Končno pričetek gradnje Z uresničitvijo MČrtovaae naložbe naj bi dntgo lcto v Indosa na dii 2400 vilčujev, leta 1982 pa že tri tisoi, kir je sto odstotkov več, kot jUi napravijo sedaj. Zato bi moral ie letos zgntiti vsa potrebaa poslopja. Vendar dek ie niso stekla, čeprav imajo gradbeno dovoljfr-nje že od novembra lani. Podjetje Teznika, ki naj bi zi-dalo nova poslopja, je namreč zahtevalo povišanje cene grad-nje, medtera ko je Indos vztrajal pri pogodbeno dogovorjenem znesku. Bilo je več neuspešnih pogovorov med predstavniki obeh podjetij, medtem je Teh-nika postala del delovne organi-zacije Slovenija cesta — Tehnika in v Indosu so ugotovili, da tako ne bodo izpeljali svojega načrta. Pretehtali so vse možnosti in se odločili, da pristanejo na višjo ceno in takoj pričnejo z zidavo. Vrednost naložbe pa se je med-tem seveda povečala za okoli 40 odstotkov. Kot je povedal direktor Indosa Sašo Jevšnik, se bodo dela v teh dneh le pričela. Pri GP Slovenija ceste — Tehnika so jim tudi ob-ljubili, da bodo le-ta končana v enem letu. Indos je edini končni proizva-jalec viličarjev nosilnosti do treh ton v^Jugoslaviji in so zato nje- govi izdelki prodani že naprej. Tako imajo na primer prodane že vse viličar je, ki jih nameravajo napraviti letos. Lani so prvikrat izvozili 104 viličarje na Poljsko. Tudi letos jih bodo najbrž prav toliko. Pogovarjajo pave tudi o izvozu viličarjev v Italijo in Av-strijo. Celoten prihodek so lani po-večali kar za 25 odstotkov v pri- merjavi z letom 1978, toda za-radi podražitev so pri čistem do-hodku dosegli le indeks 92. Bo-jijo pa se, da letošnje leto ne bo tako uspešno, saj ne vedo, kdaj bodo dobili dovoljenje za povi-šanje cen svojim izdelkom in za koliko. Cene viličarjev se niso spremenile že od marca lani, medtem ko so se drugi stroški močno povečali. Težave pa imajo tudi z nabavo reprodukcij-skega materiala. Če tega namreč iz kakršnihkoli vzrokov ne bodo mogli dobiti, bodo morali usta-viti proizvodnjo viličarjev. D. J.