Delo potrošniških svetov Pred dnevi smo na seji potrošniškoih svctov Stepanjskega naselja skupaj s predstavniki Emono in Namc ocenili založenosf trgovinskih lokalov tcr ugotavljuli problcme. ¦< katerimi se srečujejo tako trgovci kol potrošniki. Ugolovili smo, da moramo tudi v hodoče razvij;;:i sode-lovanje med polrošniškimi s\cli in trgovinami. Zavcdati sc moramo, da je potrošntški svet zelo pomomben dejavnik ined trgovino in potrošni-kom, saj svctuje, koordinira, se dogovarja, skratka ima zelo pomcm-ben družbenopolitični položaj. V ra/pravi smo bili enolni, da ima zelo važno vlogo pri prcskrhi tudi SIS /a preskrbo mesta Ljubljune. močno pozilivno vlogo pa pomeni sovlaganjc v večji pridclck hranc zunaj mesta (meso, inleko. žito, zelenjava). Mcnimo, da je to najholjša pot k dobri ponudbi tudi v bodočc, saj le v SR Sloveniji ni bilo bonov za osnovna živila (oljc, moko, sludkor). Sprejeli smo tudi nekaj sklcpov. 1. Trgovina je dolžna prenesti vse zahteve pofrošniških svclov svo-jim dobav •?ijem (kruh, zelenjava). 2. Kuln i1- ¦ postrežba - večje zadovoljstvo potrošnika! 3. Večji i! .res za nabavo raznovrstnegLi blaga. Tisklcj i Ičilikovcljajotudi zu druactrgovinev ohčini(Mercator, lio-rinci), saj sc vsakodnevno srečujemo / navcdeno prohlematiko. w VILJEM KLEMENC