Predlog 1981 Za uresničevanje skupnih in celotnih družbenih po-treb in interesov na področju telesne kulture, zlasti za uresničevanje in oblikovanje politike razvoja te-lesne kulture, za sporazumevanje o uresničevanju svobodne menjave dela, o ukrepih za pospeševanje množičnega vključevanja delovnih ljudi v telesno-kulturne dejavnosti ter za zagotavljanje pogojev za razvoj vrhunskega športa sklepajo uporabniki in iz-vajalci, opredeljeni v 3. členu zakona o svobodni menjavi dela na področju telesne kulture SAMOUPRAVNI SPORAZUM o ustanovitvi Samoupravne interesne telesnokulturne skupnosti Ljubljana-šiška I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Uporabniki in izvajalci se s tem členom združujejo v Samoupravno interesno telesnokulturno skupnost Ljubljana-Šiška (v nadaljevanju SITKS Ljubljana-Šiška), kot samoupravno interesno skupnost za te-lesno kulturo na območju občine Ljubljana-Šiška, z namenom, da oblikujejo in določajo skupne osnove telesnokulturne politike v občini, mestu in republiki, usmerjajo načrtovanje razvoja telesne kulture, ki jih določa zakon in se sporazumevajo o drugih nalogah. V ta namen usklajujejo planiranje telesnokulturne dejavnosti, sprejemajo plan SITKS Ljubljana-Šiška, določajo enotne osnove meril za oblikovanje norma-tivov in standardov za opravljanje telesnokulturnih storitev in sprejemajo sklepe za pospeševanje sklad-nejšega razvoja telesnokulturne dejavnosti v občini Ljubljana-Šiška: — usklajujejo elemente za pripravo samouprav-nega sporazuma o temeljih plana; — se sporazumevajo o programih storitev oziroma o posamičnih storitvah, ki se zagotavljajo s svobodno menjavo dela v tej skupnosti in merilih za njihovo vrednotenje; — ugotavljajo obseg sredstev za izvedbo progra-mov storitev oziroma posamičnih storitev; — sprejemajo plan občinske telesnokulturne skup-nosti; — uresničujejo naloge splošne ljudske obrambe in družbene samozaščite; — zagotavljajo sredstva za razširitev zmogljivosti telesnokulturnih objektov in naprav, če niso ta sred-stva vsebovana v ceni storitev; — sodelujejo z izobraževalno skupnostjo, zdrav-stveno skupnostjo, skupnostjo otroškega varstva in raziskovalno skupnostjo ter drugimi interesnimi skupnostmi zaradi uresničevanja skupnih nalog za pospeševanje vsestranskega razvoja telesne kulture; — se sporazumevajo o ukrepih za pospeševanje skladnejšega razvoja telesne kulture v SRS; — zagotavljajo sredstva za naloge skupnega po-mena, ki jih določajo v skladu s samoupravnim spo-razumom o temeljih plana telesnokulturne skupnosti Slovenije; — se sporazumevajo o drugih zadevah, ki so dolo-čene z zakonom, družbenim dogovorom ter s samo-upravninai splošnimi akti SITKS Ljubljana-Šiška. 2. člen V tem samoupravnem sporazumu se poleg name-nov in ciljev ustanovitve SITKS Ljubljana-Šiška opredelijo še zlasti: — pravice, obveznosti in odgovornosti uporabnikov in izvajalcev; — predmet svobodne menjave dela; — delovno področje; — samoupravna organiziranost; — sestav, pooblastila in odgovornost skupščine in drugih organov; — vsebina, način in postopek dogovarjanja ter spo-razumevanja; — nadzor nad delom organov in strokovne službe telesne kulture; — druge zadeve in vprašanja skupnega pomena za ustanovitelje. 3. člen Uporabniki in izvajalci usklajujejo in zagotavljajo potrebe in interese na področju telesne kulture s samoupravnim sporazumom o temeljih plana SITKS Ljubljana-Šiška ter s sodelovanjem pri pripravi in sprejemanju dogovorov o temeljih plana občine Ljubljana-Šiška. 