ŽG Ljubljana Korak dalje na podrotju dopolnilnega i»o-braievanja. Potekajo intenzivne priprave za tesnejše sodelovarye med fakultetami za elektroniko, strojno, arhiteekturo, gradbe-ništvo in geodezyo Univerze Edvarda Kar-delja v Ljubljani in ŽG Ljubljana o potre-bah ŽG Ljubljana. Dopolnilno naj bi izo-braževali inženirje posameznih strok. Gle-de na spremembe in dopolnitve tehnologije v operativi se dogovaijajo, da bi prve izo-braževalne oblike organizirali že letos. Na temelju uspešnosti in prvih izkušenj naj bi dopolnilo izobraževanja postalo redna obli-ka povezovanja diplomantov in matifcne fa-kultete. Fakultetna vodstva so pokazala vso pripravljenost za tesnejše sodelovanje. • * * Tndi Bolgari se unimajo n informacijski sistem. Bolgarski minister za promet Vasil Canov se je med nedavnim obiskom v ŽG Loubljana seznanil z delovaivjem informa-cijskega sistemma za upravljanje tovorne-ga prometa, vendar pa ga niso zanimale samo splošne informacjje o omenjenem do-sežku naših strokovnjakov. Bolgari bi želeli proučiti možnosli za prilagoditev nekaterih informacijskih podsistemov potrebam bol- garskih železnic. Pri tem naj bi pomagala ekipa strokovnjakov, ki je razvila omenjeni sistem. • • • Šlroko zastavljena akcija je zmanjšala število kraj na vlakih. Poletni meseci zgo- stjjo že sicer gost pretok potnikov na posta-jah in vlakih. V množici se poleg njih znaj-dejo tudi takšni, ki skušajo izkoristiti utru-jenost, potovalno mrzlico ali pa, kar prepro-sto brezskrbnost potujočih. Govor je seve-da o žepaijih, kockarjih in drugih nepridi-pravih te vrste, ki jih v zadiyem času poseb-no ni manjkalo na mednarodnih potniških, brzih vlakih, na avtovlakih pa so odkrili nov način lahkega zaslužka, in sicer z vlomi v avtomobile. Pojav je postal že tako razšir-jen, da je ljubljanska železniška milica lani sprožila široko akcijo. V večmesečni uspeš-ni akciji so identificirali večino stalnih že-paijev in s tem tudi zmanjšali število kazni-vih dejanj.