GLASNI OKRAJNEGA LJUDSKEGA ODBORA LJUBLJANA Ljubljana, 22. decembra 1959 LETO VL, ŠTEV. 99 OKRAJNI LJUDSKI ODBOR Poročilo o delu okrajnega senata za prekrške Dne 14. decembra je Svet zn notranje zadeve, in splošno imravo razpravljal o poročilu Senata za prekrške — Poročilo je podal predsednik Senata Jože Pungeršič I. UPRAVNO KAZNOVANJE V letu 1959 do 30. septembra 1959 okrajni sodniki za prekrške pre-Jeli 4342 predlogov za uvedbo uprav-nef>« kazenskega postopka, občinski *°dniki za prekrške pa so prejeli *?.196 predlogov za uvedbo uprav* ne6a kazenskega postopka. Od tega dali tajništvo za notranje za-devo. Ljudska milica in pa oddelki *a splošne in notranje zadeve pri °bčinah sodnikom za prekrške, in •cer okrajnim 3235 predlogov, ob-'nskim sodnikom za prekrške pa ’-8l0 predlogov. , Okrajni sodniki za prekrške so ,rnelj v letu 1959 v postopku 5063 ^Pravnih kazenskih zadffv. V tem evilu je vštetih 721 upravnih kanskih zadev, katere so ostale nc-^cšene iz leta 1958. Okrajni sodniki ,a Prekrške so prejeli v tem letu 0 30. septembra 1959 4342 novih Pravnih kazenskih zadev. V tem asu jc i,ii0 rešenih 3601 upravnih <6zcnskih zadev z izrekom kazni, *76 primerih je bil upravni k a* enski postopek ustavljen, oziroma j® v tem številu zapopadenih tudi '•pravnih kazenskih zadev, ko ,, "iki niso začeli postopka po i*- odst. 7 TZP, 647 upravnih panskih zadev pa je bilo odstop-drugim organom. Nerešenih ostalo še 339 upravnih kazen-p'h zadev. Okrajni sodniki za prc-“ke pa so nudili drugim organom Pfftvno pomoč v tem času v 195 J,'tnerih, tako da so okrajni sod-*•' v navedeni dobi prejeli oziro-* obravnavali skupaj 5258 uprav-kazenskih zadev. Občinski sodniki za prekrške so l^eieli v času do 30. septembra 1959 lc'®7t upravnih kazenskih zadev, jCr je ostalo iz leta 1958 še nere-, ®'h 699 upravnih kazenskih zadev, l.tako občinski sodniki za pre-jj**® imeli v postopku skupaj 2 ',770 upravnih kazenskih zadev. U 'r-rekora kazni so rešili 12.775 ^Pravnih kazenskih zadev, v 1188 Sl 'n,crih so upravni kazenski po-. °P°k ustavili in je v tein številu Popasenih tudi 94 upravnih ka-( !lskih zadev, ko sodniki niso za* v 1 Postopka po čl. 99, odst. 7 TZP, Primerih pa zadevo odstopili j 'Kiin pristojnim organom. Na dan ' "ktobra 1959 so občinski sodniki Prekrške imeli nerešenih 1250 e r"vnih kazenskih zadev. Poleg tc-p Pa so občinski sodniki nudili pomoč po zaprosilih v 1173 therih. To število ni zajeto v gor- njih podatkih in so potemtakem občinski sodniki prejeli skupaj 19.243 upravnih kazenskih zadev. Ce upoštevamo samo tiste predloge, ki so jih občinski in okrajni sodniki za prekrške prejeli v tem letu, potem dobimo skupaj 22.413 predlogov za upravni kazenski postopek. Ta podatek pa jasno kaže, da je bilo delo sodnikov v tem času precej obširno. Glede na gornje ugotovitve pripominjamo, da je število nerešenih spisov v primerjavi s številom prejetih predlogov za upravno kaznovanje normalno in nujno, zlasti kar zadeva okrajne sodnike za prekrške in večino občinskih sodnikov zn prekrške. Res pa je, da nekateri sodniki izkazujejo število nerešenih spisov, ki ni normalno. V teh primerih pa je vzrok iskati deloma v preobremenjenosti sodnikov, deloma v slabi zasedbi administracijo in v neprimernih pogojih, pod katerimi morajo ti sodniki opravljati svoje sodniške posle. Glede ustavitev upravnega kazenskega postopka pojasnjujemo, da so sodniki za prekrške postopali po upravnem kazenskem načelu iskanja materialne resnice in postopek tudi večkrat ustavili po načelu »in duhio pro reo*. Nadalje so ustavljali tudi v primerih, ko je šlo za nezuatnost prekrška, ali zaradi pomanjkljivosti predlogov, nadalje neznanosti prebivališča obdolženca itd. I i slednji primeri so bili zlasti pri obdolžencih, ki so tu imeli začasno prebivališče kot sezonski delavci in so v mnogih primerih po storjenem prekršku oziroma po izrečeni kazni odpotovali neznano kam. V nekaterih primerih pa so sodniki uporabljali pri ustavitvi postopka tudi preventivni ukrep opozorila, zlasti v primerih, ko so prekrški bili lažjega značaja oziroma neznatni brez kakršnihkoli posledic. Iz gornjih podatkov pa ie tudi razvidno, da so okrajni in občinski sodniki v več primerih upravne kazenske zadeve odstopali drugim or-ganom. To so predvsem primeri, ko so se sodniki za prekrške poslužili čl. 77 TZP, in pa primeri, ko so sodniki odstopali zadeve zaradi nepristojnosti pristojnim organom. Pogreške v tem pogledu so zlasti v prvih mesecih tega leta delali skoraj vsi predlagatelji, ker niso razločevali pristojnosti organa, ki jo bil pristojen za dajanje predloga za uvedbo upravnega kazenskega postopka od stvarne pristojnosti občinskega in okrajnega sodnika za prekrške. V naslednjem podajamo pregled pravnomočno izrečenih kazni po posameznih vrstah prekrškov, ki so bili obravnavani v tem letu do primerjavi z enakim pregledom za 30. septembra 1959 po okrajnih in isto razdobje od 1. januarja do občinskih sodnikih za prekrške v 30. septembra 1958. Pravnomočno izrečene kazni po okrajnih sodnikih za prekrške: in 2) / Leto 1958 1959 1700 3233 Pretepi, neredi, drzno vedenje (čl. 2, tč. 1 Lažne novice 10 19 Omalovaževanje 8 32 Izmikanje delu 260 308 Pijančevanje na javnem kraju 15 5 Prostitucija 12 53 Igra na slepo srečo in beračenje 150 170 Pravni položaj verskih skupnosti 3 7 Ostali predpisi s področja javnega reda in notranje ureditve 76 96 Neprijava bivališča 120 45 Osebne izkaznice 95 24 Nabiranje prispevkov 28 58 Neprijava prireditev 28 58 Obmejni pas, potni listi 13 9 Javni promet 1743 587 Nedovoljena posest orožja 74 101 Gozdni prekrški " 266 100 Ribolov in lov 14 6 Predpisi o blagovnem prometu 40 20 Obrtni predpisi 1 2 Gostinstvo 34 15 Gradbeništvo 10 48 Finance 10 15 Ostali gospodarski predpisi 49 187 Socialno zavarovanje 132 27 Delovna razmerja 22 13 Zdravstveni predpisi 29 53 Prosveta — — Ilig. tehn. zaščita pri delu — — Zakon o narodni obrambi — predvojaška vzgoja 78 74 Odloki OLO in ObLO , 9 4 Kršitev požarnih predpisov — 1 Pravnomočno izrečene kazni po občinskih sodnikih za prekrške: Leto 1958 1959 Predpisi s področja javnega reda in notranje ureditve Neprijava bivališča Osebne izkaznice Obmejni pas — potni listi Javni promet Nedovoljena posest orožja Gozdni predpisi Ribolov in lov Predpisi o blagovnem prometu Obrtni predpisi Gostinstvo Gradbeništvo Finance Ostali gospodarski predpisi Socialno zavarovanje Delovna razmerja Zdravstveni predpisi Prosveta Učenci v gospodarstvu Hig. tehn. zaščita pri delu Zakon o nar. obrambi — predvojaška vzgoja Odloki OLO in ObLO Kršitev požarnih predpisov 93 422 456 124 411 617 — 2 2876 7024 12 10 130 19 93 4 5 34 1 93? 17 649 38 31 330 151 4 219 147 4 178 25 r 12 299 1126 33 Skupni pregled vseli pravnomočno tarečen^r mtr^rnih kn občinski sodniki za prekrške v primerjavi z enakimi podal občinski sodniki za pre od 1. I. 1958 do 30. IX. 1958. kazni za pre-okrajni In dml podatki za dobo Pretepi, neredi, drzno vedenje (čl. 2, tč. 1 In 8) Lažne novice Omalovaževanje Izmikanje delu Pijančevanje na javnem kraju Prostitucija Igra na slepo srečo in beračenje Pravni položaj veiškili skupnosti Ostali predpisi s področja javnega reda in notranje ureditve Neprijava bivališča Osebne izkaznice Nabiranje prispevkov Neprijava prireditev Obmejni pas — potni listi Javni promet Nedovoljena posest orožja Gozdni predpisi Ribolov in lov Predpisi o blagovnem prometu Obrtni predpisi Gostinstvo Gradbeništvo Finance Ostali gospodarski predpisi Socialno zavarovanje Delovna razmerja Zdravstveni predpisi Prosveta Učenci v gospodarstvu Hig. telin. zaščita pri delu Zakon o narodni obrambi — predvojaška vzgoja Odloki OLO in ObLO Kršitev požarnih predpisov Leto 1938 1959 1700 3233 10 8 260 13 12 190 3 169 542 531 9 28 13 4619 74 266 26 50 131 53 103 12 191 137 56 96 20 10 12 144 942 17 19 32 308 5 53 170 7 220 456 641 26 58 11 7611 101 749 44 51 332 166 52 15 » 17 231 25 7 12 373 1130 34 Na podlagi podatkov iz gornjih pregledov ugotavljamo, da je število upravno kaznovanih oseb po okrajnih in občinskih sodnikih za prekrške v letu 1959, v dobi, za katero poročamo, močno naraslo. V letu 1959 znaša skupno število, prekrškov 16.769, dočim znaša število prekrškov za isto razdobje v letu 1958 pa le 10.469. Za te prekrške je bilo v letu 1959 kaznovanih 16.034 oseb, v