Teme predavanj in predavatelji pri učit. dr. v področju pov. UJU v šolskem letu 1923./24. Stanovska predavanja: Naš gmotni položaj. — O reformi učiteljske izobrazbe. — Učiteljstvo med seboj. — O taktnosti in kolegijalnosti. — Naše stanovsko delovanje. — Petletnica prihoda s;ovenskega učiteljstva v Maribor. — Stanovska borba in organizacija. — O samoizobrazbi učiteljstva. — O našem položaju. — O stanovskih vprašanjih s posebnim ozirom na prevedbo. — Najperečejša stanovska vprašanja. — O disciplinarnih predpisih. — Nakazovanje penzijskih prejemkov. — Materijalne zadeve v zvezi z novim činovniškim zakonom. Programafična: Nadaljna izobrazba učitdjstva. — Idejni temelji našega bodočega dela. — Organizacija šalskega odra. — Naše knjižnlce. — Naš tisk in naloge za osvojitev javnega mnenja. — Vzgoja stanovskega naraščaja. — Gospodrska organizacija. — Organizacija kulturnega gibanja našega stanu. — Smernice za poslovanje naše organiza- cije. — Discipilinarni predpisi za učiteostvo. — Javna ocena učiteijstva. — Položaj obmejnega šoistva in nujnl koraki za odpomoč. Literarna: Materinska oubezen v Cankarju. — Kako in kaj naj v lastno izobrazbo čitamo? — Josip Stritar, občudovanec slovenskega naroda in ljubljenec mladine. — Učitdj, označen v slovenski literaturi in njegovo socialno stališče. — O najbistvenejših razakah med slovenščino in srbohrvaščino. — O književnosti za mladino. Pedagoško - didaktiška: Podrobni učni načrti. — Zvezdoznastvo v osnovni šoli. — Pouk v 1. šolskem letu. — O uporabnem računstvu na višji stopnji. — O sodobnih reformnih težnjah na pedagoško-didaktiškem polju. — Domovinski princip pri pouku in vzgoji. — Deiovni princip v merstvu. — Delovni princip v domoznanstvu (zeni. in zgod.). — Delovni princip v računstvu. — Metoda prostoročnega risanja v nižjih razredih osnovnih šoi. — O pauku. vzgoji in metodi slepih. — O utisih tekom petletnega nadzorništva in nadzorovanja. — Uvod v eksperimentalno pedagogiko s poizkusi. — Novi učni poizkusi v Nemčiji. — Proučevanje otroške narave. — Dr. Matičič: Teorijska pedagogika. — Domači kraj v službi produktivnega zgodovin- skega pouka. — Uporabne naloge pri računstvu. — Domoznanski pouk za 3. in 4. šolsko leto. — Fonomistična metoda pisanja in čitanja v dementarnem razredu. — Knjiga, »Domoznanstvo za ptujski šolski akraj«. — Kritičen pogied na metode elementarnega razreda. — Percepcija in notranja zgradba glasovnega govora. — Poučevanje verouka na osnovnih šolah. — Slabi uspehi na srednjih šolah. — Produktivni zgodovinski pouk s posebnim ozirom na domači kraj. — Kako pospešuj šola idejo narodnega in državnega edinstva. — Zahteve modernega pouka v splošnem. — O delovnem principu v elementarnem razredu. — O šoiskih knjigah. — O zasilnem načrtavanju brez trikotnih črtal in šestil. — Slovnica v službi pravopisa. Organizacijska: »Feministična alijanca« in njeni cilji. — O petdesetletni zgodovini ormoškega učiteljskega društva. — O učiteJjsklh delovnih zajednicah. — Praviia in poslovnik okrajnih društev. — Ženske organizacije In njih deiovanje v Sloveniji. Gospodarska: Šolski vrtovi. — Ekskurzija na sadno razstavo na Grmu. — Vrtnarstvo. — Nadzorstvo šolskih vrtov. — Vrtnarstvo in sadjarstvo v Mežiški dolini. — Vzreja semen in rentabiliteta šolskega vrta. — Ureditev šolskih vrtov v ptujskera okraju. — Praktična navodila za poslovanje v gospodarskih organizacijah. — O načelnih vprašanjih kmetijskega pouka. Vzgojeslovna: Laž doma in v šo.i. - - Načela samovlade pri kolektivnem vzgojevanju. — O narodni vzgoji v osn. šoli. — Nekatera važnejša vzgojna vprašanja v povojni dobi. — Pomen prave taktike pri vzgoji dece v šdi in z ozirom na idejno vodstvo mladine. — Vzgoja domovinske ljubezni. — Vzgoja nacionalnega in državnega čuta. Zgodovinska in zemljepisna: Sedma obletnica bojev v Dobrudži. — Potovanje po Dravski dolini z demonstracijo skioptičnih slik. — Iz humske zgodovine. — O Prekmurju. — Rusija. — Umik skozi Albanijo. — Spomini na počitniški izlet. — Iz ujetništva v Rusiji. — O tiastanku in razvoju trga Vitanje. Prirodoslovna: Kako vzbujati čut za prirodo in njeno lepoto. — Razvojna teorija in šola. — O postanku svetovja. — Biološki razvoj živalstva. Iz fUozofije: Moralno dobro in zlo. — Bistvo fantazije in njen pomen. — O duševni svobodi. — O etiki. O šolstvu: Osnovno šolstvo v Primorju. — Težave osnovnošolskega učiteljstva v Rusiji ob prevratu. — Produk- tivna šola. — Karsen: Die neue Schulreform in Deutschland. — Bistvo in pomen produktivne šole in pot do njenega uresničenja. — Novi šolski zakon. — Notranja reforma našega šo.stva kot prva potreba sedanje dobe. — Delitev šolskih oblasti v Sloveniji. — Kako začeti z delovno šolo. — Kronika Kebeljske šdle. — Waldorfska šola in pedagoška načea. — O posiu, odgovornosti in nagradah šolskih voditeljev. — Načelno stallišče z ozirom na šolsko unravo. O izvenšolskem delu učiteljstva: Učitelj kot zdravnik. — Javtie šolske knjižnice in njih pomen. — O mladinskih knjižnicah. — O kulturnem proučavanju na§ega naroda. — Postopanje pri izvenšdlskem prosvetnem delu. — O pomenu mdadinskih odrov. — Smernice in načrtu prosvetnega dela. — Pomen udejstvovanja učiteljic izven šole. — Prosvetno udejstvovanje učiteljic. — Pomoč ljudstvu v poljudn