samoupravni sporazum O USTANOVITVI SAMOUPRAVNE INTERESNE SKUPNOSTI ZA GOSPODARJENJE S STAVBNIM ZEMLJIŠČEM V OBČINI LJUBLJANA-ŠIŠKA I. SPLOŠNE DOLOČBE v v - - ' . ' -¦• i.6Mn' ¦¦-¦'¦ :' ' - ': ¦-¦¦'¦: Z namenom, da skupno in enakopravno uresničujejo inte-rese delavcev, delovnih Ijudi in občanov na področju gospo-darjenja s stavbnimi zemljišči, da se ustvarijo pogoji za hi-trejši, ekonomičnejši in skladnejši razvoj naselij vobčini Ljub-Ijana-Šiška, s tem pa tudi v mestu Ljubljani in njegovi okolici ter za izboljšanje svojih komunalnih in stanovanjskih razmer, ustanovijo udeleženci tega samoupravnega sporazuma sa-moupravno interesno skupnost za gospodarjenje s stavbnim zemljiščem v občini Ljubljana-Šiška (v nadaljnjem besedilu: stavbna zemljiška skupnost). .,,:,.,; \ .... > ., ,; 2. člen Delovni Ijudje in občani prek svojih krajevnih skupnosti ter delavci temeljnih in drugih organizacij združenega dela kot uporabniki stavbnega zemljišča skupaj z delavci komunalnih organizacij in interesnimi skupnostmi, ki opravljajo dejavnost v zvezi z urejanjem in oddajanjem stavbnega zemljišča, uprav-Ijajo in razpolagajo s stavbnim zemljiščem v občini Ljubljana-Siška v samupravni interesni skupnosti za gospodarjenje s stavbnim zemljiščem (v nadaljnjem besedilu: Stavbna zemlji-ška skupnost), ki jo ustanovijo s tem samoupravnim sporazu-mom. Stavbna zemljiška skupnost opravlja dejavnost posebnega družbenega pomena. , .'¦ . • . . , , - 3. člen ' ';.'¦. V '"<¦ ; ,-• ' > Stavbno zemljišče pridobiva v družbeno lastnino občina Ljubljana-Šiška, ki ga izroči v upravljanje Stavbno zemljiški skupnosti. Skladno z določili zakona o upravljanju in razpolaganju s stavbnim zemljiščem pridobiva Stavbna zemljiška skupnost neposredno stavbna zemljišča, ki se urejajo z zazidalnimi načrti in drugimi urbanističnimi dokumenti. 4. člen Skupnost je pravna oseba s sedežem v Ljubljani, Celovška 135 ter jozastopa in predstavlja predsednik Izvršnega odbora. ¦ ¦ ' • :¦<•'>¦¦ i¦¦:. ¦¦¦¦ ' 5. čterr '•' --- '¦'¦'- ' ¦'¦ "' ' ¦'¦ "' ' ¦ ' V Stavbno-zemljiško skupnost se lahko po njeni ustanovitvi vključijo in v njej uveljavljajo samoupravne pravice in obvez-nosti tudi organizacije združenega dela, ki pripravljajo urban-stično dokumentacijo, ki programirajo in projektirajo izgrad-njo komunalnih objektov in naprav oziroma, ki gradijo komu-nalne objekte in naprave, samoupravne interesne skupnosti, ki s svojimi objekti sodelujejo pri snovanju in izgradnji naselja ter stanovanjske zadruge usposobljene za družbeno usmer-jeno stanovanjsko graditev. ¦ Način in postopek za vključitev in uveljavljanje samouprav-nih prvic in obveznosti po prejšnjem odstavku tega člena se podrobneje uredi v statutu Stavbno-zemljiške skupnosti. .. ;."¦ . .'. ..-.;¦¦ :,.-¦';¦. 6.dlen ". - ¦:;¦ ' . Stavbna zemljiška skupnost Ljubljana-Šiška oblikuje s sa-moupravnim sporazumom skupaj s Stavbnimi zemljiškimi skupnostmi iz drugih občin na, območju mesta Ljubljane skupnost stavbnih zemljiških skupnosti, v kateri Stavbne zerrv-Ijiške skupnosti enakopravno zagotavljajo, oblikujejo in ure-sničujejo enotno stavbno žemljiško politiko na območju m.e-sta Ljubljane v skladu z odločitvami delovnih Ijudi, občanov in delavcev izraženih v sklepih samo.upravnih organov v Stavb-nih zemljiških skupnostih. ¦'¦-. 