V pričakovanju. Sprejet je bil predlog, da se državnemu uradništvu izplačajo 1. aprila nove draginjske doklade ia tudi prvi obrok difereace za nazaj. To se bo zgodilo, če ne bo kakega posebnega presenečenja vmes. Jc to r.ujna potreba ia skrajni čas že za to. ker grozi, da se s skrajno slabim Kinctnitn situiranjem državnega uradništva zamaje vsa zgradba naše države in da prizadene našo upr?"o občutna škoda zaradi tega. Verižaiki — milijonarji, banke in njih zveze in valutni ŠDekulanti so direktni trrobokoi.i naše države. ker tirajo z diktiranjem cen vsem predmetom v držav'. do neverjetr.lh višia večino državljanov v naravnost obupno stanje. Država si pomaga z zvišanjem dragiajskih doklad, in tako gre igra naprej — v pogubo, če se ne bo pravočasno izpodbilo vladajoči kapitalistični manjšini tla in vpliv, da ne bo gospodarsko uničevala večine. Priti moramo do ediao pravega ia zdravcga principa: da je procvit in napredek države odvisen od zadovoljstva vladanih, ne pa od zadovoljstva viadajočih. Tudi redukcija uradništva jc predmct našega pričakovanja. Vlada se trudi, — če ae bodo zopet zli duh pri njenem delu stranke, ki bodo zopet iz straakarskih razlogov skušale imeti prevladajoči vpliv pri rešitvi tega vprašanja. Vlada lioče gospodarsko dobro. a dobi nadvpliv nad njenim delom kapitalističaa maaišiua; vjada hočc unravno dobro, a dobe nadvpliv aad ajeairn delom stranke. In prvi problem se reši ugodno za žepe kapitalistov, drugi problem se reši ugodno za stranke; djržavo in interese vcčine državljanov se pa podredi zasebnim in strankarskim interesom. Vladna komisija je izdelala predlog zakona o državaih činovnikiH. To bi bilo tretje naše pričakovaaje.. S tem bi se uvedla nekaka stalnost v državno upravo, državno uradništvo bi dobilo svoj prepotreben mir za delo v dobrobit države, ker bi se ga s tem postavilo izven igre z ozirom na izrabljanje v strankarske namene. Dobili bi zakon, ki bi nam dal neko stalnost v pravicah in dolžnostih, dal bi nani enotaost. da bi naš položaj ne baziral le na nesigurnih naredbah, ki se izmenjavajo vsak čas. To bi bil tudi temeljni zakon za učiteljstvo, s katerim bi bil uravnan naš •natcrijaliii in pravai položaj. Izpopolnili in dopolnili bi ga v posebnostih posameznih kategorij državnih uradnikov še specijalni zakoni. Dopolailne naredbe z ozirom na potrebe šolstva in učiteljstva bo obsegal šolski zakon. Glavni Prosvetni svet v Beogradu je prav v teh dneh zaključil delo na načrtu šolskega zakona in to je četrto naše pričakovan.je. Takoxbazira ves naš danasnji polo-" žaj na samih pričakovaajih, ki nas drže v aegotovosti. katera n; ravao aaiboljša podlaga zaupanju. V četrtem letu bi pač smeli pričakovati urejenejših razmer!