ŠTEVILO OBRTNIH DELAVNIC. • ' Legenda: I. drnžbeni sektor, II. ftbrt skupoo, III. zasebnl Bekior. V razdobju lel 1951 do 1955 sc jc števiio obrtnih gospadar-»ki* »rganizacij povečalo za 24,5%. Ccprav ta podatek ne po-ha.že v eeloli vscga porasta zmogljivosti (o eemer vec povc na-sJcjlnji grsnkon), l&hko rcčemo, da kaže tudi število delavnic ali n&glica povečanja njihovcga šievila nerazvitost oziroma ne dorelj naglo razvij&nje cbrti kot gospodarske veje. V istem razdobju sc jo število družbenih obrtjsih dclavnic nckoiiko zmaiijšalo, medtem ko se jc število zascbnih o-ltrtnib dclavndc sUIno povečavsdo, tako fia je_ biio lcU 1955 za 28'» večje kaknr lcta 1951. ... m osebm l-cgrenda: I. družbeni scktor, II. obrt skupaj, II. zascbtii •citor. V randabju let 1031 do 1955 j© prišlo do floločcnega, vendar nezani sektor. S&bjmjo šlcvito crosp-o3arskih orgaaiisacij se je v letu 195S Rovečaht v vseli rcp«b!ikah, razen v UR Srbijj, kjer je prišlo Aa zmanjšanja sJžjipncsra SteTJla obrtnih gospo^arskih »rga-ni-%&ptj ia'2% v jtrhnerjavi j; Jetoih 1951. Razvitost cbrti v posa-»eznlb republikah pridc b»ij do izraaa V jrafcaaaitclju števila prebivalstva na obrtaega delavca. Ce tako preglcdamo stanje obrii v letu 1955, bomo videii, da je najbolj razvito v I.B Sloven.iji, kjer p-ride 35 prebivalcev1 na enega obrtncga dciav-ca, najslabšc pa v Ut Črni gori in v I.,R Bcsni in Herccgovi-ni, kjer pride 151 czlroma 120 prebivalcev na enega obriuega tlelavca. V LR Srbiji pride na enega obrtnega dclavca G6 pre-bivaicev, v LR Hrvatsk.1 53, v LK Makcdoniji pa 70. ZIPOLLELIQ OSEBIE P0 aBETHIH VEJIH VLETUI955 1. 8 OD «5- II o 8 L_H K) 1*1 co co Ci \ V : liCgejida: 1. kovinsikopredciovalna, 2. elektroiehnSJna, 3. grani sekior. Pamanjkanje perspoktivnega pro^rama ¦ v razvoju obrti Je imelo za posiedico neenatomeren razvoj pcsameznih vej. Tako so se posamezne vcje dbrii ne glede na svojo dražbeno korist-nost neenakomenio razvijale, medtcm ko so druge. iscraztnerno zaostajale, čeprav ,ie n.j;hoi'a perspektlva zahtevala hitrejal razroj. Pn naših sedanjlh pijtfebah je v najvefjem zastoju veja gradbonc obrtt.