7.6len , , če ni z zakonom o upravljanju in razpolaganju s stavbnim zemljiščem drugače določeno, veljajo za stavbno zemljiško skupnost določbe zakona o komunalnih dejavnostih poseb-nega družbenega pomena (Uradni list SRS, št. 24-1184/75). II. NALOGE STAVBNE ZEMLJIŠKE SKUPNOSTI ¦ ,-.¦•¦• ¦; ¦¦•¦>'.•..¦.-«.•;¦..¦. ¦!¦¦.¦¦ i ¦.. • -.' :' 8. člen Stavbna zemljiška skupnost upravlja s stavbnim zemljiščerrr v družbeni lastnini tako, da skrbi, da se stavbno zemljišče pravočasno pripravi in opremi s komunalnimi objekti in na-pravami ter smotrno uporablja glede na njegovo namemb-nost, ki jo določajo urbanistični dokumenti in pri tem zlasti: - sprejema srednjeročne plane in letne programe urejanja stavbnega zemljišča, investicijske programe za delo pri ureja-nju stavbnega zemljišča ter ukrepe, ki so potrebni za njihovo ursničevanje; - oddaja dela za.urejanje stavbnega zemljišča organizaci-jam združenega dela kot izvajalcem; - daje pobudo in sklepa samoupravne sporazume in druž-bene dogovore s samoupravnimi interesnimi skupnostmi, drugimi samoupravnimi organizacijami in skupnostmi, da se zagotovi racionainejše in bolj učinkovito urejanje in uporaba slavbnega zemljišča; - oddaja stavbnega zemljišča fizičnim osebam; - organizira, usklajuje in izvaja pripravo temeljnih urbani-stičnim dokumentov in prostorskih smernic; - opravlja druge naloge s področja upravljanja stavbnega zemljišča, ki jih določa zakon o upravljanju in razpolaganju s stavbnim zemljiščem ter na podlagi tega zakona izdani pred-pisi skupščine mesta Ljubljane oziroma skupščine občine Ljubljana-Šiška. Natančneje se naloge Stavbne zemljiške skupnosti oprede-¦ lijo v njenem statutu. ' Enotna stavbno zetnljiška politika je skrb vseh Stavbno-zemljiških skupnosti v Ljubljani. 9.člen Stavbna zemljiška skupnost oddaja stavbno zemljišče v uporabo temeljnim in drugim organizacijam združenega dela, samoupravnim interesnim skupnostim in drugim samouprav-nim organizacijam in skupnostim za gradnjo objektov za njihove potrebe ter civilnim pravnim osebam in občanom za gradnjo stanovanjskih hiš in drugih objektov, na katerih imajo lahko lastninsko pravico. ¦ ¦ • , 10. člen Zaradi usklajevanja planov dnjžbenoekonomskega in pro-storskega razvoja občine Ljubljana-Šiška, programovgradnje ter gradnje drugih družbenih in gospodarskih objektov in zaradi uresničevanja drugih skupnih ciljev Stavbna zemljiška skupnost sodeluje s Samoupravno stanovanjsko skupnostjo Ljubljana-Šiška, s Komunalno skupnostjo Ljubljana-Šiška in z drugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi ter lahko z njimi oblikuje skupna delovna telesa, sodeluje po svojih dele-gatih v organih ter skupnosti in razvija druge oblike medse-bojnega sodelovanja. III. SAMOUPRAVNA ORGANIZIRANOST STAVBNE ZEMLJIŠKE SKUPNOSTI - ' • ¦ , ' •. 