub- Ko v druž-bo ne - be - ško boš sr - ca je - mal, Boš zve-sto lju- I , ^ I , l E91-3 J ^ J. J I > i 3= i -m-m-- ~zr dESEžEfž =t= « : .v -t?—r+r3 1 i 1 r 1 I 1. vzdi-ga - jo kte-bi že - Ije. Naj lju-bim sr - čno Le te - be sa- 2. lje-no pa sam se sol - ziš. Naj lju-bim gor - ko Le te - be sa-8. be-zen naj - vi - šje de - jal. Saj lju-bim zve - sto Le te - be sa- T T ^ , \t- p ♦ -I—J- J i i mf 1. 2. 3. m mo, DIO, mo, m ra* Ki U O mf 4- -4- _________ a-•-•——m-m-*— -£-i—1—g--a g-S-=-0 III lil 1 1 I II I I fj svo-je raz - kri-vaš Sr - ce mi le - po, Naj lju-bim sr- smi-ljen me vzdig-ni Na ra - mo svo - jo, Naj lju-bim gor- sprej-mi me k se-bi V ve - se - lo ne - bo, Saj lju-bim zve- ^ i ^ I I I ! i J * * 2 f JE3= fr ¥ U r r r i i . Ki svo-je raz - kri-vaš Sr U - smi-ljen me vzdig-ni na II 1. čno 2. ko 3. sto Le Le Le te - be te - be te - be sa sa sa mo, mo, mo, lil ce mi le - po. ra-mo svo - jo. O sprej-mi me kse-bi v ve - se-lo ne - bo! J. ^ J n -g- -9-4 m T—r t—r -r—r Sop. Alt. 14. Mariji. Moderato ma non troppo. Stanko Premrl. Ten. Bas. pt- I 3 rT r 3= . r f P 1 1. Kdo bi Te-be ne ča-stil, o Ma - ri 2. Bla-go-slov nam svoj po-daj, o Ma - ri 3. Ti si ma-ti čed-no-sti, o Ma - ri m TJ-»- S o Ma-ri / h ! ± ♦ sL ja. o Ma-ri ja? ja! ja! i ja, i w t t 'T I J 1. Kdo Ti ne po - dal da - ril, o Ma-ri 2. Da en-krat pri - spe-mo v raj, o Ma-ri 3. Ti si vir vseh mi - lo - sti, o Ma-ri t »t o Ma-ri f i• ! Mil ja? ja-ja. ja! I m mf f I o Ma-ri ja! i mf m ' l 1. Na - ša da-mo 2. Ti o - laj - šaj 3. Ti za Bo-gom h J J 1 ' I Ti sr - ca, tu gor - je, pr - va si, I V V I ■ m % 1 o Ma-ri - ja, Ma-ri -o Ma-ri - ja, Ma-ri -o Ma-ri - ja, Ma-ri - nii g I ja! ja! ja! e r i m I =P F —U—U mf o Ma-ri -ja, o Ma --r ri - ja mm i i » f f „ ritardaudo. T 1. Ti jih va-ruj vse-ga zla, o Ma - ri-ja, o Ma-ri 2. Ti to-la-ži nam sr - ce, o Ma - ri-ja, o Ma-ri 3. Ti za njim naj - lep - ša si, o Ma - ri-ja, o Ma-ri i- I d. a t » P i + -J -#•■*• -0- . -m- -0- -0- h h h h h ; ki Jl__•_S1 - s ja! ja! ja! Ten II. 15. Postna. Andante. mf Bas II. P E -A \ p £ r- | , ^ | 1. Mi-lo, mi-lo Je-zus pro-si S kri-ža za so-vraž-ni - ke, Na-ših grehov 2. Je-zus tu - di se u-smi-li Des-ne-ga raz-boj-ni-ka, Od-pu-sti mu 3. Je-zus mi-lo po-gle-du-je S kri-ža vma-ter ža-lo-sti, Jo u-čen-cem i i J J m j_ N i . . , n i i mf £ -fc—r "•"i-0 mf r. v i £ ' » » I £ fes £ T—V -r i i r te-žo no - si, Nam lju-bez-ni zgled da-je: Pri-za-ne-si, v smrtni si - li, Ho - če v raj spre-je - ti ga. Ko-maj k njemu iz-ro-eu-je, Nje-gazna-mi ma - te - ri. Re-če mu: Glej m i i dr I O-če se za -ma-ter mi - li, te - če, mo-jo, t- p I I I J. * 1 =f= ^ J J —4 ' -n —a—-J L? i ( * i —U—i 1. Njim, ki me-ne so ža-li - li; Oh, saj ne ve - do, Kaj mi de - la - jo. 2. Je-zus to-laž - lji-vo re-če: Ve - di, še no - coj Vra-ju boš zme-noj! 3. Vze-mi jo od - slej za svo-jo; Že - ni bo-le - čin Re-če: Glej, tvoj sin! Cant. Alt. Ten. Bas. 16. Regina coeli. Allegro moderato. fc m Vinko Vodopivec. I rn f\> t - i i- p-" Re - gi-na coe-li, lae - ta - re, al-le - lu - ja, al-le- J - /-i i i * ± f =Ut -Jut. ! mf 11 t s Tf -o— '-H lu - ja, al-le - lu m -rr ja: Qui - a, quemme-ru - i - sti por- 1 - J ijr—_--j— n n •—•—-, ! i 1 _ .t — —^-i— t=1 —F-tP -i r C-1 = t h h —i- r* n -r—r ta - re, al - le - lu - ja, al - le >JU ^ i &— lu - ja, al - le - lu - ja, al - le- i s h i j n S« al - le - lu - ja, al - le lu-ja, al-le- i ^ Tenori e Bassi unisono. ' n A-!