Dopisi. Dobrna pri Celju. (Občiaske volitve.) BDa bi b. . . . tote volitve!" Tako že kolaejo dobraaki aemčarji. Gre jim slaba. Ni aapeba, pa ga ai. Po V8eh ^estah jih vidia, v vseh kotih širae dobraake občiae poakaaajo, pa ae gre. Dobraaki Sloveaci so bojda se npreaeamai'<, da bi ^zastopili", kaka aebesa jim obljabujejo aemčurji. Bolj bataatih ljadi si pa tadi aemčarji aiso mogli izbrati, da delajo za — aje. Večiaa jih hodi okrog, da bi 86 ga tu ia tam aaarkali, potem aaj že bo odbor glovenski ali aemaki, si mislijo, da je le pijača in pa ngrosi." Plačaai so bojda dobro, a kdo jih plača, to je se akrivaoat. Da rti visji" ae bodo dali ae viaarja, o tem je V8ak človek aa Dobrai prepričaa. Ali morebiti že delajo dolgove aa račaa občiaake ^kase!" Bojda ae je tiatema slaba godila, ki je prodajal medvedovo kožo brez medveda. Še hajša bo z aaaimi aemcarji. A aekaj bo aemfiurski podrepaiki veadar doaegli, čeravao tega aiso aameravali, aamreč to, da so vzbudili aarodao zavest pri ljudeb, kjer je poprej ai bilo videti. Prisli »0 plačaai aemčurski hlapci ia rekli: nTi, z Neiaci moraa volitj Pirtovšeka moraa volit, pa Haaeabihla, pa Žuinarja, pa Laleka, veš, to eo aaži možje, ti bodo skrbeli za občiao. Doklad potem ae bo nibeaih, dače aič več, še deaarje bomo iz davkanje dobili. Veš, ta aola je za aič, aovo, lepo aemško aolo moramo poataviti. Vea, pa aeaiški Bbirgarmajgter" mora biti, potem bo veaelo aa Dobrai. Če boa pa s ^Hloveacami'* volil, ti bodo v viaogradu kisle hraake raatle ia volom bodo rastli rogovi aa hrbtu." Tako ao govorili aemčuraki modrijaai ia aapeh je bil ta, da bodo maogi sloveaski volilci, kateri poprej ai8O aikdar priali k volitvi, sedaj priali aalašč ia sloveaeko volili, da vidijo, če se 8polaijo aemčaraka prerokovaaja. Odgovor sloveaakih mož je pa aavadao ta : BStorili bomo po w,gledu Sloveacev v Tebarjih, Zrečah ia Oplotaici, aemčnrji pa aaj imajo aemškega Bbirgarmajatra", kjer ga hočejo. Takaj amo mi gospodarji, ae pa taji privaadrarci, ki so ae aam zajedli v me8o, kakor trtaa aa v aase viaograde. Tako je, gospodje aemriurji: poglavarji ia hlapci! Sloveaci ae komaadiramo. kogar aaj volijo Nemci v Gradca ali aa Daaaju za žapaaa, pa tadi komaadirati »i ae damo od tajib ljadi, kedo bo pri aas župaa ali odboraik. Ta bi bila lepa, da bi tuji ljndje, ki so priali iskat kraha aa Dobrao, da bi taki zapovedovali doaiačiaom, ki ao podedovali svojo sloveaako paseat od sloveBakih atariaev. Če vam ai kaj prav, le paatite aas in pojdite, od koder vaa je veter priaesel; mi smo poprej živeli brez vaa ia bomo tadi potem. Še to vam dovolimo, da vzamete aeboj tiste svoje podrepflike, ki so izdali svoj rod ib svoj jezik. Ni se vam treba bati, da bi kak petelia zakikirikal za vami. Prej greste, boljae bo. Oe ae boate ae pa delj dasa obračali takaj, proaimo vaa, bodite bolj poaižai, zakaj tndi aloveaaka potrpežljivost ima avoje meje ia morebiti vam ai Bezaaao za vaakega aeračurja straaao geslo: Svoji k avojim. Da se razamemo, dodamo se kratko opombo. Nemčurji se navadno imeaujej« BNemci." Pri aas pa že pozaamo razloček med rojeaimi Nemci ia takimi, ki se stalijo kot nNemciu, pa ao aloveaakega rodu. Govorijo sicer radi aeko Baem8čiBoa, ki je pa taka, da je joj. Bog ae daj, da bi jo dali p8B, takoj je po Bjem! Toraj ae meaajte besedij. Proti pošteBim Nemcem, ki hočejo mirao med Bami živeti, aimamo aičeaar, vea aaš odpor je aamerjea proti izdajicam aasega roda. Ako se bo pa kateri Nemec družil z aemčarako golazaijo ia delal proti sloveaskema ljadatva, potem seveda ae bomo delali razločka ia eaa jama bo odprta za vse.