11. člen -;':,• ; :¦¦••¦;•¦. ;~ ' ':,¦¦•: Stavbno zemljiško skupnost Ljubljana-Šiška upravlja skup-ščina, ki jo sestavljata zbor uporabnikov in zbor izvajalcev. Zbor uporabnikov ima 46 delegatskih mest, zbor izvajalcev pa 20 delegatskih mest. Število delegatskih mest v posameznem zboru se lahko s sklepom skupščine spremeni v skladu s preoblikovanjem in povečanjem števila krajevnih skupnosti in nosilcev urejanja stavbnega zemljišča. Izvršilne zadeve opravlja za skupščino Izvršni odbor skup-ščine skupnosti, samoupravni nadzor nad delom organov stavbne zemljiške skupnosti pa odbor za samoupravni nad-zor. ¦ •":¦¦ '- '"¦-¦-• 12. člen :- ,.":¦ : .'•' • ;.:: .'¦"¦¦¦. Za delegiranje delegatov v zbor uporabnikov stavbne zem-Ijiške skupnosti se na območju občine Ljubljana-Šiška po krajevnih skupnostih oblikujejo skupne delegacije delegatov delavcev organizacij združenega dela ter delovnih Ijudi in občanov v krajevni skupnosti. Delavci, delovni Ijudje in občani v krajevni skupnosti lahko v skladu s svojimi splošnimi akti oblikujejo skupno delegacijo za delegiranje delegatov v skupščini stavbno zemljiške in Komunalne skupnosti. Delegacija vsake krajevne skupnosti ima (2) dve delegatski mesti v zboru uporabnikov. ' 13. člen , • V zbor izvajalcev skupščine stavbno zemljiške skupnosti delegirajo delegate delavci organizacij združenega dela in samoupravni organi interesnih skupnosti, ki opravljajo komu-nalno, projektantsko ali drugo dejavnost v zvezi z urejanjom stavbnega zemljišča v občini Ljubljana-Šiška. Organizacije in skupnosti iz prvega odstavka lahko dolo-čijo, da bo funkcijo rfelegacije za delegiranje delegatov v zbor izvajalcev opravljal delavski svet ali drug njihov orgsn, lahko pa oblikujejo tudi posebne delegacije. LSkupščlna 14. člen V skupščini delegati razpravljajo in odločajo: - o sprejemu statuta in drugih splošnih aktov stavbne zem-Ijiške skupnosti; - o sprejemu srednjeročnih planov in letnih programov urejanja stavbnega zemljišča ter o ukrepih, ki so potrebpi za njihovo uresničevanje; - o sprejemu finančnega načrta in zaključnega računa stavbne zemljiške skupnosti; - o določanju pogojev za oddajo del za urejanje stavbnega zemljišča; - o sklepanju samoupravnih sporazumov in družbenih do-govorov s^amoupravnimi interesnimi skupnostmi, drugimi samoupravnimi organizacijami in skupnostmi vzvezi z ureja-njem stavbnega zemljišča; - o pravočasni pripravi in opremljanju stavbnega zemlji-šča; - o izvolitvi in razrešitvi predsednika skupščine in njego- vega namestnika ter predsednika namestnika, predsednika in . članov izvršnega odbora stavbno zemljiške skupnosti; - o drugih zadevah iz svoje pristojnosti na podlagi zako-nov, drugih predpisov, samoupravnih sporazumov oziroma družbenih dogovorov ter po statutu stavbne zemljiške skup-nosti. -': .... ..• t , .., ; ¦ -..-, 15. člen ¦.'.-: -;¦ , ¦¦,?¦„¦¦. ¦--: ¦ «-*-'$ Skupščina zaseda praviloma ločeno na sejah obeh zborov razen, če oba zbora skleneta, da bosta obravnavala določene zadeve na skupni seji. "".. Vendar pa tudi v tem primeru glasuje vsak zbor ločeno. ...¦¦•' '.¦- ' - -: ¦¦ '•¦ ¦-'¦ 16. člen • f ¦' ¦ '-*' '. '.¦¦' ¦¦ "",' Odločitev skupščine je veljavno sprejeta, če jo sprejmeta oba zbora v enakem besedilu z večino glasov navzočih dele- : gatov, razen v primeru, ko je s statutorh stavbne zemljiške skupnosti določena za veljavnost odločitve večina glasov vseh delegatov. Vsak zbor veljavnega sklepa, če je na seji navzoča večina vseh delegatov zbora. 