> KOMUNALNA SKUPNOST LJUBLJANSKIH OBČIN O predlogih in pripombah na osnutke programov komunalnih delovnih organizacij (Nadaljevanje iz prejšnje številke) 3. Na str. 42 pod KS Kodeljevo po-jasniti, kje bo peron železniške po-staje? Odgovor: To je tiskarska napaka. Pravilen tekst je: »Ureditev železniškega pre-hoda na Povšetovi-Grablovičevi«. 4. Na str. 45 naj se za zap. št. 252 doda »Gradnja cest v Štepanji vasi in na Gmajni«. Odgovor Cesta v Štepanji vasi je vgradnji, cesta na Gmajni je zgrajena. 5. Ali so zajete v planu 1986 — 1990 tudi nerealizirane na-loge izplana 1981—1985? Odgovor: Vse nercalizirane naloge bodo preglcdane in prcučene in. čc so umestne. jih bomo dodatno vključili v plan 1986 — 1990 po predhodnem vrednotenju in rangiranju. 8. Konferenca delegacij Moste-Polje Nerealiziranc naloge izplana 1981 — 1985 niso zajetc v osnutku plana 1986 — 1990. Odgovor: Vse nerealizirane naloge bodo pregledane in preučene in če so umestne. jih bomo dodatno vključili v plan iy86 —1990 po predhodnem vrednotenju in rangiranju. IL konferenca delegacij — ŽfTO — tozd Šumi 1. Delegati so opozorili. da pred-logSaSoten.cljihplana 1986-1990 z osnutki vseh programov nc temelji na realnih finančnih možnostih in ali bo združeno delo zrnoglo izpolniti fi-nančne obveznosti za realizacijo pnogramov? Odgovor: Osnutek programov posameznih dejavnosti za srednjeročno obdobje je pripravljen na osnovi določil SaS o temeljih plana 1986 —1990 obpred-postavki, da bo sporazum podpisan 100%. V nasprotnem primeru bodo predlogi programov korigirani tako po višini kot po vsebini. Večina nalog v programih komunalnih ozdov je dokaj točno oprcdeljcna. mcdtem ko bodo programi po planih KS nprcdc-ljeni šele na osnovi določil Pravilnika o prioritetnem vrstnem rcdu gradnje komunalnih obiektov in naprav v KS. Krajevne skiipnosti Šmartno, Zado-brova-Sneberje in Novo Polje 1. 7. člen Menimo. da KS nimajo niti fi-nančnih niti kadrovskih možnosti. da bi lahko uresničevale nalogc iz 7. člena sporazuma. Kolikor omenjcni člen velja za primestne in vaške KS. pa je to potrebno natančneje opredc-liti. Prav tako je potrebno doreči. kako se bodo urcsničevale program-ske naloge. ki imajo lokalni oziroma krajevnoskupniški značaj v mestnih K.S. Sprašujcmo se tudi, ali je 7. člen sploh v skladu z udlokom o komu-nalni dejavnosti v mestu Ljubljuna. Odgovor: Vsa \prašanja. ki sc nanašajo na oblikovanje in realizacijo po planih KS. bodo razčiščena s Pravilnikom za določanje prioritelne gradnje komu-nalnih objektov in naprav v KS in njegovi obrazložitvi. 7. člen je v skladu z veljavhimi zakonskimi predpisi. 2. 17.člen V 3. točki tega člena je program krajevnih skupnosti ovrednotcn 4.00(1 miodin. Zi\ kateri programgre in na piidlagi čcsa je dobljen znesek. če vemo da programi KS nisti dore-čeni. še manj pa usklajeni za obdobje 1986 —1990. 45. člen Zanima nas. po kakšnem ključu je bil narejen razdelilnik sredstev v tem členu. če na podlagi zadnjega od-stavka tega člena lahko ugotovimo. da še nimamo izdelanega prioritet-nega vrstnega reda investicij. niti sprejetega pravilnika za določanje vrstnega reda. Odgovor Krajevnoskupniški programi za področje oskrbe zvodo in razširjene reprodukcije kolektivnih in drugih komunalnih objektov in naprav so ovrt-dnotcni v vj.šini 4.500 mio din vsuk. Znesck je ugotovljcn na osnovi predvidenega dotoka vseh združenih tinančnih virov in prodstavlja inicn-zivncjše vlaganjc na področje komu-nalnih oskrbovalnih sistemov v kra-jevnih skupnostih. Razdelilnik srcd-stev je narejen po procentnem ključu glede na ocenjeno višino potrcb po posamezni komunalni dojuvnosti v ocenjeni višini vseh potreb. Vse po trebc v krajevnih skupnostih so bile evidentirane po ankctnih podatkih, ki so jih posredovalc krajevnc skup-nosti. 3. 58. člen Zanima nas, koliko je realno pri-čakovati. da bo predlagana stopnja 0.65 ' 1 od BOD sprejeta, če vemo, da še vedno ni podpisalo sporazuma i) KSLO ok. 30 ri< potencialnih pod-pisnikov. Odgovor: Glede na to, da so vsi uporabniki stalno in pod enakimi pogoji zadovo-ljevani s komunalnimi proizvodi in storitvami \n morajo v skladu s pozi-tivno zakonodajo skrbeti za ohra-njanje in razvijanje komunalnih do-brin. lahko pričakujemo, da bo stop-nja 0,65 do BOD iz čistega dohodka siimoupravno sprejeta. Kolikor to ne bo doseženo. b« komunalna skup-nost moraia predlagati za vse nepod-piMiikc SuS skup^čini mcsta. d;t predpišc obvcznost sporazumevanja. kar pomeni. da bo posamezni ne-podpisnik moral dokazati, da ne po-trebuje komunalnih dobrin in stori-tcv (npr. novih črpališč, centralneči-stilne naprave itd.) ali pa bo SaS podpisal in ga omogočil izvajati. 4. 70. člen ¦ V zvezi z različnimi tolmačenji, kdo odloča o sredstvih nadomestila za uporabo stavbnih zemljišč (de-lovni posvet v občini Moste-Polje dne 14. II. 1985),menimo,dajepo-trebno v sporazumu natančneje opredeliti, kdo odloča o razporeditvi oziroma namenu teh sredstev. Ali je to IS občine, ZIL ali KSLO? Odgovor: Kdoodločaorazporeditvisrcdstev prispevka za urejanje stavbnih zem-ljišč, je jasno odločcno 1 zakonom. Glede na to. da v Ljubljani še ni ustanovljen sklad (oziroma sklad siavbnih zemljišč), je na osnovi usmeritev DPŠ pripravila predlog razporeditve in porabe teh sredstev KSLO, ki je s temi sredstvi upravljala tudi do^edaj.