ZAČASNA UREDITEV PROMETA OKROG ŽIVILSKEGA TRGA Zapora in čuvaj na tržnici Občlno Center naj bl razbremenill tako osebnega kakor tovornega prometa. Vendar Je prav oarednjl žlvllakl trgproator, kamorailljo tovornjakl, kldovažajo In odvažajo aadje, zelonjavo In druga živila, prlhajajo pa tudl potrošnlkl s avojlml vozlll. Kako na tem raz-meroma majhnem proatoru doaečl večjl red In tudl člatočo? To Je blkt oarednje vprašanje, kl ao ae ga lotttl na aeatanku a predaednikom občlnake skup-ščlne predatmvnlkl tozdov Žlvilskl trgl In Parklrlšča, meatnoga komlteja za preskrbo, trgovino, goatinatvo In turbtmm t»r komlteja za promet In zveze, občin-skega komltaja za urbanlzem, komunalne In grad-bene zadeve ter komunalne skupnostl. V zadnjih letih smo v drugih ljubljanskih občinah uredili ne-kaj tržnic, vendar ti novi tržni prostori ne razbremenjujejo osrednje tržnice, je menil Albin Vengust, predsednik skupščine občine Center. Prostor je postal premajhen za ustrezno ponudbo, in razen tega tudi nimamo razvoj-nega načrta za osrednjo ljubljan-sko tržnico. Do takrat pa je treba narediti red na območju med Ko-pitarjevo in Stritarjevo ulico, Ciril Metodovim trgom in Ljubljanico. Prodaja na debelo bo začasno letos še na prostoru, kjer so nekoč prodajali suho robo in druge iz-delke. Tozd Živilski trgi naj v so-delovanju z ustreznimi upravnimi organi pripravi predlog, kje naj bi bila prihodnje leto prodaja na de-belo. To bo spet le začasna reši-tev, saj pomeni prodaja na debelo precejšnje število tovornjakov in tudi osebnih avtomobilov, kar pa ni v skladu z dolgoročnimi načrti o razbremenitvi Centra. Da bi onemogočili parkiranje tovornjakov in drugih vozil na Adamič Lundrovem nabrežju, so se udeleženci sestanka odločili za ne preveč priljubljen, a edini učinkovit način - postavitev f izič-ne zapore - rampe ob Zmajskem mostu in ob Pogačarjevem trgu. Cuvaja ob zaporah bosta skrbela za to, da bodo na Adamič Lundro-vo nabrežje smela le dostavna vo-zila. TOZD Živilski trgi je prevze-la skrb za čiščenje teh površin. Dalj časa so udeleženci sestan-ka razpravljali tudi o tem, kako omiliti gnečo in narediti več reda v Mačkovi ulici in Pogačarjevem trgu. Za zdaj naj bi.na Stritarjevi ob vhodu v Mačkovo postavili se-mafor, ki bi voznike seznanjal o tem, ali je na parkirišču na Poga-čarjevem trgu še prostor ali ne. To ni najboljša rešitev, saj se lahko zgodi, da bo zaradi rdeče luči na semaforu na Stritarjevi nastajala gneča. Da bi omogočili parkiranje čim večjemu številu avtomobilov na Pogačarjevem trgu, bodo preučili tudi možnosti, kako ome-jiti parkiranje na določen čas, saj nekateri puščajo tam vozila ves dan. Dokler še ni programa razvoja - živilskega trga, bodo na tržni po-vršini parkirali le tovornjaki, ki nudijo potrošnikom sadje in zele-njavo na debelo, vsi drugi pa bo-do morali svoja dostavna vozila puščati na Petkovškovem nabrež-ju. Majhen korak naprej torej, z željo, da bi jih bilo več, čeprav je težko najti pravo mero med zahte-vami po redu in čistoči ter dejav-nostjo, ki zahteva dovoz in odvoz blaga. A. V.