letu 1958 pa 9882 oseb. Toko je bilo v tem letu kaznovanih 6132 oseb več kot pa v prejšnjem letu. Dalje ugotavljamo, da je naraslo prav tako število upravno kaznovanih pravnih oseb. V letu 1959 je bilo kaznovanih 135 pravnih oseb, dočim znaša to število za leto 1958 pa samo 72. V odstotkih povedano je bilo v , letu 1958 kaznovanih 2,53 Vo oseb okraja Ljubljana, v letu 1959 pa znaša ta odstotek 4,08*/*, oziroma skoraj vsak 25. državljan. Po socialnem poreklu so od upravno kaznovanih po okrajnih in občinskih sodnikih za prekrške na prvem mestu delavci, in sicer 9416, ali v odstotkih povedano 58,72*/», nato jim sledijo uslužbenci, in sicer 2031, v odstotkih 12,67 •/», ter kmetje, katerih število znaša 1492 ali v odstotkih 9,31 •/«. V naslednjem dajemo prikaz izrečenih kazni zoper fizične osebe v letu 1959: Število izrečenih zapornih kazni Število trajanja v dnevih Okrajni sod. 650 Občinski 13 9980 108 rne kazni so bile izrečene: do 500 din 617 3511 nad 500 do 1000 din 1189 3547 nad 1000 do 2000 din 1105 2090 nad 2000 do 3000 din 934 1192 nad 3000 do 5000 din 440 658 nad 5000 do 10.000 din 182 197 nad 10.000 din 6 53 ukorov je bilo izrečenih 84 178 Prikaz izrečenih upravnih kazni zoper pravne osebe jc naslednji: Okrajni »od. Občinski »od. do 1000 din nad 1000 do 5000 din nad 5000 do 10.000 din nad 10.000 do 50.000 din nad 50.000 din 6 43 50 22 1 11. KAZNOVALNA POLITIKA zarjali na storjene prekrške in njih Kaznovalna politika sodnikov za prekrške se glede izreka, vrste in višine kazni v primerjavi leta 1959 z letom 1958 v bistvu ni spremenila. Po zbranih podatkih jc bilo v letu 1959 znatno več oseb upravno kaznovanih kot pa v istem času leta 1958. Prav tako so tudi letos največ predlogov poslale postaje LM. 2e lansko leto so postaje LM, enote Prometne milice in druge službe LM prijavljale v večji meri kršilce raznih predpisov zlasti s področja javnega cestnega prometa in s področja javnega reda in miru kot pa prejšnja leta, ko so ti uslužbenci številne kršilce lažjih in manj po-embnih prekrškov predvsem opo- zarjali na storjene prekrške in nji posledice. Ker pa tako milo in blagohotno ravnanje s kršilci ni rodilo zaželenih uspehov, se je ta zgolj vzgojna metoda postopoma opuščala in se je začela uporabljati le izjemoma proti storilcem lažjih kršitev, storjenih v posebno olajševalnih okoliščinah. Ostale kršilce pa so varnostni organi začeli prijavljati sodnikom za prekrške zaradi kaznovanja. Posledica tega je bila, da jo dotok prijav oziroma sedaj predlogov sodnikom zn prekrške občutno naraščal. V zvezi z intenzivnejšim prijavljanjem oziroma predlaganjem kršilcev v kaznovanje jc temu primerno tudi Senat za prekrške v spo- razumu s pristojnimi organi usmerjal kaznovalno politiko tako, da jo ta bila na področju našega okraja enotna in da se je tudi zaostrovala, ko so tako zaostritev narekovale potrebe in javni interes. Kljub dajanju določenih smernic v pogledu kaznovanja je bilo sodnikom za prekrške v smislu zakonitih predpisov prepuščeno, da sami ocenijo v konkretnih primerih težo prekrška in pri odmeri kazni upoštevajo stopnjo storilčeve odgovornosti, nastale posledice s prekrškom, premoženjske in osebne razmere storilca itd. ter izrečejo primerno kazen. Kaznovalno politiko pa smo zaostrili zlasti v primerih, ko so določeni prekrški predstavljali težko grožnjo za javni red, ali pa ko je določena vrsta prekrškov postala že problem. Taki primeri so bili na primer vožnja v vinjenem stanju, posebno vožnje z motornimi vozili, nadalje vožnie motornih vozil brez vozniškega dovoljenja, hujše motenje nočnega miru, pretepi, razširjanje lažnivih novic, gozdni prekrški itd. Kakor v prejšnjih letih, tako so se tudi v letu 1959 okrajni in občinski sodniki za prekrške posluževali pri izdajanju odločb o prekršku čl. 125 TZP v primerih, ko so za tak postopek bili zakoniti pogoji. Tega določila so se sodniki posluževali tudi iz razloga, ker so imeli možnost, da kršilec kaznujejo z občutno denarno kaznijo do 5000 dinarjev, kar pa pred uveljavitvijo novega TZP ni bilo možno s tako visoko kaznijo kaznovati storilca prekrška. Okrajni in občinski sodniki so v tem letu izrekli 663 zapornih kazni, medtem ko so jih v istem razdobju lansko leto izrekli le 628. Prav tako kakor lani je bilo tudi letos izrečenih največ zapornih kazni zaradi izmikanja deiu in vdajanja brezdelju. Letos je bilo izrečenih 307, lani pa 259 zapornih kazni, Po številu izrečenih zapornih kazni so na drugem mestu prekrški iz čl. 2, tč. 1 in 2 Zakona o prekrških zoper javni red in mir. Letos je bilo izrečenih 156, lani pa 78 zapornih kazni. Pri tem poudarjamo, da so bile v ogromni večini izrečene zaporne kazni zaradi prekrška iz čl. 2, tč. 2 cit. zakona in le v redkih primerih iz čl. 2, tč. 1 istega zakona. Zaradi prostitucije je bilo letos izrečenih 53, lani pa samo 12 zapornih kazni. Zaradi beračenja pa je bilo letos izrečenih 20 zapornih kazni, dočim jih je bilo lansko loto izrečenih 29. Zaradi vdajanja igri na slepo srečo so letos sodniki za prekrške izrekli 34 zapornih kazni, lansko leto pa samo 27. Število zapornih kazni zaradi neprijave prebivališča je v letošnjem letu padlo od 131 primerov v letu 1958 na 51 primerov v letu 1959. Prav tako je padlo število zapornih kazni zarodi neposodovnnia osebnih izkaznic od 60 v letu 1958 na 17 v 1. 1959. Glede na gornjo ugotovitev, da je število izrečenih zapornih kazni zaradi neprijave bivanja in neposedovonia osebne izkaznice v tem letu padlo, pojasnjujemo, da v stvari ne gre za to. da je bilo letos morda manj kršilcev teh predpisov, temveč da mnogi kršilci teh pred- -pisov sploh niso bili upravno kaznovani. Okrajni sodniki so namreč imeli v postopku večje število oseb, ki so sc vdajale brezdelju, prostituciji ali beračenju. Večina teli storilcev se namreč potika iz kraja v kraj, ne da bi se prijavila za bivanje in običajno take osebe tudi nimajo osebne izkaznice. Ko varnostni organi te kršilce zalotijo pri prekršku, jih odvedejo Tajništvu za notranje zadeve, ki jih v smislu čl. 93 obdrži pod svojim nadzorstvom, obenem pa Tajništvo oziroma komandir PLM po pooblastilu Tajništva za take kršilce da predlog okrajnemu sodniku za prekrške za upravni kazenski postopek. Tak predlog vsebuje vse prekrške, ki jih je kršilec storil, od katerih P® je za nekatere pristojen okrajui sodnik za prekrške, za dinge "p* občinski sodnik za prekrške. Ker TNZ oziroma komandir postaje nista pristojna, da dasta predlog občinskemu sodniku za prekrške z®' radi neprijave bivanja, ali nepo-sredovanja osebne izkaznice, je kršilec kaznovan le za prekrške i* pristojnosti okrajnega sodnika z® prekrške. Ti primeri kažejo, da je postopek za dajanje predlogov precej zapleten in da bi bilo morda umestno, da se ta postopek na primeren način poenostavi. Prav tako pa navedeni primeri kažejo nujno potrebo, da se določbe TZP, kur zadeva to vprašanje, spremenijo in d® se glede stvarne pristojnosti okrajnega sodnika za prekrške ponovno uveljavi predpis iz čl. 33 Zakon® o pristojnosti občinskih in okrajni® ljudskih odborov in njihovih organov (Ur. list FLRJ št. 52/57). Zoper voznike motornih vozil ®j® bili izrečeni dve zaporni kazni in 32 varstvenih ukrepov začasnega odvzema vozniškega dovoljenja pi' janim voznikom motornih vozil. III. PREDLOGI ZA UVEDBO UPRAVNEGA KAZENSKEGA POSTOPKA V smislu čl. 99 novega TZP j® podlaga zn začetek upravnega 'kazenskega postopka predlog pristojnega upravnega organa, pooblaščenega inšpektorja ali javnega tožile® ali pn ovadba oškodovanca. Ker j® to določilo začelo veljati konec lanskega leta in ker piistojni upravni organi in drugi organi niso bili zadostno seznanjeni s tem predpisoj®* se je v začetku tega leta dopuščale: da so okrajni in občinski sodni®1 uvajali upravni kazenski postopek* čeprav ni bilo formalnega predlog® pristojnega organa. Ta sicer nepravilna praksa se je dopuščala, ket so po uveljavitvi novega TZP sodnikom kar nenehno dotekale nov® prijave zaradi kaznovanja, za katere pa ni bilo ustreznih predlog®*' Vračanje tedaj zelo številnih prija* pristojnim organom bi povzročal® močan zastoj v poslovanju sodnikov, posebno kar zadeva občinsk® sodnike za prekrške, ker se je is**?' časno občutno razširila stvarna Prl' stojnost teh sodnikov. Da bi vskl®' dili poslovanje na eni strani so®j nikov za prekrške, na drugi stra® pa upravnih organov, ki so pristoj®' za dajanje predlogov za uprav1« kaznovanje s predpisi čl. 99 T»r' je senat za prekrške sodeloval S več konferencah TNZ, kjer sc J ojiravnavalo to vprašanje, kakor *' di pri sestavljanju navodil za ra®® službe TNZ, posebej še zn postal. LM na tukajšnjem območju. Se®® za prekrške pa jc to materijo kuk® tudi ostale predpise TZP pojasni val še na raznih tečajih miličnik® ’ na delovnih sestankih raznih upr® f nih organov in inšpekcij, tako n i’’ tržne inšpekcije, gradbene iTiŠpf*[ cije, sanitarne nadalje pri okraj" upravi za gozdarstvo, Biroju za P sredovanje dela in drugih. Po preteku dobrega meseca P uveljavitvi novega TZP, ko smo ® j mnevali, da so vsi merodajni prg®.