JE NASTOPIL Tudi Ljubljanski oktet V torek, 15. marca smo v kulturnem domu Španski bord slišali celo-večerni koncert Ljubljanskega okteta. Ansambel je poznan, saj je od tedaj, ko se je izoblikoval iz vrst Akadetnskega pevskega zbora in začei naslopati, poteklo že celo desetletje. Iz koncertnega lista smo lahko zvedeli, da je pevcera izbor pesmi v začetku narekovala praktična potreba po ljudskih in roman-tično ubranih skladbah — peli so namreč podoknice — z leti pa so svoj program seveda močno obo-gatili. Danes oblikujejo svoje koncertne večere iz približno 200 skladb in jih zaokrožijo po vsebi- ni, stilu ali razpoloženju. Oktet mnogo nastopa, na stotine kon-certov po domovini in tujini je že za njim, je gost radijskih hiš in tudi nekaj plošč je že izdal. Program za naš koncert stilno sicer ni bil čisto zaokrožen, pesmi pa so le bile večinoma \z tistega predala, kjer Ljubljanski oktet hrani slovenske romantično-či-talniške in že skoraj ponarodele pesmi (Prelovec, G. Ipavec, Jereb, Foerstner, K. Mašek, Mirk, KornjakK E. Adamič). Bliže na-šemu času je bil Ravnik in z njim Simonitti, ,Švara in Lipovšek, najbliže sodobnemu občutju zbo-rovske glasbe pagotovo Merku in Jež (z zahtevno pesmijo Idile Ju-rija Vodovnika). Oktet je nekam redko posejamm poslušalcem ubrano zapel in potrdil svoje kva-litete: skrbno dikcijo, dobro in-tonacijo in doživeto podajanje. Res škoda, da številni člani na^ih pevskih zborov ta večer niso nušli pot v dvorano našega kultumega doma. NJ