Avtomontaža in Avtotehna Obojestranski interes obudil pobudo Pobuda za združitev Avtotehne in Avto-montaže sega že v leto 1981, ko je Avtotehna izgubila dve zastopstvi in sicer Opla in Fiata, ter s tem nehote zmanjšala obseg poslovanjn, na nedavni seji pa je šišenski izvršni svet to pobudo tudi podprl. Avtotehna, delovna organizacija s 580 za-poslenim.i, :ki Ima v svaji sestavi tri toad-e: Za-stopstvo, Notranja trgovina in Servis ter de-lovno .skupnost skupnih .služb, je po izgubl zastopstev Opla in Fiata zašla v dename te-žave, katerih posledica je bila devetmesečna grožnja družbenega nadzora. 2e januarja letos pa se je pakazalo, da ukirep verjetno ne bo potreben, aprila pa je skupščina občine Center uikrep družbenega varstva dokončno umaknila. V tem času so v Avtotehni skrčili število za-poslenih delavcev za deset odstotkov, ipovečali osebne dohodke — tudi za deset odstotkov — in nekaj denarja namenili skladom. Ceprav sega pobuda za združitev v leto 1981, pa obe delovni organizaciji raedsebojno sodelujeta že dve leti. Avtomcmitaža je namreč dala že pred dvema letoma Avtotehni program sestavljanja Manovih avtobusnih podvozij. Tu-di prva pobuda je prišla s strani delavcev Avtomontaže — teh je 2.100, zaposleni pa so v devetih tozdih — Tovarna vozil, Tovarna grel-nih naiprav, Montaža in servts, Zunanja trgo-vina, Razvoj, Kovinarska Vrhnika, Tovarna transportnih naprav, Kovinar Hrpelje in Uten-silia Ljubljana ter DSSS. Čeprav je bila Avto-montaža ves čas odprta za združevanje, pa so pobudo za združitev z Avtotehno narekovale predvsem potrebe ali drugače povedano oboje-stranslii interes za tesnejše samoupravno in do-hodlkovno povezovanje. Z združitvijo bodo zagotovljeni prostori za proizvodnjo — Avtomontaži v naslednjih .de-setih letih ne bo trefoa dograditi novih proiz-vodnih prostorov, kot je bilo načrtovano, po-večala 'se bo možnost prodaje tako doraa lcot v tujini, izboljšala ipreSkrba z osnovnimi suTOvi-narai, uveljavile pa se bodo lahko tudi višje oblike poslovno tehničnega sodelovanja in po-večal osebni dohodelk. Kako se bodo odločili delavci, bo seveda znano šele po referendumu o združitvi, ki je napovedan za 9. december. Pri tej pobudi pa ne bi smeli pozatoiti, da možnosti povezave 2 drugimi delovnimi orga-nizacijami še vedno obstajajo. Tako bi v to druščino labko stopilo tudi Kovinarstvo Maja — prvo pobudo za združitev so dali delavci AvtomoMaže že pred petimi leti, vendar do danes kljub Majinim težavam do tega ni prišlo. Na kcmcu naj povem še to, da kljub zdru-žitvi ostajajo delovna organizacija in ne ^ozd, kot so nekateri napačno predvidevali. A.B.