URADNI LIST SOCIALISTIČNE REPUBLIKE SLOVENIJE Številka 38 Ljubljana, lil. novembra 1970 Gena 1,20 dinarja Leto XXVII VSEBINA: 218. OdloOba o imenovanju predstavnika družbene skupnosti v svetu zavoda za slepo in slabovidno mladino v /Jubljani 219. Pravilnik o postopku za izplačevanje nadomestila dela obresti za investicije v zasebnem kmetijstvu PREDPISI OBČINSKIH SKUPSCTN: 400. Odlok o spremembi odloka o določitvi povračila stroškov odbornikom, članom svetov, komisij in drugih kolegijskih organov skupščine občine Lenart 401. Odlok o spremembi odloka o izdatkih za potne in druge stroške, ki se priznavajo občinskim organom med materialne stroške (Lenart) 402. Odlok o določitvi pristojnosti svetov in upravnih organov občinske skupščine Lenart za opravljanje zadev, ki so določene z zveznimi in republiškimi predpisi kot pristojnost občinske skupščine 403. Odlok o spremembi odloka o načinu in pristojnosti določanja cen obrtnih storitev in izdelkov (Litija) 404. Odlok o tehničnih normativih za vzdrževanje stanovanjskih hiš, stanovanj in poslovnih prostorov v družbeni lastnini (Litija) 405. Odlok o razpisu nadomestnih volitev v zbor delovnih skupnosti občine Litija \ 218. Na podlagi II. točke odloka o zavodih za usposabljanje, do katerih izvršuje ustanoviteljske pravice Izvršni svet Skupščine SR Slovenije (Uradni list SRS, št. 31-232/68) je Izvršni svet Skupščine SR Slovenije odločil: Ker je potekla mandatna doba Mariji Breznik, predsednici Zveze slepih Slovenije, kot predstavniku družbene skupnosti, ki ga imenuje Izvršni svet Skupščine SR Slovenije v svet zavoda za slepo in slabovidno mladino v Ljubljani, se imenuje za naslednjo dveletno mandatno dobo za predstavnika družbene skupnosti v svetu zavoda za slepo in slabovidno mladino v Ljubljani Olga K r a j g e r , Ljubljana. St. 022-76'68 Ljubljana, dne 4. novembra 1970. Izvršni svet Skupščine Socialistične republike Slovenije Predsednik Stane Kavčič 1. r. x 219. Na podlagi drugega odstavka 5. člena zakona o nadomestilu dela obresti za investicije /v zasebnem kmetijstvu (Uradni list SRS, šf. 26-160/70) izdaja republiški sekretar za finance PRAVILNIK o postopku za izplačevanje nadomestila dela obresti za investicije v zasebnem kmetijstvu 1. člen Hranilno-kreditna služba kmetijske oiiroma gozdarske delovne organizacije (v nadaljnjem besedilu: hranilno-kreditna služba), ki posluje po zakonu o ustanavljanju in poslovanju hranilno-kreditnih služb kmetijskih in gozdarskih delovnih organizacij (Uradni list SRS, št. 22-170/69 (in 26-158/70), vloži zahtevek za izplačilo nadomestila dela obresti po zakonu o nadomestilu dela obresti za investicije v zasebnem kme- tijstvu (v nadaljnjem besedilu: zakon) pri tisti organizacijski enoti službe družbenega knjigovodstva, pri kateri ima svoj žiro račun. 2. člen Hranilno-kreditna služba vloži zahtevek iz prejšnjega člena po sprejetju svojega zaključnega računa in potem, ko je Republiški sekretariat za finance ugotovil poprečno obrestno mero, po kateri so se obrestovale hranilne vloge v SR Sloveniji v preteklem letu. Hranilno-kreditna služba mora vložiti zahtevek najpozneje do 30. junija za preteklo leto. 3. člen Zahtevku iz 1. člena tega pravilnika mora hranilno-kreditna služba predložiti: a) zaključni račun za preteklo leto; b) sklep odbora hranilno-kreditne službe o tem, da je namenila najmanj četrtino sredstev hranilcih vlog za kredite kmetom; c) obračun nadomestila obresti v dveh izvodih s podatki za vsak kredit, za katerega zahteva nadomestilo, in sicer: 1. ime in prebivališče uporabnika kredita, 2. namen kredita, 3. znesek kredita, 4. rok vračila kredita, 5. znesek skupnih obresti za kredit, 6. znesek obresti po 3°/o letno, 7. znesek razlike obresti med 3 %> letno obrestno mero in poprečno obrestno mero od hranilnih vlog, povečano za 2 °/o, 8. znesek udeležbe občine pri nadomestilu v tistih občinah, kjer odstotek kmečkega prebivalstva ne presega 350/o celotnega prebivalstva, 9. znesek nadomestila, ki se izplača v breme republike; č) izvod oziroma prepis kreditne pogodbe, iz katere so razvidni nameni iz 2. člena zakona in pogoji odobrenega kredita; za kredite, ki so bili odobreni pred uveljavitvijo zakona in jim je bila na podlagi 6. člena zakona v letu 1970 naknadno spremenjena obrestna mera na 3°/o letno, pa tudi ustrezni dodatek h kreditni pogodbi oziroma njegov prepis. Enakost prepisa z izvirnikom potrdi hranilno-kreditna služba Hranilno-kreditne službe, ki imajo sedež v občinah, kjer znaša odstotek kmečkega prebivalstva do 20 °/o celotnega prebivalstva, morajo priložiti zahtevku tudi dokaz, da je občina zagotovila 50 ?