-k—- i Chorus. t m T"T * » * "i I Sf I I V v lu-ja, al-le - lu > ja: Re-sur - re-xit, si-cut di - xit, al-le- i__L. - M =t lu - ja, al - le lu ja- ff (Org. obligato.) i p Adagio. "5= F um, t E§§ I N—I I lu - ja, al-le - lu ! ja: O - ra pro no - bis De I £ f=F i 1 T\- J=N- Allegro moderato. -U 37 p o - ra, I a___l 1111 o - ra pro no - bis De - um, I H al-le-> h h t m—f m mf . I I f\ fV f al-le - lu - ja ff allargaudo. I lu - ja, al-le - lu - ja, al-le - lu JJS i J> h «• f * -a- ff ja. Cant. Alt. Ten. Bas. 17. Offertorium in festo pretiosissimi Sanguinis Christi. Andante. V. Vodopivec. cu - i be - nedicimus, non- P t » ♦ =t I I I m/I it I " ' • ' Ga-lix be-ne-di-cti-o - nis, cu - I I I I I I I I I ff T- p i s s [ " 1 i be - ne - di-ci-mus, h js iu.rvj. i m/11 £ £ cu - 1 ¥~T-- be-ne-di-ci-mus, ne com - mu-ni - ca - ti - o i =t=t S«-1 Tnrrrr i i i i non-ne com-mu-ni - ca - ti - o san-gui-nis J J__l -T f i. h J J * J r Chri-sti est ? Et i ! =P ust p san-gui-nis i non-ne »»/" i , 1 i * -fSI -•—I-*- tTT i i i V I I i pa - nis, quem fran-gimus, et pa - nis, quem frangimus, non - ne par - ti - ci- J J J J J T _J_ I J. i 1 i f I f mf T t mf i -^rr i pa-ti-o cor-po-ris Do s:; ^ -s 3=ti==£= s? I T I mi-ni est? i Sop. Alt. Ten. Bas. 18. Šmarnicna. Allegretto. mf Fr. Gerden. t- -»-f- i T i r uj 1. Zo-pet v cve-tji in ze - le - nji 2. Ven-ce sple - ta ne-šte - vil - ne 3. Pred po-do - bo tvo-jo dru - ži 4. Sprejmi, o Kra - lji - ca sve - ta, I S iU^g:^ F I I i-gpE^R—Jpi I I JJi C »i/1 I Maj od - gri - nja zla Mla-de ti na - ra -Ma-je - vi nas le -Mi -lost - no po- zdra^ i h i j i ' ILt 6 - tf te dni; ve krog, pi čas; -ve te, I T- ^VtJ J /J ' rs^ /ii i s i f u r r r r u T" 1 - ^ 1 i r p u r r 1. Za-te vne - ma nas k ce- šče ■ nji, O Ma-ri-ja slad-ka ti! Za-tevne-ma 2. Vbi-ra pes-mi-ce ča - stil- ne Zbor ve-sel tvo - jih o-trok. Vbi-ra pes-mi- 3. Kdor le tvo-ji ča-sti slu - ži, Zdaj pov-zdi-ga k te - bi glas. Kdor le tvo-ji 4. Kli - če - jo jih sr-ca vne-ta, Ki za tvo-jo čast go-re. Kli-če-jo jih r "Cj r 1 , i ti i r^J i i i' i III! SEjEEgE^ p' • « S • P J /I I ± I I 1. 2. 3." 4. nas k če-šče-nji, O Ma-ri-ja slad-ka ti! ce ča-stil-ne Zbor ve-sel tvo - jih o-trok. čas - ti slu - ži, Zdaj pov-zdi-ga k te - bi glas. sr - ca vne - ta, Ki za tvo - jo čast go - re. M. ± S S^AAJU JaS- 19. Stabat mater. Iz rokopisa (št. 18.986) c. kr. dvome knjižnice na Dunaju izpisal dr. Jožef Mantuani. Antonio Draghi (1642—1700). Cant. Alt. Ten. Bas. i a -d—»—©- to i. 7. 