17. člen Če oba zbora po dveh zaporednih glasovanjih ne dosežeta soglasja o sporni zadevi. imenujeta skupno komisijo, v katero izvoli vsak zbor enako število članov in ki skuša odpraviti spor ter pripravi skupen predlog za uskladitev spornih vprašanj. Če se skupna komisija ne sporazume ali če zbora ne sprej-meta skupnega predloga, se predlog obravnava na skupni seji obeh zborov. Če se tudi tedaj ne doseže soglasja obeh zbo-rov, se predlog odloži z dnevnega reda. Predlog se lahko ponovno da na dnevni red obeh zborov šele po poteku šestih mesecev od zadnje odločitve razen, če se na predlog obeh zborov zadeva obravnava tudi prej. : i 18. člen Če zaradi različnih stališč med zboroma tudi po usklajeval-nem postopku ni prišlo do odločitve o vprašanju, ki je bistve-nega pomena za zagotovitev potreb oziroma interesov delov-nih Ijudi in občanov na tem področju komunalne dejavnosti, lahko skupščine občine Ljubljana-Siška na predlog njenega izvršnega sveta s svojo odločitvijo začasno uredi to vprašanje. i 19. člen Podrobneje se delo skupščine oziroma posameznega zbora uredi s statutom Stavbne zemljiške skupnosti. • , . __ 20. člen ; , Skupščino zastopa in predstavlja predsednik skupščine, ki ga izvoli skupščina izmed delegatov v zboru uporabnikov. Mandat predsednika skupščine traja 4 leta; po preteku mandata je predsednik skupščine lahko ponovno izvoljen za V isto funkcijo samo še za eno mandatno dobo. Način izvolitve oziroma odpoklica, pravice, dolžnosti in odgovornosti ter pooblastila predsednika skupščine se podrobneje uredijo s .' statutom. Predsednik skupščine ima namestnika, ki mora biti prav tako izvoljen iz vrst delegatov zbora uporabnikov. 2. Izvršni odbor 21. člen Izvršni odbor skupščine Stavbno zemljiške skupnosti je izvršilni organ skupščine. 22. člen Izvršilni odbor ima predsednika, namestnika predsednika in 7 članov. Skupščina stavbne zemljiške skupnosti izvoli člane odbora izmed delegatov skupščine, predsednika in njegovega namestnika pa izmed delegatov v zboru uporabnikov. Mandat predsednika in članov odbora traja 4 leta, vsi pa so lahko ponovno izvoljeni le še za eno mandatno dobo. 23. člen 30. člen Izvršni odbor Stavbne zemljiške skupnosti ima predvsem naslednje pravice in dolžnosti. - skrbi za izvajanje zemljiške politike ter za izvrševanje sklepov in drugih aktov skupščine; - obravnava in predlaga skupščini vsprejem finančni načrt in zaključni račun Stavbne zemljiške skupnosti; - skrbi za izvrševanje finančnega načrta; . •• . - pripravlja gradivo in predloge za delo skupščine; - obravnava in odloča o sklepanju pogodb, investicijskih programov in drugih pravnih aktov v zvezi z realizacijo finanč-nih načrtov, programov, in drugih sklepov skupščine; - izvaja oziroma skrbi za izvajanje tega samoupravnega sporazuma, statuta Stavbne zemljiške skupnosti in drugih samoupravnih splošnih aktov, ki jih sprejme skupščina stavbne zemljiške skupnosti; - pripravlja oziroma obravnava družbene dogovore in sa-moupravne sporazume, ki jih sprejema oziroma k njim pri-stopa stavbna zemljiška skupnost Ljubljana-Šiška; - opravlja druge naloge, ki mu jih naloži skupščina stavbne zemljiške skupnosti. Podrobneje se pristojnosti in delo izvršnega odbora uredi v statutu Stavbne zemljiške skupnosti. 