4. člen Medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti v družbenoekonomskih in drugih samoupravnih odno-sih v SITKS Ljubljana-Siška se urejajo z družbe-nimi dogovori, samoupravnimi sporazumi, s pogod-bami in drugimi oblikami samoupravnega odločanja v skladu s tem sporazumom, statutom in zakonom. II. URESNIČEVANJE SVOBODNE MENJAVE DELA 5. člen Predmet svobodne menjave dela so telesnokulturne in druge storitve, potrebne za izvedbo nalog, ki jih opravljajo posamezne organizacije izvajalcev, oziroma posamične telesnokulturne in druge storitve, s kate-rimi se zadovoljujejo potrebe uporabnikov ali zago-tavljajo možnosti za telesnokulturno aktivnost. 6. člen Uporabniki in izvajalci v svobodni menjavi dela na področju telesne kulture vrednotijo rezultate dela iz-vajalcev kot samoupravno dogovorjeno povračilo za opravljeni program storitev oziroma ceno posamične storitve. Povračilo za opravljeni program storitev oziroma cena posamezne storitve lahko obsega: — materialne stroške v okviru dogovorjenih stan-dardov in normativov in po nabavnih cenah mate-riala, ki veljajo v času opravljanja storitev; — amortizacijo osnovnih sredstev, potrebnih za iz-vajanje programa storitev; — sredstva za osebne dohodke in skupno porabo delavcev izvajalca po merilih, določenih s samo-upravnim sporazumom, družbenim dogovorom ali z zakonom; — sredstva, s katerimi se amaterskim delavcem izvajalca v skladu s samoupravnim sporazumom in družbenim dogovorom zagotavljajo nadomestila oseb-nega dohodka, povračila stroškov in podobno; — del sredstev za naložbo v telesnokulturne ob-jekte in naprave v skladu s samoupravnim sporazu-mom o temeljih plana SITKS Ljubljana-Šiška; — druge dogovorjene sestavine. 7. člen Uporabniki in izvajalci usklajujejo potrebe in in-terese na področju telesne kulture s samoupravnimi sporazumi o temeljih plana SITKS Ljubljana-Šiška in TKS Slovenije ter s sodelovanjem pri pripravi in sprejemanju dogovorov o temeljih plana družbeno-političnih skupnosti. Medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti ter pogoje in način svobodne menjave dela urejajo upo-rabniki in izvajalci s samoupravnimi sporazumi in pogodbami. 8. člen Potrebna sredstva za izpolnjevanje obveznosti v svobodni menjavi dela na področju telesne kulture se skladno s samoupravnim sporazumom o temeljih plana SITKS Ljubljana-Šiška zagotavljajo iz nasled-njih virov: — iz osebnega dohodka delavcev in iz dohodka ozi-roma prihodkov drugih delovnih ljudi za naloge, do-ločene s samoupravnim sporazumom o temeljih pla-na SITKS Ljubljana-Šiška; — iz sredstev sklada skupne porabe temeljne orga-nizacije združenega dela in delovne skupnosti za po-trebe rekreacije na področju telesne kulture; — iz sredstev za razširitev materialne osnove dela v TOZD za naložbe, potrebne zaradi uveljavljanja novih potreb oziroma zaradi posebnih interesov dolo-čenih uporabnikov v skladu s samoupravnim spora-zumom o temeljih plana SITKS Ljubljana-Šiška. 9. člen Uporabniki in izvajalci se po SITKS Ljubljana-Šiška združujejo z drugimi občinskimi SITKS s sa-moupravnim sporazumom o ustanovitvi v Telesno-kulturno skupnost Slovenije za zadovoljevanje skup-nih potreb na področju telesne kulture v Sloveniji. 