BISTVENI PREMIKI NA PODROCJU VZGOJE IN ŠOLSTVA Izobraževanje je povezano s celotnim gospodar-skim in družbenim razvojem. V širšem smislu je se-stavni del same proizvodnje, saj nam daje nove de-lavce: neposredne proizvajalce, razne strokovnjake in organizatorje dela. V vsej proizvodnji, v vsem gospodarskem in druž-benem razvoju zavzema prav delovni človek najpo-membnejše mesto. Če hočemo dvigniti produktivnost dela in izboljšati kvaliteto vsega gospodarskega in družbenega dela, moramo predvsem izboljšati stro-kovne sposobnosti zaposlenih. Srednjeročni plan vzgoje in izobraževanja Vskladiti moramo tudi odnose in razmerja med po-sameznimi vrstami in stopnjami izobraževanja ter po-večati kvaliteto in učinkovitost vzgoje in izobraže-vanja. Vse to bo urejal srednjeročni plan vzgoje in izo-braževanja, ki bo v osnutku kmalu predmet najširših javnih razprav. Ne le nov sistem financiranja, temveč . . . Zdaj je v javni razpravi osnutek republiškega zako-na o financiranju vzgoje in izobraževanja. Na tem področju so vidne bistvene spremembe. Ne gre samo za opuščanje dosedanjega prora-čunskega sistema financiranja vzgojnih in učnih za-vodov ter za uvajanje avtonomnih in stalnejših virov financiranja s pomočjo izobraževalnih skupnosti, am-pak za to, da postavimo tudi vzgojno izobraževalne delovne organizacije v nov družbeno ekonomski po-ložaj. Tako bodo samostojnejše in enakopravne z drugimi delovnimi organizacijami. Temeljni problemi naše družbe Če hočemo celotni sistem našega izobraževanja čimbolj prilagoditi potrebam našega gospodarskega in družbenega razvoja, potem je jasno, da problemi vzgoje in izobraževanja ne morejo biti samo stvar prosvetnih delavcev, šolske mladine in njihovih star-šev. SODELUJMO VSI! To so temeljni problemi naše družbene skupnosti na področju vzgoje in izobraževanja na današnji stopnji našega razvoja. To so problemi nas vseh. Udeležujte se javnih razprav! Povejte svoje tnnenje! Šgl