ŠE ENKRAT O »OBJEKTIVNI KRITIKI« Niti ni docela nezanimivo, da Borut Trekman* s tolikšno lahkoto in brez sleherne zadrege kopiči najbolj drzna namigovanja, ne da bi se pri tem spomnil, da je treba nekatere »misli« v javnem življenju le podpreti in jih utemeljiti; kot dokaz moje »nepoštenosti« le marljivo navaja oceno Večera umetniške besede in v svoji vnemi sploh ne opazi, da je z dovolj spretno izbranimi citati, ki si sledijo kar v naravnem zaporedju, zgolj razkril bralcu Naših razgledov kritično metodo, ki skuša preiti od stvarne analize k načelnim ugotovitvam in ki ji režijska interpretacija nikakor ni nekaj slučajnega, ampak izraz režiserjevega umetniškega nazora. Seve si nikakor ne lastim primata nad temi spoznanji, zakaj, kakor pravi na primer nekje Levstik, »oseba je s svojimi čini tako zvezana, da kakor se ne da senca odtrgati od telesa, tako se ne more ločiti oseba, vsaj nekoliko njenega bistva ne, od tega, kar je storila po svojih telesnih in dušnih zmožnostih in posebnostih ...« Ne bi hotel pisati o naravi Trekmanovih obtožb, zakaj le-te res sodijo v območje zelo osebne morale. Važnejše in morda kljub vsemu le vredno pozornosti se mi zdi, da pisec sploh ne čuti potrebe, da bi svoj pledoaje kakorkoli podprl in argumentiral: njegova »kritična« metoda se omeji zgolj na to, da mirno navaja moje ugotovitve in jim podtika »zlohotnosti« z nekimi splošnimi, zelo abstraktnimi pojmi. Zares, Terkman dosledno ne čuti nikakršne potrebe po argumentaciji, kljub temu da se na koncu sestavka skrije za