Prevalje. V št. Danijel no morejo prodreti. Vse aile ao aedaj naperili naSl sodrugi, da bi kolikor mogoče vsilili avoj listift >DeIavako politiko« med kmete. Prizadevajo al z vaemi mogočimi sivarmi in lekcijantf, da bl vsaj eno številko avojega lietiča vailili v vzorno župnljo št. Danijel nad Prevaljami Pa zaatonj! Naš kmet je že od nekdaj naročen, odkar poatoja »Slov. goapodar«, le na njega. Z veseljem ga prebira, najde notri novic in poučnih člankov na pretek. Sodrugi pa z bledo zavistjo gledajo, zakaj se njihovega Uatiča v št. Danijelu nihče ne poprime. Z možato zaveatjo lahko gleda župnija St. Danijel morda čez vao Slovenijo, da nima nitl enega naročnika tega rdečkarskega liatiča. Kmetje p. d. Pluder, Zvonik, Gradišnik, Crešnik in drugi so atebri našega obmejnega kraja v vratih Koroške. Niti najbeanejSi vihar, pa bodiai polltičen ali drugi, jih ne omaje. Držijo ae slovenatva in vere, ki jim jo p vcepil še njihov ded in praded, kl je pred davnlmi časi kraljeval po Št. Danijelu. Dokler iraamo še tako zavedno Ijudatvo, kot je v št. Danljelu pri Prevaljah, ae nam Se nl batl, da bi krnalu izumrli, pa četudi že gledajo razni hitlerjevci in pošiljajo razne agente, kl hodijo brenkaje po naši zemlji. Sotrudnike »Del. politike« pa tudi blagohotno opozarjamo, da naj ae njihovi poverjeniki ne trudijo v št. Danijel, ker bodo vedno dobili velik noa. — Kakor vsako leto, tako ae tudi letoa udeležuje mnogo vernikov majnišks pobožnoati, ki ae vrši pri nas zvečer po Ave Mariji. Pa tudi prošnjih procesij ae je udeležilo naravnoat ogromno število faranov. Ljudstvo je uvidelo, da nl iakati druge poti iz te stiske, kot edinole k Bogu. Ljutomer. Pod naslovom: >NaS atari Ljutomer« je prineslo »Jutro« članek, ki je piaan v precej obupnem tonu ter y maraičem ne odgovarja resnici. Začenja tako-le: »Kakor smo že poročali, se širijo govorice, da ae mesto Ljutomer kot občina združi s svojo kmetsko okollco. Ljutomerčani ao upravičeno razburjeni, saj je njihovo meato ena najstarejših meščanskih naaelbin v Sloveniji.« K teniu je treba pripomniti, da s« razbu-ja le peščica ljudi, ki je že leta In leta tukajšnjo občtno izkoriSCala v svoje politično-strankarske namene, vefiina Ljutomerčanov pa se zdmženja veaeli in ga težko priCakuje. Dalje pravt Clankar med drugim, da so bile Ljutomeru v novem veku pod tujlm robstvom meje stalno zaaigurane tn nedotaknjene, kakor da bl hotel te meje po združitvi občin Ljutomeru kdo vzett. Clankar pravl dalje, da znaža davčna moženake hlače nosijo« in hočejo vae komandirati tja do zadnjega ceatnega pometača, če ga aploh imajo. Toda akomine se naj le cedijo, a Ločani smo toliko tudi prevejani, da še do danea zraka niamo plaCevali in ga tudi ne bomo. Saj Pavliha pravi, da je že večkrat arečal tam za šumami neko oaebo, ki je bila hujša od Sokratove žene. Pa je znala s pomijami ugnati človeka. Toda ml damo pomije raje pujakom, da se potem prikobacajo pod jesen ali na zimo na prijazno mizo. So pa ljudje okrog nas, ki hodijo svoje pomije po Konjicah prodajat. Bog jim trgovino lepo blagoslovi in baata! LoCe pri Poljčanah. Ni samo blata pri nas, je tudi lepa pomlad In še dokaj cvetja, ki ga pridne čebelice obirajo in aladki med noaijo v avoje hišice, da bo kaj za zimo in še za gospodarja kaj priboljška. In zato je treba tudi, da te pridne živalice poznamo, jim pomagamo z umno čebelorejo pri njib. delu. Da ae to doaeže, priredijo vrli čebelarji konjiškega okraja v naši župniji 23. maja ob 9. uri čebelarsko predavanje. Predavanje se vrši na domu Olup Nandeta, Breg 3, p. Loče, ob vzorno urejenem čebelnjaku. Predava znani čebelaraki atrokovnjak č. g. Peternel Htnrik, upokojeni župnik. čebelarji ko- njiakega okraja, na plan ln v obilnem Stevilu na sviden;c na dan predavanja! Prekopa prl Vransken^ TukajSnja gaailaka Ceta hoče 8 avojim delom dokazati, da noče blti ter tudi ne bo odviana od ljudi, kl se zatekajo pod obrambo jeenesarske »Domovtne«. Ti ljudje ao ee uračunali, ko ao ai domišljall, da brez njih ne moremo. Dobili amo nove odrake lgralce, kl se vežbajo za vprizoritev lepe in zanimlve igre. In to je »domovinarje« razburilo. Sedaj se trudijo, da bl razbili novo akupino igralcev. Poslužujejo pa ae v to avrho pravih jeenesarakih aredstev. O priliki gledališke vaje ao naročeni elementi delali nemir ter izzivali naSe lgralce s »Cuki, kaplanovimi barabami« itd. Naši igralci 8O spričo take jeenesarske olike ostali mirni. Svarimo pa te izzivače, naj svojih aurovosti in nesramnosti ne ponovijo, ker tudi najbolj potrpežljivemu človeku lahko zmanjka potrpežljivoati. So tudi oblasti, ki naa bodo zaščitile pred drznostjo in surovostjo takih elementov. NaSi vrli fantje in naša dobra dekleta pa hočejo s avojim nastopom ln delom dokazati, da so, čeprav kmečki, bolj olikani in bolj inteligentni kot tisti, ki črpajo svojo dvomljivo izobrazbo in omlko iz »Jutra« ali »Domovine«.