^ seznanjeni oziroma bi morali K seznanjeni z novim načinom 1 stavi jan ja ustreznih predlogov, , sodniki nepravilno sestavljene Pr,).y loge oziroma poročila o prekr® začeli vračati pristojnim organom * kratkim opozorilom in pravnim napotkom. Prav tako pa je senat takoj po Uveljavitvi novega TZP in nato ponovno v začetku leta 1959 sklical (*ye konferenci vseh občinskih sodnikov za prekrške tukajšnjega okraja, na katerih so se obravnavala pereča vprašanja novega TZP. j.° prejetih poročilih so tudi obeski sodniki prav tako tesno sodelovali z raznimi upravnimi organi občinskega ljudskega odbora in podajami LM, kar zadeva predlogo in druge probleme v zvezi z upravnim kazenskim postopkom. !V. RAZČLEMBA PREKRŠKOV PO VRSTAH IN ŠTEVILU A. Kršitve prometnih predpisov Tudi v tem letu kakor lani so Najštevilnejši prekrški prometni prekrški. Število teh prekrškov znaša y tein letu 7611, v letu 1958 pa jih Je bilo v istem razdobju 4619. Iz teh Podatkov izhaja, da je število oro-> letnih prekrškov v letošnjem letu naraslo zn skoraj 100°/» v primerjavi z lanskim letom. V gornjih Štefkah so zajete tudi kršitve predpisov o voznikih motornih vozil, kadrih je bilo v tem letu 1565, dočim Je to število znašalo v preteklem jot n le 855. Pretežno so to bili prekrški zaradi vožnje brez vozniškega dovoljenja in vožnje voznikov v v}njcnem stanju. Spričo porastu šte-d'a motornih vozil je razumljiv ‘Udi porast prekrškov te vrste. Ker Predstavljajo ti prekrški težko ogrožanje javnega prometa, so bile tem Vrsta prekrška kršilcem izrečene tudi ostrejše kazni, tako v dveh primerih zaporne, v 25 primerih denarne kazni od 5000 do 10.000 din, v 144 primerih od 3000 do 5000 din itd. V tem času pa je bilo v 52 primerih storilcem odvzeto začasno vozniško dovoljenje, v letu 1958 pa 35 voznikom. Glede na številne prometne nesreče in zaradi preprečevanja ogrožanja javnega prometa so bila dana občinskim sodnikom navodila, naj glede prometnih prekrškov, zlasti tistih, ki so storjeni na cestah I. reda, in tistih, kjer je promet živahen, zaostrijo kaznovalno politiko. Kljub temu, da so bili prometni prekrški najštevilnejši, moramo ugotoviti, da jc večina teh lažje narave in je zato razumljivo, da so bile v pretežni večini izrečene manjšo denarne kazni in le v redkejših primerih, ko so ti prekrški biti težje narave oziroma so imeli manjše ali večje posledice, so bile izrečene ostrejše denarne kazni. B. Prekrški predpisov s področja javnega reda in notranje ureditve Prekrški s področja javnega reda in notranje ureditve so tudi v tem letu po številu na drugem mestu. V tem letu znaša število prekrškov 7077, dočim jih je bilo v letu 1958 v istem času le 4687. Torej tudi pri teh prekrških ugotavljamo prav ogromen porast v tem letu. V naslednjem podajamo prikaz zna-čilnejših prekrškov s tega področja za čas od 1. jan. 1959 do 50. sept. 1959 v primerjavi z istim razdobjem za leto 1958: Leto 1958 Leto 1959 Cl. 2, tč. 1 in 2 Zakona o prekrških zoper javni red in mir Razširjanje lažnih novid Omalovaževanje državnih organov Izmikanje delu Pijančevanje Prostitucija Bciačenje Igra na slepo srečo Prirejanje javnih shodov Nabiranje prostovoljnih prispevkov St. pre- St. kaz. St. prc- St. kaz. krlkov oseb krikov oseb 1700 1660 3231 5048 10 10 19 19 8 5 32 32 260 260 308 288 15 13 5 5 12 9 53 53 34 30 25 18 156 156 145 145 28 28 58 58 9 9 26 26 , Iz gornjih podatkov izhaja, da se J® število vseh zgoraj navedenih Prckrškov, razen pijančevanja na •!*v9cm kraju, beračenja in igre na J® P<> srečo piav občutno povečalo, j Usti je to primer pri prvo nave-?®ui vrsti prekrškov, ko je število ,®J) v tem letu naraslo na skoraj j°y%. Mnenja smo, da je ta velik . v‘t> prekrškov v tem letu le deloma PUsIcčliea pogostnejših kršitev, v yUvnem pa je to posledica inten-lvUejšcga odkrivanja prekrškov. B Število prekrškov zaradi kršitve ^redpiSOv o orožju ter razstrelitvi Nuša v letošnjem letu 101, dočim jo -h število v letu 1958 znašalo 74. ! g:?.*0 je tudi pri teh prekrških opa-1 -Porast. Sodniki za prekrške so v !°g tega izrekli v tem letu v 53 0 "Nerili varstveni ukrep odvzema |?°zjn, dočim je bilo v letu 1958 Arečenih le 37 varstvenih nkrepov “dv- - - * vzemn orožia. i Število prekrškov v zvezi z osebji izkaznicami in nenrtjavo bi-| vNja jc v letu 1959 približno enako t, ‘ v letu 1958. V tem letu znaša ®vdo vseh prekrškov 1097, dočim L.t° število znašalo zn isto razil v v preteklem letu 1093. V zve-hj * kaznovanjem kršilcev teh pred-!jv°y se sklicujemo tudi na naša ilJNjanja v III. poglavju pod na-Lv°m »Kaznovalna politika«. V tem L Ji jc bilo izrečenih za te pre-|j **c'e skupaj 68 zapornih kazni, do-n jc bilo v lanskem letu v istem času izrečenih 191 zapornih kazni. Razlogi za padec števila zapornih kazni ^ v tem letu so: 1. Navedeni prekrški spadajo v stvarno pristojnost občinskih sodnikov kateri so v prav redkih primerih izrekali zaporne kazni. 2. Uredba o prijavljanju prebivališča je bila nadomeščena s Pravilnikom o prijavljanju stalnega in začasnega prebivališča (Ur. 1. FLRJ št. 9/59), katcia pa ne predpisuje zaporne kazni. 3. Okrajni sodniki niso več pristojni, da bi v realnem steku kaznovali obdol-ženke tudi zaradi neprijave bivanja ali neposredovanja osebne izkaznice. Kot je že povedano, sc s prekrški izmikanja delu, vdajanja prostituciji itd. skoraj praviloma pojavljajo tudi prekrški zaradi neprijave bivanja ali neposredovanja osebne izkaznice. Res pn je, da so več zapornih kazni v začetku tega leta izrekli namestniki okrajnih sodnikov za prekrške zaradi nepoznavanja predpisov. Navedeni prekrški ne spadajo več niti v realnem steku v stvarno pristojnost okrajnega sodnika za prekrške, kljub temu pn so okrajni sodniki za te prekrške kaznovali razne potepuhe v realnem steku s prekrški iz stvarne pristojnosti okrajnega sodnika za prekrške, n. pr.: zaradi izmikanja delu in podobno. To pojasnilo naj obenem pojasni, zakaj je bilo p okrajnih sodnikih kaznovanih oseb zaradi neprijave bivanja 43 in 14 oseb zaradi neposedovanja osebne izkaznice na različne zaporne kazni. Končno naj še omenimo, da je zaradi neprijave bivanja in neposedovanja osebne izkaznice v tem letu kaznovanih 449 oseb z denarno kaznijo do 500 din, v preteklem letu pa 458 oseb. Z denarno kaznijo do 1000 dinarjev je bilo kaznovanih v tem letu 555 oseb, v letu 1958 pa 291 oseb. Z denarno kaznijo do 2000 din je bilo v letu 1959 kaznovanih 160 oseb, v letu 1958 pa 98 oseb. Z denarno kaznijo do 3000 din je bilo v letu 1959 kaznovanih 41 oseb, v letu 1958 pa 19 oseb, in s kaznijo do 5000 din pa v letu 1959 7 oseb, v letu 1958 pa ena oseba. Kršitve predpisov Zakona o narodni obrambi so v tem letu številnejše kakor v lanskem letu v istem razdobju. V tem letu jc bilo 373 kršitev teh predpisov, dočim je bilo v lanskem letu le 144. Porast števila teh prekrškov je v glavnem zaradi dotoka večjega števila predlogov od strani občinskih odsekov za narodno obrambo, ki so predlagali v kaznovanje obveznike pred-vojaške vzgoje, ki so neopravičeno izostajali od pouka predvojaške vzgoje. V tem času pa je bilo kaznovanih tudi določeno število vojaških obveznikov, ki niso v smislu predpisov prijavljali spremembe svojega prebivališča pristojnim organom. Kršilcev drugih predpisov s tega področja jc neznatno. C. Prekrški s področja gospodarstva Vseh prekrškov s področja gospodarstva je bilo v tem letu 1800, dočim znaša število prekrškov za isto razdobje za lansko leto le 820. Najštevilnejši prekrški s tega področja so gozdni prekrški, katerih je bilo v tem letu 749, dočim iih je