FREDLOG Na podlagi 79. člena statuta občine Ljubljana Vič - Rudnik (Uradni list SRS, št. 13/86), je skupščina občine Ljubljana Vič - Rudnik na seji zbora združenega dela, dne........in na seji zbora krajevnih skupnosti, dne.........sprejela SKLEP o izstopu iz Stalne konference mest in občin Jugoslavije 1. Skupščina občine Ljubljana Vič - Rudnik s sedežem v Ljub-Ijani, Trg MDB 7, SR Slovenija, izstopa iz Stalne konference mest in občin Jugoslavije. 2. S tem preneha veljati sklep o pristopu v članstvo Stalne konfe-rence mest in občin Jugoslavije, št. S-1315/78, z dne 20.7.1978, potrjen z odločbo predsedstva Stalne konference mest in občin Jugoslavije, št. 355/2, z dne 21.9.1979. 3. Sklep velja takoj. PREDSEDNIK SKUPŠČINE OBČINE LJUBUANA VIČ-RUDNIK Peter Vrhunc, dipl. soc. OBRAZLOZITEV Občina Ljubljana Vič - Rudnik je združena v mesto Ljubljana kot posebno družbenopolitično skupnost. V skladu s členom 80 statuta mesta Ljubljane, delovni Ijudje in občani v mestu skupno in usklajeno opravljajo medobčinske in medmestne dejavnosti, ki so pomembne za vse občine. Ker je skupščina mesta Ljubljane vključena v Stalno konferenco mest in občin Jugoslavije, bo skupščina občine Ljubljana Vič - Rudnik svoje interese v konfe-renci mest, uveljavljala preko skupščine mesta Ljubljane. 0DG0V0RI NA VPRAŠAJSTJA DELE-GATOV Konferenca delegacij št. 35 - Obrtno združenje Ljubljana Vič - Rudnik je na seji zbora združenega dela skupščine občine Ljubljana Vič - Rudnik dne 29.3.1989 postavila vprašanje: Kako poteka delo za pripravo novega pravilnika o vodenju poslovnih knjig? ODGOVOR: Pravilnik o vodenju poslovnih knjig je bil objavljen v Uradnem listu SRS št. 44/88 z dne 23. decembra 1988, začel pa naj bi veljati 1. januarja 1989. Ker je sorazmerno kratek rok uveljavitve sprožil vrsto dvomov v ustreznost vsebinskih rešitev, je Republiška uprava za družbene prihodke s spremembo navedenega pravil-nika, objavljeno v Uradnem listu SRS, št. 4/89 z dne 3. februarja 1989 preložila uveljavitev tega pravilnika na 1. januar 1990. V zvezi z delegatsko pobudo skupine delegatov za zbor združe-nega dela 32. okoliša in skupine delegatov za deiegiranje delega-tov iz občine Velenje v zbor občin skupščine SR Slovenije za ugotovitev primernosti uporabe pravilnika o vodenju poslovnih knjig, je izvršni svet skupščine SR Slovenije imenoval delovno skupino, v kateri bodo poleg predstavnikov izvršnega sveta skupščine SR Slovenije sodelovali tudi predstavniki Gospodar-ske zbornice Slovenije, Zveze obrtnih združenj Slovenije in stro-kovna organizacija, ki bo proučila primernost rešitev v pravilniku in pripravila predlog sprememb in dopoinitev tega pravilnika. Delovna skupina se bo sestala v torek 18. aprila 1989. ODGOVOR PRIPRAVIL: Tone Pengov, direktor Republiške uprave za družbene prihodke Ljubljana Zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana Vič - Rud-nik je na seji dne 29. 3. 1989 postavil naslednje vprašanje: Zbor sprašuje Območno vodno skupnost Ljubljanica - Sava zakaj ni izrabila letošnjih izjemnih zimskih vremenskih prilik za ureditev oziroma čiščenje reke Ljubljanice. ODGOVOR: Območna vodna skupnost Ljubljanica - Sava je v času nizkih vodostajev kontinuirno čistila umazanijo iz reke Ljubljanice na odseku skozi mesto. Ukrepi čiščenja so bili silno težavni in omejeni vsled ogroženega biološkega minimuma v reki, kakor tudi vsled škode, ki so jo pri čiščenju trpeli nizvodni uporabniki vode: HE Fužine, Toplarna Moste in Papirnica Vevče. ODGOVOR PRIPRAVIL: Štefan Horvat, vodnogospodarski svetovalec Konferenca delegacij St. 36 - Kmetijska zadruga Ljubljana - TZO Vič je na seji zbora združenega dela skupščine občine Ljubljana Vič - Rudnik dne 29. 3. 