/o nadomestila; hranilno-kreditne službe, ki imajo sedež v občinah, kjer znaša odstotek kmečkega prebivalstva od 20 °/o do 35 °/o celotnega prebivalstva, pa dokaz, da je občina zagotovila eno tretjino nadomestila. Hranilnd-kreditne službe iz prejšnjega odstavka predložijo en izvod obračuna nadomestila tudi občini. 4. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu SRS. St. 402-92/70 Ljubljana, dne 30. oktobra 1970. Republiški sekretar za finance Riko Jerman 1. r. Predpisi občinskih skupščin SKUPŠČINA OBČINE LENART 400. Po 161. členu statuta občine Lenart (Uradne objave, št. 15-188/67 in št. 18-207/67 ter Uradni list SRS, št. 6-23/69, št. 43-209/69 in št. 11-118/70) je skupščina občine Lenart na skupni' seji obeh zborov dne 6. novembra 1970 sprejela ODLOK o spremembi odloka o določitvi povračila stroškov odbornikom, članom svetov, komisij in drugih kolegijskih organov skupščine občine Lenart 1. člen Drugi odstavek 1. člena odloka o določitvi povračila stroškov odbornikom, članom svetov, komisij in drugih kolegijskih organov skupščine občine Lenart (Uradne objave, št. 9-108/67 ter Uradni list SRS, šf. 15-146/68 in 43-208/69) se spremeni in glasi: »Predsedniku občinske skupščine in članom kolegijskih organov pripada za službeno potovanje, razen povračila prevoznih stroškov še dnevnica in to: a) za tuzemstvo: za službeno potovanje od 8 do 12 ur . . 35 din za službeno potovanje nad 12 do 24 ur . 70 din b) za inozemstvo: po uredbi o izdatkih za službena potovanja v tujino, ki se priznavajo republiškim organom med materialne stroške (Uradni list SRS, št. 25-282/65) in odločbi o najvišjih zneskih dnevnic za službena potovanja v tujino, ki se priznavajo republiškim organom med materialne stroške, ki jo na podlagi 4. člena gornje uredbe izdaja Izvršni svet SR Slovenije.« 2. člen Ta odlok prične veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS. St, 010-12/63-24 Lenart, dne 6. novembra 1970. Predsednik skupščine občine Lenart Franjo Muršec 1. r. 401. Po 161. členu statuta občine Lenart (Uradne objave, št. 16-188/67 in št. 18-207/67 ter Uradni list SRS, št. 6-23/69, 43-209/69 in št. 11-118/70) je skupščina občine Lenart na skupni seji obeh zborov dne 6. novembra 1970 sprejela ODLOK o spremembi odloka o izdatkih za potne in druge stroške, ki se priznavajo občinskim organom med materialne stroške 1. člen V tretjem členu odloka o izdatkih za potne in druge stroške, ki se priznajo občinskim organom med materialne stroške (Uradne objave, št. 9-107/67 in Uradni list SRS, št. 43-207/69), se doda nov drugi odstavek, ki glasi: »Izdatki za službena potovanja v tujino se priznavajo občinskim organom med materialne stroške v zneskih in ob pogojih, ki so določeni v pravilniku organa, vendar le do zneskov in le ob pogojih, ki jih določa uredba o izdatkih za službena potovanja v tujino, ki se priznavajo republiškim organom med materialne stroške (Uradni list SRS, št. 25-282/65).« Dosedanji drugi in tretji odstavek 3. člena postaneta tretji in četrti odstavek tega člena. 2. člen Ta odlok prične veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS. St. 114-2/65-10 Lenart, dne 6. novembra 1970. Predsednik skupščine občine Lenart Franjo Muršec 1. r. 402. Po 1. členu zakona o pooblastitvi občinskih skupščin, da določijo pristojnosti občinskih organov za zadeve, določene z zveznimi predpisi (Uradni list SFRJ, št. 26-313/68), 1. členu zakona o pooblastitvi občinskih skupščin, da določijo 'pristojnosti občinskih organov za opravljanje zadev, ki so določene z republiškimi predpisi (Uradni list SRS, št. 11-86/69) in 161. členu statuta občine Lenart (Uradne objave, št. 16-188/67 in št. 18-207/67 ter Uradni list SRS, št. 6-23/69, št. 43-209/69 in št. 11-118/70) je skupščina občine Lenart na skupni seji obeh zborov dne 6. novembra 1970 sprejela ODLOK o določitvi