bilo v istem času lansko leto le 266. Močan porast teh prekrškov v tem letu jc predvsem posledica intenzivnejšega odkrivanja teh prekrškov od strani pristojnih organov za gozdarstvo. Pri teh prekrških prevladujejo predvsem sečnje lesa brez dovoljenja in brez odkazila. Zoper kršilce so bile izrečene različne denarne kazni, v 141 primerih pa so tc kazni znašale od 3000 do 5000 din, v 62 primerih od 5000 do 10.000 din in v 5 primerih nad 10.000 din. V tem letu ni bil izrečen noben varstveni ukrep odvzema lesa. Obrtni prekrški so v primerjavi z letom 1958, ko jih je bilo 132, v letu 1959 prav tako močno narasli in jih jc skupaj v tem letu 330. Tutti za te prekrške so bile izrečene kršilcem različne kazni. V 118 primerih so bile izrečene kazni od 3000 do 5000 din, v 27 primerih od 5000 do 10.000 din in v dveh primerih nad 10.000 din. Prevladujejo prekrški zaradi opravljanja obrtne ali obrti podobne dejavnosti brez dovoljenja. Pri gradbenih prekrških zaznamujemo padec števila prekrškov od 105 v letu 1958 na 41 v letu 1959. V glavnem so to bili prekrški, storjeni zaradi gradnje brez gradbenega dovoljenja. V tem letu jc bila upravno kaznovana ena pravna oseba. dočim je bilo v preteklem letu kaznovanih pet pravnih oseb. Prekrški a področja blagovnega pnyuota so v primerjavi z letom 1958 v letu 1959 ostali na isti višini. V letu 1958 jo bilo teh prekrškov 50, v letu 1959 pa jih jc bilo 51. Po večini so to prekrški zaradi uporabe nežigosanih uteži in meril, neoznačbe cen na blagu in podobne manjše kršitve predpisov o trgovinskih podjetjih. Prekrški s področja gostinstva pa so v tem letu občutno narasli v primerjavi z letom 1958. V tem letu smo zaznamovali 166 prekrškov, v letu 1958 pa je teh -prekrškov bilo le 51. Tuni v tem letu so bili to povečini prodajalci vina, ki so prodajali na drobno vino v nasprotju s predpisi Uredbe o gostinskih podjetjih in gostiščih. Sem pa spadajo tudi kršitve občinskih odlokov o obratovalnem času gostinskih podjetij in gostišč. Kršitve predpisov o lovu in ribolovu so v letu 1959 v primerjavi s preteklim letom prav tako narasle. V letu 1958 je bilo teh kršitev le 26, dočim jih je v 1. 1959 bilo 44. Vseh ostalih prekrškov s področja gospodarstva z izjemo zgoraj naštetih je bilo v letu 1959 skupaj 419, dočim znaša to število za leto 1958 komai slabo polovico, to ie 192 prekrškov. Med temi prekrški so najštevilnejše kršitve predpisov o gospodarskih statistikah. Teh prekrškov je bilo v tem letu 189 in jo bila kaznovana 101 fizična oseba In 88 pravnih oseb. Od teh je bilo 8 fizičnih oseb kaznovanih z denarno kaznijo od 3000 do 5000 din, 37 pravnih oseb pa z denarno kaznijo nad 5000 do 10.000 din in 15 pravnih oseb z denarno kaznijo nad 10.0000 do 50.000 din. Med te prekrške štejemo tudi prekrške iz Zakona o varstvu rastlin pred boleznimi in škodljivci, katere so zagrešili kmetovalci, ker niso zatirali rastlinskih škodljivcev in rastlinskih bolezni. C. Prekrški s področja delovnih razmerij Na področju kršitve predpisov o socialnem zavarovanju beležimo manjši dvig teh prekrškov v letu 1959 v primerjavi z letom 1958. Vseh prekrškov s tega področja je bilo v tem letu 174, v preteklem letu pa 137. Znaten je padec števila ostalih prekrškov s področja delovnih razmerij v tem letu v primerjavi z lanskim letom. V'preteklem letu ju bilo teh prekrškov 66, dočim jih ie v tem letu le 24. Pripominjamo, da pristojni biroji za posredovanje dela le v redkih primerih dostavljajo predloge za upravno kazensko postopanje. D. Ostali prekrški Glede finančnih prekrškov ugotavljamo malenkosten porast teh prekrškov v tem letu, ko jih je bilo 15, z letom 1958, ko jih je bilo le 10. V zvezi s tem nimamo posebnih pripomb. S področja zdravstva in socialno politike ugotavljamo močan porast prekrškov, ln sicer od 108 v letu 1958 se je to Število v tem lotu dvignilo na 243. Sem spadajo kršitve predpisov Zakona o zdravstvenem nadzorstvu nad živili (81 prekrškov), Zakona o preprečevanju in zatiranju kužnih bolezni (101 prekršek) in kršitve predpisov o higiensko tehnični zaščiti pri delu (12 prekrškov). Tu nnj omenimo še prekrške s področja kulturo in prosvete, katerih je bilo v letu 1958 skupaj 20, v letu 1959 pa skupaj 25. Iz teh podatkov je razvidno, da so ti prekrški neznatno narasli, V. POSEBNE PRIPOMBE K UPRAVNEMU KAZNOVANJU A. Mladoletniki Na podlagi zbranih statističnih podatkov so okrajni in občinski sodniki za prekrške upravno kaznovali 216 mladoletnikov in so odločbe o prekršku za vso navedene mladoletnike tudi pravnomočne. V istem razdobju leta 1958 pa je bilo kaznovanih 214 mladoletnikov. Ti podatki kažejo, da se število kaznovanih mladoletnikov v letu 1959 v primerjavi z letom 1958 ni bistveno spremenilo. V zvezi s predpisi iz čl. 40 do 42 TZP podajamo v naslednjem kratek pregled upravnega kazenskega postopka, ki so ga vodili okrajni sodniki za prekrške zoper mladoletnike v tem letu, in o izrečenih kaznih v tein času, ne glede na pravnomočnost odločb o prekršku. Okrajni sodniki za prekrške so do 30. septembra 1959 uvedli upravni kazenski postopek zoper 229 mladoletnikov in so tako obravnavali 144 primerov letnika 1941, 63 primerov letnika 1942, 17 primerov letnika 1943, 4 primere letnika 1944 in 1 primer letnika 1945. Predlagan pa je bil tudi v upravni kazenski postopek 1 otrok letnik 1949. Iz gornjih podatkov je razvidno, da je največ kršilcev letnika 1941, to je mladoletnikov, ki so že ali pa bodo dopolnili 18. leto starosti, nato jim sledijo kršilci, ki so dopolnili 17. leto starosti, njim pa šledijo 16-letni mladoletniki. Od zgoraj navedenih primerov so bili v 141 primerih starejši mladoletniki kaznovani z denarnimi kaznimi, in sicer: v 39 primerih do 1000 din, v 59 primerih od 1000 do 2000 din, v 35 primerih od 2000 do 3000 din in v 8 primerih od 3000 do 4000 din, Dalje je bilo zoper starejše mladoletnike izrečenih 13 zapornih kazni v skupnem trajanju 204 dni. Zaporne kazni so bile izrečene zoper 5 mladoletnikov zaradi posebno drznega vedenja, zoper enega zaradi vdajanja prostituciji, zoper 7 pa zaradi vdajanja brezdelju. Pri mladoletnikih, ki so bili kaznovani zaradi vdajanja brezdelju, smo ugotovili, da so bili povečini brez bivališča in je zaradi tega bila v smislu čl. 153 TZP odrejena takojšnjo izvršitev kazni, štirje obdolženci-mladoletniki pašo bili kaznovani z ukorom. V štirih primerih upravni kazenski postopek pa v smislu čl. 99 TZP ni bil uveden. Pristojnim sodnikom za prekrške je bilo odstopljenih 21 upravnih kazenskih zadev, v 27 primerih pa je bil postopek ustavljen. V obravnavi pri sodnikih je še- 20 primerov. Zoper enega mladoletnika je bil poleg kazni izrečen tudi varstveni ukrep izgona, v 5 primerih pa varstveni ukrep odvzema orožja. Kot že omenjeno, je bil zoper 27 obdolženih mladoletnikov postopek ustavljen, v kar je všteti 7 mladoletnikov z dopolnjenim 16. letom (letnik 1943), ki so bili na storjeni prekršek v smislu čl. 41 TZP opominjani, naj v prihodnje ne delajo več prekrškov. Zoper ostalih 13 mladoletnikov (letnik 1941), ki so tik pred dopolnitvijo 18. leto, in zoper 6 mladoletnikov (letnik 1942), ki so dopolnili 17. leto, je bil postopek ustavljen v smislu čl. 133 Glede na vrsto prekrška so pa bili obdolženi mladoletniki predlagani v kaznovanje: v 165 primerih zaradi nedostojnega in drznega vedenja, v 17 primerih zarodi igranja iger na slepo srečo, v I primeru zaradi nabiranja prostovoljnih prispevkov, v 9 primerih zaradi brezdelja, v 1 primero zaradi prosjačenja, v 1 primeru zaradi prostitucije, v 5 primerih zarodi prirejanja prireditev (miklavževanje), v I primeru zarodi uporabe tujih dokumentov, v 9 primerih zaradi neupravičenega streljanja, v 1 primeru zaradi puščanja konj brez varstva, v 2 primerih zaradi cestno prometnega prekrška, v 2 primerih zaradi neprijave prebivališča, v 2 primerih zaradi krošnjor- jenja, v 3 primerih zaradi neposedova-nja osebne izkaznice in v 11 primerih zaradi neupravičene posesti orožja. Iz gornjih številk po vrstah prekrškov je razvidno, da je največ kršitev po zakonu o prekrških zo- V per javni red in mir in to največ zarodi nedostojnega in drznega vedenja na javnem kraju. Pri obravnavi posameznih primerov je bilo zaslediti, da je v večji meri na storitev teh prekrškov vplivala vinjenost in mladoletno objestnost. Brezdelju