24. člen J . ' Predsednik izvršnega odbora predstavlja in zastopa izvršni odbor. 25. člen Izvršni odbor lahko za izvršitev posebnih strokovnih nalog oblikuje ter imenuje stalna in občasna delovna telesa (komi-sije), ki jih praviloma vodijo člani izvršnega odbora.vanje pa vključijo tudi strokovnjake za posamezna področja dela. 3. Odbor za samoupravni nadzor . . V ¦\/ ' 26. člen •." ¦ '•/ ' '''- ¦¦>¦¦>¦> ¦ Odbor za samoupravni nadzor ima predsednika, namest-nika predsednika in 9 članov, ki jih iz vrst delegatov izvoli skupščina. :... •¦.;.«.-•¦ 27.člen , . .¦.;..-.¦ ,'-';. :\ '.-..,:'^.. Odbor za samoupravni nadzor nadzoruje: izvajanje tega samoupravnega sporazuma, statuta in drugih splošnih aktov Stavbne zemljiške skupnosti, družbehih dogovorov in drugih samoupravnih sporazumov, h katerim pristopa ta Stavbna zemljiška skupnost; izvajanje sklepov skupščine in izvršnega odbora ter skiadnosl teh sklepov s samoupravnimi pravicami delavcev, delovnih Ijudi in občanov, ki delegirajo delegate v skupščino Stavbne zemljiške skupnosti; odgovorno ter druž-beno in gospodarsko smotrno uporabo družbenih sredstev in za razpolaganje z njimi; obveščanje delavcev, delovnih Ijudi in občanov o vprašanjih, ki so pomembna za odločanje in nad-zorstvo v Stavbni zemljiški skupnosti ter za uresničevanje njihovih samoupravnih pravic, dolžnosti in interesov. ¦ ¦¦ ,,.¦ 28. člen . ¦ ' 'm :¦'¦¦-'' ¦' ..''-"'¦¦¦' ':*' '¦ ¦.¦.". S statutom Stavbne zemljiške skupnosti se podrobneje do-loči način dela tega odbora, odpoklic delegatov, pravice, dolžnosti in odgovornosti delegatov v odboru. ' 4. Strokovna služba 29. člen Za odpravljanje strokovnega in administrativnega dela za potrebe skupščine in drugih organov Stavbne zemljiške skup-nosti se organizira posebna strokovna služba, katere organi-zacija in naloge se določijo s statutom Stavbne zemljiške skiipnosti. Posamezne strokovne naloge Stavbne zemljiške skjupnosti lahko opravlja tudi organizacija združenega dela, uSposob-Ijena za posle urejanja stavbnega zemljišča in kateri skup-ščina te Stavbne zemljiške skupnosti na podlagi samouprav-nega sporazuma ali pogodbe poveri taka dela. Organizacija združenega dela iz prvega odstavka tega člena se je dolžna samoupravno in poslovno organizirati tako, da bo zagotovljen vpliv delegatov Stavbno zemljiške skupnosti na njeno delo in učinkovito, pravočasno in kvalitetno opravljanje poverjenih nalog. ! ¦ ¦ 31. aien Razmerja med Stavbno zemljiško skupnostjo Ljubljana-Šiška in delovno skupnostjo iz 29. člena oziroma organizacijo združenega dela \z 30. člena tega sporazuma se uredijo po predpisih, ki veljajo za svobodno menjavo dela. 5. Javnost dela 32. člen Delo Stavbne zemljiške skupnosti je javno in dostopno delavcem, delovnim Ijudem, občanom, družbenim in civilnim pravnim osebam, ki imajo možnost vpogleda v dokumentacijo Stavbne zemljiške skupnosti razen v tisto, za kalero veljajo posebni predpisi o uradni ali poslovni tajnosti. Podrobnejša določila o javnosti dela Stavbne zemljiške skupnosti se ureja s statutom. 