07 DRŽAVNI ORGANI Sredstva, predvidena v teh postavkah, so namenjena za kritje stroškov, ki nastajajo ob normalnem delovanju občinske skupščine in njenih organov. Nadomestila osebnega dohodka voljenih funkcionarjev in potni stroški so predvideni v skladu z druzbenim dogovorom in odlokom občinske skupščine. UporabJjajo se za nadomestiJa osebnega dohodka funkcionarjem skupščine, ki svojo funkcijo opravljajo profesionalno ali poleg delovnega razmerja ter za potovanja v zvezi z opravljanjem nalog za skupščino. Upoštevani so tudi vsi pred-pisani prispevki. Posebej so predvideni materialni izdatki za delo skupščine, njenih svetov in komisij, zlasti pa zborov volivcev ter plačilo urad-nih oglasov, objav aktov skupščine ter tiska gradiv. Čeprav so se stroški tiskarskih storitev in objav v preteklem letu močno po-večali, zagotavljamo za ta namen le nekaj več sredstev. Stroški reprezentance in stroški za proslavo občinskega praznika ostajajo na ravni preteklega leta oziroma se znižujejo. V postavki redna dejavnost uprave so v enem znesku predvideni izdatki za osebne dohodke, materialne stroške in amortizacijo osnovnih sredstev uprave. Osebni dohodki so izračunani ob upošte-vanju samoupravnega sporazuma za upravne organe za 77 delovnih mest, zasedenih v januaiju 1973. Osebni dohodki brez prispevkov znašajo 2,160.800 dinarjev, s prispevki pa 3,392.000 in ne vsebu-jejo drugih možnih oblik osebnih dohodkov, npr. za dela nad red-nim delovnim časom ali pa za civilno pravna razmerja. V primerjavi z letom 1972 se znesek osebnih dohodkov povečuje za 9 %, kar je posledica povečanja števila zasedenih delovnih mest od 66 v letu 1972 na 77 v letošnjem letu. K temu znesku so prišteti še izdatki za amortizacijo osnovnih sredstev, izračunano po predpisanih stopnjah, kar znaša 105.000 din, in materialni stroški v višini 583.000 dinaijev. Kljub temu, da so se v preteklem letu povečali izdatki za ogrevanje prostorov, vodarino ter poštne in telefonske stroške, se materialni stroški povečujejo le za 13 %. Skupno so sredstva za redno dejavnost večja leza 10%. Posebej je prikazan znesek za sklad skupne porabe, ki je v pri-merjavi s preteklim letom prav tako večji le za 10%, vsebuje pa stroške za strokovno izobraževanje, regres za letni dopust in regres zaprehrano. V postavki nezasedena delovna mesta so prikazani predvideni stroški za nezasedena delovna mesta, ker je bila sistemizacija po-večana šele konec januarja 1973. V skladu z akcijskim programom je povečano predvsem število delovnih mest v davčni upravi, pa tudi na področju stanovanjskega ¦ gospodarstva, premoženjsko pravne službe in delovnih razmerij, ker je v preteklem letu dobila občina nove pristojnosti. V tem glavnem namenu so izkazani tudi stroški za redno dejav-nost zavoda za socialno delo, in sicer v znesku 658.700 dinarjev, ki prav tako vključujejo osebne dohodke, sredstva za materialne izdatke, amortizacijo in sklad skupne porabe. Upoštevana je tudi 1/4 sredstev za disciplinski center. ki deluje za štiri občine, in stroški za strožji nadzor mladoletnikov. Znesek potrebnih sre-stev zavoda za socialno delo je predvidoma za 11 % večji kot v letu 1972. Občina prispeva tudi sredstva za kritje materialnih izdatkov postaje milice Ljubljana Moste-Polje, ki se prav tako povečujejo le za 10%. Postavko medobčinske zveze je potrebno v tem letu predvideti v višini 40.000 dinarjev, ker je občina Lj. Moste-Polje v jeseni 1972 sklenila pobratenje z občino Bileča. Zaradi krepitve stikov s po-brateno občino in izmenjave prosvetnih delavcev, kulturno-prosvet-nih skupin itd. je potrebno zagotoviti za približno 30.000 dinarjev več sredstev kot v preteklem Ietu. Za dejavnost sveta za vzgojo in vamost v prometu, ki se odraža predvsem v delu s šolsko mladino, je namenjenih 13.000 dinarjev. V postavki članarine, študije itd. pa so predvidena poleg drugega tudi sredstva, potrebna za pripravo srednjeročnega programa raz-voja občine in novega občinskega statuta. V letu 1970 so ljubljanske občine ustanovile medobčinsko sku-pino, ki naj pripravi vse potrebno za prenos in avtomatsko ob-delavo podatkov na računalnikih. V preteklem letu je sredstva za delovanje te skupine s posebnim sklepom zagotavljala samo mestna skupščina, v letu 1973 pa skupina nadaljuje z deli na prenosu popisa prebivalstva na register prebivalstva, vzpostavitev družinske kartoteke in drugih datotek. Potrebno je zagotoviti 3,000.000 dinarjev, od česar prispeva mestna skupščina 2,250.000 din, ljub- ljanske občine pa 750.000 dinarjev, kar znaša za eno občino 150.000 din. S to akcijo se tudi Ljubljana vkJjučuje v sodobni sistem mehanografske obdelave podatkov, s čimer bo moboče boljše in hitrejše poslovanje ne samo vseh upravnih služb, temveč tudi komunalnih in drugih organizacij, saj bodo lahko uporabljale zbrane podatke, ki jim tvori osnovo register prebivalstva.