so sc vdajali obdolženci, ki so odšli od doma zaradi težkih družinskih razmer, ali staršev sploh nimajo ali pa so prišli iz poboljševalnih domov. Po socialnem poreklu so iz kmečkih in delavskih družin. Prekršek vdajanja igri na slepo srečo smo zapazili samo pri mla- doletnikih, ki so zaposleni pri gradbenih podjetjih in se v prostem času zadržujejo v barakah in igraje hazardne igre zn denar. Napeljevalci teh so starejši obdolženci. ' glavnem so kršilci iz republik6 Bosne in Hercegovine. B. Inozcmci V letu 1959 so bili pravnomočne kaznovani 4 inozcmci, in sicer * ■’ inozcmca po čl. 2 tč. 1 Zakona 0 prekrških zoper javni red in wir’ 1 inozemec po čl. 2 tč. 2 cit. zakone in 1 inozemec po Čl. 30 tč. 1 Uredbe o prometu na javnih cestah. OBČINSKI LJUDSKI ODBORI OBČINA MEDVODE POROČILO o izidu nadomestnih volitev v zbor proizvajalcev občinskega ljudskega odbora, 5. volilne enote v proizvajalni skupini industrije, trgovine in obrti Občinska volilna komisija v Medvodah podaja po 92. členu Zakona o volitvah in odpoklicu odbornikov ljudskih odborov poročilo o ugotovljenem volilnem izidu pri nadomestnih volitvah odbornika v zbor proizvajalcev občinskega ljudskega odbora v Medvodah v proizvajalni skupini industrije, trgovine in obrti, 5. volilne enote, ki so bile dne 5. decembra 1959. V volilni enoti št. 5, v kateri se je pri nadomestnih volitvah volilo enega odbornika, je bil en kandidat, in sicer Viktor Viktorja Meglič, Kranj. Zupančičeva 10, ki je dobil 162 glasov. Neveljavnih je bilo 5 glasovnic. V tej volilni enoti je bilo vpisanih 186 volilnih upravičencev, od tega 69 žensk. Glasovalo je 167 volilnih upravičencev. Volilna udeležba, izražena v odstotkih: 89,7. Pri volitvah ni bilo ugotoviti nepravilnosti. V Medvodah, dne 12. decembra 1959. Občinska volilna komisija: Tajnik: Nam. predsednika: Tone PleŠec 1. r. dr. Saša Korun 1. r. OBČINA TRBOVLJE 523. Na podlagi 16. člena zakona o veterinarski službi v Ljudski republiki Sloveniji (Ur. 1. LRS št. 6/59), 2. in 11. člena temeljne uredbe o finančno samostojnih zavodih (Ur. 1. FLRJ št. 51/53) in 7. točke 26. člena statuta občine Trbovlje je občinski ljudski odbor Trbovlje na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev dne 27. novembra 1959 sprejel ODLOČBO o ustanovitvi Veterinarske postaje v Trbovljah 1. Ustanovi se veterinarska postaja Trbovlje kot finančno samostojen zavod (v nadaljniem besedilu: zavod) s sedežem v Trbovljah. 2. Zavod opravlja vse strokovno operativne veterinarske naloge, zlasti preventivno in kurativno veterinarsko službo v občini Trbovlje. 3. Zavod ima zlasti tele naloge: a) strokovno sodeluje pri zatiranju in preprečevanju živalskih kužnih, zajedalskih in vzrejnih bolezni, kolikor izvajanje posameznih ukrepov ni izrecno pridržano veterinarskemu inšpektorju, zlasti pa opravlja: varstveno, razpoznavno in zdravilno cepljenje živali in diagnostični postopek zaradi ugotavljanja kužnih, zajedalskih in vzrejnih bolezni. b) z izvajanjem veterinnrsko-higienskih ukrepov skrbi za preprečevanje drugih živalskih bolezni, c) zdravi bolne živali, d) izvršuje osemenjevanje in ukrepe za zatiranje jalovosti, e) kastrira domače živali, f) proučuje možnosti sanacije nezdravih predelov v cilju zatiranja živalskih kužnih in drugih bolezni, g) skrbi za strokovno izpopolnjevanje pomožnega veterinarskega osebja, h) seznanja živinorejce z vete-rinarsko-higienskimi ukrepi za varstvo zdravja živali, posebno glede zatiranja in preprečevanja živalskih kužnih, zajedalskih in vzrejnih bolezni, i) vodi evidenco o zdravstvenem stanju živali, o živalskih kužnih in zajedalskih boleznih ter druge predpisane evidence. 4. Organa zavoda sta upravni odbor in upravnik zavoda. Upravni odbor šteje 7 Članov, ki jih imenuje občinski ljudski odbor na predlog sveta za kmetijstvo, go- zdarstvo lov in ribolov, izmed vC' terinarskih in živinorejskih stro-kovnjukov, drugih delavcev in m' žavlianov ter uslužbencev zavoda. Upravnika zavoda imenuje o*3' činski ljudski odbor na podlagi j®v' nega razpisa. Zavod ima tele sklade: a) sklad za nadomestitev in <1°' polnitev osnovnih sredstev, b) sklad za nagrajevanje delo*' cev in uslužbencev. 6. Za zadeve in naloge zavoda je pristojen svet zn kmetijstvo, gozdar* stvo, lov in ribolov občinskega lju“' skega odbora. 7. Podrobnejša organizacija in a®' čin dela zavoda se predpišejo s pr®J vili zavoda, ki jih izda občins«-1 ljudski odbor na predlog sveta z® kmetijstvo in gozdarstvo. 8. Odločba velja od 1. jonuorj8 1960 in se objavi v »Glasniku'1 uradnem vestniku okraja Ljubijo®11' Štev.: 01/1-5917/8. Datum: 27. novembra 1959. Predsednik občinskega ljudskega odbor® Martin Gosak 1. r. VSKBIM\ Poročilo o dolu okrajnega senata P'1' Poročilo o izidu nadomestnih rolitrr zbor proizvajalcev občine Medvode -523 Odločba o ustanovitvi Veterinarske r staje občine Trbovlje. -j. Zaključni račun gospodarskih org«1 zacli za leto 1956 Zaključni račun podjetja »UMETNI KAMEN«, Ljubljana, Stožice 1®® AKTIVA bilanca na dan Sl decembra 195» paSI^ 7 rt P M h/•\ OOStHVk* Znesek Zep v ono din Mti/ m p« »st« v k f „ nrr d 4 Osnovna sredstva t Osnovne sredstva L Denarna sredstvu »snovnih sredstev e sredstva s kupo« porabe I. Sredstva skupne poru De 1 Denarna sredstvu skupne porab« C. Obratna sredstva S. Skupna obratna sredstva O izločena sredstva «. Denarna sredstva rezerv nega sklada In drueth skladov I Denarna sredstva nerat poretenlb sredstev e. sredstva • obračunu tn druga aktiva I. Kupci m drug* 'enatvr S nr-rpp aktive 4.160 865 20 A. Vlil osnovnih sredstev l Sklad osnovnih sredstev L Drugi vi rt osnovnih sredstev a viri sredstev skupne porabe s Sklad skupne porab« t Drugi vtrl sredstev skupne porabe 62 7.007 7.700 C. viri obratnih sredstev I Sklad obratnih sredstev 1 Drugi vtrl obratnih sredstev D Rezervni sklad In drugi skladi i. Rezervni sklad In drugi skladi t Viri nerazporejenih sredstev e Viri sredstev « obračunu In druga pasiva » Kratkoročni krediti za obratna sredstva i« Dobavllelji In druge obveznosti II Hrnon 10494 Skupni 3.01* 1.650 30 1.201 Hti#* unuvun «. H' t-antfnmk uO o i ek tuf Gortnar Pavl/ Popit Frane Jurca Franc Zaključni račun »KLEPARSKEGA IN VODOVODNO-INSTALACIJSKEGA PODJETJA«, Ljubljana, Knezova 28 aktiva Za p St BILANCA na dan 31. decembra 1958 Naziv postavke Znesek v 000 din Zap. St Naziv postavke PAsrv 2 Znesek v 000 din A Osnovna sredstva !■ Osnovna sredstva Denarna sredstva osnovnih sredstev B. sredstva skupne porabe }• Sredstva skupne porabe *• Denarna sredstva skupne porabe C. Obratna sredstva *■ Skupna obratna sredstva D Izločena sredstva * Denarna sredstva rezervnega sklada In drugih skladov "• Denarna sredstva nerazporejenih sredstev E. sredstva v obraCunu In druga aktiva «• Kupci In druge terjatve ”■ Druga aktiva S k u p a J i 1.829 A. Vlrt osnovnih sredstev 1. Sklad osnovnih sredstev 2. Drugi viri osnovnih sredstev 707 B. Vlrt sredstev skupne porabe 3. Sklad skupne porabe 4. Drugi viri sredstev skupne porabe C. Vlrt obratnih sredstev 5. Sklad obratnih sredstev 8. Drugi viri obratnih 5.173 sredstev D. Rezervni sklad In drugi skladi 7. Rezervni sklad ln drugi skladi 311 8 Viri nerazporejenih sredstev E Viri sredstev v obračunu ln druga pasiva 9 Kratkoročni krediti za obratna sredstva 2.644 10. Dobavitelji in druge 26 obveznosti ll Druga nosiva «10 690 9 k n p a i 1.829 1.407 2.949 2.386 374 328 600 428 395 10.890 Računovodja Predsednik UO Direktor Kavčič M. Stlftar Toma! Bukovec Mimi Zaključni račun trg. podjetja »BISERKA«, Ljubljana, Nazorjeva 4 AKTIVA BILANCA na dan 31 decembra 191» PASIVA vaziv pustavke y A osnovna sredstva l Osnovna sredstva L Denarna sredstva osnov nih sredstev a. sredstva skupne porabe — S. Sredstva skupne porabe I. Denarna sredstva skupni porabe C. Obratna sredstva 9. Skupna obratna sredstvi O izločena sredstva I. Denarna sredstva rezervnega sklada in drugih skladov I. Denarna sredstva neraz-porelenlh sredstev B. sredstva • obračunu In druga aktiva 8. Kupci In druge lenatv« 0 OrupA qkl.1v* '♦Ropal Znesek v ooo dir. Zap n«z. % p4j$tavke Znesek v oer din 3-825 A. Viri osnovnih sredstev i. Sklad osnovnih sredstev 3.825 l Drugi viri osnovnih sredstev — B Viri sredstev skupne porabe 1. Sklad skupne porabe - 1. Drugi viri sredstev skupne porabe - C. Vlrt obratnih sredstev 1 Sklad obratnih