10. člen Uporabniki in izvajalci v SITKS občin Ljubljane se združujejo v Telesnokulturno skupnost Ljubljana za uresničevanje skupnih in dogovorjenih nalog predvsem na področju: — vrhunskega športa; — večjih telesnokulturnih prireditev; — mejnih dejavnosti; — strokovnih kadrov; — zdravstvenega varstva; — skupnih obveznosti in skupnih strokovnih na-log, kar podrobneje opredele v samoupravnem spo-razumu o ustanovitvi Telesnokulturne skupnosti Ljubljana in v statutih občinskih SITKS kot tudi v statutu TKS Ljubljana. 11. elen Uporabniki in izvajalci v skupščini SITKS Ljub-ljana-šiška sprejemajo predlog samoupravnega spo-razuma o temeljih plana SITKS Ljubljana, v kate-rega okviru so tudi skupne dogovorjene naloge, ki se izvajajo v TKS Ljubljana. Sprejemajo tudi plan SITKS Ljubljana-Šiška, v katerem se opredeli pred-vsem: — politiko in cilje razvoja telesnokulturne dejav-nosti v občini Ljubljana-Šiška; — naloge, obveznosti in sredstva, prikazana po se-stvinah iz samoupravnega sporazuma o temeljih plana; — naloge, ki jih ima SITKS Ljubljana-Šiška po drugih družbenih dogovorih, samoupravnih sporazu-mih ali predpisih; — organizacijske, materialne in kadrovske ukrepe za izvršitev nalog. • 12. člen O uresničevanju svobodne menjave dela v SITKS Ljubljana-Šiška se uporabniki dogovarjajo in spora-zumevajo z izvajalci po svojih delegatih v skupščini SITKS Ljubljana-Šiška. III. SAMOUPRAVNA ORGANIZIRANOST 13. člen SITKS Ljubljana-Šiška ima za izvajanje zadanih nalog naslednje organe: — skupščino, ki upravlja SITKS Ljubljana-Šiška in jo sestavljata dva zbora: zbor uporabnikov in zbor izvajalcev; — odbor za samoupravni nadzor; — odbor za ljudsko obrambo in družbeno samo-zaščito. 14. člen Skupščina ima 106 delegatskih. mest. Zbor uporabnikov ima 86 delegatskih mest, in si-cer: — 55 delegatskih mest za delegate, ki jih delegirajo delegacije oziroma konference delegacij združenega dela; — 31 delegatskih mest za delegate, ki jih delegirajo delegacije krajevnih skupnosti. Zbor izvajalcev ima: — 18 delegatskih mest, ki jih delegirajo delegacije oziroma konference delegacij OTKO; — 1 delegatsko mesto za delegate delegacij delov-nih skupnosti, ki opravljajo telesnokulturne storitve; — 1 delegatsko mesto za delegate delavcev TOZD, ki v okviru svoje dejavnosti upravljajo za telesno kulturo pomembne telesnokulturne objekte oziroma opravljajo za telesno kulturo pomembne storitve. 15. člen Mandatna doba delegatov v skupščini SITKS Ljubljana-šiška je štiri leta. IV NALOGE SKUPŠČINE 16. člen Skupščina SITKS Ljubljana-Šiška odloča in spre-jema svoje odločitve na zasedanjih svojih zborov. Zbor uporabnikov in zbor izvajalcev obravnavata in odločata o vprašanjih iz pristojnosti skupščine SITKS Ljubljana-Šiška enakopravno na ločenih sejah ali na skupni seji, a tudi samostojno. S tem. sporazumom in s statutom SITKS Ljublja-na-šiška se določajo tudi zadeve, o katerih delegati odločajo po predhodnem izjavljanju delavcev, delov-nih ljudi in občanov v temeljnih organizacijah zdru-ženega dela in drugih samoupravnih organizacijah in skupnostih. : 17. člen Skupščina SITKS Ljubljana-Šiška poleg nalog iz člena 1. tega sporazuma, še: — oblikuje celovito politiko na področju telesne kulture v občini Ljubljana-Šiška; — sprejema predloge družbenih dogovorov in sa-moupravnih sporazumov, ki jih daje v obravnavo delovnim ljudem in občanom ter ugotavlja, kdaj so ti samoupravni sporazumi sklenjeni; — sprejema srednjeročne in dolgoročne usmeritve razvoja telesnokulturne dejavnosti