Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:spr-9SX1Z2KK
Zapri
Zapri
Učiteljev glas : priloga revije Vzgoja in izobraževanje
Dostop do celotnega besedila:
od 2014, letnik 1, številka 1 do 2019, letnik 50, številka 5/6
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
slovenski
Vir
Učiteljev glas
Leto
2014-2018
Vsebina
Izobraževanje
Vzgoja
Založnik
Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Izvor
Zavod RS za šolstvo
Opombe
Učiteljev glas
je priloga revije
Vzgoja in izobraževanje
, ki jo obogati z dodatnimi izkušnjami učiteljev, še posebej s področja formativnega spremljanja učenja ter drugih aktualnih vsebin iz šolske prakse.
URN
URN:NBN:SI:spr-9SX1Z2KK
COBISS ID
275990016
Objavljeno
22.07.2019
Metapodatki
2014
2015
2016
2017
2018
2019
Prev
Next
2014
11
Razvijanje orodij za spremljanje napredka učenca pri pouku slovenščine (številka: 1, 2014)
Moj dnevnik razvoja formativnega spremljanja (številka: 1, 2014)
Učiteljev glas (številka: 1, 2014)
Začetki formativnega spremljanja v slovenskem prostoru (številka: 1, 2014)
Učiteljevemu glasu na pot (številka: 1, 2014)
Moja zgodba (številka: 1, 2014)
Formativno spremljanje v škotski šolski praksi (številka: 1, 2014)
Orodja formativnega spremljanja znanja (številka: 1, 2014)
Kakšno šolo hočemo (številka: 1, 2014)
Formativno spremljanje kot del moje pedagoške prakse (številka: 1, 2014)
Vsako potovanje se začne s prvim korakom (številka: 1, 2014)
2015
15
Poučevanje matematike ob podpori IKT (številka: 1, 2015)
iPadi v rokah naravoslovcev (številka: 1, 2015)
S tablico do novega znanja (številka: 1, 2015)
Učiteljev glas (številka: 1, 2015)
Uvajanje tablic v pouk na razredni stopnji (številka: 1, 2015)
Uporaba tabličnih računalnikov pri pouku kemije - priložnost za razvijanje učinkovitega učnega okolja (številka: 1, 2015)
Učiteljev glas (številka: 2, 2015)
Šola je lahko drugačna (številka: 2, 2015)
Sodelovanje s starši otrok, ki imajo specifične učne težave (številka: 2, 2015)
Nevarnost dileme (številka: 2, 2015)
Kažipot skozi besedila (številka: 2, 2015)
Odnosi med starši in učitelji - temelj vzgoje v šoli (številka: 2, 2015)
Šola med otrokom in (razvezanimi) starši (številka: 2, 2015)
Učitelji učijo starše, starši učitelje, otroci pa oboje? (številka: 2, 2015)
Kako izboljšati kulturo komunikacije na šoli? (številka: 2, 2015)
2016
15
Kaj lahko šola naredi pri obravnavi in preprečevanju nasilja (številka: 1, 2016)
Učiteljev glas (številka: 1, 2016)
Strategije za preprečevanje nasilja (številka: 1, 2016)
Pozitivna disciplina in 8 krogov odličnosti (številka: 1, 2016)
Uporaba vedenjsko-kognitivne terapije pri deklici z motnjo v duševnem razvoju (številka: 1, 2016)
Kako ravnati ... (številka: 1, 2016)
Nenasilna komunikacija v šolah - učenje partnerskega sodelovanja v praksi (številka: 1, 2016)
Kako lahko s pomočjo simbolne igre spodbujamo razvoj predšolskega otroka z avtističnimi motnjami (številka: 2, 2016)
Učiteljev glas (številka: 2, 2016)
Zgodnja obravnava otrok z govorno-jezikovnimi motnjami (številka: 2, 2016)
Primeri dobrih praks na področju inkluzije učencev in dijakov s posebnimi potrebami (številka: 2, 2016)
Uspehi in neuspehi inkluzije gluhih in naglušnih otrok (številka: 2, 2016)
Primer dobre prakse na področju inkluzije učenke z avtizmom v osnovni šoli (številka: 2, 2016)
Tolmač slovenskega znakovnega jezika - most med svetovoma za otroke v integraciji (številka: 2, 2016)
Razvoj zmožnosti otrok s posebnimi potrebami - utopija ali realna možnost? (številka: 2, 2016)
2017
17
Odgovornost in 8 krogov odličnosti v OŠ Podbočje (številka: 1, 2017)
Sprejeti ali le vključeni? (številka: 1, 2017)
Učiteljev glas (številka: 1, 2017)
Osem krogov odličnosti na Šolskem centru Rogaška Slatina (številka: 1, 2017)
Ne znam brati. Želim brati. Hočem brati. A pri tem potrebujem pomoč (številka: 1, 2017)
