Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Menu
SLO
|
ENG
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
ADVANCED SEARCH
About us
Cooperation
Terms of use
dLib Statistics
Partners
News
Virtual exhibitions
Contact us
My dLib.si
Email
:
Pass.:
Login
Register!
Forgoten password
Number of hits: 54
Source type
journals (54)
Journals - titles
CEPS journal (54)
Journals - form
articles (50)
journals (4)
Language
english (54)
slovenian (18)
Date
2022 (54)
Location
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (54)
Content
Publisher
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (54)
Rights
CC BY – Attribution (54)
Access
Public (54)
Search in (
54
)
Sort by:
title ascending
relevance
date ascending
date descending
input date ascending
input date descending
title ascending
title descending
A model of transformational leadership in the organisational culture of preschool institution
Contibutors:
Mlinarević, Vesnica (author)
/
Tokić Zec, Ružica (author)
/
Cvjetičanin, Ana (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 3 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (417 kB)
1. TXT document (54 kB)
Ana Ž. Pešikan, Learning in Educational Context: Psychology of Learning/ Teaching Srb: Učenje u o...
Contibutors:
Milin, Vladeta (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 3 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (325 kB)
1. TXT document (15 kB)
Are they stress-free? Examining stress among primary school teachers in Tanzania
Contibutors:
Kavenuke, Patrick Severine (author)
/
Kayombo, Joel Jonathan (author)
/
Kinyota, Mjege (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 3 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (217 kB)
1. TXT document (53 kB)
CEPS journal (2022, volume 12, issue 1)
Source:
CEPS journal
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (4380 kB)
1. TXT document (558 kB)
CEPS journal (2022, volume 12, issue 2)
Source:
CEPS journal
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (4467 kB)
1. TXT document (691 kB)
CEPS journal (2022, volume 17, issue 3)
Source:
CEPS journal
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (5405 kB)
1. TXT document (663 kB)
CEPS journal (2022, volume 17, issue 4)
Source:
CEPS journal
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (6684 kB)
1. TXT document (632 kB)
College attendance among low-income youth
Contibutors:
Smith, Christian Michael (author)
/
Hirschl, Noah (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 3 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (1037 kB)
1. TXT document (63 kB)
Development and validation of the "Mentoring for effective teaching practicum instrument"
Contibutors:
Ploj Virtič, Mateja (author)
/
Du Plessis, Andre (author)
/
Šorgo, Andrej (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022,
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (918 kB)
1. TXT document (70 kB)
Differences in the requirements of digital and printed mathematics textbooks
Contibutors:
Glasnović Gracin, Dubravka (author)
/
Krišto, Ana (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (7590 kB)
1. TXT document (1 kB)
Distance learning under the covid-19 conditions within architectural education
Contibutors:
Unver, Emel (author)
/
Sungur, Asli (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 3 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (1526 kB)
1. TXT document (60 kB)
Doug Lemov and The Teach Like a Champion Team, Teaching in the Online Classroom. Surviving and th...
Contibutors:
Rožman, Laura (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 3 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (285 kB)
1. TXT document (13 kB)
Dyslexia and English as a foreign language in Norwegian primary education
Contibutors:
Jarsve, Christopher Flaten (author)
/
Tsagari, Dina (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (466 kB)
1. TXT document (56 kB)
Eckhardt Fuchs and Annekatrin Bock (Eds.), The Palgrave Handbook of Textbook Studies, Palgrave Ma...
Contibutors:
Užmah, Mark J. (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (337 kB)
1. TXT document (15 kB)
Editorial
Contibutors:
Devetak, Iztok (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 3 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (158 kB)
1. TXT document (18 kB)
Examining the mediating role of altruism in the relationship between empathic tendencies, the nat...
Contibutors:
Yurtsever, Nudar (author)
/
Angin, Duriye Esra (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (351 kB)
1. TXT document (55 kB)
Experiences of Slovenian in-service primary school teachers and students of grades 4 and 5 with o...
Contibutors:
Novljan, Maruša (author)
/
Pavlin, Jerneja (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (309 kB)
1. TXT document (68 kB)
Factors affecting success in solving a stand-alone geometrical problem by students aged 14 to 15
Contibutors:
Antunović-Piton, Branka (author)
/
Baranović, Nives (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (784 kB)
1. TXT document (58 kB)
How the covid-19 pandemic was experienced by Slovenian and German adolescents with specific learn...
Contibutors:
Javornik, Karmen (author)
/
Kavkler, Marija (author)
/
Lychatz, Sven (author)
/
Košak Babuder, Milena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 3 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (226 kB)
1. TXT document (62 kB)
Inclusive teaching practices with learners with dyslexia
Contibutors:
Nijakowska, Joanna (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (230 kB)
1. TXT document (70 kB)
Insights into engineering education teaching practice in Slovenian primary schools during the cov...
Contibutors:
Urankar, Bernarda (author)
/
Jamšek, Janez (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (411 kB)
1. TXT document (77 kB)
Interdisciplinary interaction between music education and history
Contibutors:
Žnidaršič, Jerneja (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (7237 kB)
1. TXT document (1 kB)
Interdisciplinary interaction between music education and history
Contibutors:
Žnidaršič, Jerneja (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (204 kB)
1. TXT document (53 kB)
Irena Lesar and Mojca Peček (Eds.), Immigrants in Slovenia through the research prism of students...
Contibutors:
Razpotnik, Špela (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (376 kB)
1. TXT document (9 kB)
John Hattie, Douglas Fisher and Nancy Frey, Visible learning for mathematics: grades k-12: what w...
Contibutors:
Zupančič, Monika (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (274 kB)
1. TXT document (16 kB)
page
of 3
hits per page:
5
10
25
50
100