občine, mesta in republike; — pripravlja in sprejema predloge samoupravnega sporazuma o temeljih plana SITKS Ljubljana-Šiška, obravnava in sprejema predloge družbenih dogovo-rov, samoupravnih sporazumov in drugih splošnih aktov; — sprejema statut SITKS Ljubljana-Šiška, poslov-nik o delu skupščine; — obravnava pobude za samoupravno sporazume-vanje v okviru TKS Ljubljana; — pripravlja in sprejema predloge samoupravnega sporazuma z drugimi interesnimi skupnostmi o med-sebojnem sodelovanju o vprašanjih, ki so skupnega pomena; — sprejema ukrepe na področju ljudske obrambe in družbene samozaščite; — obravnava poročila skupnih organov uporabni-kov in izvajalcev; — odloča o kadrovskih in organizacijskih zadevah skupščine SITKS Ljubljana-Šiška v skladu s spora-zumom; — obravnava druge zadeve, ki jih določajo zakon, ta sporazum in statut SITKS Ljubljana-Šiška. 18. člen Zbor uporabnikov in zbor izvajalcev v skupščini SITKS Ljubljana-Šiška po predhodnem izjavljanju delavcev, delovnih ljudi v temeljnih organizacijah združenega dela in drugih samoupravnih organiza-cijah ter skupnostih, enakopravno sprejemata samo-upravni sporazum o temeljih plana SITKS Ljublja-na-šiška, s katerim se zagotavljajo sredstva za nalo-ge iz tega samoupravnega sporazuma. 19. člen Delegati v zboru uporabnikov in zboru izvajalcev poleg zadev iz prejšnjega člena enakopravno: — oblikujejo politiko na področju telesne kulture; — sprejemajo plan SITKS Ljubljana-Siška; — odločajo o programih, pogojih, cenah in povra-čilih storitev; — sprejemajo statut in druge samoupravne splošne akte; — sprejemajo letne programe, finančni načrt in za-ključni račun; — uresničujejo svobodno menjavo dela skladno z zakonom; — uresničujejo naloge ljudske obrambe in družbe-ne samozaščite; — odločajo oziroma soodločajo o ukrepih za pospe-ševanje skladnejšega razvoja telesne kulture v občini in mestu; — obravnavajo pobude za samoupravno sporazu-mevanje v okviru SITKS Ljubljana-Šiška in spreje-majo osnutke samoupravnih sporazumov, določajo predloge teh sporazumov ter ugotavljajo, da so skle-njeni; — volijo in razrešujejo predsednika skupščine in njegovega namestnika, predsednika in namestnika obeh zborov, predsednike skupnih organov in obliku-jejo organe ter skupne organe; — imenujejo in razrešujejo vodjo strokovne službe telesne kulture v občini Ljubljana-Šiška; — sodelujejo z drugimi samoupravnimi interesnimi skupnostmi pri sprejemanju programov in planov skupnega pomena; — odločajo o drugih vprašanjih, določenih z zako-nom ter s tem sporazumom in statutom. 20. člen Zbora uporabnikov in izvajalcev skupščine SITKS Ljubljana-Šiška lahko samostojno obravnavata vpra-šanja delovnega področja skupščine, zavzemata stali-šča do teh vprašanj in dajeta pobudo za njihovo re-ševanje. Vsak zbor lahko samostojno: — delegira delegate za skupščino TKS Ljubljane in TKS Slovenije; — voli in. razrešuje predsednika zbora in njegove-ga namestnika; — delegira člane v skupne organe skupščine SITKS Ljubljana-Šiška. Zbor uporabnikov lahko samostojno odloča: — o načinu vrnitve, oziroma razdelitve presežka združenih sredstev po zaključnem računu. 21. člen O vseh zadevah odločata oba zbora skupščine ena-kopravno. Odločitve so sprejete z večino glasov in v enakem besedilu v vsakem zboru. Če ni doseženo soglasje med zboroma, se uvede usklajevalni posto-pek, ki je podrobneje opredeljen v statutu. Usklaje-valni postopek mora biti določen tako, da ni mogoče preglasovanje enega ali drugega zbora. 