Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 35
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (35)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (35)
Časopisje in članki - oblika
članki (35)
Jezik
angleški (35)
slovenski (4)
Leto izida
2015 (3)
2017 (3)
2018 (8)
2019 (3)
2020 (4)
2021 (5)
2022 (5)
2023 (4)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (24)
Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta (11)
Vsebina
Filozofija, psihologija (1)
Vzgoja, izobraževanje (33)
Založnik
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (35)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (18)
pravice pridržane (17)
Dostop
Prost (35)
Išči med rezultati (
35
)
Razvrsti po:
datumu padajoče
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Science teachers’ practices during the pandemic in Portugal
Avtorji:
Baptista, Mónica (avtor)
/
Costa, Estela (avtor)
/
Martins, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (284 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Project-based learning in initial teacher education
Avtorji:
Tempera, Tiago (avtor)
/
Tinoca, Luís (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Teachers’ attitudes towards the rights of students with special education needs during the Covid-...
Avtorji:
Sakarneh, Mohammad (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Conceptions of Portuguese prospective teachers about real-life evolution situations
Avtorji:
Cavadas, Bento Filipe Barreiras Pinto (avtor)
/
Sá-Pinto, Xana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Development and validation of the "Mentoring for effective teaching practicum instrument"
Avtorji:
Ploj Virtič, Mateja (avtor)
/
Du Plessis, Andre (avtor)
/
Šorgo, Andrej (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (918 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Undergraduate and graduate students’ beliefs about dyslexia
Avtorji:
Žero, Alma (avtor)
/
Pižorn, Karmen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1760 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Meeting the needs of learners with specific learning difficulties in online and face-to-face lang...
Avtorji:
Afitska, Oksana (avtor)
/
Said, Nur Ehsan Mohd (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1773 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Inclusive teaching practices with learners with dyslexia
Avtorji:
Nijakowska, Joanna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (230 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Experiences of Slovenian in-service primary school teachers and students of grades 4 and 5 with o...
Avtorji:
Novljan, Maruša (avtor)
/
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (309 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Lost trust? The experiences of teachers and students during schooling disrupted by the covid-19 p...
Avtorji:
Jokić, Tijana (avtor)
/
Mićić, Katarina (avtor)
/
Kovač-Cerović, Tinde (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (564 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Education in the area of human protection in emergency and crisis situations in the context of he...
Avtorji:
Reissmannová, Jitka Slaná (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (300 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Music teachers' perception of music teaching at the stage of early adolescence
Avtorji:
Brdnik Juhart, Petra (avtor)
/
Sicherl-Kafol, Barbara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (267 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Building professional identity during pre-service teacher education
Avtorji:
Torres-Cladera, Gemma (avtor)
/
Simó-Gil, Núria (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
/
Amat-Castells, Vanesa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (219 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
The impact of external contextual factors on teaching candidates
Avtorji:
Butler, Alexander S (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (242 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Interdisciplinary connections through transmedia narratives in art education
Avtorji:
Tomšič Amon, Bea (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (656 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Educational research within the curricula of initial teacher education
Avtorji:
Štemberger, Tina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (179 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Motivational and demotivational factors affecting a teacher's decision on whether to do research
Avtorji:
Šorgo, Andrej (avtor)
/
Heric, Jasmina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Chemistry education in Kosovo
Avtorji:
Berisha, Fatlume (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (339 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Teachers' acceptance of curriculum reform in the Czech Republic
Avtorji:
Pešková, Karolína (avtor)
/
Spurná, Michaela (avtor)
/
Knecht, Petr (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (266 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Research-based learning in initial teacher education in Catalonia
Avtorji:
Agud, Ingrid (avtor)
/
Ion, Georgeta (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (196 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Influence of in-service preschool teachers' education on their perceived competences for counsell...
Avtorji:
Skočić Mihić, Sanja (avtor)
/
Blanuša Trošelj, Danijela (avtor)
/
Katić, Vesna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (167 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Participatory action research in university chemistry teacher training
Avtorji:
Tolsdorf, Yannik (avtor)
/
Markić, Silvija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (563 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Mobile teachers at border schools - multilingualism and interculturalism as new challenges for pr...
Avtorji:
Pevec Semec, Katica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (147 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Student teachers as future researchers
Avtorji:
Pesti, Csilla (avtor)
/
Gordon Győri, János (avtor)
/
Kopp, Erika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (271 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
The missing link
Avtorji:
Szelei, Nikolett (avtor)
/
Alves, Ines (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100