Naše toste Vsled dvamesečnega neprestanega deževja so državne in okrajne reste silno trpele. Od vseh strani pribajajo poročila, da so relo zidane ceste po mnogih okrajih v takem stanju, da ne moreš z vozom naprej. Največ uničujejo ceste težki Svlomobili. Mnogi okrajni zastopi, n. pr. 1 jutomerski, pa tudi ne vršijo svoje dolžnosti. Načelnik ljutomerskega okrajnega zastopa uganja samo demokratsko in samostojno politiko, a za ceste se ne zmeni. Glede zboljšanja cest bo treba že sedaj, ko se sklepajo proračuni' za bkrajo, nokaj storiti. Na vsak način bo treba svoto za vzdrževanje ccst znatuo po vseh okrajih zvišati. čc si unicimo z malomarnostjo še naše ceste, potem pa se bo 'tudi Slovenija labko prištevala med Balkan. Torej prva naloga je, da se ckrajni proračuni za ceste znatno zvišajo. Na vsak način pa bo morala država tudi prispevati večjc svote za naše ceste. N. pr. cesla Maribor—Št. Lenart—Gornja Radgona je poslala državna cesta. Saj; je cdina glavna cestna prometna vez med Murskim poljem, Slovcnskimi goricami in Mariborom. Na tisoče vozov in avtomobilov drči po tej cesti. Na vsak način bi morala država to cesto prevzeti in jo razširiti. Okra,ji tega ne zmorejo. Tu bi imcl poljedelski minister Pucelj bvaležno nalogo. A m take reči samostojni gene-: rali «nimajo vrenaena.« Denarja ima vlada dovoJj za pravoslavne Wranglovce, za oficirske avtomoible, za Sokole (saj so nedavno zopet dali iz državne blagajne 1 milijon za ljubljansko sokolsko komedijo), za kanone itd. , Ob tej priliki pa tudi opozarjamo občine, da letoš-j ujo zimo vsc pripravijo za zboljšanje razoranih občins kih ccst. Okrajni zastopi naj gredo v tem oziru občinam na roko. Mariborski okrajni zastop n. pr. prispeva vsal > bcinak oživite krajevne odbore Kmetske zveze, oziroma Ljadake stranke. Prihodnje volitve bodo odločik. ali dobjkno kedaj boljšo vlado in ž njo tudi boljšo gospodarstvo kot je današnja. Bodimo svoje sreče kovač!