pristojnosti svetov in upravnih organov občinske skupščine Lenart za opravljanje zadev, ki so določene z zveznimi in republiškimi predpisi kot pristojnost občinske skupščine 1. člen Ob upoštevanju načel «ter značaja in funkcije občinske skupščine, svetov in upravnih organov, se iz- med zadev, ki so bile do uveljavitve v uvodu navedenih zakonov z zveznimi in republiškimi predpisi dane v pristojnost občinskim skupščinam, prenesejo v pristojnost pristojnih svetov občinske skupščine Lenart naslednje zadeve: — izdajanje izvršilnih predpisov, — sprejemanje in obravnavanje poročil o delu raznih organov, organizacij in zavodov, — imenovanje predstavnikov družbene skupnosti v organe delovnih in drugih organizacij, na področjih za katera so pristojni, razen skupščinskih organov, — potrjevanje statutov in dajanje soglasij k statutom in drugim splošnim aktom določenih delovnih organizacij, — ukrepi na področju družbene kontrole cen, — razpolaganje z nepremičninami v družbeni lastnini, — soglasje h konstitutivnim aktom delovnih orga-niza' ij, zavodov in drugih organizacij, kadar je tako soglasje predpisano za odločitev o spremembi dejavnosti ali sedeža delovne organizacije o spojitvi,, pripojitvi in o drugih statusnih odločitvah, — potrjevanje načrtov in programov določenih organov in organizacij, — sprejemanje neposrednih ukrepov družbenega nadzorstva, — sprejemanje odločitev o drugih političnih izvršilnih zadevah, ki predstavljajo skrb za izvrševanje skupščinske politike in njenih splošnih predpisov. 6. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS. Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati^ odlok o prenosu zadev iz pristojnosti občinske skupščine na njene svete (Uradni vestnik okraja Maribor, št. 41-571/64). Št. 020-2/64-5 Lenart, dne 6. novembra 1970. Predsednik skupščine občine Lenart Franjo Muršec 1. r. SKUPŠČINA OBČINE LITIJA 403. Na podlagi 137. člena statuta občine Litija in 13. člena zakona o oblikovanju in družbeni kontroli cen (Uradni list SFRJ, št. 12/67) je skupščina občine Litija na skupni seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 22. septembra 1970 sprejela ODLOK o spremembi odloka o načinu in pristojnosti določanja cen obrtnih storitev in izdelkov 1. člen , 2. člen Iz dosedanje pristojnosti občinske skupščine in občinskih svetov, se izmed zadev, ki so bile do uveljavitve v uvodu navedenih zakonov z zveznimi in republiškimi predpisi dane v pristojnost občinske skupščine, prenesejo v pristojnost upravnih organov občinske skupščine Lenart tele zadeve: — vse zadeve, o katerih se odloča v upravnem postopku, razen o prisilni upravi in o prenehanju delovnih organizacij, — vse zadeve, ki predstavljajo strokovne naloge, — neposredni upravni ukrepi ter ^adeve strokovne pomoči organom in organizacijam, *— nadzor nad zakonitostjo dela delovnih in drugih organizacij, — imenovanje strokovnih organov, — druge neposredne operativne in upravne zadeve, ki ne predstavljajo odločanje o temeljnih vprašanjih, ampak neposredno izvrševanje predpisov. 3. člen Zadeve, naštete v 1. in 2. členu tega odloka, za katere je v zveznih in republiških predpisih določeno, da spadajo v izključno delovno področje občinske skupščine ali da jih opravlja občinska skupščjna na seji, opravlja še vedno občinska skupščina na svoji seji. 4. člen Spremeni se člen 4. tako, da se glasi: »Vsako spremembo cen obrtnih storitev in izdelkov po prvem odstavku odloka o načinu in pristojnosti določanja cen obrtnih storitev in izdelkov se lahko uveljavi po 60 dneh od dneva evidentiranja cen pri pristojnem upravnem organu za cene. Upravni organ za cene lahko na zahtevo delovne organizacije in obrtne delavnice skrajša rok iz prvega odstavka tega člena, zlasti če gre za prodajo proizvodov sezonskega značaja in proizvodov nove izbire in kakovosti.« 2. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS. St. 010-49/64-1/1 Litija, dne 22. septembra 1970. Predsednik skupščine občine Litija Stane Volk 1. r. • 404. ' Na podlagi 137. člena statuta občine Litija (Uradni list SRS, št. 6/70) je skupščina občine Litija na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 3 novembra 1970 sprejela Pregled o prenosu zadev in nalog iz dosedanje pristojnosti občinske skupščine na njene svete in upravne organe, s podrobno navedbo nalog, zadev in organa, v katerega pristojnost se prenesejo, je posebna priloga tega odloka. 