• OBJAVUAMO POSKU3A KRITIKE DIJAKOV VI. GIMNAZIJE Zaljubljenca v mestnem avtobusu Zaljubljenca v podzemeljski želez-nici je dramsko delo Jeana Tardieuja, ki jeozaačeno kot »komični balel brez plesa in glasbe«. Dramatski krožek VI. ginnnazije Moste se je s lem ekspe-rimenlalnim de!om predstavil v Mali drami in / dvema predstavama tudi domačemu občinstvu. Že pri lanski predstavi (Vihar) setn imel občutek. da si krožek zasiavlja preležke naloge, ko se odloča i\\ pre-cej zahtevne tekste, ki jim potem \ ce-loti ni kos. Zaljubljenca v podzemelj-ski železniei je eksperimentalen tkst. ki pa režisrju dopušča še nadaljne ek-sperimjnitiranje in iskaje novih poii. Gre za Ijubezensko razmerje med NJIM in NJO, ki doživlja tudi svoje krize in razhode. Okoli take krize se vrsti tudi dogajanja v drami. Konča se z glasbeno — baletnim simbolom Iju-bezni, ki ponovno zažari s še večjo močjo. To iskanje ponovnega zbliža-nja v podzemeljski žele/nici sprem-Ijajo potniki različnih značajev, ki nam jih drama delno razkrije. Vendar so potniki le statisti, »po nesreči« padli v dogajanje, ki je za nekoga živijensko pomembno, zanje pa le bežen dogo-dek, ki ga pozahijo, ko izstopijo iz tne-Iroja. V drami je še polno eksperimen-liranja z enopoetičnimi zvoki, ki se jim pridružijo še nepovezani dialogi in mestni hrušč. Vse to ustvarja potrebno ozračje. Mislim, da je bila pravilna odločitev režiserke Helene Potokar, ki se je v glavnem irdno oklepala dogajana, saj so zaljubljenca predstavili v mesmem avtobusu, s čimer pa delo ni izgubilo svoje poante, marveč kvečjetnu ^>ri- dobilo na prepričljivosti. Režija je bila za tako zajeten lekst dobro izpeijana. Nekaj podobnega pa ne bi mogel trditi • za igro igralcev. Res dobro in doživeto sta igrala oba glavna igralca (Olivera Masten in Bogdan Horvat), medtem ko drugi niso bili vedno prepričljivi in kos tekstu. Verjetno bi lahko pokazali kaj več. Dogajanje je bilo postavljeno v do ¦ kraja poenostavljeno sceno, ki pa je uspeta prepričati. V prvem prizoru so se poslužili tudi televizorja in video-tapea, katerih namen in opravičenost si lahko vsak razlaga (ali pa tudi ne). V celoti je bila predstava zadovolj-na, a na žalost nič več. JANEZ ZALAZNIK