13. • T r r i i | j i 1 j I | i , Sta-bat ma-ter do - lo - ro - sa, iux - ta cru-cem la - cri - mo-sa, Pro pec-ca-tis su-ae gen-tis vi-dit Je-sum in tor-men-tis, Fac me te-cum pi - e fle - re, cru-ci - fi - xo con-do - le - re, I I m i i i i J __S__2_sL -Sr- S -g—g- I I St r—r 1. dum pen-de-bat 7. et fla - gel-lis 13.' do-nec e-go I I i I I 1 1 1 1 1 I lili fi - li-us, dum pen-de-bat fi - li - us. 2. Cu-ius a-ni- sub-di-tum, et fla-gel-lis sub-di-tum. 8. Vi-dit su-um vi-xe-ro, do-nec e-go vi-xe-ro. 14. Jux-ta crucem ; rj I ---- I fr -] ,] j r i—' i—1 ■ 7T-1—" : frfjlriM- a a ii ii gfg fag g-] i i, i i »H 2. 8. 14. mam gementem, con-tris-ta-tam et do-len-tem per-tran-si - vit gla-di-us, dul-cem na-tum mo-ri-en-do de-so - la-tum dum e-mi-sit spi - ri-tum, te-cumsta-re et me ti-bi so-ci-a-re in plan-ctu de - si -de-ro, I S I —(J-f-r»-»-O I I SL SL ~i—r 1 J i sl * zks—&—p, -r^r—F i i i if>-' iS* i J- e^šees I i 1 I I I I I I I II I I I I 2. per-tran-si-vit gla-di-us. 3. O quam tristis et af-flic-ta fu-it cel-la 8. dum e-mi-sit spi-ri-tum. 9. E-ia ma-ter fons a-mo-ris, me sen-ti - re 14. in plan-ctu de - si-de-ro. 15. Vir-go vir-gi - num prae-cla-ra, mi-hiiamnon i 2. _5L I 4>£ I I i J !=l= 3. 9. 15. I I be-ne^ vim do sis a- J i .....I ■ dic-ta ma-ter u - ni - ge - ni - ti, ma-ter u-ni - ge - ni - ti, -lo-ris fac, ut te-cura lu-ge-am, fac, ut te-cum lu-ge-am, ma-ra: fac me te-cum plan-ge-re, fac me te-cum plan-ge-re, I I I A >J J J p^zjz I I I m I I -J—I- 3=3= s -J—U J—-j--1--L =f=f= -S— I i—r T—r—r 8. 9. 15. 1 1 r ma-ter u fac, ut te-fac me te J 1 1 -gg—e—g- I -ni -ge-ni-ti. 4.Quaemoere-bat et do-le-bat et -cum lu-ge-am. 10. Fac, ut ar-de - at cor me-um in ■cum plan-ge-re. 16. Fac ut portem Ghri-sti mortem, pas I lil I 1,1 I J zs£l di tre-me^ a-man -si - o - I I * n bat -do nis -C tov f r r—r I ■ I j7 J J J ——J—j' i—r 2 j—1—u ist T =r 1 1 1 1 ni 1 4. cum vi - de-bat na-ti poe-nas in - cly - ti, na-tipoe-nas in-cly-ti. 10.Christum Deum, ut si-bi com - pla - ce-am, ut si- bi com - pla - ce -am. 16. fac con-sor-tem, et pla-gas re - co - le - re, et pla-gas re - co - le - re. I I ^ 2 -Ji! i mm t=t E -I-1-V -K- * * tf- i 1 1 1 5. Quis est ho-mo, 11. San-cta ma-ter, 17. Fac me pla-gis I I iir 1 1 1 1 qui non fle - ret, Chri-sti ma-trem cum vi-de-ret is - tud a - gas, cru - ci - fi - xi fi - ge pla-gas vul - ne - ra - ri, fac me cru-ce in - e - bri - a - ri, m m; m M % S: t=t "j-- ri n I I I I 3=4= 3SZ3E T I r p- p* 1 I I I I I 5. in tan-to sup - pli-ci-o. 6. Quis non posset con-tri-sta-ri, pi-am matrem 11. cor-di me-o va - li-de. 12. Fu - i na-ti vul-ne - ra - ti, tam dig - na - ti 17. et cru - o - re fi - li - i. 18. Flammisne u - rarsuccen-sus per te, vir-go, 4-a- H: I 3q a d . at s) 1 -0T— sL- ± I =t=i= T=1 —1-1 :E)2 —i—(i--a- " i l i i 1l f-^r-l--- --- 6. con tem-pla-ri, do 12. pro me pa-ti, poe 18. sim de-fen-sus, in I I 1 1 # i i i len-tem cum fi - li - o, do-len nas me-cum di-vi - de, poe-nas di - e in - di-ci - i, in di I I L-i l m tem cum me-cum e in- 5=3- —o—s—s—S— i =5t 1 —— 1 o i i i i i i i i 6. 12. 18. fi - li - o. di - vi- de. 19. Fac me cru-ce di-ci - i. I cu-sto-di-ri, mor-te Chri-sti prae-mu-ni - ri, I I i J-W- i t ^ g i i i ji_a_ J-1-U zst -frsž—a si J= .