5. člen Komisija za statutarna vprašanja občinske skupščine po potrebi da obvezno tolmačenje ali je posamezna zadeva v pristojnosti sveta ali upravnega organa. ODLOK o tehničnih normativih za vzdrževanje stanovanjskih hiš, stanovanj in poslovnih prostorov v družbeni lastnini 1. člen Ta odlok razmejuje vzdrževalna dela na — investicijsko vzdrževanje, — tekoče vzdrževanje in določa tehnične normative vzdrževanja. 2. člen Za investicijsko vzdrževanje stanovanjskih hiš, stanovanj in poslovnih prostorov se štejejo celotne ali delne zamenjave konstrukcij, elementov in opreme ter obnovitvena dela na konstrukcijah, elementih in opremi, zlasti pa: — zamenjava, obnova strešne kritine, — zamenjava, obnova, rekonstrukcija strešne konstrukcije, — zamenjava, obnova strelovodov, skupnih TV in radijskih anten, — zamenjava* obnova dimnikov in zračnikov, — zamenjava, obnova mizarskih, kleparskih in ključavničarskih elementov, — obnova fasad, — zamenjava, obnova stopnišč, balkonov in ograj, — zamenjava, obnova stropov, stropnih konstrukcij in podobno, — obnova vertikalne in horizontalne izolacije, — obnova ponikovalnic in greznic, — zamenjava ali obnova hišne kanalizacije, — zamenjava ali obnova elektro, vodovodne in plinske instalacije, — zamenjava ali obnova centralne, etažne in toplovodne instalacije brez opreme kotlovnice, — zamenjava ali obnova instalacij in opreme v skupnih pralnicah in sušilnicah, — zamenjava ali obnova drvarnic in drugih pomožnih objektov, ki spadajo k zgradbi, — zamenjava ali obnova osebnih in tovornih dvigal, — pleskanje kompletnih oken in vrat na fasadah, rolet, vetrnic, balkonskih, vrtnih in dvoriščnih ograj, strešnih žlebov, dimniških in strešnih obrov,- snego-branov in strelovodov, — stroški tehničnih, finančnih in administrativnih opravil, priprave in izvajanja investicijskega vzdrževanja. 3. člen Investicijska vzdrževalna dela se lahko v okviru finančnih možnosti izvajajo v sodobnejših izvedbah, vendar pod pogojem, da se po izvršitvi del opravi ponovno vrednotenje po veljavnem priročniku o točkovanju. 4. člen Poleg del iz 2. člena tega odloka se šteje za investicijsko vzdrževanje tudi zamenjava posameznih elementov in opreme v stanovanju, če je pretekla njihova normalna doba trajanja in je v tem času ob normalni uporabi element ali oprema resnično dotrajana-. Stroški zaradi poškodb elementov in opreme v stanovanjih in poslovnih prostorih po krivdi uporabnika gredo v njihovo breme. Normalne dobe trajanja elementov in opreme ter tekoča vzdrževalna dela, ki jih mora izvrševati uporabnik na lastne stroške, so: 1. zidan štedilnik............................40 let čiščenje štedilnika, plošče in dimne cevi, popravilo in zamenjava Samotne obloge, pekači, kotličkov za vodo, grelne plošče, Samotne obloge in kurilne rešetke, obročev, vratič in posode za pepel 2. železni premični štedilnik................ 10 let ista vzdrževalna dela kot pod točko 1 ter redna zaščita z grafitnimi premazi 3. emajliran železni štedilnik ..............20 let Ista vzdrževalna dela kot pod točko 2 4. plinski štedilnik.............................30 let redno čiščenje, vzdrževanje, popravila in nadomestitev stikal, gorilne šobe, gorilcev, gumbov in priključne cevi 5. električni štedilnik..........................15 let redno čiščenje, vzdrževanje, popravila in nadomestitev grelnih teles, stikal, kontrolnih luči, termostatov, gumbov in priključnega kabla 6. lončena peč (kurjenje z drvmi in lignitom) 15 let čiščenje peči in vratič, popravilo in prelaganje, nadomestitev kurilnih rešetk, vratič in pločevinastih vložkov 7. železna peč — litoželezna...................20 let čiščenje peči, plošče in dimnih cevi ter zaščita z grafitnim premazom, popravila in nadomestitev Samotne obloge, kurilne rešetke, dimnih cevi, obročkov, vratič in posode za pepel 8. železna peč — pločevinasta ... . . 12 let vzdrževanje enako kot pod točko 7 9. lutzova peč.......................... . 20 let vzdrževanje enako kot pod točko 7 10. termoakumulacijska električna peč ... 