33. člen Delavci, delovni Ijudje in občani, ki delegirajo svoje dele-gate v skupščino Stavbne zemljiške skupnosti, imajo pravico in dolžnost, da so neposredno ali posvojih delegatih, organih ali organizacijah obveščeni o delu Stavbnezemljiškeskupno-sti ter njenih organov ter s svojimi predlogi in mnenji vplivajo na delo oziroma na oblikovanje njene Stavbne zemljiške poli-tike. Stavbna zemljiška skupnost mora zato organizirati ustre-zen način obveščanja javnosti. 6. Finančna sredstva 34. člen Viri sredstev, ki služijo za uresničevanje planov in progra-mov Stavbne zemljiške skupnosti, so predvsem naslednji: - prispevek investitorjev k stroškom za pripravo in oprem-Ijanje stavbnega zemljišča; - nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča; - sredstva izločena za stanovanjsko graditev, ki jih delovni Ijudje in občani namenjajo po posebnem samoupravnem spo-razumu za financiranje izgradnje omrežja komunalnih objek-tov in naprav primarnega in sekundarnega pomena, ki služijo individualni komunalni porabi v okviru družbeno usmerjene graditve stanovanj; v skladu s samoupravnimi sporazumi z drugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi; - prispevki uporabnikov, ki se plačujejo ob ceni komu-nalne storitve (vodovod, kanalizacija, plin, toplovod), ki se po samoupravnih sporazumih združujejo pri tej Stavbni zemljiški skupnosti; - sredstva, ki jih po posebnih samoupravnih sporazumih združujejo zainteresirane samoupravne interesne skupnosti, družbenopolitične skupnosti, krajevne skupnosti, komunalne organizacije, poslovne banke in druge samaupravne organi-zacije ter skupnosti in investitorji; - sredstva, ki se ustvarjajo z zajemanjem mestne zemljiške rente; - druga sredstva (krediti, dotacije in podobno). :."':':*V'-": ;¦ ¦"-¦ "¦' ¦." ¦'¦ 35. člen ¦ - Sredstva zemljiške stavbne skupnosti se zbirajo na poseb-nem žiro računu ter se evidentirajo po posameznih virih Iz prejšnjega člena. ' 36. člen Stavbna zemljiška skupnost upravlja s sredstvi na podlagi letnega finančnega načrta. Osnove za sestavo in sprejemanje finančnega načrta Stavbne zemljiške skupnosti so sprejeti srednjeročni plani in letni programi urejanja stavbnega zemljišča, kot tudi investi-cijski programi za dela na urejanju stavbnega zemljišča. IV. POOBLASTILA SKUPŠČINE OBČINE LJUBLJANA-ŠIŠKA 37. člen Skupščina občine Ljubljana-Šiška in njeni organi imajo glede te Stavbne zemljiške skupnosti predvsem naslednje pristojnosti: - potrjujejo ta samoupravni sporazum in statut Stavbne zemljiške skupnosti; - dajejo soglasje k srednjeročnim planom in k letnim pro-gramom urejanja stavbnega zemljišča; - izročajo Stavbni zemljiški skupnosti v upravljanje stavbno zemljišče v uporabi občine Ljubljana-Šiška; - sprejmejo temeljne usmeritve politike in razvoja s po-dročja upravljanja, urejanja in oddajanjastavbnegazemljišča; - dajejo soglasje na izračun povprečnih stroškov obračun-skega območja za urejanje stavbnega zemljišča, ki bremenijo tnvestitorje objekta; - predpišejo obvezen prispevek uporabnikov komunalnih storitev za izgradnjo komunalnih naprav v skladu z zakonom o upravljanju in