sredstev 932' 30.736 C Drugi viri obratnih sredstev 13.199 O Rezervni sklad In drugi skladi i Rezervni sklad ln drogi skladi 944 845 « Viri nerazporejenih sredstev 3.901 3.561 B Vin sredstev « obračunu ln druga pasiva 4 Kratkoročni krediti za obratna sredstva 6.000 i« Dobavitelji ln druge 13.513 868 obveznosti ■ i Druga on st v* 42.314 S k ti p a i 42.314 Kti^uniivod.1« Marija Srebot Predsednik VO Marija Hočevar L) vektor Ivan Habič Zaključni račun trg. podjetja »BONBONIERA«, Ljubljana, Titova 14 Trgovina je v letu 1958 poslovala z uspehom. Realizacija Je znaSala 39,620.389 din *n je za 21,8 % večja od realizacije v letu 1857. Zaposlenih je bilo povprečno 8 oseb. Zaključni račun KMETIJSKE ZADRUGE, Preserje-Podpcč Kmetijska zadruga Preserje-Podpeč je dosegla v letu 1958 realizacijo v vrednosti 145.319.669 din in 13.683 733 din dohodka ter je s tem izvršila letni plan s 12196. AKTIVA BILANCA na dan 31 decembra 1958 PASIVA Zap Znesek Zap .. . . Znesek St Naziv postavke v 000 din $1 Naziv postavke v 700 din A Osnovna sredstva A Viri osnovnih sredstev 1 Osnovna sredstva *• Denarna sredstva osnovnih sredstev 3.042 1.361 1 Sklad osnovnih sredstev 2 Drugi viri osnovnih sredstev B Viri sredstev skupne 1.589 2.814 O. sredstva skupne porabe ?■ Sredstva skupne porabe y Denarna sredstva skupne porabe 3. Sklad skupne porabe 87 - 4 Drugi viri sredstev skupne porabe - bombe 86 C. Viri obratnih sredstev 5 Sklad obratnih sredstev 255 C. Obratna sredstva 6 Drugi viri obratnih Skupna obratna sredstva 6.064 sredstev 1.896 D Rezervni sklad D Izločena sredstva In drugi skladi ® Denarna sredstva rezerv- 1 Rezervni sklad in drugi bega sklada ln drugih 225 skladi 8 Viri nerazporejenih 242 '■ Denarna sredstva neraz- sredstev 205 boreienlh sredstev E Viri sredstev v obračunu ln druga pasiva & sredstva v obračunu 9 Kratkoročni krediti ln druga aktiva za obratna sredstva D- JJitpel In druge terjatve Druiza aktiva 206 114 10 Dobavitelji In druge obveznosti 11 Druga pasiva 4.009 s k n p a j n 098 S k u p a i 11 09fl Računovodja Predsednik UO iv,rektor Mlleusmlč Božo Gavrilovlč Milan aktiva BILANCA na dan 31. decembra 1958 Naziv postavke A Osnovna sredstva 1 Osnovna sredstva 2. Denarna sredstva osnovnih sredstev B Sredstva skupne porabe 3. Sredstva skupne porabe 4 Denarna sredstva skupne porabe C Obratna sredstva B Skupna obratna sredstva D Izločena sredstva 8. Denarna sredstva rezervnega sklada In drugih skladov 1. Denarna sredstva nerazporejenih sredstev E Sredstva v obračunu In druga aktiva 8 Kupci m druge terjatve 9 Druga aktiva Skupaj: Naziv postavke A Viri osnovnih sredstev I Sklad osnovnih sredstev 2. Drugi viri osnovnih sredstev B. Viri sredstev skupne porabe S Sklad skupne porabe 4. Drugi viri sredstev skupne porabe C. Viri obratnih sredstev 5. Sklad obratnih sredstev 6. Drugi viri obratnih sredstev D. Rezervni sklad ln drugi skladi 7. Rezervni sklad 1(1 drugi skladi 8 Viri nerazporejenih sredstev B. Viri sredstev v obračunu ln droga pasiva D Kratkoročni krediti za obratna sredstva 10. Dobavitelji In druge obveznosti II Druga pasiva Skupaj! Znesek v 000 din 14.747 7.038 10.387 1.753 14.960 1.781 e 18.352 3.268 69.292 PASIVA Znesek v ooo din 27.907 350 10.068 2.298 7.129 1.819 I 10.048 9 685 69.292 Računovodju Predsednik UO' Direktor. Vršič Ivan Kovač Andrej Z«J Janez Zaključni račun komunalnega podjetja »INSTALACIJA«, Kočevje podjetje »inštalacija« Kočevje, se bavl z vzdrževanjem ln gradnjo vodovodnih 10Prav in je začelo poslovati 1. Julija 1958. Pri podjetju Je bilo zaposlenih 57 delavcev ln uslužbencev, ki so dosegli realizacijo v višini 4l.852.ooo *J00 din Zap. §t Naziv postavke Znesek v 000 din 11.470 A. Viri osnovnih sredstev 1. Sklad osnovnih sredstev 11.692 222 2. Drugi viri osnovnih sredstev B. Viri sredstev skupne porabe 3. Sklad skupne porabe 130 - 4 Drugi viri sredstev skupne porabe - 95 C. Viri obratnih sredstev 5. Sklad obratnih sredstev 533 6 Drugi viri obratnih 2.845 sredstev - D Rezervni sklad In drugi skladi 1. Rezervni sklad In drugi skladi 1.52» 1.447 8 Viri nerazporejenih sredstev 214 234 E. Viri sredstev v obračunu ln druga pasiva 9 Kratkoročni krediti za obratna sredstva 19.372 2.717 to. Dobavitelji ln druge 40.060 obveznosti 25 618 11 Druga pasiva 59.090 Skupaj . 59.090 Računovodju Meden Ivanka Predsednik UO Veber Franc Direktor: Černe Stane Zaključni račun »PEKARNE BREG«, Ljubljana, Poljanska c. 11 V letu 1958 Je bilo povprečno zaposlenih 37 delavcev ln 3 uslužbenci. Brutto realiziranega dohodka Je bilo 69,754.859 AKTIVA BILANCA na dan 31 decembra !»5» PASIVA Zap. Naziv postavke Znesek v 000 din Naziv postavke Znesek v 000 din A. Osnovna sredstva A Viri osnovnih sredstev 1. Osnovna sredstva 4.994 1 Sklad osnovnih sredstev 2 Drugi viri osnovnih 3.444 2. Denarna sredstva osnov- sredstev 2 373 nlh sredstev 823 B. Viri sredstev skupne B. Sredstva skupne porabe porabe 3. Sklad skupne porabe 4 Drugi viri sredstev 15 3. Sredstva skupne porabe 4 Denarna sredstva skupne skupne porabe - porabe 15 C. Viri obratnih sredstev 5 Slclad obratnih sredstev 1.657 C. Obratna sredstva 8 Drugi viri obratnih 8. Skupna obratna sredstva 2.703 sredstev D Rezervni sklad D Izločena sredstva In drugi skladi 6 Denarna sredstva rezerv- 7 Rezervni sklad ln drugi nega sklada ln drugih skladov 119 skladi 8 Viri nerazporejenih 148 7. Denarna sredstva neraz- sredstev 2.010 porejenih sredstev E Viri sredstev e obračunu ln druga pasiva E. Sredstva v obračunu 9 Kratkoročni krediti ln druga aktiva za obratna sredstva 1.300 8. Kupci In druge terjatve 9. Druga aktiva 8.413 10. Dobavitelji ln druge obveznosti 4.122 11 Druga pasiva S k u p a J i 15.069 S k u p a J i 13 069 Zaključni račun podjetja »PLESK«, Kamnik Podjetje Izvršuje vsa sobosllkarska, pleskarska, črkosllkarska ln avtollčarsl v delavnici ln okolici. Zaposlovalo Je 23 delavcev ln uslužbencev. AKTIVA BILANCA na dan 31. decembra 1958 PASIVA Z^1 Naziv postavke Znesek ujp 000 A /^{P Naziv postavke Znesek v 000 din A. Osnovna sredstva - A. Viri osnovnih sredstev 1. Osnovna sredstva 3. Denarna sredstva osnov- 243 1. Sklad osnovnih sredstev 2. Drugi viri osnovnih 449 nlh sredstev 203 B Viri sredstev skupne B. Sredstva skupne porabe porabe 3. Sklad skupne porabe 4. Drugi viri sredstev - 3. Sredstva skupne porabe 4. Denarna sredstva skupne skupne porabe - porabe C. Viri obratnih sredstev 5. Sklad obratnih sredstev 197 C. Obratna sredstva 6. Drugi viri obratnih 8. Skupna obratna sredstva 790 sredstev 200 D. Rezervni sklad D. Izločena sredstva ln drugi skladi 6. Denarna sredstva rezerv- 7. Rezervni sklad ln drugi nega sklada ln drugih skladi skladov Sl 8 Viri nerazporejenih 296 1. Denarna sredstva neraz- sredstev porejenih sredstev E Viri sredstev B. Sredstva v obračunu v obračunu In druga pasiva 9 Kratkoročni krediti In druga aktiva za obratna sredstva 400 8 Kupci ln druge terjatve 9 Druga aktiva 1765 10. Dobavitelji In druge obveznosti 1403 ll Druga pasiva S k u p a J i 3.034 Skupaj: 3.034 Računovodja: Predsednik UO Direktor: Carlč Ivo Kališnik Karol Plahutnik Anton Zaključni račun krojaštva »ELEGANT«, Ljubljana, VVolfova I Povprečno 48 zaposlenih oseb je preseglo letni plan za 24 % AKTIVA BILANCA na dan 31. decembra 1958 pa.stvA Zap St Naziv postavke Znesek Zup v 000 din št Naziv postavke Znese« v 000dio A. Osnovna sredstva 1. Osnovna sredstva I. Denarna sredstva osnovnih sredstev B. Sredstva skupne porabe I Sredstva skupne porabe 4 Denarna sredstva skupne porabe C. Obratna sredstva 8. Skupna obratna sredstva D. Izločena sredstva 6. Denarna sredstva rezerv-nega sklada ln drugih skladov T. Denarna sredstva neraz porelenlh sredstev E Sredstva v obračunu In druga aktiva 8 Kupci ,n druge terjatve 8 Dniga aktiva SUupa.li 3.977 300 1 2.192 78 33 12.113 639 19.351 A. Viri osnovnih sredstev 1. Sklad osnovnih sredstev 2. Drugi viri osnovnih sredstev B Viri sredstev skupne porabe 8. Sklad skupne porabe 4. Drugi viri sredstev skupne porabe C. Viri obratnih sredstev 8. Sklad obratnih sredstev 6. Drugi viri obratnih sredstev D. Rezervni sklad In drugi skladi l. Rezervni sklad tn drugi skladi 9 Vlil nerazporejenih sredstev E Viri sredstev v obračunu In druga pasiva 9 Kratkoročni krediti za obratna sredstva 10. Dobavitelji In druge obveznosti lt. Druga nosiva Skupnji 3.218 387 141 701 11 1.638 Računovodja: Predsednik UO: Direktor: Računovodja: Predsednik UO: Direktor Brank Vida Skoda Alojz Uhan Mirko Strašek Milan Grm Frane Kočevar Jakob Zaključni račun »PLESKARSTVA«, Ljubljana, Kebetova 8 Aktiva BILANCA na dan 31 decembra 1958_______________PASIVA Zap Zao ... . Znesek št Naziv postavke v 000 din Naziv postavke v 000 din A. Osnovna sredstva A. Viri osnovnih sredstev Osnovna sredstva *• Denarna sredstva oonov- 437 1. Sklad osnovnih sredstev 3. Drugi viri osnovnih sredstev 437 13T nlh sredstev B. Sredstva skupne porabe !