—=—I®- III! I | con-fo - ve - ri gra - ti - a, I I con-fo - ve-ri H—zr I I I I I gra - ti - a, con-fo - ve-ri _S_sL I I v I i l ,J2_5L mE -<2— 3E I i i l i —u -G>--S- ff 3g lili ITI I gra - ti - a. 20. Quando cor-pus mo - ri - e - tur, fac ut a - ni - mae do-ne-tur -RT-^--—BT- 1 J J ^ H J -®—®——^--'—(g— 5—s o " —"r 5---- d \ g P* g —1-1—5- - =t r n r * n —1—1—!—- i T | pa I -Si- ra - di - si I i I I I glo - ri - a, I i _5Ll_J-^— i pa I ra - di - si, pa I i i 1 4 _J J ra -di - si, I I rs —1 ri u rf =fc= =t= 1 cj --G>-«-- f7\ 1—i1 4 f -o- 1 —i - -1— k*? -<2- L-r —-G)-<3- -1--- —w,------j pa - ra - di - si glo - ri - a. A- men, a - men. 1 -t^rr?---. 1 1 -s- 1 sL 1 sL- 1 A. O. 1 ■e* 1 i ^ rtM=|-n P * —&— "T J -Vrr- -0— —^—Bs>-&— —1-*i-- Sop. Alt. Ten. Bas. 20. K pridigi. (Himna: „Yeni sancte Spiritus".) Moderato. mf _ i £ J- irrr Ivan Ocvirk. 4- I I'—i I I I^JI I .i ii i>-| 1. Pri-di Duh sve - to - sti vse; Zne-ba vi - so - ko ■ 2. To-laž - nik naj - vgod - ni - ši, Lju - bi gost ki du ■ 3. O si - jaj, o bla - že-nost, Pol - ni sr-ca no- 4. Zmivaj, kar je gnjus - ne - ga, Zma - kaj, kar je su - 5. Vsem, ki tvo - ji ver - ni smo, Trd - no v te za - u - .1 =js=3£: I • m I h I I -G>~ mf EfEEE sti ši traj-he-pa-I X 3i mf iS e - i i j i i i H III1 1 1 tvo-je lu - či vlij; Pri - di, O - če vbož-če - kov, po-kre - pi - lo ti. Vtru - je - nim po - 6i - tek mir, tvo-ji ver - ni smo; Brez bo - žan-stva tvo-je - ga, kar je ra - nje - no; Vpog - ni tr - do - vrat-ne - ga, 5. mo, Daj da - ri sed-me - re nam; Daj za - slu-ge čed-no - sti, ki I '' 1. se Za-rek 2. si, Slad-ko 3. nost Vsem, ki 4. ga, Ce - li, -4- I I Si SL mf $1 mf 3E l^i 1. Da - ro - va - lec 2. Hla - da v pe - ko 3. Ni velo - ve - ku 4. Vgre-vaj, kar je hlad 5. Daj iz - hod vpra - vič I ^ vseh či zdra hlad I I I l- da - rov, Pri - di src sve - tlo - ba ti! ni vir, Vjo-ku po - te - ši - lo til ve - ga, Ni, kar ne bi ško - di - lo. ne - ga, Vra-čaj, kar je spo - ti šlo. no - sti, Daj ve - se - lje več - no tam. I I . I I i i KI 21. Litanije presv. Srca Jezusovega. P. Hugolin Sattner. m - 3---r č > i— -■j fe i ]-f fr i i i li 4 - ^ i i L , i i i Bog, Oče ne Bog Sin, Odreše Bog Sveta Trojica be nik sve en - ški, sve - ta, - ti Duh, sam Bog, I 1 u - smi-li se nas! —p-- — HHi • 1— —C- -r—1 ■ Pslb - * -j- -TK: -N- I —m---«T- 1 ' T Y P l. Srce Jezusa, Sinu večnega 0 - če - ta, i u - smi- li se nas! rv 1 1 J^------- ~ si rhr2- 1 —•— 1 stra - ni mi in • » rJ M du - šo I I Z Si t p Andantino. (L -1 1'-- -J t--©--- FJ—1—rth a rJ—«1—1 —si—(u.—m— —A—|-1- M j—H- ^f— —fz—iz— —1-1——1-i- —1-1——1-1--- va I ruj mi! Po 4—I- -4- sve-til te-bi sem sr - ce že dav-no, I II ll II m se r—f- i mf I f t % m =5C £ s i t t -r Je-zus, dav-no že; da - ru-jem te - bi zno-va se: Tvoj, Je - zus, i Andante poco sostenuto. P i mf mM Tr m IJJ 5 3 r ' sem le. -4 tvoj J J gjBB I O Je-zus moj, saj sem le tvoj, le I I I 1 I 4-1—T—4--— . J J J., *-- Fz—a&z I ^SZ m/ f l seinpre crescendo. f ^ Mešan zbor. 29. Najčistejši Devici. Moderato. Stanko Premrl. IV- l mf -—ri^ L2KEU I ♦ ; I i i uj i-—-i n i / —JJ^-^-Jl a ---U nr-r-U- i i i B i T7 r =f=r= i i f=t i. 2. 