22. člen Posamezni zbor skupščine SITKS Ljubljana-Šiška je sklepčen, če je na seji navzoča večina delegatov tega zbora. Skupščina je sklepčna, če sta sklepčna oba zbora. 23. člen Na zasedanje skupščine SITKS Ljubljana-Šiška so vselej vabljeni predstavniki družbenopolitičnih orga-nizacij in predstavnik SOb Ljubljana-Šiška. 24. člen Na zasedanje skupščine je vabljen tudi predstav-nik ZTKO Ljubljana-Šiška, če pa skupščina obra-vnava posamezno področje ali panogo telesne kultu-re, pa je treba povabiti tudi predstavnika tega pod-ročja ali panoge. Ti vabljenci morajo tudi pripraviti potrebna gradiva, kolikor to zahteva predsednik skupščine SITKS Ljubljana-Šiška. Imajo pravico raz-prave v vseh točkah dnevnega reda, nimajo pa pra-vice odločanja. 25. člen Delavci ene ali več organizacij izvajalcev in tisti uporabniki, katerih potrebe ti izvajalci zadovoljujejo. lahko ustanovijo enoto telesne kulture (TKS). V teh enotah izvajajo določene programe. Enote so: — enota za izvajanje športne rekreacije v KS; — enota za izvajanje vrhunskega športa na pod-ročiu občine ali mesta: — enota za vzdrževanje telesnokulturnih Objektov v občini. Enoto telesnokulturne skupnosti upravlja skupšči-na, ki ima zbor uporabnikov in zbor izvajalcev. S samoupravnim sporazumom o ustanovitvi enote se določi število delegatskih mest v zborih skupšč.ine ter število in način delegiranja delegatov, ki jih de-legirajo delegacije uporabnikov in izvajalcev v skla-du z merili, določenimi s samoupravnim sporazumom o ustanovitvi SITKS Ljubljana-Šiška. V. ORGANI SKUPŠČINE 26. člen Skupščina SITKS Ljubljana-Šiška ima naslednje organe; — skupne samoupravne organe; — skupna delovna telesa; — skupne samoupravne organe z drugimi interes-nimi skupnostmi; — skupno vsklajevalno telo — predsedstvo. 27. člen SITKS Ljubljana-Šiška predstavlja predsednik skupščine, ki praviloma tudi opravlja funkcijo za-stopanja skupnosti v pravnem prometu. Predsednik skupščine ima namestnika. Njun man-dat traja dve leti, z možnostjo enkratne ponovne izvolitve. 28. člen Oba zbora skupščine imata predsednika in namest-nika predsednika. Njihov mandat, kakor tudi mandat skupnih stalnih organov ter skupnih delovnih teles in njihovih predsednikov je štiri leta z možnostjo enkratne ponovne izvolitve. 29. člen Zbora skupščine oblikujeta za urejanje skupnih zadev, pripravo in izvajanje samoupravno sprejetih delegatskih odločitev skupščine, skupne samoupravne organe: — odbor za družbeno planiranje; — odbor za uresničevanje svobodne menjave dela; — odbor za kadrovsko politiko in samoupravne akte. 30. člen Zbora skupščine oblikujeta za organiziranje in vsklajevanje priprav za samoupravno sporazumeva-nje in dogovarjanje v skupščini ter za zagotavljanje uresničevanja sprejetih delegatskih odločitev nasled-nja stalna skupna telesa: — komisijo za razvoj vrhunskega športa; — komisijo za razvoj množičnosti v telesni kulturi; — komisijo za objekte. 31. člen Za vsklajevanje dela kot so: določanje predlogov dnevnih redov sej skupščine, spremljanje zagotavlja-nja pogojev za delo delegatov in podobno, oblikuje skupščina kot metodo svojega dela predsedstvo. Pred-sedstvo sestavljajo predsedniki skupščine in obeh zborov skupščine ter njihovi namestniki in predsed-niki skupnih samoupravnih organov skupščine. 