Res upravičeno Pripombe občanov o nezaloženosti trgovin niso vedno na mestu Oober mesec je niinil, ko je v medse-bojnih (plačilnih) odnosih med delovni-mi organizacijami zavel drugačen veter. Od 1. aprila daljc namreč velja pravilo, da je treba meUsebojne račune poravna-vati v osmih oziroma najpoziieje v pet-najstih dneh. Mnoge delovne organizacije je ta ukrep postavil v neroden položaj, medtetn ko jih mnogo ni našel nepri-pravljenih. Tudi občani so se jeli spra-ševati, ali bo zdaj s preskrbo slabše? Mnogi so že začeli (In še) tarnajo, da je zdaj izbira skromnejša in da nekate-rega blaga sploh ni več na policah. Je temu res tako? Tisti, na rovaš katerlh zdaj letijo potrošnikova »polena«, meni-jo takole: V. d. poslovodje trgovlne »Mercator« v Savskem naselju, Marija SALOBIR, pravi: »Očitki obdanov so prav gotavo neutemeljeni, kajti vsaj v naši trgovini naročamo iste vrste blaga, iste količi-ne. Morda res kdagpakdaj nekega arti-kla zmanjka, vendar ie za nekaj ur .. . Je pa problem v dostavl blaga. Tu vča-sih zašepa, ne pa zaradi tega, ker bi za-radi poostrenih ukrepov mi mainj naro-čali ali pa prodajo kakega izdelka po-vsem ukinili.. Ne, w> pot potrošniki nimajo prav!« Tudi oddelkovodja rOZD »EMONA« iz Savskega naselja, Nežka MRAMOR je podobnega mneinja: »Ljudje se res včaslh upravičeno razburjajo, randar temu bo-truje mdi raavajenost naših potrošnikov. Mi lmamo vedno enake zaloge kot do-slej. Tudi izbira je taka kot je bila. Res pa je, da ni vedno teletine ali pa kakega posebnega kruha. Toda, to je »viSja sila«, ne pa naSa malomarnost ali pa celo zelja, da se ne oi z blagom dodo-bra založili... Nas ti strožji ukrepi pla-čevanja niso našli nepripravljene«. je dejala. Mlro ZALAZNIK, poslovodja TOZD »EMONA« v Vojkovi ullci kategoridno tf- di, da se pri njih, v njihovi t-rgovini ni prav nič spremenilo. »Blaga imamo na zalogi vedoo toliko, da nikoli nidesar ne amanjka. Vendar so tudi potrošniki včasih »težki«, čeprav jim tega ne sme-mo dati vedeti. Zato tudi marsikatero pikro požremo na ta raeun. Veste, rassva-jeni postajamo in si v6asih, kot bi iskali dlako v jajcu, izmišLjamo tako blago, kl ga ni. Potem pa — »udari« po fcrgovcih, ki so »špefculanti«, neodgovorni, gledajo le sebe, da bi čimveč in čim laže zaslu-žili, in podobno ... Ne, potrošniki se res ne morejo pritoževati! Včasih. pa je tre- ¦ ba imeti tudi malce potrpljanja in razu-mevanja«, je zakLjučil. »Ne le stabilizacija, marveč tudi novi ukrepi so v precejšnji meri vplivaii na promet, saj nmoge Temeljoe organiza-cije zdiTuženega dela mnc^o bolj gledajo na dinar,« je dejala uslužbenka »EMO-NE« Marija VENE. »Opažamo namreč, da ijudje vse bolj segajo po cenejših artiklih ... Pri nas imamo malice in tu-di vrednost bonov, ki jih prejamajo za-posleni v posamezmih delovnih organiza-cijah je nekoliko manjša. No, kar zade-va založenost in izbiro biaga, se pri nas ni prav nič spremenilo, in poslujemo ta-ko kot doslej. Edino, kar je morda ko-mu trn v peti, da na primer masla ni vedno na zalogi toliko, kolikršno je po-vpraševanje ... Očifeki potrošnikov se mi ne zde najbolj na mestu«, je zaključila. XXX Anketa je torej pokazala, da potrošni-ki le nimamo vedno prav. Morda smo resnično malce preveč »razvajeni«, ne-malokrat pa tudi neudakani. Ni pa praur, da dostikrat »udrihamo« kar počez, ne da bi se v celoti prepričali. ali našamne-nja drže ali ne. Sipraševal: I. AUSES^^— Poto: S.B.