3. 4. I '—1 I I 1 Gre - ha suž-nost nas te - ži in na • val sku-šnjav stra-šan, Pr - vi greh člo - ve - ški rod pa-hnil vbrezdno je gor-ja, Vda - na več - ne - mu Bo - gu re - ši - la si na - šo čast, Vir si mi - lo - sti bo-gat, up si ce - le - ga sve-ta, j^l 1 i iiJL i i S m r^t i m/ rr^—n3 nam me-dli, k Te-bi vzel Go spod, Ti brez -ga Si - nu str - la - ti - so6-krat, o brez - ma-dež - na Go - I 1. du - ša v bo-jih 2. Te - be je iz ■ 3. z rojstvom Bož-je 4. zdra-va nam sto I I 1 vpi - je - mo vsak ma-de-ža si pe-kla si ♦ p o - ! m Ain ■—ir-■=*v—v- i dan: vsa. blast. spa. J_ -s— Naj-či - stej-ša, pro-šnjo na-šo čuj, in o - tro-ke svo-je nas va - ruj, I I t.il2 ljl Naj - či - stej - ša, pro-šnjo na-šo čuj in o - tro- ke svo-je nas va - ruj! Sop. Alt. Ten. Bas. 30. Zdrava morska zvezda. (Ave maris stella.) Allegretto. p SppF -0—0- r Fr. X. Walczynski. Op. 46, št. 9. mf ) ___ 3=3 Zdra-va mor-ska Ste-ri gre-hov O De - vi - ca I I '"Ž-- zve - zda, spo - ne, pr - va, I J -r • • 5 5« mi - la bo - žja Ma - ti, pe-lji nas k svet - lo - bi, vse- lej naj • bolj mi - la, I l-7-v. h I d — — - mf 1 ?ft= ter vse - lej de vse - ga zla nas ti nas boš re I I I n VI va ši ! ca, la, -T: raj od - pri nam zla - ti! vseh do-brot nam do - bi! či-stost po - de - li - la! t I ±=t m ri i ± d — — • I g , mf, r m I Bolj-ša dru-ga Ska-ži se nam Daj živ-lje-nje i I I l -i A sL J T—T 1 mf t: ' r E - va, Ma - ter, sve - to, ♦ i I TS I daj nam sre-če pra - ve, pro-šnje Sin tvoj jem-lji, var-no pot do - de - Ii, =1 i i i =C—i—u -i; m i ker spre-me-nil ki za naš greh Je - zu - sa naj I I -s _ an - gel ro - jen ve - čno i I rit. m t~ i- « m je i - me ti bil je tvoj na gle-da-mo ve -5)->3-- -r . . i. P 1 -R-1 —S«-P*- 1 mf ■ a f De - o ^ fc—F- fa-ctus est, P p -H i bi-le * j p £ -4- mf v u i "p b" re-pre-hen-si - bi - lis est, ir-re-pre-hen ma-bi-le sa-cra - men-tum, ir - V I i i h h 1?—f~f mf | I I f I poco ritard. J__N a tempo. JL_i_a_ £ si - bi - lis est, i r^ • - * - -mm ir - re-pre-hen - si - bi - lis est. De-us, cu - i ad-stat r-T ex -au - di, ex - au - di i Al - le Con moto. mf | i. — lu ja, al-le - lu nt « S rum. -a Al mf~ le - lu f al • » * • n- ja, - le al-le f JS__ al lu lu IS=t le lu i ja. poco rit. Andante. P E3S et ja- - ! Ad T" o - ra-bo ad templum sanctum tu-um: • 5 % : : - -i—u con-fi - te bor no-mi-ni I =5=p= tu - o. Al - le Andante con moto. «—- lu J3 »• et con-fi - te-bor no-mi-ni tu - o. Al - le- h h h » »-» I =?—I?—» mf I-h al-le - lu Sop. Alt. Ten. Bas. 32. Bodi pozdravljena. Allegretto. f_| i E ■k^J- ±=rt mf si—•—,---1- t Stanko Premrl. I—I—." T V t ' 1 l I I I I I 1. Bo-di pozdrav-lje-na, sve-ta Go-spa! naj-lep-ši vseh bi-se-rov zla- 2. Bo-di pozdrav-lje-na, lju-ba Go-spa! ča-stil-cev vseh vzor in ve-se- 3. Bo-di pozdrav-lje-na, sve-ta Go-spa! o naj bi ti vsak dan se-žga- I ! h I I ! I I 4 -#■• ♦ 1-t T" 4= -J- mf mf 'ž -f—5- -i—r -S t—i—r -®T<2— I I I I I ti v ven-cu ne - be-ških ru - bi-nov mig-lja: pre-sve lje! k te-bi drh - ti sled-nji