20 let vzdrževanje in nadomestitev priključnega kabla, grelcev, stikal, gumbov in kontrolnih luči 11. emajlirana peč na plinsko olje . . . . . 15 let čiščenje, vzdrževanje in nadomestitev gorilnika, dimnih cevi in gumbov 12. trajnožareča peč na trdo gorivo . . . . . 20 let čiščenje, vzdrževanje in nadomestitev kurilne rešetke, vratič, dimnih cevi in gumbov 13. toplovodni pločevinasti radiator ..... 15 let vzdrževanje in popravilo stikov, ventilov, totnil, zamenjava koleščka na ventilu ter pleskanje 14. toplovodni litoželezni radiator...........40 let vzdrževanje in popravilo ventilov, tesnil* zamenjava koleščkov na ventilu ter ple- ^ skanje 15. plinski radiator ........................35 let čiščenje gorilca, mazanje pipe, pregled vleka dimnika in nadomestitev metulj-čkastega gorilca ter pleskanje 16. infra peč.................................10 let vzdrževanje in nadomestitev stikala, spirale ter potezne vrvice 17. peč v kopalnici na trdo gorivo............15 let (kurjenje z drvmi ali lignitom) čiščenje, popravilo in nadomestitev kuril- nih rešetk, obloge, dimne cevi, vrat, posode za pepel, spajkattje kotlička, nadomestitev armature 18. WC školjka in bide iz fajanse ali porcelana 30 let redno čiščenje, popravila in nadomestitev sedežne deske in gumi manšete, nadomestitev škatle In nosilcev za toaletni papir - 19. umivalnik iz porcelana..................30 let redno čiščenje, popravilo in zamenjava sifona ter nadomestitev zamaška in verižic 20. WC rezervoar — emajliran................20 let popravilo in nadomestitev tesnil, plavača, potezne vrvice in odsesača 21. WC rezervoar — plastični.................. . 25 let popravilo in nadomestitev tesnil, plava-ča, potezne vrvice in odsesača 22. pločevinasto pomivalno korito — emajlirano 15 let čiščenje, popravilo in zamenjava sifona, nadomestitev tesnila, zamaškov z verižico in lesenih okvirjev 23. litoželezno pomivalno korito — emajlirano 30 let vzdrževanje enako kot pod točko 19 24. pomivalno korito iz nerjaveče pločevine . 40 let vzdrževanje enako kot pod točko 19 25. plinski bojler.............................20 let redno čiščenje in odstranjevanje vodnega kamna vsaj vsaki dve leti, vzdrževanje in nadomestitev gorilca 26. električni bojle'r.........................15 let redno čiščenje in odstranjevanje vodnega kamna vsaj vsaki 2 leti, vzdrževanje in nadomestitev grelca, termostata, varnostnih ventilov, kontrolne luči in termometra 27. pločevinasta kopalna kad — emajlirana . . 30 let čiščenje, vzdrževanje in nadomestitev odtočnih ventilov, sifona, tesnil in zamaška ter verižice 28. litoželezna kopalna kad — emajlirana . . 50 let čiščenje, vzdrževanje in nadomestitev odtočnih ventilov, sifona, tesnil in zamaška z verižico 29. vgrajeno kuhinjsko pohištvo: a) mehjci les 35 let b) trdi les . 45 let redno čiščenje in vzdrževanje s pleskanjem, oziroma lakiranjem, nadomestitev okovja 30. vgrajeno sobno pohištvo: a) mehki les . . 40 let b) trdi les . . . 50 let vzdrževanje enako kot pod točko 29 31. navaden lesen in ladijski pod a) položen na izolirano podlago 25 let b) položen na neizolirano podlago . ... 10 let redno vzdrževanje, manjša popravila 32. lamelni parket (jesen, bukev, hrast) ... 30 let redno vzdrževanje z loščenjem ali lakiranjem, manjša popravila 33. bukov in jesenov parket..................50 let redno vzdrževanje z struženjem, loščenjem ali lakiranjem, manjša popravila 34. hrastov parket..............................80 let vzdrževanje isto kot pod točko 33 35. tlaki iz umetnih mas a) guma, linole, podolit, likolit . . » 1 . 20 let b) topli podi, vinaz.......................10 let redno vzdrževanje z umivanjem in loščenjem z dovoljenimi loščili . 36. ksilolit tlak.....................J ;. 25 let redno vzdrževanje z loščenjem 37. teraco tlak in venecianski tlak .... 80 let redno vzdrževanje (pranje, mazanje) 38. betonski tlak...............................40 let redno vzdrževanje (čiščenje, pranje) 39. tlak iz keramičnih ploščic...............40 let redno vzdrževanje s čiščenjem in nadomestitev razbitih in poškodovanih ploščic 40. tlak Iz marmorja..........................ioo let redno vzdrževanje (čiščenje, pranje) 41. lesene rolete (esslinger in polkna) .... 