PISMA BRALCEV • PISMA BRALCEV Uredništvo Naše skupnosti Rad bi vam pisal o dveh problemih glede cest na našem območju. I. Zaloška cesta je preozka, zato avtobusi težko dosegajo želene hilrosti, ker $e ne morejo izogibati kolesarjev in mopedistov, če vozijo naproti drugi avtomobili. Zjutraj od 5.30 do 6. ure semafor na križišču s Kajuhovo ne »pnži-ra« reke avtomobilov, zato so kolone dolge tudi po kilometer. Cesto je treba razbremeniti z gradnjo Letališke ceste do Novega Polja. Sedaj je manjka le še manj kol km do Zadobrovške ceste. Mislim, da ne ho problema za dokončno povezavo in bi bili razbre-menjeni Zaloška in Šmartinska cesta. II. Na našem območju imamo še makadamsko ceslo Pod-grad—Laze. Doslej so jo vzdrževali z rednim oranjem (gredljem), ko pa so sedaj tovomjakom prepovedali vožnjo prek šentjakobskega mostu (omejitev na 3 lone), morajo voziti prek mosta pri Lazah in nato do Laz prek Podgrada—Zalog proti Ljubljani. Tod vozijo tudi avlhbusi. Sedaj je cesla kljub suhemu vremenu jamasta, toda kaj bo, ko Qo dež! To je verjetno edina cesta na aašem območju. ki še ni asfal-tirana. Zaloslno je to, da asfaltirajo ceste po Besnici in Gabru, tu pa ni nikogar, ki bi dvignil svoj glas. Cesto je treba zaščiliti in asfaltirati, kar je sedaj zaradi avtobusov in tovornjakov nujno. IVO LAMUT ODGOVOR Kl V srednjeročnem programu razvoja občine Ljubljana Moste-Polje je predvidena rekonstrukcija Zaloške ceste na obsegu od Kajuhove ulice do Fužin v dolžini 1500 m. Po predvidevanjih bodo pričeli s temi deli najkasneje leta 1978 in bo tekla vzporedno z gradnjo nove stano-vanjske soseske Fužine. Nadaljevanje gradnje Letališke ulice ni pred-videno v srednjeročnem programu občine. K2 Lokalna cesta Zalog—Slapnica je zadnje mesece precej obreme-njena, in to predvsem zato, kot navaja bralec, zaradi omejitve nosilno-sti na šentjakobskemu mostu. Med popotno zaporo mostu srao ojačali vzdrževalno službo, vendar smo lahko ugotovili, da to ne zadošča, kajti povcčal se je predvsem tranzit s tovornimi vozili in tudi avtobusi (SAP). Ker imamo na relaciji Zalog—Laze lesene mostove od 2 do 8 t nosilnosti, smo bili prisiljeni sprejeti sklep, da zaradi varnosti prometa omejimo nosilnost mostov v Zalogu in Podgradu na 3 t. Ta omejitev bo pričela veljati najkasneje 1. februarja 1977, veljala pa bo vse dot-lej, dokler ne bodo mostovi urejeni in usposobljeni za večje obreme-nitve. - -—-^ Zaloška cesta na odseku od Podgrada do Slapnice ni zajeta v pro-gramu modemizacije v srednjeročnem obdobju. Kljub temu pa bomo sanirali vsaj tiste odseke ceste. ki so ob večjih vodah poplavljeni in neprevozni, redna vzdrževalna dela pa bomo opravljali v okviru raz-položljivih sredstev. Cesta skozi naselje Besnica je republiška regionalna cesta. Občani krajevne skupnosti Besnica so se pred leti z referendumom odločili za namenski samoprispevek za modernizacijo te ceste in tako zbrali 300.000,00 din. Prav tako so se zavestno odpovedali sredstvom za redno vzdrževanje krajevnih cest in jih vlagali v iste namene ter tako zbrali še dodatnih 300.000,00 din. Občina je prispevala za gradnjo 2.000.000,00 din, preostala sredstva v višini 4.000.000,00 din pa je prispevala republiška skupnost za cene. Pripominjamo, da so ta dela predvidena v srednjeročnem programu republiške skupnosti za ceste, in sicer v letu 1980, ker pa je bil samcprispevek krajevne skupnosti tako velik. je tudi RSC pristala da so dela opravljena že v letih 1976 in 1977 ODDELEK ZA GRADBENE IN KOMUNALNE ZADEVE