Po kafolišlcem §veiu Križi v vojašnice. V Italiji se vrši po nekaterih krajih propaganda za to, da se v vojašnicah, kjer živijo vojaki, namestijo križi. Propaganda ima lepe uspehe. V mestu Aquila je nadškof blagoslovil v navzočnosti državnih in vojaškib. oblasti 300 razpel, ki so namenjena vojašnicam. Razpela, ki so umetniško izdelana, so dar organizacije katoliških gospa. V svojem go,voru je nadškof omenil zmago cesarja Konstantina Velikega nad poganstvom ter poudaril, da so vojaki ne samo boritelji domovine, marveč tudi borci Kristusovi, ki morejo v težkih moralnih bojih zmagati samo s pomočjo križa in Križanega, šola za voditelje Katoliške akcije. V Liverpoolu na Angleškem začne delovati prva šola za voditelje Katoliške akcije. Namen ji je, da vzgoji izobražene svetnjakc vseh angleških škofij v voditelje katoliške apostolske delavnosti. V večmesečnih tečajih bo nudila svojim slušateljem temeljit pouk iz bogoslovja, morale in socialnih znanosti. Ustanovljen je za to ;volo poseben denarni sklad, ki bo omogočeval tudi manj premožnim osebam obiskovanje te sodobne šcle. Pravoslavni meiiih — katoličan. V katoliško cerkev je vstopil pravoslavni menih Teodozij Boteanu, arhimandrit (predstojnik) romnnskega samostana v okolici mesta Jassy. Boteanu je prej bil menih v romunskem samostanu v meniški republiki na gori Atoe (blizu Soluna v sedanji Grčiji) ter je spisal knjigo o meniškem ždvljenju na Atosu. Bil je tudi urednik lista »Meniško življenje«. Nekaj mesecev je preživel kot gost v benediktinskem samostanu Maria-Laach na Nemškem. Sedaj je kronal svoje dolgoletno hrepenenje po resnici in resnični Kristusovi cerkvi z vstoponi v katoliško cerkev. Kot bivši pravoslavni menih hoče tudi v katoliški cerkvi ostati redovnik ter je bil sprejet kct novinec v samostan uniranih (s katoliško cerkvijo združenih) bazilijancev. Hudiča izganjati z Belcebubom po zatrdilu sv. pisma ne vodi do uspeha. Hudič se ne da izgnati, marveč drži trdno V svojih krempljih zasedeno postojanko, deležen je celo prirastka moči. Po tej metodi hoče nemški narodni socializem izgnati iz Nemčije rdečega komunističnega hudiča, pri tem pa se poslužuje boljševiških metod. Ne da se komunističen naturaliaem pregnati iz duš na drug način kot z utrjenjem krščanske vere in krščanske morale. Narodni socializem pa krščansko vero in moralo izpodkopava med neinškiin ljudstvom, pred vaem med mladino. S tem ohranjuje stare komunistične poti med Ijudstvo ter boljševizmu utira nove, kjer jih prej ni bilo. Zato je boljševizem s tako zvanim kulturnim bojem — bojem zoper ikrščanstvo — v Nemčiji nad vse zadovoiljen. Kakor poroča vatikanski list »Osserivatore Romano« v dopisu iz Rige, glavnega mesta države Letonije (15 km od Vzhodnega morja), sovjetski časopisi z veiikim zanimanjem zasledujejo to, kar se sedaj dogaja v Nemčiji. Z zadovoljstvom priziiavajo, da se brezbožniškemu pokretu komunistov ni posrečiio doseči tako veli- kega števiia verskih odpadnikov kot je dosegel nemški narodni socializem. Boljševiški brezbožniški pokret je prav zadovoljen s porastom brezboštva v Nemčiji ter izraža nado, da se bodo kmalu videli sadovi razkristjanjevanja nemškega ljudstva, v prvi vrsti nemške mladine. Boljševiški brezbožnik si s cdničnim posmehom na ustnicah v zadovoljstvu mane roke.