30 let vzdrževanje in nadomestitev potezne vrvice, avtomata in okovja 42. pločevinaste ali plastične žaluzije .... 40 let redno čiščenje, popravilo in nadomestitev okovja, pleskanje 43. platnene zavese s samonavijalci...........10 let vzdrževanje in nadomestitev potezne vrvice in avtomata 44. lesena Vrata..............................50 let redno vzdrževanje, popravila in nadomestitev ključavnice, ključev, kljuk, ščitnikov, tečajev in drugega okovja ter pleskanje 45. les'eni vratni okvirji....................60 let redno vzdrževanje, pleskanje 46. lesena okenska krila in okvirji na fasadi . 40 let redno vzdrževanje in nadomestitev zaključkov, oliv, profilov in ostalega okovja 47. lesena notranja okna . .1.................50 let redno vzdrževanje in nadomestitev za- ključkov, oliv, profilov, ostalega okovja ter pleskanje 48. kovinska krila In okvirji na fasadi ... 80 let redno vzdrževanje in nadomestitev za- ključkov, oliv, profilov, ostalega okovja ter pleskanje 49. keramična zidna obloga ...................50 let redno vzdrževanje s čiščenjem, nadomestitev razbitih in odlepljenih ploščic ter stičenje oO. električna instalacija a) nadometna ...»....................20 let b) podometna............;............50 let redno vzdrževanje, nadomestitev varovalk, stikal, vtičnih doz, svetlobnih teles, zvoncev, armatur, grl in žarnic 51. domofonska instalacija in električna ključavnica ......................................20 let redno vzdrževanje in nadomestitev tipal, slušalk, mikrofonov in priključnih vrvic 5. člen Če so posamezni elementi ali oprema ob normalni uporabi postali neuporabni pred potekom določene dobe trajanja, lahko stanovanjsko podjetje zamenja element ali opremo pod pogojem, da imetnik stanovanjske pravice ali najemnik poslovnega prostora plača neamortizirano vrednost predčasno dotrajanega elementa ali opreme. V, primeru izselitve oziroma izpraznitve, tako vložena sredstva nosilca stanovanjske pravice, oziroma najemnika lokala, zapadejo v korist stanovanjske hiše ali poslovnega prostora. 6. člen Imetnik stanovanjske pravice ali uporabnik poslovnega prostora ne sme samovoljno preurejati skupnih prostorov hiše, stanovanja ali poslovnega prostora, zamenjati elemente ali opremo. Vsako spremembo odobrava na vlogo imetnika stanovanjske pravice ali najemnika poslovnega pro- štora pristojno stanovanjsko podjetje ali stanovanjska enota, pod pogojem, da koristnik nosi vse stroške preureditve in vzdrževanja. 7. člen Zamenjava elementov in opreme se izvaja po nujnosti in vrstnem redu, ki je določen s potrjenim programom investicijskega vzdrževanja. 8. člen Za tekoče vzdrževanje stanovanjskih hiš, stanovanj in poslovnih prostorov se po določilih tega člena štejejo popravila stanovanjskih hiš, stanovanj in poslovnih prostorov ter stroški v zvezi z normalno uporabo stanovanjskih hiš in poslovnih prostorov. A. Stanarina in najemnina ne obsegata stroškov za tekoče vzdrževanje stanovanj in poslovnih prostorov. Te stroške plača nosilec stanovanjske pravice, oziroma najemnik neposredno, zlasti pa: — pleskanje in popravilo notranjih oken in vrat, ki niso na fasadnih zidovih; — beljenje in slikanje stanovanja, zamenjava tapet ter oljni oplesk sten; — pleskanje in popravilo vgrajene opreme ter nadomestitev okovja; — čiščenje, vzdrževanje peči in štedilnikov ter prelaganje lončenih peči; — popravilo in nadomestitev iztočnih pip in mešalnih baterij; — čiščenje in odmaševanje straniščnih školjk, pomivalnih korit, kopalnih kadi, bidejev in umivalnikov; g — nadomestitev stekel na oknih in vratih; — redni kontrolni pregledi električnih, plinskih in vodovodnih števcev; — popravila električne, vodovodne, plinske, telefonske in instalacije skupinske TV antene v stanovanjskih in poslovnih prostorih — pregled, čiščenje posameznih in centralnih bojler je v ter stroški servisov naprav centralne kurjave; — čiščenje greznic, ponikovalnic, smetiščnih jam in jaškov; — vsa opravila, ki so navedena pri posameznih elementih v členu št. 3; — vsa popravila, ki so potrebna zaradi slabega vzdrževanja ali poškodb s strani koristnika. Imetniki stanovanjske pravice in najemniki so dolžni poleg plačila stanarine, oziroma najemnine in stroškov tekočega vzdrževanja, ki gredo v breme koristnikov in niso