Zbori občanov sprejeli projekt razbremenitve Prešernove ceste Gradili bomo cesto ob železnici " | Kot taka je Prešernova cesta v Ljubljani nekak po- Zamisel o Prešernovi cesti kot obvoznici nikakor ni nova, saj datira že iz sebnež, saj je bila, seveda za takratne pojme razvoja leta 1898, po potresu v Ljubljani. Bila naj bi, ob robu strogo urbaniziranega cestnega prometa, projektirana in grajena po enem naj- mestnega jedra, meja med le-tem in javnimi mestnimi zelenimi površinami, trdnejših urbanističnih konceptov. žal pa jo je čas in Tivolijem. Obdana je bila z drevesi, ob njej pa so se vrstile mnoge pomemb- napredek tehnike prerasel. Tako je bil sedaj, ob projek- ne javne zgradbe. In taka je še dandanes. tiranju sistema obvoznic v Ljubljani, pred natni pereč I problem reševanja izredno močnega prometa prav po V Ljubljani je, po besedah predstavnika Samou-pravne skupnosti za izgradnjo cestnega prometa, največ- . ja gneča na cestah predvsem zaradi izvornega prometa, to je tistega, ki ga povzročamo Ljubljančani sami in pa ciljnega prometa, ki ga povzročajo ljudje, ki pridejo v Ljubljano; pomeni, da imamo največ prometa mi ssmi in tako predvsem za sebe rabimo prometne poti. V izgradnji je sedaj že Drenikova cesta, ki bo kon-čana letos v juliju. v izgradnji je avtocesta Vrhnika— Ljubljana, ki bo gotova jeseni 1979; čez slaba dva me-seca se prične gradnja ceste za šentvidom. Ob vsem tem je potrebno pričeti tudi z reševanjem prometa na Pre-šernovi cesti. Pred občane krajevne skupnosti Gradišče sta bili pred kratkim razgrnjeni dve varianti rešitev prometa na Prešernovi cesti, ki jih je pripravil Ljubljanski urbani-stični zavod. Na svojem zboru so tako ponovno obrav-navali varianto Prešernove in Levstikove ceste kot si-stem dveh enosmernih cest ter popolnoma novo inačico — izg-radnjo štiripasovne ceste ob železnici (pi-edlog pri-našamo na 4. strani). Po razpravi so, z nekaterimi predlogi dopolnitev, občani Gradišča potrdili izgradnjo ceste ob žeieznici kot najoptimalnejšo rešitev. M. J.