razpolaganju s stavbnimzemljiščem, česred-stva za te namene niso zagotovljena v okviru te Stavbne zemljiške skupnosti; - nadzorujejo zakonitost dela te Stavbne zemljiške skup-nosti na področju upravljanja in urejanja stavbnega zemljišča. Skupščina občine Ljubljana-Šiška in njeni organ opravljajo tudi druge naloge, ki jih določajo zakoni in drugi predpisi. V. STATUT 38. dlen X S statutom Stavbne zemljiške skupnosti se podrobneje ureja predvsem naslednje: - naloge Stavbne zemljiške skupnosti; - organizacija Stavbne zemljiške skupnosti, način formira-nja in delovanja njenih organov ter njihove pristojnosti; - uveljavljanje samoupravnih pravic in obveznosti s strani ustanoviteljev ter drugih organizacij združenega deia oziroma samoupravnih interesnih skupnosti, ki se po njeni ustanovitvi vključijo vanje; - poslovanje Stavbne zemljiške skupnosti na področju od-dajanja in urejanja stavbnega zemljišča; - sodelovanje Stavbne zemljiške skupnosti s skupščino občine Ljubljana-Šiška, s Samoupravno stanovanjsko skup-nostjo Ljubljana-Šiška, s Komunalno skupnostjo občine Ljub-Ijana-Šiška ter z drugimi samoupravnimi interesnimi skup-nostmi; - organizacija in naloge strokovne službe Stavbne zemlji-ške skupnosti ter način nadzora nad delom organizacijezdru- ženega dela, ki opravlja posamezne strokovne naloge za potrebe Stavbne z^fffljiške skupnosti; - javnost dela in način obveščanja javnosti o delu Stavbne zemljiške skupnosti; > ,. - viri in način financiranja skupnosfi; • ..'¦.. : - zastopanje in podpisovanje; - postopek izvolitve, odpoklica ali razrešitve organov; . - postopek sprejemanja statuta in drugih splošnih aktov v Stavbni zemljiški skupnosti. 39. člen '¦''. Statut se pred sprejemom da v javno razpravo, ki traja najmanj en mesec. Po končani razpravi skupščina Stavbne zemljiške skupnosti sprejme statut z večino glasov delegatov vsakega zbora, nakar ga predloži v potrditev skupščini občine Ljubljana-šiška. Po potrditvi se ta statut s sklepom objavi v Uradnem listu SR Slovenije. Za spremembe ali dopolnitve statuta veljajo enake določbe kot za njegov sprejem. VI. PREHODNE DOLOČBE 40. člen Funkcijo delegacije za delegiranje delegatov v zbor uporab-nikov prvega mandata opravljajo delegacije, ki delegirajo delegate v skupščino Komunalne skupnosti. 41. člen / ¦ ¦; ¦ * * Primopredajna opravila med Komunalno skupnostjo in Stavbno zemljiško skupnostjo skladno z določili tega spora-zuma, ki obsegajo področja upravljanja in urejanja stavbnih zemljlšč ter individualno komunalno infrastrukturo, se uredi najkasneje v dveh mesecih po uveljavitvi tega sporazuma s posebnim aktom. '. ¦/¦.•¦'• ..". •" 42. aien '.' ' ¦"' ¦ "" /" Samoupravni sporazum velja, ko ga sprejme večina podpi-snic in potrdi skupščina občine Ljubljana-Siška. 43. člen Prva skupščina Stavbne zemljiške skupnosti se mora kon-stituirati v dveh mesecih po uveljavitvl tega samoupravnega sporazuma. Prvo sejo skupščine pripravi in skliče iniciativni odbor za ustanovitev te Stavbne zemljiške skupnosti. 44. člen Samoupravni sporazum o ustanovitvi Stavbno zemljiške skupnosti se objavi v Uradnem listu SR Slovenije. V Ljubljani, dne ' ; . UPORABNIKI IZVAJALCI