vračunani v stanarini, plačati še: — porabo vode, elektrike, plina, stroške odvoza smeti, uporabe kanalizacije v stanovanjih, poslovnih prostorih ter čiščenje skupinskih prostorov in okolice hiše ter osebni dohodki hišnika in upravitelja; — stroške za centralno ogrevanje ter servisna popravila, stroški odvoza pepela in bruto osebnimi dohodki kurjača; — stroške etažne kurjave in drugih načinov ogrevanja stanovanj oziroma poslovnih prostorov. B. Tekoče vzdrževanje skupnih delov stanovanjskih hiš in poslovnih zgradb, ki bremeni sredstva hiše, zlasti pa: — vzdrževanje dostopnih poti, zelenih površin in parkirnih prostorov na funkcionalnem zemljišču zgradbe; — popravila in zamenjava manjših dotrajanih delov instalacij, opreme in elementov v skupnih prostorih; — manjša popravila v kotlarni centralnega ogrevanja; — delna zamenjava strešne kritine; — manjša popravila ravnih streh, balkonov in teras; — čiščenje in manjša popravila kleparskih zaščitnih del, žlebov in peskolovcev; — popravila strelovoda in preizkus prevodnosti; — popravila stikov in tesnil na glavnih vodovodnih ceveh in kanalizaciji; — popravilo in zamenjava dimnih vrat.c m dimniških kap; — stroški servisov za osebna ih tovorna dvigala; — popravilo ometa v skupnih prostorih; — manjša popravila na vratih, oknih in roletah v skupnih prostorih; — manjša popravila tlakov v skupnih prostorih; — slikanje in pleskanje skupnih prostorov ter stopniščne ograje; — pleskanje instalacij v skupnih prostorih zgradbe; — vzdrževanje skupnih TV naprav, — vzdrževanje svetlobnih jaškpv in zaščitnih mrež; — čiščenje hišne kanalizacije in priključkov na zgradbo; — stroški deratizacije zgradbe; — stroški zavarovanja zgradbe; — čiščenje dimnikov; — stroški za požarnovarnostne naprave; — stroški tehničnih, finančnih in administrativnih opravil, priprave in izvajanje tekočega vzdrževanja: — zamenjava opreme kotlovnice. Stroški neposrednega upravljanji zgradbe, nabava zastav in drogov za zastave, oglasnih desk, okvirjev za hišni red, seznam stanovalcev, predpražniki, veder za vodo, lopate za sneg in drugo orodje, naprave za kolesa izven hiše, lestve, braze za zapiranje vrat, ključavnice in ključi (prva nabava) ter najnujnejša oprema prostorov’ v katerih posluje hišni svet, gredo v breme sredstev tekočega vzdrževanja hiše. 9. člen Višina sredstev za kritje stroškov tekočega vzdrževanja stanovanjskih hiš in poslovnih prostorov, ki so v družbenem upravljanju in so našteti pod B točko 8. člena tega odloka, določi po predhodni razpravi na skupščini stanovalcev delavski svet organizacije za gospodarjenje s stanovanjskimi hišami v širši sestavi v zavisnosti od potreb stanovanjske hiše. Del najemnine poslovnih prostorov, ki se nameni za tekoče vzdrževanje skupnih delov hiše, se določi s posebnim splošni«^aktom stanovanjskega podjetja, pri čemer pa znesek rtu m-' koristne površine, namenjen za to, ne more biti manjši od zneska dela stanarin iz prvega odstavka tega člena. S sredstvi iz prejšnjih dveh odstavkov razpolaga organ upravljanja hiše, ki pooblasti svojega predstavnika za podpisovanje naročilnic in za potrjevanje izvršenih del. / 10. člen Organizacija za gospodarjenje s stanovanjskimi hišami in poslovnimi prostori izvaja dela na vzdrževanju in sanacijah stanovanjskih in poslovnih zgradb v skladu s sprejetim programou v okviru sredstev, ki jih ima na razpolago. 11. člen Etažni lastniki v zgradbah z mešano lastnino, ki so v upravljanju delovne organizacije za gospodarjenje, so dolžni prispevati sorazmeren del dejanskih stroškov za tekoče in investicijsko vzdrževanje v smislu določil 16. in 17. člena o lastnini na delih stavb (Ur 1. SFRJ, št. 43/65 in 57/65). — stroške finančnega poslovanja hišnih svetov; — stroške zavarovalnih premij. Med stroške upravljanja sodijo tudi stroški organizacije za gospodarjenje s stanovanjskimi hišami v družbeni lastnini v zvezi z gospodarjenjem s stanovanjskimi hišami in poslovnimi prostori. Višina stroškov po predhodnem odstavku je'določena z vsakokratnim letnim načrtom dogodkov in izdatkov sklada stanovanjskih hiš in poslovnih prostorov, ki ga za vsako leto odobri razširjeni delavski svet organizacije za gospodarjenje s stanovanjskimi hišami v družbeni lastnini. 