■ Sredstva skupne porabe *• Denarna sredstva skupne 167 B. Viri sredstev skupne porabe 3. Sklad skupne porabe 4. Drugi viri sredstev skupne porabe - - Porabe * C. Viri obratnih sredstev 8. Sklad obratnih sredstev 904 C. Obratna sredstva 3- Drugi viri obratnih 80 *■ Skupna obratna sredstva $06 sredstev D. Rezervni sklad D. izločena sredstva ln drugi skladi * Denarna sredstva rezerv- 7. Rezervni sklad ln drugi »ega sklada in drugih 26 8. Viri nerazporejenih '■ Denarna sredstva neraz- sredstev 216 Porejenih sredstev 62 E. Viri sredstev v obračunu ln druga pasiva B Sredstva v obračunu 9 Kratkoročni krediti In druga aktiva za obratna sredstva j Kupci ln druge terjatve 1 Druga aktiva 156 10 Dobavitelji ln druge obveznosti 11 Druga pasiva m Sk u p aJ i 1,644 Skupaj: 1.644 Računovodja: Predsednik UO: Direktor: Clb Drago Mohorčič Miro Mandeljc Lovro Zaključni račun trgovskega podjetja »TOBAK«, Kočevje AKTIVA BILANCA na dan 31 decembra 1953 PASIV, ZgJp Naziv postavke Znesek v 000 din zap St. Naziv postavke Znesek v ooo din A. Osnovna sredstva A. Viri osnovnih sredstev 1. Osnovna sredstva 301 1. Sklad osnovnih sredstev 429 S Denarna sredstva osnov- 2. Drugi vtrl osnovnih sredstev nlh sredstev 125 B. Viri sredstev skupne B Sredstva skupne porabe porabe $ Sredstva skupne porabe 4. Denarna sredstva skupne - 3. Sklad skupne porabe 4. Drugi viri sredstev skupne porabe m porabe - C. Viri obratnih sredstev 5. Sklad obratnih sredstev 81 C. Obratna sredstva 6 Drugi viri obratnih 1. Skupna obratna sredstva 6.099 sredstev 4.200 D. Rezervni sklad D. Izločena sredstva in drugi skladi 3. Denarna sredstva rezerv- 7 Rezervni sklad ln drugi nega sklada ln drugih skladi 472 skladov 358 8 Viri nerazporejenih t Denarna sredstva neraz- sredstev 1.003 porejenih sredstev 965 E. viri sredstev E Sredstva v obračunu v Obračunu In druga pasiva 9 Kratkoročni krediti In druga aktiva za obratna sredstva 8. Kupci tn druge terjatve 8.981 10. Dobavitelji ln druge 9 Druga aktiva 136 obveznosti 654 tl Druga pasiva 227 Skupaj! 16 965 Skupaj : 16.965 Računovodja Predsednik UO Direktor: Jajtlč Stane Glad Karol Marinč Alojz Zaključni račun gostilne »ZADRUŽNI DOM«, Zalog ^ poslovnem letu 1958, je podjetje zaposlovalo povprečno 4 uslužbence. Podjetje le pavSalirano ter je obveznosti do družbene skupnosti redno plačevalo. Enako . so bile tudi vse ostale obveznosti plačane v predpisanih rokih. Aktiva BILANCA na dan 31 decembra 1958 PASIVA Zap Znesek Zap Znesek St Naziv postavke v 000 din Naziv postavke v 000 din \ Osnovna sredstva A. Viri osnovnih sredstev Osnovna sredstva *■ Denarna sredstva osnov- 77 l Sklad osnovnih sredstev 2. Drugi viri osnovnih 41 sredstev 38 n|h sredstev B. Sredstva skupne porabe , Sredstva skupne porabe Denarna sredstva skupne 1 B Vili sredstev skupne porabe 3 Sklad skupne porabe 4. Drugi viri sredstev skupne porabe - Porabe C. Viri obratnih sredstev 8. Sklad obratnih sredstev 10 . C. Obratna sredstva 6 Drugi viri obratnih ' Skupna obratna sredstva 769 sredstev — D Ilozervnl sklad D Izločena sredstva In drugi skladi ' Oenarna sredstva rezervnega sklada ln drugih • JJtladov ' Denarna sredstva neraz- 34 7 Rezervni sklad ln drugi skladi 8. Viri nerazporejenih 33 sredstev 150 Porejenih sredstev E. Viri sredstev v obračunu In druga pasiva S- Sredstva v obračuna 9 Kratkoročni krediti . ln druga aktiva za obratna sredstva j Kupci tn druge terjatve °ruga aktiva 38 10. Dobavitelji ln druge obveznosti U Druga pasiva 040 9 k u p a j i 920 Skupaj: 920 Računovodja Predsednik UO Direktor: Lipovžek Marjan PrlstovSek Marija Zaključni račun »AVTOMEHANIKE«, Ljubljana, Titova c. 37 Poslovno poročilo: Podjetje je v letu 1958 doseglo 17,968.105 din celotnega dohodka ali za 27 % več kot v letu 1957. Zaposlenih je bilo 12 delavcev, 2 uslužbenca in 3 vajenci. AKTIVA BILANCA na dan 31. decembra 1958 PASIVA Zap St Naziv postavke Znesek v 000 din Zap st Naziv postavke Znesek v 000 din A Osnovna sredstva A. Viri osnovnih sredstev 1 Osnovna sredstva 893 l Sklad osnovnih sredstev 2. Drugi viri osnovnih 2.017 3 Denarna sredstva osnovnih sredstev 1.117 sredstev B. Viri sredstev skupne — B Sredstva skupne porabe porabe 3 Sklad skupne porabe IT S Sredstva skupne porabe 4. Denarna sredstva skupne skupne porabe - porabe « C. Viri obratnih sredstev 8. Sklad obratnih sredstev 1.435 C. Obratna sredstva 6 Drugi viri obratnih 1. Skupna obratna sredstva 1.778 sredstev 2.690 D. Rezervni sklad D izločena sredstva in drugi skladi 6. Denarna sredstva rezerv 1. Rezervni sklad ln drugi nega sklada ln drugih 213 skladi 8 Viri nerazporejenih 254 f. Denarna sredstva neraz- sredstev 1.551 porejenih sredstev 452 E. Viri sredstev v obračunu ln druga pasiva E. Sredstva v obračunu 9. Kratkoročni krediti tn druga aktiva za obratna sredstva 8 Kupci In druge terjatve 0 Druga aktiva 2.092 26 10 Dobavitelji ln druge obveznosti 609 11 Druga pasiva S k u p a |: 8.574 Skupaj i 8.574 Računovodja Predsednik UO Direktor Revizijsko tehnični zavod Samotorčan Anton Valcnčak Adolf pljučni račun ZADRUGE KATOLIŠKIH DUHOVNIKOV, Ljubljana se bavl v pretežni večini z preskrbovanjem cerkva z liturgičnimi predal Realizacija je znašala 29.363.627 din. Poslovanje zadruge Je bilo uspešno in Je vse svoje obveznosti pravočasno poravnala. ?*TlV/ »t BILANCA na dan Sl decembra 1958 PASIVA Naziv postavke Znesek v 000 din Zap št. Naziv postavke Znese., v 000 din I 4 Osnovna sredstva ^ Osnovna sredstva ?*hama sredstva oenov-01n sredstev 8. Sredstva skupne | porabe I Sodstva skupne porabe r?harna sredstva skupne »brabe t C Obratna sredstva ®kUpna obratna sredstva I O Izločena sredstva “enarna sredstva rezerv-. sklada In drugih 1, {čUdov bbnnrna sredstva neraz W0|-elenlh sredstev Sredstva v obračunu . In druga aktiva 1 hH1501 tn druge terjatve 0ru«a aktiva 9 k u p a j t 18 I 8.857 1.839 I 795 A. Viri osnovnih sredstev 1. Sklad osnovnih sredstev 1. Drugi viri osnovnih sredstev B. Viri sredstev skupne porabe I Sklad skupne porabe 4. Drugi viri sredstev skupne porabe C. Viri obratnih sredstev 1. Sklad obratnih sredstev I Drugi viri obratnih sredstev O. Rezervni sklad In drugi skladi 7 Rezervni sklad in drugi skladi 8 Viri nerazporejenih sredstev E. Viri sredstev v obračunu ln druga pasiva 9 Kratkoročni krediti za obratna sredstva 10 Dobavitelji tn druge obveznosti II Druga pasiva Skupaj: 3.143 133 1.038 1450 1.989 985 »795 Zaključni račun KMETIJSKE ZADRUGE, Dob pri Domžalah Kmetijska zadruga DOB pri Domžalah je v letu 1958 ostvarila skupnega prometa v znesku 37 627.000 din ter Je pri tem dosegla brutto dohodka 3,671.000 din, od česar Je znašal čisti dohodek zadruge 1,533.000 din aktiva BILANCA na dan 31 decembra 1958 PASIVA S$®p Naziv postavke Znesek v 000 din ^®P Naziv postavke Znesek v 000 din A Osnovna sredstva A Viri osnovnih sredstev l Osnovna sredstva 8.688 1 Sklad osnovnih sredstev 3. Drugi viri osnovnih 4.846 8 Denarna sredstva osnov nlh sredstev e B. Viri sredstev skupne B. Sredstva skupne porabe porabe 3. Sklad skupne porabe 3.823 4 Drugi viri sredstev 3 Sredstva skupne porabe 4. Denarna sredstva skupne ” skupne porabe — porabe 1.419 C. Viri obratnih sredstev 9 Sklad obratnih sredstev 3.000 C. Obratna sredstva 6. Drugi viri obratnih t. Skupna obratna sredstva 3.798 sredstev D. Rezervni sklad D. Izločena sredstva ln drugi skladi 6 Denarna sredstva rezerv 7 Rezervi! sklad ln drugi skladi 8 Viri nerazporejenih nega sklada ln drugih skladov 63 666 T. Denarna sredstva neraz sredstev ■ porejenih sredstev E. Viri sredstev v obračunu ln druga pasiva E. Sredstva v obračunu 9 Kratkoročni krediti in druga aktiva za obratna sredstva — 8 Kupci ln druge terjatve 9 Druga aktiva 3 482 421 10. Dobavitelji ln druge obveznosti 11 Druga pasiva 1.836 209 