vzdih-ljej sr - ca in k te ■ ti mo-gli di - še - čo da - ri-tev sr-ca in tvo V i I I -ta De bi vse -ji o- I -vi-ca na-de tro - ci I in in o - Ma- že- sta- -i-f"/* 1—r mf Mp i mf, , molto ritenuto. J 1 -4- :r 1—r T I 1. ti. 2. lje: 3. ti! Sto-krat Za te Na - še 1 ' I „ ^ -i I če-šče-na, ve-čno slav-lje-na, bo-di pozdrav-lje-na, sve-ta Go-spa! go -ri-mo, k te-bi že - li-mo, bo-di pozdrav-lje-na, lju-ba Go-spa! živ-lje-nje, na-še ho-te-nje, bo-di pozdrav-lje-na, sve-ta Go-spa! i ^ I I I ^ % ± t r r t % mf I ClsLrissiascL© člojoclIJOLO Antonio Foerster cantus ecclesiastici Slovenorum restauratori dedicavit Fr. Kimovec. Cant. Alt. Ten. Bas. Org. Andante. 33. Tantum ergo. p e t Tan - tum er-go sa cra-men tum ve- .^tt H -j-J ^^-Htg-J_ I Jj Prae-stet fi - des sup-ple - men Pfž? S— iAAJi1—-Lž- mf mf , iH .3' V I I l e l^M*—i M—&-—- 1F 'mf 3= 3= T » > rr i a Ge - ni - to - ri Ge - ni - to I 4 4 r P P I I que laus et V V- g J- 1*1 I ^ I 4* ^ I i Ge - ni - to - ri Ge - ni - to-que mf £ m------ » PK i i i i i i Man. Ped. • a poco rit. p a tempo. •—fc SP -r -r f Pro 1 sit et be - ne - dic - I J J^ii mm o: J — ce- U a f i T poco rit. M ¥ i T" i« , k-1 J a- a tempo. £ ^ m * m -0-0- :t=t t Man. mf I—- I 4-1-4- t: 1 i i i den-ti ab u - tro-que cotn - par I I 4 II I 1 I ♦ A w_J__4____77 sit I lau-da ■vili A. ± si ti-o, MU ž -I čolnih— V ±=t * » -m—m- N= 1—3=3=1 P 'fi" r- -f i i i =P=P=1 . --^d-j-1—rj J J J ! -»H-e- 1- • * -*—rrl Ml iTf - ^ - r r ' -a HH-^ * —d—* ^ -1 ^J J—'4-r f-lrf l-li m -P -si i r r y=J - H i ^ —j " 1 3: i mf -g- T T =fcs V. Panem de coelo praestitisti eis. (Alleluja.) R. Omne delectamčntum in se habentem. (Alleluja.) Cant. Alt. Ten. Bas. 34. Psalmus post benedictionem. IV vocum aut una voce cum organo. Allegretto. 3fE Ant. Foerster m • » P k 1. Laudate Dominum . . . oni - nes 2. Quoniam confirmata est super nos miseri-cor - dia 3. Gloria.....Pa - tri et 4. Sicut erat in principio, | et . . nune et Meče dat mf I gen - tes: e - jus: Fi-li-o: sem - per: I J nt m. i m 1. laud&te eum 2. et včritas Domini manet 3. et Spi 4. et in saecula r— om -in ri - sae ■ >1 nes ae ■ tu-i • cu Jrj. p p P— H i po-pu-li. ter -num. san - cto. lo - rum. men. 35. Offertorium in Dedicatione Ecclesiae. Andantino. Joannes Pogačnik. r , i —tr- ■■ i' tt~J—n ri—r— i trrr -J J Do - mi-ne De —;--;--h---1——fi" ----- us, -1 • Do-mi-ne De —i--1--Pv I 1 1 ^—1 1 ! ~—' p , 1 , i m, -r-4—* ' 1 p=---r®~i T 1 1 -- 1—JT--.-ri 1 r .r p ♦ r ^ i1 > i i Lgj----- —^-- r* crr -•-TJ/- -27- - -iT-J- 3 • -j—-T Jj —.— . * US, in sim-pli -ci - ta - te cor-dis me -i lae-tus i nI ~ 4- -»—JV*-*— -m- U. 1 --* - e* l — J rs -0- ( . J i 1 Sli - .i r-*—— — 1 ^ ^ prfej J. —t— 1 I 4u 1 —s~ #/ 1 -ti T—t i —•— 1 " r « -h i—^ J -f- i „ p_______ /p> P____________ ^rtf^-\4- V J I ^ -fH ob - tu - li u - ni - ver - sa: et po - pu-lum tu - um qui - re- i te £ 3= ritard. m/' 1 per-tusest, vi-di cutn in-gen ti gau di - o. De - us I-sra-el, te 3 ^ 1 f^J 1 T? m : J 1 u,—^ RT] 1 f--SE u ^ Ji ,J --. * . /S i f " • » - - 1 Vi -— ,, I 1 1 f^Ff rr r > J J A -p—»— PP mf T- • • «5= ±45: t • 7 >»« • De us I - sra-el, cu - sto - di, cu - sto - di, cu - sto - di hanc vo-lun- « ri i—— 1 1 f—7 K r\ ^-i—\ ' 'pp mf m- -j--* • -s S. T p# f ^- --1 TT . J*jT-i —- -1 'Hj j '„0 --J— t=Č —^ ta - tem. Al - le Cf' trr- C^fflčrf rtr 3 ritard. S t 36. Božična. Za mešan zbor. Sopran in alt. m p Allegretto. ^ 1 Lir Alojzij Mihelčič. 