32. člen Skupščina SITKS Ljubljana-Šiška ima, če tako skleneta oba zbora, tudi občasne skupne organe ali komisije za reševanje posameznih vprašanj iz pri-stojnosti skupščine SITKS Ljubljana-Šiška ali njenih zborov. Posamezni zbor lahko oblikuje tudi lastna občasna delovna telesa. 33. člen Člani vseh organov in delovnih teles skupščine so lahko le delegati, ki so člani delegacij uporabnikov oziroma izvajalcev za skupščino SITKS Ljubljana-šiška. VI. SAMOUPRAVNA DELAVSKA KONTROLA 34. člen Uporabniki in izvajalci uresničujejo samoupravno delavsko kontrolo v SITKS Ljubljana-Šiška po svo-jih delegatih v njeni skupšeini, njenih organih in de-lovnih telesih ter po svojih delegatih v odboru za samoupravni nadzor SITKS Ljubljana-Šiška. Način, kako se uporabniki in izvajalci seznanijo s plani in programi SITKS Ljubljana-šiška z uresni-čevanjem svobodne menjave dela in drugih družbe-no-ekonomskih odnosov ter z delom organov skup-nosti, urejajo statut in drugi samoupravni splošni akti SITKS Ljubljana-Šiška. S samoupravnimi splošnimi akti iz prejšnjega od-stavka se uporabnikom in izvajalcem ter njihovim organom samoupravne delavske kontrole zagotovi tudi uresničevanje pravice do vpogleda v listine, spi-se in poročila ter v poslovanje z združenimi sredstvi. 35. člen Skupščina nadzoruje delo svojih organov in stro-kovne službe. V nadzorovanju njihovega dela jim skupščina daje smernice in navodila, da bi odpravili ugotovljene nepravilnosti. Odbor za samoupravni nadzor nadzoruje izvajanje samoupravnih sporazumov, družbenih dogovorov in drugih v SITKS Ljubljana-Šiška sprejetih samoupra-vnih splošnih aktov, zlasti glede uveljavljanja pra-vic, izpolnjevanja obveznosti in uresničevanja odgo-vornosti uporabnikov in izvajalcev, kot tudi strokov-ne službe. Odbor za samoupravni nadzor posebno skrbno nad-zoruje poslovanje z družbenimi sredstvi in uporabo teh sredstev. S statutom in drugimi samoupravnimi splošnimi akti skupnosti se uredi obveznost organov in stro-kovne službe, da sproti obveščajo odbor samouprav-ne delavske kontrole o odločitvah, ki so pomembne za njegovo delo in da mu dajo na voljo podatke, ki jih potrebuje za delo. 37. člen Skupščina skupnosti je dolžna obravnavati poroči-la in predloge odbora za samoupravni nadzor ter odpraviti nepravilnosti oziroma obvestiti ta odbor o ugotovljenem stanju, sprejetih ukrepih ali stališču v zvezi s posameznim vprašanjem. 38. člen Odbora za samoupravni nadzor sestavlja pet čla-nov. Sestavo odbora, volitve in odpoklic ureja statut. 39. člen Nadzorstvo nad zakonitostjo poslovanja in dela SITKS Ljubljana-Šiška opravlja izvršni svet skup-ščine občine Ljubljana-Šiška. VII. ODBOR ZA LJUDSKO OBRAMBO IN DRUŽBENO SAMOZAŠČITO 40. člen Za zagotavljanje nalog ljudske obrambe in družbe-ne samozaščite v SITKS Ljubljana-šiška ima }e-ta odbor za ljudsko obrambo in družbeno samozaščito. Odbor deluje v skladu z določili zakona o ljudski obrambi in družbeni samozaščiti, varnosti in notra-njih zadevah. 41. člen Odbor za ljudsko obrambo in družbeno samozašči-to sestavlja 7 članov. Sestavo odbora, volitve in od-poklic ureja statut. VIII. STROKOVNA SLUŽBA 42. člen Za opravljanje del in nalog SITKS Ljubljana-Ši-ška le-ta ustanovi skupaj z ZTKO Ljubljana-Šiška strokovno službo telesne kulture v občini Ljbljana-šiška. Način organiziranja strokovne službe in odgovor-nost strokovne službe za izvajanje del in nalog opre-deljuje statut SITKS Ljubljana-Šiška. 