Skupaj: 11 678 Skupaj: 11.878 Računovodja: Gnus Mija Predsednik UOi Greif Ivan Direktor. Hafner Jože Računovodja; Rihtar Miha Predsednik UO: Grčar Stanke Direktor: •Mftnr Jeie AKTIVA Zaključni račun gostišča »DIMNIK«, Trbovlje II BILANCA na dan 31 decembra 1938 PASIVA Zap Št Naziv postavke A Osnovna sredstva |. Osnovna sredstva I Denarna sredstva osnov nlh sredstev 8 Sredstva skupne porabe 3. Sredstva skupne porabe 4 Denarna sredstva skupne porabe C. Obratna sredstva 1. Skupna obratna sredstva D Izločena sredstva •. Denarna sredstva rezerv nega sklada In drugih skladov 1. Denarna sredstva neraz porejenih sredstev E, sredstva v obračunu ln druga aktiva 8. Kupci ln druge terjatve 8 Druga aktiva Sk u p aJi 1 Znesek | v 000 din Zap Naziv postavke Znesek v 000 din A Viri osnovnih sredstev l. Sklad osnovnih sredstev 1. Drugi viri osnovnih sredstev B. Viri sredstev skupne porabe 3 Sklad skupne porabe - 4. Drugi viri sredstev skupne porabe m C. Viri obratnih sredstev 5 Sklad obratnih sredstev m «89 S Drugi viri obratnih sredstev «• D. Rezervni sklad In drugi skladi 1 Rezervni sklad ln drugi skladi - 8 viri nerazporejenih sredstev m E. Viri sredstev v obračunu ln druga pasiva 8 Kratkoročni krediti za obratna sredstva •m 922 10 Dobavitelji ln druge 1.184 obveznosti 619 U Druga pasiva 2.146 2.765 Skupaj i 2.765 Računovodja Kavšek Draga Predsednik UO' Direktor: Kavšek Edo Zaključni račun trgovskega podjetja ►►ULAKA«, Stari trg pri Rakeku AKTIVA BILANCA na dan Sl decembra 1958 PASIVA Zsp Znesek Zap Znesek »t Naziv postavke v ooo din It Naziv postavke v 000 din A. Osnovna sredstva A. Viri osnovnih sredstev 1. Osnovna sredstva 567 L Sklad osnovnih sredstev 3. Drugi viri osnovnih 507 8. Denarna sredstva osnov nlh sredstev B. Viri sredstev skupne B Sredstva skupne porabe porabe 3 Sklad skupne porabe 58 4 Drugi viri sredstev 1. Sredstva skupne porabe 4 Denarna sredstva skupne BO skupne porabe - porabe — C. Viri obratnih sredstev S Sklad obratnih sredstev 33 C. Obratna sredstva 8 Drugi viri obratnih 8. skupna obratna sredstva 33.028 sredstev 22.135 D Rezervni sklad D izločena sredstva In drugi skladi 8. Denarna sredstva rezerv 1 Rezervni sklad ln drugi nega sklada ln drugih skladov 458 skladi 8. Viri nerazporejenih 671 1. Denarna sredstva neraz sredstev 481 porejenih sredstev E Viri sredstev v obračunu ln druga pasiva B. Sredstva v obračunu 9 Kratkoročni krediti ln druga aktiva za obratna sredstva 8. Kupci In druge terjatve i Druga aktiva 886 189 10 Dobavitelji ln druge obveznosti 3.838 II Druga pasiva S k u pa)i 27.778 8 k u p a j i 27.778 Računovodja Zabukovec Mimi Predsednik UO Strle Vinko Direktor: Žagan Anton Zaključni račun podjetja »APNENICA«, Dobrepolje 'lan proizvodnje za lptp 1968 Je bil postavljen 4000 ton. Od tega smo proizvedli 94 ton. Plan ji bij povečan za 14 H. V letu 1858 smo dosegli 28,555.544 din pro-ieta. Povprečna zaposlitev delovne sile Je bila v letu 1950 28 delavcev In uslužbencev. Opravljenih Je bilo 58.431 delovnih ur BILANCA na dan 31 decembra 1938 AKTIVA PASIVA £ Naziv postavke A. Osnovna sredstva l. Osnovna sredstva 1. Denarna sredstva osnov- nih sredstev B Sredstva skupne porabe |. Sredstva skupne porabe 4. Denarna sredstva skupne porabe C Obratna sredstva 8. Skupna obratna sredstva D Izločena sredstva 6. Denarna sredstva rezerv nega sklada In drugih skladov T. Denarna sredstva neraz porejenih sredstev B. Sredstva v obračunu ln druga aktiva 8. Kupci ln druge terjatve 8 Druga aktiva S k u pa J i Znesek v 000 din Zap Naziv postavke Znesek v 000 din IS Q4ft A Viri osnovnih eredstev l Sklad osnovnih sredstev 24.994 8 Drugi viri osnovnih eredstev 86« B. Viri sredstev skupne porabe 3 Sklad skupne porabe - «. Drugi viri sredstev skupne porabe 183 101 C. Viri obratnih sredstev 3 Sklad obratnih sredstev 493 818 8. Drugi viri obratnih sredstev 1 697 D. Rezervni sklad In drugi skladi I Rezervni sklad ln drugi skladi 197 171 8 Viri neraznorejenlb sredstev e 32 E Viri sredstev v obračunu ln druga pasiva 8 Kratkoročni krediti za obratna sredstva 47 4 180 10 Dobavitelji In druge 2.459 1.657 obveznosti tl Druga pasiva 1.866 32.009 Skupaj: 32 909 Računovodja: Bartol Anica Predsednik UO: Kastelic Stane D rektor: Ponikvar Alojz AKTIVA Zaključni račun »JUVINILA«, Ljubljana, Gubčeva 23 BILANCA na dan 31. decembra 1958 PASIVA Zap Naziv postavke Znesek v non din Zap gt Naziv postavke Znesek v 000 dtn^ A. Osnovna sredstva \ Viri osnovnih sredstev 1. Osnovna sredstva 1.759 l Sklad osnovnih srcdslev 226 1. Denarna sredstva osnovnih sredstev 2 Drugi viri osnovnih sredstev * 569 B. Viri sredstev skupne B. Sredstva skupne porabe porabe 3 Sklad skupne porabe 8 Sredstva skupne porabe 4 Denarna sredstva skupne - 4 Drugi viri sredstev skupne porabe 0 porabe C. Obratna sredstva * C. Viri obratnih eredstev 5 Sklad obratnih sredstev 6 Drugi viri obratnih - 8. Skupna obratna sredstva 453 sredstev 301 D. Rezervni sklad D. Izločena sredstva In drugi skladi «. Denarna sredstva rezerv I. Rezervni sklad ln drugi nega sklada ln drugih skladi W skladov S Viri nerazporejenih 1. Denarna sredstva neraz sredstev m porejenih sredstev E. Viri sredstev B. Sredstva v obračunu e obračunu In druga pasiva 9 Kratkoročni krediti In druga aktiva za obratna sredstva 8. Kupci In druge terjatve 354 10 Dobavitelji ln druge 8 Druga aktiva obveznosti 806 11 Druga pasiva S k u pa)i 2.602 s k u pa)i 2 602 Računovodja Kavčič Vladimir Predsednik UO Direktor: Stante Jernej Zaključni račun GRADBENEGA PODJETJA, Vrhnika Podjetje Je v letu 1958 zaposlovalo povprečno 51 delavcev ln uslužbencev. <5r 8 vajence. Realizacija Je znašala 55,743.000. Postavljeni plan Je bil dosežen 186 AKTIVA BILANCA na dan 31. decembra 1938 PASItf* št Znesek Zap Naziv postavke v ooo din Naziv postavke v ooo din A Osnovna sredstva A Viri osnovnih sredstev 1 Osnovna sredstva 6.439 l Sklad osnovnih sredstev 6.944 8. Denarna sredstva osnovnih sredstev 1 Drugi viri osnovnih sredstev 1.396 991 B. Viri sredstev skupne B Sredstva skupne porabe 8 500 porabe 8 Sredstva skupne porabe 4- Denarna sredstva skupne - S Sklad skupne porabe 4 Drugi viri sredstev skupne porabe porabe C. Viri obratnih sredstev 9 Sklad obratnih sredstev 3.701 C- Obratna sredstva 9. Drugi viri obratnih S. Skupna obratna sredstva 8.858 sredstev D. Rezervni sklad D. izločena sredstva In drugi skladi 8- Denarna sredstva rezerv f Rezervni sklad ln drugi nega sklada In drugih skladi 316 skladov 361 9 Viri nerazporejenih 1. Denarna sredstva neraz sredstev porejenih sredstev 542 E. Viri sredstev v obračunu In druga pasiva B. Sredstva v obračunu 9. Kratkoročni krediti In druga aktiva za obratna sredstva 2000 8. Kupci In druge terjatve 8 Druga aktiva 28.022 18. Dobavitelji ln druge obveznosti 27.186 ll Druga pasiva Sk u paJ i 42.013 S k u pa ji 42 013 ^ Računovodja Drašček Pavlina Predsednik UO Jurjevič Alojz Direktor Reven Peter Zaključni račun KMETIJSKEGA POSESTVA, Zadobrova, Ljubljana-Polje Zaposlenih Je bilo povprečno 45 delavcev ln uslužbencev. Plan proizvodnje J* bil realiziran 117 % - podjetje Je še v Izgradnji. AKTIVA BILANCA na dan 31 decembra 193* PASlvA Zap Znesek Naziv postavke v ooo din Naz*v postavki- v ooo dio A Osnovna sredstva A, Viri osnovnih sredstev 101.092 l Osnovna sredstva 167.633 l Sklad osnovnih sredstev 8. Denarna sredstva osnovnih sredstev 1. Dnigl viri osnovnih sredstev 66.41« 619 B. Viri sredstev skupne 8. Sredstva skupne porabe porabe 9 Sklad skupne porabe 1.561 4 Drugi viri srčaste« 8. Sredstva skupne porabe 4 Denarna sredstva skupne 1.561 skupne porabe porabe C. Viri obratnih sredstev S Sklad obratnih sredstev 2 595 C. Obratna sredstva 0. Drugi viri obratnih 17.844 8. Skupna obratna sredstva 7.607 eredstev D Rezervni sklad D Izločena sredstva In drugi slilndl 8. Denarno sredstva rezerv- ?. Rezervni sklad In drugi nego sklada ln drugih skladi skladov 9 Viri nerazporejenih t. Denarna sredstva neraz sredstev porejenih sredstev E. Viri sredstev v obračunu ln druga pasiva E Sredstva v obračunu 6. Kratkoročni krediti In druga aktiva za obratna sredstva 2.000 8. Kupci ln druge terjatve 9 Drugo aktiva 16.491 10. Dobavitelji In druge obveznosti 1.61» 11 Druga pasiva 193-93« 8 k u p a J i 193 030 S k u p a 11 Računovodja: Stcrk Silva Predsednik UOi Sporln Matevž Direktor: Dolinar Frane