1 1 i i 1 1 h" i i 1 ^ L 1. 2e an-gelj o-zna - nu - je pa - stircem bla-gi čas, da 2. Kar vja-sli-cah pro - si - lo je bo-žjeDe-te nas, kot Zbor. ^ f i i I f t f TJ f I I PI I iji 1 1. vhle-vu se spol-nu - je, ob-lju-be bo-žje glas. Tam ro-jen od De - vi - ce Zve> 2. Ja-gnje go - vo -ri - lo, na kri-žu je na glas: Da-ruj-te mi živ-lje-nje, ki t ■ iTTf4 r * r ^hT^ rrfTr 1. li-čar je za - res, da re-še-ne ov - či - ce smo de-di-či ne - bes. 2. svo-je dam za vas, da sre-čno bo vsta - je - nje, ko pri - de sod-be čas ! I I I I N I h n , J J I fs I I SL A. JL A: f I I |_ Sop. Alt. Ten. Bas. 37. Božična. Moderato. Soli. mf »' : Alojzij Mihelčič. 1 I 1. Kar 2. Lju 3. O P r r je že dol - go be - zen ga je Je - zus moj Od 7--♦ I I T" Mfe že - lel svet, se - daj se do-polna zem - ljo po - sla - la nam v vere - še - nik, sr - ce ti hva - lo 1 ;; i - —_— »t m tež ~ Tutti. I P m • T T i» * ♦ '--? iT f I I lil re-še-nikMa - ri - je cvet se v ja-slih nam da - ru - be-zenna-ša nas vne-bo naj k njemu kdaj pri - pe -pre-den o-ster boš so-dnik, po - slu-šaj zdi-he mo - m nu - je, Od se - lje, lju po - je, in h>\ I i I. fr je. Za-Ije! Iz je! S pa- iS. — ^ __iLi^____ -i— Iz -J- r j- i i -r—r- EgfE^ r r* o r r f v 1. sli-ši spev se an-gel-ski: Pa - stir-ci pri-hi - ti - te, to de - te 2. sr-cazan-gel - ci bom pel: Bo-gu čast na vi - ša - vah, da nas po 3. stir-ji pred te - boj klečim, da me ne boš po - gu - bil, 'lju - bi - ti I h I I , ps I , | IS i I I I I I ± ± J. i. x ± J. J. f ± ~ S i J d. J. £ po -ča-■ gu - be te - be I «-« £ £ rit. 3= i^li 1 1 l I u 1. sti - te vsi, pri - sr - čno ga mo 2. je o-tel, zve - se - lil v vseh te 3. le že-lim, ker prej si me - ne i. rs H I li - te! ža - vah. lju - bil. Hi - - - ^ I mm m i=t rit. 38. 0 salutaris hostia. Cant. Alt. Ten. Bas. Adagio. p Gabriel Bevk. T mf -p--sr I I P" 1 I r-rrr-TT^r O sa - lu - ta - ris ho - sli - a, quae coe-li pan - dis o - sti- U I 3rzf; m —tr j. ± J I mf | >- /1 i S i —p—r I ! I i I Bel - la premunt ho - sti - li - a, I I um: da ro-bur, fer au-xi-li-um. I „H 1 ii -=z=I^=ZEESŠ I I I il 1 u. s -i i iij. Sop. Alt. Ten. Bas. 39. Božična. Andante poco sostenuto. mf i ; Stanko Premrl. TTTr^r-f 1. 0 dav - no za - že - lje - ni čas, o sre - ča pre-ve- 2. Do - brot - no da - na nam z ne - ba po - moč je v hu - di 3. Pa - stir - ci hjas-li - cam hi -t<§, nad De - te - tom str- 1 PlSE a « mf i l =5= l I T SE rr s » »i -V r f 1. li-ka! u - srni-lil se je Več-ni nas, po - slal Od-re-še - ni-ka. Pa- 2. si-li: kot de - te vja - sli - cah smehlja se Je - zu-šček pre - mi-li. Ko- 3. mi-jo, ve - se - lja to - či - jo sol-ze in mo - li - jo Me - si-jo. Zve- L 1 ! 