43. člen K določbam statuta o strokovni službi, ki se nana-šajo na uresničvanje nalog, zaradi katerih se stro-kovna služba oblikuje, program njenega dela ter razvid del in nalog, je potrebno soglasje skupščine SITKS Ljubljana-Šiška. IX. JAVNOST DELA 44. člen Delo SITKS Ljubljana-šiška je javno. Seje skupščine SITKS Ljubljana-Šiška, njenih zborov ter skupnih organov so javne. 45. člen Statut in drugi splošni akti SITKS Ljubljana-Šiška morajo biti objavljeni v posebnem zborniku samo-upravnih aktov. X. POSTOPEK SPREJEMANJA SPORAZUMA L- " 46. člen Na podlagi pripomb iz javne razprave o osnutku tega sporazuma se izoblikuje predlog sporazuma, ki ga sprejme skupščina SITKS Ljubljana-Šiška. 47. člen Predlog sporazuma je sprejet v SITKS Ljubljana-Šiška z večino glasov in v enakem besedilu v obeh zborih. 48. člen Ta samoupravni sporazum je sprejet, ko ga sprej-meta v enakem besedilu oba zbora skupščine SITKS Ljubljana-Šiška. Na podlagi odločitve v skupščini SITKS Ljubljana-Šiška le-ta sprejme ugotovitveni sklep, da je samoupravni sporazum gprejet. XI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 49. člen Drugi udeleženci tega sporazuma, ki pristopijo k njegovi sklenitvi kasneje, sprejemajo obveznosti, pravice in dolžnosti z dnevom sklenitve. 50. člen Spremembe in dopolnitve se sprejemajo po istem postopku kot velja za njegovo sklenitev. 51. člen Podrobnejše določbe o nalogah in načinu odločanja v skupščini SITKS Ljubljana-Šiška o skupnih orga-nih in njihovih pristojnostih, načinu sodelovanja v drugih samoupravnih organizacijah in skupnostih, o pravicah in obveznostih delegatov, o strokovni slu-žbi, o samoupravni delavski kontroli, o posebnem so-dišču združenega dela in drugih zadevah so oprede-ljene v statutu SITKS Ljubljana-šiška. 52. člen Za spore iz družbenoekonomskih odnosov, iz samo-upravnih odnosov pri sprejemanju in izpolnjevanju planskih odločitev in iz drugih samoupravnih razme-rij, ustanovijo uporabniki in izvajalci, združeni v SITKS Ljubljana-Šiška, z drugimi SITKS za telesno kulturo pri TKS Slovenije posebno sodišče združe-nega dela. 53. člen Z dnem, ko začne veljati ta sporazum, preneha ve-ljati dosedanji samoupravni sporazum o ustanovitvi, organizaciji in delu SITKS Ljubljana-Šiška. 54. člen Samoupravni sporazum začne veljati, ko da k nje-mu soglasje SOb Ljubljana-Šiška in je objavljen v Uradnem listu SR Slovenije. OZD (TOZD) Naslov Datum: Številka: Skupščina občine Ljubljana-Šiška Komite za družbene dejavnosti Zadeva: Sklep o sprejetju predlogov samoupravnih sporazumov o ustanovitvi SiS družbenih dejavnostl Zbor delavcev, delavski svet (zbor občanov, svet krajevne skupnostl) ...................... je dne................................................................obravnaval predloge samoupravnih sporazumov o ustanovitvi naslednjih SIS: 1. Izobraževanje 2. Raziskovanje 3. Zdravstvo 4. Otroško varstvo 5. Socialno skrbstvo 6. Socialno varstvo 7. Kultura 8. Telesna kultura in jih sprejel. Predsednik: Izhaja od leta 1964 namesto Občinskih razgledov, ki jih ]e leta 1961 začel Izdajati občinskl odbor SZDL LJubljana-Šiška. Naslov: »Javna tribuna«, Ljubljana, Trg prekomorskih brigad 1, soba 405 — Gradivo pripravil za tisk: Sekre-tariat skupščine občine Ljubljana-Šiška — Tisk: Tiskarna Slovenija, Ljubljana — Po mnenju sekretariata za Infor-macije Izvršnega sveta SRS št. 421/1/72 z dna 7.11.1974 je Javna tribuna oproščena prometnega davka.