16. člen 12. člen Izvajanje določil tega odloka natančneje določijo organizacij e-za gospodarjenje s stanovanjskimi hišami in poslovnimi prostori v družbeni lastnini s posebnim splošnim aktom. 13. člen Zbor stanovalcev določa na predlog hišnega sveta program za tekoče vzdrževanje stanovanjske hiše ter sprejema predračun in zaključni račun dohodkov in izdatkov tekočega vzdrževanja. Hišni svet ski^ji za tekoče vzdrževanje stanovanjske hiše ter skupnih prostorov in naprav ter opravlja finančno poslovanje v zvezi s tem vzdrževanjem, če tega ne prepusti organizaciji za vzdrževanje hiš v družbeni lastnini. 14. člen Za tekoče vzdrževanje stanovanjske hiše se sme uporabiti od skupno zbranih stanarin in najemnin v določini skupini zgradb tale višina sredstev: Odstotek stanarine glede na starost hiše Skupina hiS 0—20 20—40 40—60 60—80 nad 1 Zgradbe z amort. dobo 100 ^et . . . . 15 18 21 23 Zgradbe z amort. dobo 80 let. . * , . . 14 18 20 22 30 Za vzdrževanje hiš z amortizacijsko dobo 50 let predpiše organizacija za gospodarjenje stanovanjskih hiš v družbeni lastnini način formiranja sredstev za tekoče vzdrževanje. Del najemnine od poslovnih prostorov, ki se steka za tekoče vzdrževanje skupnih delov in naprav v stanovanjskih hišah, je obračunati po merilih tega člena. Tekoče vzdrževanje poslovnih prostorov morajo redno opravljati najemniki sami brez pravice do povrnitve stroškov iz najemnine. 15. člen Med stroške upravljanja hiše, ki se krijejo iz stanarin in najemnin, je šteti: — bančne stroške in stroške denarnega prometa; — stroške skupščine stanovalcev in zasedanje razširjenega delavskega sveta podjetja in enote; '* — administrativne in sodne takse;' Organizacija za gospodarjenje s stanovanjskimi hišami v družbeni lastnini izvaja dela na investicijskem vzdrževanju in sanaciji stanovanjskih poslovnih zgradb v skladu s sprejetim programom v okviru sredstev, ki jih ima v ta namen na razpolago. Za investicijsko vzdrževanje se uporabljajo sredstva stanarin in najemnin po izločitvi stroškov za upravljanje, tekoče vzdrževanje, amortizacijo in razširjeno reprodukcijo (slednje pri poslovnih prostorih). 17. člen Spore med stanovalci in najemniki ter organizacije za gospodarjenje s stanovanjskimi hišami glede pravic in dolžnosti, določenih po tem odloku, rešuje stanovanjska arbitraža. Stranka, ki ni zadovoljna z odločbo stanovanjske arbitraže, lahko sproži spor pred pristojnim občinskim sodiščem. 18. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o minimalnih tehničnih normativih za vzdrževanje stanovanjskih hiš v družbeni lastnini in o načinu delitve sredstev za investicijsko in tekoče vzdrževanje ter upravljanje, objavljen v Uradnem listu SRS, št. 6/69. 19. člen Določila tega odloka se uporabljajo pri programiranju in obračunu stroškov tekočega vzdrževanja za leto 1971. 20. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu SRS. St. _010-l/69-l Litija, dne 3. novembra 1970. Predsednik , skupščine občine Litija ^ Stane Volk L r. 405. Na podlagi 114. člena zakona o volitvah odbornikov občinskih skupščin (Uradni list SRS, št. 5/69) je zbor delovnih skupnosti skupščine občine Litija na seji dne 22. septembra 1970 in na seji dne 3. novembra 1970 sprejel ODLOK o razpisu nadomestnih volitev v zbor delovnih skupnosti občine Litija 1. člen Razpišejo se nadomestne volitve v zbor delovnih skupnosti skupščine občine Litija, v volilni enoti št. 7 in št. 9 v skupini gospodarstvo. 2. člen Nadomestne volitve v volilni enoti št. 7 in št. 9 zbora delovnih skupnosti bodo v ponedeljek, dne 12. januarja 1971. 3. člen Ta odlok začne veljati z dnem objave v Uradnem listu SRS. St. 010-16/69-2 Litija, dne 3. novembra 1970. Nadomestuje predsednika zbora delovnih skupnosti skupščine občine Litija Avgust Spat 1. r. * Izdaja časopisni zavod »Uradni list SRS - — Direktor in odgovorni urednik: Jože Jurufi — Tiska tiskarna »Toneta Tomšiča«, vsi v Ljubljani — Naročnina: akontacija za leto 1970 — 46 din - Reklamacije se upoštevaje le mesec dni po izidu vsake številke — Uredništvo in uprava: Ljubljana Veselova Ui poštni predal 379/V11 J Telefon direktor, uredništvo, uprava in knjigovodstvo: 20 701, prodaja, preklici in naročnine 23 579 - Čekovni račun 501-3-60 t '