1 I 1 I I ' h I I , I I I I T . T . T * T' * J—j_J*- ♦ I :<=£F- T l S T T i crescendo. --t--N- S to ♦ .#- V ♦ I 1. stir-cem an - gel 2. mu vlju-bez - ni 3. se - ljem da - nes I — i -rr i i i h J_i. je naj-prej o ■ zdaj sr - ce zanj tu - di mi vsi I zna-nil te skriv - no-sti: Zve-ra - do - sti ne bi - je, ko pre-denj po - kle - kni-mo, mu ii li Ji i =t ± t crescendo. m i i i i ttttt i i I a. II a. I 1. li - čar je pri - šel na svet,slad-kost nad vse slad-ko-sti. Pa - ko-sti. 2. sla-vo-spe-vov za - do-n<§ mu raj-ske me - lo -di-je? Ko - di-je? 3. daj - mo svo - jih src da - ri, po - ni - žno ga mo - li - mo! Zve - li-mo! ^ _ N , L I L I ! ^ O J. T VSi m hi J nij t r i v-1---r—r— i JL i t- r 40. Pesem za praznik sv. treh Kraljev. Sop. Alt. Ten. Bas. Andantino. mf Sopran solo. mm 3= p f Stanko Premrl. J- i * $ »» 1. Na ne - bn zvez - da za-ble-sti, Po njej Bog kli 2. Nad hlev-cem zvez - da ob-sto-ji, in svil njen vja 3. Zda -ro - vi ju - tro - ve zem-lje ga tri - je mo PB p - J-J ftt -----n--5-fcr<- S: 3 T 1-h 1. Je-zik, poj skriv-nost ča - sti - to, hva-li Je-zu - sa te- 2. Sve-to - taj-stvo vse slad - ko - sti po - ča - sti- mo iz sr- 3. Čast in sla-va raz - o - de - va naj se'"0-če-tu več - ne- s mf* --j—. -J- & i mf 4 =t= -"I "I - ----1--^h- -f— 1. lo, 2. ca, 3. mu. sve - to re - šnjo kri pre - li - to, ki je svet od - kup-ljen z njo, ve - ruj - mo no - ve skriv-no - sti, kar je bi - lo, ne ve - lja; čast in sla - va naj od - me - va Si - nu nje - ga lju - be - mu, • * -g—£—'±4* i i i ^ f=l -j...... P - : b J— 1 1 1 1 ■ -+—f —i— i——i -P—i— -1-- £ TŽ nt 1. ko je ssmr-tjo gro - zo - vi - to 2. naj po - čut - kom v njih sla - bo - sti 3. čast in sla - va naj se pe - va S! -fi i JSLi J H-l^l ff i i rit. f re - šil Je-zus vso zem - ljo. tr-dna ve-ra luč po - da. Du - hu tri-krat sve - te - mu ! Ž m fr ritTT Sop. Alt. Ten. Bas. lA2. Misijonski zvon. Napev neznanega skladatelja, harm. Fr. Kimovec. J i P is > . 7°=? ==- ii .p P-V r v i | Že kri-je ti-ha noč do - li-ne, ži-va-li spe in cve-tje »v K h h -4 r: j i i i m -A mf \ N 3=2=5=* ^ " 1 I i trat, mi-sjon-ski zvon zvi-so-ke I I P V P li - ne do - ni le 1 u i r tu -žno še en- krat. O mo-li, mo - li, kli-če zvon, daj mi-lost du-šam svet mi - sjon. N fc h i: h i i i h v r* I J1 J? i i. JL ♦ ♦ sL i. J? i. * * i d. F^zr-i-r-ir »Ci M ■ o- 7 • *—R • i- r r—f- —•— t= « b ■ • * . : t t P K —i—v--1— —t—L41 43. Transitus sancti Francisci Seraphici. Adagio. Ten. Bas. I. U. I. n. C. T. A. B. i® Ant. Foerster. M i M M* *-.]&> i ------r_--3 O san - ctis si - ma a - nima, in cu-jus trans - , .---O EiiFET i 1 J -*- i P I ^ | JI * * * I l d 4-4- » coe £ - ■ ' li ci ves Piil mosso. i r=r -P-* 3i =t=i= 4 J3 s i-tu coe - li ci - ves oc - cu - runt, An-ge - lo-rum cho-rus ex- « • Ž m ^ -*■ 1» J J J ♦ h- 1 U-- ' t: I -e- i -J ■ i— r^ n J—J .'•M 1 r-tTri--- 1 -(-j—n ' * ^ rf: 51 - f * : * p p Hr f. : —i—i— \j i—u 1—t F—H sul tat et glo - ri - o - sa Tri - ni-tas in - vi - tat, di - cens: #—».- Tempo I. molto rit. !j_|_4 JJ_J_A' h-.1 i—i J -r— Ma-ne no-bis-cum in ae - ter-num, ma - ne no - bis - cum in ae-ter - num.