1989 postavila vprašanje: Z odgovorom Mestne uprave za inšpekcijske službe glede gradnje objektov na podlagi lokacijskega dovoljenja nismo zado-voljni. Od organov, ki bi preprečevali nelegalne gradnje, smo pričakovali predloge konkretnih ukrepov za reševanje določe-nega stanja, ne le ugotovitve dejstev. Prosimo za konkretnejši odgovor. ODGOVOR: Razen delegatske ugotovitve, da kot posledica nelegalnosti gradenj (bodisi brez lokacijskega ali gradbenega dovoljenja), družba izgublja velika sredstva \z naslova neplačanih prispevkov (tudi phspevek za spremembo namembnosti) je MUIS ugotovila naslednje: Nadzor legalnosti gradnje nadzirata urbanistična in gradbena inšpekcija MUIS. Postopek nadzora začenja urbanistična inšpek-cija, ki ugotavlja ali je objekt v gradnji. 1. Brez lokacijskega dovoljenja (opravljenih 402 pregleda). Temu sledi izdaja rušitvene odločbe (73. čl. ZUNDP) ali ustavitvena odločba do pridobitve lokacij-skega dovoljenja (74. čl. ZUNDP). 2. Z lokacijskih dovoljenjem (opravljenih je bilo 655 pregledov v letu 1988) z ali brez gradbe- nega dovoljenja. V primeru, da se objekt gradi brez gradbenega dovoljenja, prevzame nadaljnji postopek gradbena inšpekcija, ki z odločbo ustavi gradnjo (91. č. ZGO) do pridobitve gradbenega dovoljenja (274 pregledov v letu 1988). Pri omenjenem nadzoru MUIS ugotavlja anomalije, ki vplivajo, da večina privatnih investitorjev gradi objekte, ne da bi pridobila vsa ustrezna dovoljenja in poravnala predpisane prispevke. Po izdaji lokacijskega dovoljenja za pridobitev gradbenega dovolje-nja (v letu 1988 je občinski upravni organ izdal 340 lokacijskih dovoljenj, 297 gradbenih in 163 odločb o spremembi namembno-sti zemljišč) mora investitor predložiti občinskemu upravnemu organu: 1. Veljavno lokacijsko odločbo (veljavnost lokacijskega dovo-Ijenja je omejena na maksimalno 3 leta z vmesnimi možnostmi podaljšanja po tem roku, če ni pridobljeno gradbeno dovoljenje, objekt postane ťčrna gradnjaŤ. 2. Dokazila o plačanih prispevkih za spremembo namembnosti kmetijskega zemljišča, zaklonišča, komunalnega prispevka ... 3. Potrjeno tehnično dokumentacijo. 4. Soglasja komunalnih organizacij: elektro, vodovod, kanali-zacija, PTT, plin, energetika, vodnogospodarstvo, narodna obramba, sanitarno, požarno itd. Glede na opisani postopek MUIS ugotavlja, da investitorji zavestno ne pridobivajo gradbenih dovoljenj, ker se izogibajo plačilu naštetih prispevkov, kazni za prekršek pa so v primerjavi z višino prispevkov simbolične. (25.000 do 80.000 din za civilno pravno osebo, če gradi brez gradbenega dovoljenja). Gradbena inšpekcija razen odločbe o ustavitvi gradnje in pred-loga sodniku za prekrške nima druge možnosti za ukrepanje. MUIS se zaveda družbene škode, ki nastaja zaradi izogibanja investitorjev, da izpolnijo vse predpisane postopke v zvezi z grad-njo objektov. Večkrat smo opozarjali pristojne organe o nujnosti spremembe zakonodaje, v smislu ustreznega materialnega sank-cioniranja tovrstnih prekrškov. Zaradi izogibanja plačila prispevkov naselja niso komunalno ustrezno opremljena, sredstev za gradnjo zaklonišč ni zadosti, vzpostavitev novih kmetijskih zemljišč se ne izvaja, objekti niso grajeni skladno s predpisi in drugo. Za ustrezen nadzor ob primernih sankcijah MUIS meni, da bi k izboljšanju stanja pripomogla tudi avtomatska obdelava podat-kov, ki bi koristila tako občinskim upravnim organom, kakor tudi davčnim in inšpekcijskim organom (kot podatek za nadzor in izterjavo obveznosti). . ODGOVOR PRIPRAVIL: Rudi Lampret, načelnik Mestne uprave za inšpekcijske službe 14 15 Delegatsko gradivo izhaja v oKviru občinskega glasila SZDL Ljubljana Vič-Rudnik Naša komuna. Gradivo pripravlja za tisk sekretariat skupščine občine Ljubljana Vič-Rudnik. Tisk: Tiskarna ČGP ťDeloŤ - Po mnenju sekretariata za informacije izvršnega sveta SRS je Naša komuna oproščena prometnega davka. Digitalna knjiĹžnica Slovenije - dLib.si
NAPAKA - STRAN NI BILA NAJDENA


Žal nam je, a strani, ki ste jo iskali, ni bilo moč najti.
Prosimo, poskusite uporabiti ISKALNIK in poiskati publikacijo, ki jo potrebujete.


Knjige
Periodika
Rokopisi
Slike
Glasba
Zemljevidi