Skupno načrtovanje - boljši odnosi (številka: 1, 2017)
Kombinirane motnje niso ovira, če ima učenec podporo (številka: 1, 2017)
Uvodnik (številka: 1, 2017)
Intervju z mag. Marijo Horvat, ravnateljico OŠ Franceta Prešerna Črenšovci (številka: 2, 2017)
Začetki uvajanja formativnega spremljanja v vzgojno delo z otroki in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami v Vzgojnem domu Veržej (številka: 2, 2017)
Moja zgodba in razmišljanja o formativnem spremljanju pouka (številka: 2, 2017)
Uvajanje elementov formativnega spremljanja v vrtcu (številka: 2, 2017)
Intervju z Liljano Lihteneker, ravnateljico OŠ Gustava Šiliha Velenje (številka: 2, 2017)
Učiteljev glas (številka: 2, 2017)
Uvajanje elementov formativnega spremljanja v šolsko svetovalno delo z učenci s posebnimi potrebami (številka: 2, 2017)
Formativno spremljanje pri razredni uri - za izboljšanje odnosov (številka: 2, 2017)
Formativno spremljanje v zrcalu (številka: 2, 2017)
2018
14
številka: 1 (2018)
številka: 2 (2018)
Learning by teaching ali Učenje s poučevanjem (številka: 1, 2018)
Inovativni, sodobni pristopi k učenju in poučevanju - uvajanje debatnih tehnik v pouk (številka: 1, 2018)
Z roko v roki - izkušnja šole v projektu Linpilcare in pogled od zunaj (številka: 1, 2018)
Od projekta Spodbujanje bralne pismenosti do projekta Linpilcare --- ob podpori in spodbudi učeče se skupnosti (številka: 1, 2018)
Uvodnik (številka: 1, 2018)
Intervju z Zlatko Lebar, ravnateljico Srednje zdravstvene šole Murska Sobota (številka: 1, 2018)
Učeča se skupnost - izbira ali nuja? (številka: 1, 2018)
Čuječnost in čustvena pismenost v osnovni šoli - prednosti in pasti (številka: 2, 2018)
Čustveno opismenjevanje v vzgojno-izobraževalnih procesih (številka: 2, 2018)
Čustvene in socialne kompetence strokovnih delavcev (številka: 2, 2018)
Učinkovitost programa razvoja socialnih spretnosti pri učencih (številka: 2, 2018)
Soustvarjanje varnega in spodbudnega učnega okolja (številka: 2, 2018)
2019
30
številka: 1 (2019)
številka: 2/3 (2019)
številka: 5/6 (2019)
Sociometrična preizkušnja in samoevalvacija učenca (številka: 1, 2019)
Zate sem tu!tor - tutorstvo na podružnici osnovne šole (številka: 1, 2019)
Vključitev celotnega kolektiva osnovne šole v heterogene učeče se skupnosti (številka: 1, 2019)
Dvojezična srednja šola - učeča se skupnost (številka: 1, 2019)
O dobrobiti prostovoljskega dela v osnovnih šolah (številka: 1, 2019)
Samoevalvacija ni projekt! (številka: 1, 2019)
Glas otrok v Vrtcu Črenšovci (številka: 2/3, 2019)
Vsaka skupina ni tim, vsak tim pa je skupina (številka: 2/3, 2019)
Glas učenca, ki se sliši/vidi na celotni šoli (številka: 2/3, 2019)
Sodelovanje s starši in glas učenca (številka: 2/3, 2019)
Razvoj učitelja pripomore k boljšemu poučevanju in učenju (številka: 2/3, 2019)
Apel na boljšo povezanost vseh, ki skrbijo za profesionalizacijo učiteljskega poklica (številka: 2/3, 2019)
Igrajmo se kamišibaj gledališče - od ideje do izvedbe (številka: 2/3, 2019)
Vprašanje kot učenčev glas (številka: 2/3, 2019)
Obisk Škotske - vrednote imajo pomembno mesto (številka: 2/3, 2019)
Glas učenca v programih poklicnega izobraževanja (številka: 2/3, 2019)
Glas učenca pri pouku spoznavanja okolja v prvem razredu (številka: 2/3, 2019)
Medsebojne hospitacije med šestimi zavodi v Mestni občini Kranj (številka: 2/3, 2019)
Branje v projektu medgeneracijskega branja (številka: 4, 2019)
Branjeljubje (številka: 4, 2019)
Ko besede vzletijo iz kletke (številka: 4, 2019)
Grafiti kot motivacija (številka: 4, 2019)
Piš svobode (številka: 4, 2019)
Analiza učenčevega dela z naravoslovnim učbeniškim gradivom (številka: 5/6, 2019)
Opazovalna praksa pri psihologiji kot del izobraževanja bodočih učiteljev (številka: 5/6, 2019)
Pedagoška izmenjevalnica (številka: 5/6, 2019)
Poučevanje naravoslovnih učnih vsebin s pripovedovanjem interaktivne domišljijske zgodbe (številka: 5/6, 2019)