Jože Trpin in Aladar Zahariaš Razstava slikarskih del, to je akva-relov, pastelov in risb slikarja Jožela Trpina ter kiparskih del, malih pla-stik kiparja Aladarja Zahariaša v Je-lovškovem likovnem salonu KD Spanski borci je pripravljena kot intimna predstavitev dveh, že nekaj časa na skupno razstavljanje vezanih umetnikov. Osemnajst slikarskih del ter pet-najst plaslik ponujajo namreč tisti obseg eksponatov, s kakršnimi umetniki radi nastopajo. Nimajo problema ne z izborom, saj toliko del hitro lahko odberejo, niti s časovnim okvirom in s tem povezano stilno enotnostjo svojega dela. Eksponati, izbrani iz krajšega, ponavadi zad-njega obdobja, ne prinašajo kakih velikih sprememb in s tem že zago-tavljajo neko urejenost razstave. Tako je ludi tokratna predstavitev obeh avtorjev zanimiva in hkrati pri-jetna za oči. Kipar Aladar Zahariaš s kolekcijo plastik iz žgane gline, se pravi z delom plastik, ki jih je inie! pred tem razstavljene v Rogaški Sla-tini, v zadoslni meri dokazuje, da je zanimiv kipar z velikim smislom za modeliranje figur. Njegovi ženski akti so občuteni plastično in zato v sVojih postavitvah zelo naravni. Ce-prav gre za nekako konvencionalno upodabljanje ženskega lelesa, je to napravljeno na način, ki nespominja na ponavljanje in tudi ne dolgočast. Nedvomno eksperimentalna pa je njegova odprtaplastika,sepravi nje-govi votli akti, ki so namerno brez glav, nog ali rok. Sodobni torzi nika-kor ne učinkujejo kot ostanki, ampak jasno izpričujejo naš čas in so najpomembnejši del razstave. Slikarstvo Jožeta Trpina je tokrat omejeno na tehnike, ki niso glavna slikarjeva preokupacija, tj. oljno sli-karstvo. Akvareli, pasteli in risbe pa nastajajo hrez večje ambicioznasti, nastajajo dosledno zunaj, v naravi, pred krajinskim modelom in so prav zato tem bolj neposredni umetnostni produkt, so sproščujoče študije, ki pa so že same v sebi zaključene in torej samobtojno delo. Povezanost med oljnim slikarstvom in tem njegovirrv »postranskim« risanjem ter slika-njcm z akvareli in pasteli pa je več kot očitno in nedvomno tudi smisel-no. M. J.