AVTONABAVA Cilj: zadovoljitev kupcev Avtonabava, trgovska delovna organizacija, ki je bila ustanovljena pred 27 leti kot poslovno združenje na pobudo predstavnikov sloven-skega javnega cestnega prometa, živi skoraj neopazno v naši občini. Po številu zaposlenih majhna, saj štejc le 57 delavcev in po svoji dejavnosti neproblematična, saj nima flnančnih težav niti ne onesna-žuje okolja, ne zbuja pozornosti v svoji okolici. Marsikdo sploh ne ve za njen obstoj v Zvezni ulici 2 v Zeleni jami. Poslovna dejavnost Avtonabave je prodaja reprodukcijskega mate-riala in opreme, registrirani so za promct na drobno in debelo, tudi za prodajo vozil, vendar se tega nikoli niso lotili. Z. rezervnimi deli, avtomobilskimi plašči in razno opremo, oskrbujejo sloven-ske prevoznike v avtobusnem in tovornem prometu. Njihov pro-dajni asortiman obsega 13 tisoč raznih izdelkov, polovica od njih je takih, da povprašujejo po njih tako rekoč vsak dan. Plašči za avtomobilska kolesa predstavljajo polovico njihovega denarnega prometa. Dobavitelji Avtonabave so slo-venski proizvajalci kot TAM Ma-ribor, Sava Kranj, Vozila Gorica, Avtomobilski servis Domžale in drugi. Omeniti je treba še Alpe-tour, ki jim dobavlja obnovljene avtomobilske plašče po sistemu Bandag. Gre za hladni način ob-nove plaščev, ki v Jugoslaviji še ni zelo razširjen. Konkurenca pri prodaji rezerv-nih delov in avtopnevmatike za avtobuse in razna tovorna vozila je v Sloveniji precejšnja, saj se s tem ukvarja več delovnih orga-nizacij kot Petrol, Slovenija Avto, Trgo avto, Avto Commerce in še drugi. Dogovora o tem, kaj kdo prodaja, ined njimi ni. V tržnih razmerah se bo pokazalo, kaj bo treba pri poslovanju spremeniti, pravijo v Avtonabavi. »Sicer pa je naš cilj,« je poudaril direktor te delovne organizacije Franc Sav-nik, »zadovoljiti naše kupce«. Lani so v Avtonabavi postavili večnamensko skladišče, v prihod-njih letih pa načrtujejo še trgov- sko poslovno zgradbo. Razmi-šljajo tudi o posodobitvah v pro-daji, in sicer z uvedbo računal-nika. Ta jim bo omogočil boljši pregled nad materialom in s tem tudi kakovostnejšo postrežbo ku-pcev. Bojijo pa se, da bodo težko zmanjšali velike zaloge, ki so pre-cejšnje fmančno breme, vendar kot trgovina v naših razmerah brez njih ne morejo shajati. D. J.